Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • mdkGT
    10%, tak to je bomba! *15*
    • Keyz
      Mohlo by se to odemykat po 1% *1*
      • kazdy rok 1% az do konce zivotnosti konzole... konzole ktera vas neustale bude prekvapovat
  • Jack1947
    To je dobre vedet, ze vykon bude postupne "uvolnovan" po malych davkach inu neni nad to si neco koupit a pak postupne, to nechat "rust". *15* *3* *5*
    • X tamagotchi *4*
    • Miserius
      To bude teprv to pravé DLC *1*
      • co 1% to poplatek *1* , Billuv splneny sen lidi budou platit za vykonejsi HW a on jim ho odemkne Online
        • Jeste by k tomu mohli dostavat lidi achieve :)
  • V prekladu: ta slavna nova konzole nema dost vykonu na hry v 1080p a nektery hry se budou muset upscalovat ze 720p (coz bude na FullHD telce vypadat bozsky). Vyborna zprava o kramu, kterej tu s nama ma byt dalsich 10 let.
    • a nejen to v 1080p to pojede s lowres texturama a dalsima osizenejma vecma... to je dost smutny na konzoli ktera ma teprv vyjit, natoz jak propastny rozdil oproti PC to bude za 4 roky *1*
    • ucho
      720p vypadá na FullHD pořád v pohodě...
      • To říkej FHD televizi větší než 40 palců
      • matt
        No to je sice možné, ale proč by se někdo omezoval na 720p, když může vsadit na jistotu a koupit PS4 *3*
        • A nebo vsadit na jistotu a koupit PC a mit i lepsi zobrazeni :) jak kvalitu tak rozliseni.. a vlastne nebude omezeny uz par let starou architekturou :)
          • TheGGG
            a zahrát si velký kulový, díky nechci. Až budou na PC vycházet exklusivity které se jen přiblíží těm na konzolích pak řekni
            • Myslis exkluzivity jako je starcraft II, League of Legends, Dota 2 a mnoho dalsich.. - ty jsou exkluzivni pouze na PC az az..

              (sry nechci hledat na netu vsechno, tohle jsou jen ty, ktere me zrovna napadli)
      • Ale 1080p vypada lepe xDD coz snad kazdy cekal ..
  • matt
    Netuší někdo, co má sakra znamenat vysoká kvalita pixelů? *1* Pixel je obrazový bod, který zobrazuje barvu. Co se u toho považuje za kvalitu a jak se dá jako vylepšit? *15* Microsoft mě asi nikdy nepřestane udivovat..
    • Mluví tam o antialiasingu (viz http://i.stack.imgur.com/pA7uy.png). Ten se ovšem často dělá tak, že se nejdříve vykreslí obraz ve vyšším rozlišení a pak se rozlišení sníží na požadovaný rozměr.

      Mám ovšem podezření, že při použití nižšího rozlišení, než jaké dokáže zobrazit zobrazovací zařízení, nemá cenu antializasing používat (je lepší využít výkonu k vykreslení obrazu bez antialiazingu ale v maximálním rozlišení).

      TLDR: Microsoft vymyslel nový způsob, jakým použít antialiasing, to se ale dá dělat už přes deset let na všech herních platformách, jen to nikdo nedělá.
      • Nemáš na mysli to, co je v Armě? Tam máš taky dvě kolonky, rozlišení a 3D rozlišení (nebo tak nějak) a v podstatě to může suplovat AA.
      • nie, ide iba o to, že v nižšom rozlíšení s vhodným anti-aliasingom vyzerajú hry lepšie ako vo full-hd pretože ušetrený výkon sa investuje do vyššej kvality grafiky. Na druhej strane sú menej náročné hry ktoré vyzerajú lepšie vo väčšom rozlíšení pretože nevyžadujú veľa výkonu per pixel. A MS chce dať v tomto smere vývojárom viac priestoru ako u 360ky kde boli vývojári limitovaný cez TCR. O nič prevratné tam nejde.
      • matt
        Díky za vysvětlení. Že mluví o vyhlazování by mě opravdu nedošlo *4*
    • tak podľa položenej otázky aj plusiek to vyzerá tak, že sem asi fakt chodia už iba deti ktoré nepoznajú ani základy toho ako im ten obraz na ktorý sa tak radi pozerajú vlastne vzniká.
      • matt
        Myslím, že místo urážení by se radši hodilo vysvětlení, ty dospěláku. Velice dobře vím, jak vzniká obraz, jak funguje technologie tekutých krystalů a jak funguje grafická karta - mám vystudovanou informatiku na Masarykově univerzitě. Nicméně z toho, jak je to řečeno - vysoká kvalita pixelů - mi opravdu není jasný, co tím autor myslel. Pokud se jedná o antialiasing, pak bych řekl. že se spíše jedná o vysokou kvalitu obrazu než pixelů. Pixel je jen barevný obrazový bod, o jehož barvě rozhoduje grafická karta. Samozřejmě neznám všechny způsoby vyhlazování, nicméně (způsob) vyhlazování nemá s kvalitou pixelu nic společného, pouze jeho barvou, která pak vytváří jemnější barevný přechod a tudíž dojem vyhlazení (viz. odkaz od Ivorne).
        • už len samotná farebná/bitová hĺbka predsa hovorí o kvalite renderovaného pixelu/bodu obrazu. Možno to MS mohol interpretovať lepšie a používat termín quality per pixel ale zásadne nič chybné nepovedal. Jednoducho ak uberieš rozlíšenie môžeš investovať viac výkonu do kvality renderingu a tým do kvality jednotlivých bodov obrazu, pretože tie budú niesť menej zkreslené informácie.
          • matt
            Ano, barevná hloubka hovoří o rozsahu barev, které mohou být zobrazeny - 32bitová (dnešní standard) udává 16.7 milionu barev (2^24 + alpha kanál). A máš pravdu, že když se použije nižší rozlišení, vykresluje se méně pixelů a tak zbývá více výkonu na kvalitu renderingu. S kvalitou jednotlivých bodů obrazu to ale nemá nic společného, ty zobrazují POUZE určitou barvu, která pak ve výsledku vytváří dojem hezčího obrazu. Jedinou informaci, kterou nesou je informace o barvě. Jak moc je zkreslená ovlivňuje grafická karta. Tudíž říct, že kvalita pixelu je vyšší, protože nese barvu fialovou místo červené (http://www.tested.com/tech/pcs/1194-how-to-choose-the-right-anti-aliasing-mode-for-your-gpu/) je dost zavádějící. Barva pixelu je přece stejně kvalitní, ať už se zobrazuje žlutě, nebo bleděmodře *3*
            • to je čisto vecou interpretácie, pojem "pixel quality" je úplne korektný a používa ho aj nvidia. Ak na bod obrazu pripadá presnejšia informácia môžeš tento bod/pixel označiť bezobáv za kvalitnejší, pretože zobrazuje kvalitnejšiu informáciu.
  • Tato bedna je k smiechu...
    • copak se ti neliby na vychodonemeckem designu VHS z minuleho tisicileti, dneska je to coolIN retro ne?
  • "... prostě není dost času naučit se práci s GPU v situaci, kdy se prostředí a výpočetní kapacita tak rychle mění, doslova pod vašima nohama." Jak může někdo takovou větu vypustit z úst během rozhovoru o konzoli s unifikovanou architekturou a konfigurací? To by PC vývojáři stále dělali hry v 320 x 200.
  • To jest next.-gen a neskutecna síla cloudu.
    • uz zbejva jen oficialni odhaleni, nejedna se o nextgen, ale o nextheft *5*
  • Takže přátelé pozor! Až zestárne, může mu uniknout ještě asi deset procent moči! Ten obsah močáku se ze začátku nezdá!
  • Microsoft je sběrač lidské naděje na plynulé fungování jeho věcí. *15* *15*
  • ten uvolní tak 10% zadržovanýho prdu

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit