Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vrook
    Jsem asi v půlce a je to mega zábavný.. Ta linie s tou dýkou byla super. Indiana Jones prostě.
  • Super hra, konecne poradna SP strilecka.
  • Titulky k dialogům česky a dopisy s EN. To mě fakt hlava nebere. Lenost distributora?
    • Luke
      Chyba v matrixu. Na jednom počítači to běželo KOMPLETNĚ česky, jenže se na něm nedalo snímat video. Na druhém ano, ale české texty v popisech a infooknech vypadly. Nechápali jsme proč, stále to nechápe a asi to nikdy nepochopíme, protože šlo o jednu a totéž instalaci z uPlay. Každopádně čeština ve hře je a šlo zřejmě o nějakou unikátní featuru grabovacího kompu. Či co.
      • Tuhle chybu mam taky.. nejdriv mi to prislo jako "what?", ale celkově to stejně nevnímám.
      • Unikátní ne :) Tenhle problém zaznamenalo více lidí ;)
  • Je to hardwarově náročnější než BF3 ?
    • No asi takhle,grafické zpracování by mělo být pro hardware náročnější u BF3,ale vzhledem k tomu že ve FC3 je rozlehlý ostrov bez loadingu lokací tak to tvůj PC či ,,noťas'' v některých chvílích potrápí možná víc *1*
    • 5770 1 GB ram na ultra bez problemu jen vyhlazovani hran jen 2x (potreboval bych mega obrovsky monitor aby tam nejake hrany na vyhlazovani byli vydet).
    • Přijde na to. Hra se na rozdíl od BF3 hýbe úplně na všem, Dunia to ukázala už v jedničce. Mám 560ti HAWK a při opravdu krásným vzhledu se houpu mezi 50 - 60 fps. Na Max nemám akorát stíny a postprocess. Stíny na medium totiž vypadají opravdu krásně (tak nevypadají ve spoustě her ani v nejvyšších nastaveních), a postprocess víc jak medium podle mě dávat smysl nemá, protože právě medium zapíná na nVidiích FXAA, takže se za cenu cca 2 fps zbavíš většiny zubatejch okrajů na obrazovce. U vyššího nastavení jsem nenašel nic jinýho, kromě stále většího bluru. MSAA je tu totiž krvavě náročnej, nevim proč. 2x MSAA je tu přes 10 fps dolů, a to mi přijde sakra moc.

      Určitě to chce ještě nový ovladače a třeba i patch, v aktuální verzi 1.01 se celkem často objevuje screen tearing a hra se tak nějak těžkopádně hýbe. V Crysisu jsem hrál na ultra při 35 fps a bylo to vcelku hladký. Tady 35 fps citelně laguje. Ale venku jsou zatím jen beta ovladače, takže se to snad do budoucna zlepší *3*
      • Mato1987
        dunia v jedničke? čože?
        • Ale ne, jsem chtěl říct ve dvojce safra *4* Ale zas úplně mimo to nebylo, protože Dunia není nic jinýho než silně překopanej engine z FC1 *1*
          • Mato1987
            tušil som, že si mal na mysli dvojku :D ináč fc1 mal cryengine
    • Zřejmě ne... GTX660Ti ti bude na fulll stačit
      • Ja mam starou GTX460ku a BF3 mi jede na high detaily uplne bez problemu.
      • Mám HD7950...to je srovnatelný. Jinak díky *3*
      • Magister_Peditum
        To stačí i u BF3.
  • Keyz
    Jaký je rozdíl v obtížnostech?Mění se pouze odolnost nepřátel?
    Například skill Takedown přidávám více XP. Tedy je tam výhoda oproti střelbě.
    • Jedu na nejvyšší obtížnost a při tichým postupu se na mě nechytaj. Jednou jsem ale zkusil rambo styl a to bylo horší. Moc ran nevydržíš, a autoheal je tu jen částečnej - vlastně úplně stejnej, jako ve dvojce.
    • Mato1987
      povedal by som, že sa to týka najmä obozretnosti nepriatelov, spozorujú ťa rýchlejšie a vidia ťa na väčšiu dialku. Jediná vec čo ma fakt dožiera je fakt, že piráta skolíš jednou presnou ranou do hlavy aj z najslabšej pištole, čo je vážne fajn, ale taký bengálsky tiger alebo buvol pojde až po takmer celom zásobníku z útočnej puškym....tu to mohli troška odkukať od skvelého red dead redemption...lebo mi vo far cry 3 vážne pripadá ako keby som hral ťažkú arkádu na lov zvery...
      • Ve hře je tygr sumaterský, ne bengalský *2*
      • Keyz
        Pak se potvrzují slova,že tygr je nebezpečnější než pirát s puškou *15*
        • Tygr je ve hře nebezpečný ještě mnohem víc, dokonce zvládne v pohodě likvidovat i nepřátele obrněné zbrojí, takže zatímco ty do něj vystřílíš 3/4 zásobníku (nebo tedy stačí headshot sniperkou), tak on udělá hop a je po ozbrojené stráži. Opravdu je schopný vyvraždit celý tábor, což je trochu k smíchu.
        • Mato1987
          to potvrdzujem *4* no tiger by mal byť skolený po jednej rane do hlavy z odstrelovačky...
          • Vrook
            edit: sorry vedle *7*
    • Luke
      Zrovna u téhle hry nemá moc smysl obtížnost řešit a upřímně řečeno si ani nepamatuju, že jsem jí nastavoval (a jestli ano, tak "normal" a dalo mi to místy pěkně zabrat). XP dostáváš tak jako tak, aby se z toho nestal XP hunt - jde o jednu z těch věcí ukradených v RPG? která nedává moc smysl. Každopádně bude lepší si to zahrát a přesvědčit se na vlastní srst.
      • Keyz
        Ok,dík za odpověď.
  • Mato1987
    začínam byť alergický na ten idiotský titulok "skyrim so zbraňami" ... ale na druhú stranu je recenzia vynikajúca, takisto aj hra, len ma štve pár nedostatkov, ako napr. rýchlo sa respawnujúci nepriatelia na jeepoch, alebo instant respawn hliadok a tak podobne...a chýba mi tu tá pekná vychytávka z far cry 2 kde vám zbraň postupne korodovala a kazila sa, občas sa sem tam aj zasekla a nakoniec úplne zničila. Ináč k hre nemám skoro žiadne podstatnejšie pripomienky.
    edit
    ešte som zabudol, že zmena počasia je fakt otrasne spravená, mohli sa s tým troška pohrať, pridať nejaké efekty, lepší prechod počasia z dažda do slnečna a opačne...
    • Keyz
      Ničení zbraní bylo ve FC 2 dobré.Na druhou stranu hráč málo vydržel a černoši co měli trička bylo nelogicky odolný.Když vezmu,že jsem tam měl navíc málo nábojů tak to bylo strašný.Sice jsem pak našel modifikace která tohle upravuje ale pak nastaly další problémy.
      Jaký je zde respawn nevím,ale ve FC2 to bylo něco.Ve FC 2 taky pořád jezdily vozidla a tam navíc byli hodně silný.Z recenze to vypadá,že zde základní nepřátele nejsou tak odolný jako ve FC 2.Pak asi není takový problém zničit vozidlo.
      • Mato1987
        asi si znova nainštalujem FC 2 ako dohrám trojku :) čo bude aj nejaký čas trvať kedže hrajem to už asi 15 hodín a viacej blbnem ako hrajem kampaň :D
  • Ataker
    Tak můžu tady napsat s klidem v duši, že mě to teda hodně navnadilo...
  • Hmm těším se, zatím mám za sebou jen úvod na zkoušku abych viděl jak hra šlape, dnes jsem dohrál Dishonored a asi se pustím hned do FC3.
  • Paulcz
    vypadá to zajímavě, akorát nechápu proč jsou nepřátelé vidět přes překážky..
    • montatatana
      Jde to i vypnout, jinak co uz rikali ostatni.
      • Mato1987
        kde sa to dá vypnúť prosím ťa, ja tam mám len nastavanie automatického označovania nepriatelov keď na nich zopár sekúnd mierim...
        • montatatana
          sry moje chyba. Da se vypnout jen oznacovani pres miridla zbrani. Fotakem to znaci furt.
          thx Ashnobe :)
    • USER47
      Pokud vím, podobnej mechanismus byl už v jedničce. Dalekohledem sis označil všechny nepřátele v okolí a pak už je jen odstřeloval jak kachničky. Akorát už si teda nepamatuju, zda byli vidět jen na minimapě nebo přímo na hudu, na výsledku to ovšem moc nemění.
      • NPC byla označena jen na minimapě
        • smejki
          a pokud se nepletu, byli tam vidět jen, pokud se hýbali.
    • Luke
      Ve videu je to několikrát ukázáno - pomocí foťáku je možné zmapovat pozice nepřátel a následně vědět o jejich pohybu. Pak jsou tam i obdobné "lektvary," které krátkodobě umožní totéž. Při dobré AI je to v akci předpoklad úspěchu, ale hra to nevyžaduje.
    • Mother_of_god
      Určite to pochytil od Hitmana

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit