Přejít na výpis diskuzí

Petr Gazdík

OSOBNOST 3.3.2011 
68 příspěvků

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pane Gazdíku, jsem učitelka stejných předmětů, které jste učil pár roků vy. Nyní jsem v důchodu a protože mám zhruba stejně staré děti, jako jste vy, tak musím přiznat, že jste mi byl v době, kdy jste vstoupil do vysoké politiky sympatický svou opravdovostí. Od té doby vás okolí Top 09 semlelo a přetvořilo do stranické podoby "vzor Kalousek" a podle mého patříte k velmi nepříjemným a velmi demagogickým politikům. Škoda!
  • PANE Gazdíku ,jste prachobyčejný parchant který se konečně dorval do koryta.Máte plnou pusu komunistu a skutek utek.ŹE JSTE JAKO TOPKA nešli na inaguraci prezidenta jste jen ukázali jací jste primitivové.ŹE NEZVOLILI OBČANÉ vašeho přestarlého dědka jste nevydýchali.Starý už dělá ostudu jako ministr zahraničí ,to už stačí uplně.A JAKO HLAVA STÁTU by spal a žbrblal to by byla reprezentace.Vy to NEVIDÍTE.Na takové darebáky jako jste vy by měli vzít bič a nebo udělat defenestraci a hodit vás do hnoje fuj prasata nenažraná... *12* *12* *12*
  • Pane Gazdíku, vyslechl jsem před chvílí vaše názory v naší "objektivní" České tv. Plácáte nesmysly. Rusko neporušuje mezinárodní právo. Jsou to naopak USA, NATO a EU (viz Jugoslávie, Libye, Irák, Afganistán a pod.).
    A co Jižní a Střední Amerika, zadní dvorek USA? Víte, poslouchat vaše plácání a také jiných členů TOP 09, to je jen pro otrlé. Už vás téměř nikdo nevolí, tak proč tady otravujete. Když někdy poslouchám jednání poslanecké sněmovny, tak si někdy říkám, co to tam je za blba, který si namlouvá, že je největší hvězda, rád sám sebe poslouchá, pronáší slaboduché vtipy a pak si uvědomím, že je to opět (ostatní místopředsedové se k tomu nesníží)Gazdík. Slabý duchem, silný rétorikou. Pocházíte z Moravy, tam jsou charakterní občané (ne jako pražáci), ale jak by řekl Menšík, tak nějak zparchantělej. Navždy mi váš ksicht bude smrdět zatuchlinou.
    • Francois