-
Je to hrozně nevyvážené, když narazíte na dobré hráče a máte proti sobě sice loupáky, ale s lepším vybavením, tak většinou dostanete, natož když se to otočí a začnou vás pak tlačit, tak to se základním vybavením prostě nejde, možná když člověk překoná lvl 20, tak si bude moc dovolit konkurence schopné vybavení. A nebo do toho investovat. Jinak hra balancuje mezi dobrou a průměrnou a zatím má dost bugů.
-
-
ake zbrane su u vozidiel take uzasne ze ich musis mat?
ked upgradnes na tanku secondary zbran na nejaku anti tank tak sice bude tvoj tank silnejsi vs tankom ale proti pechote toho vela zase neurobis. s default zbranou sundas aj pechotu a poskodis aj tanky a lietadla. ak si tam hodis kanon na tanky tak to ma splash damage 0 takze musis trafit rovno do hlavy/tela aby si zabil pesiaka. to iste s HE. sice ownis pechotu ale na tanky si uplne slaby.
proste ta hra je o specializovani sa. nemozes mat vsetko na vsetko. bud mas tank vyborny vs ostatne tanky, vs pechota alebo stredne ucinny vs pechota aj tanky. ked si das rocket pody na stihacku tak ownis tanky ale prides o afterburner takze ta ine stihacky lahko daju(dogfighty tu niesu kruzenie dokola kym ta to neprestane bavit jak v BF3)
zbrane pre pechotu su to iste. default je na vsetko. ostatne nemas lepsie. mas ich bud specializovane na jednu vec v ktorej su lepsie oproti default ale horsie v druhej veci. -
A bavíme se o pěchotě, vozidlech či letectvu? Protože třeba u pěchoty moc nevím, co je to lepší vybavení, které dává takový náskok... U vozidel chápu, že člověk ještě nemusí mít naškudleno, ale na zemi je to pořád primárně o schopnostech.
-
Lamě nepomůže ani to, kdyby měl automaticky naváděné rakety:)
-
-
Žádný argument ... check
Žádný obsah sdělení ... check
Tedy nulová hodnota komentáře ... check
Pěchota bez koupených/vyexpených naváděných raket třeba stíhačku nebo Liberatora fakt nesundá ... check
AntiKKův koment má hodnotu, tvůj ne. *12* -
-
co to meles, proti vzduchu mas -
1 - vzdusne sily tvojho timu
2 - max unit - kazdy ma v zaklade odomknute 1 burster
3 - v zakladniach su AA veze
4 - skyguard + tanky s AA vezami
5 - small arm fire
6 - heavy assaulti s AA zbranami
atd atd.
liberator ide dole jak maslo aj proti jednej stihacke s default zbranou -
-
To je čistá teorie. V základu nemáš proti letadlům vůbec nic. Nevím sice, jak je to teď po tom updatu, ale před ním nebyla žádná šance letadlo sundat pozemními silami.
Měli dát do základu AA zbraně a ne že je člověk získá až bůh ví kdy... *7* -
-
ked hrajes lone wolf style za ligh assaulta tak sa nedivim.
-
Na co ti bude letectvo, který sundá každej z tý stovky vojáku nad kterejma lítáš? :D Ono už takhle dělat čelní nálet = sebevražda :D
-
-
-
No nevím, hodíš si engineera, hodíš si bitevní platformu a pokud na Tebe náletává přímo, tak ho sundáš. Narážka na lamu bylo to, že ti nepomůže ani miliarda vylepšení a nákupů, když se pohybuješ po bitevním poli jako postižený. A tvůj komentář měl hodnotu? Neměl.
-
-
Ty zase diskutuješ jak postižený, koukám že už je to dneska podruhé co se chováš jak mistr světa a pak se vztekáš. Můj koment neměl věcnou hodnotu ale nikoho neurážel. Takže pohov.
-
-
A já jsem někoho urážel?:) Já jsem napsal, že lamě nepomůže ani miliarda vylepšení. To jenom ty jsi to hloupě vztáhl na autora;)
-
-
-
Ale proboha cílem není aby každý sundal každého. Já nemám potřebu tu hru za každou cenu bránit, ale tohle jsou názory, které hry podobného typu ničí. C9lem není mít odpověď všech na všechno. Pokud mne ohrožuje letectvo, schovám se. Ať už jde o budovy a nebo terén. Musím sázet na tým a ten tady představují desítky až stovky hráčů. Pokud by tohle byl systém, že vojáček každého musí mít k dispozici protizbraň na vše, nevznikne "válečná" hra, ale rambo akční hra. A to fakt nepotřebujeme...
-
-
To jsem samozřejmě nikde netvrdil, jen ze naváděný rakety se musí vyexpit tzn. je zde rozdíl mezi nevyexpenou a vyexpenou postavou. Takže evidentně dle developerů pěšák má mít možnost něco udělat technice. Navíc kritizuju naprosto nulovou hodnotu toho co vyplodil Šaškoslav.
-
-
Liberatora sundáš..check, a stíhačku taky když dělá čelní útok
-
-
-
-
Dal som tej hre dokonca 2x šancu, ale proste nejak ma to nenadchlo ako autora.
Síce je super že dokázali na F2P dotiahnuť gigantické boje, ale oslavovať to ako nejakú novinku ? Podľa mňa vôbec..Jednoducho okopírovali C&C : Renegade, dali to na väčšiu mapu a to je celé.
Jediné + u mňa naozaj má za tie veľké boje i keď je to maximálne chaotické a o taktike sa nedá hovoriť. Buď tam nabehne mrte moc hráčov a pretlačia sa, alebo nie.. -
-
jmenuj my jinou fps multiplayer hru kde může hrát víc jak 64 živých hráčů?..dlouho před c a c renegááát tady bylo planetside 1 *1* *1* ..dej spíš šanci seberozvoji obzvláště v rovině uvažovaní
-
No vidíš to a já ti můžu s klidem říct že o taktice to je, hlavně se mi líbí že tady lidi opravdu poslouchají, to jsem v žádné jiné hře nezažil.
-
Jo jo, je to v celku primitivní a nudné, pro jednoduche hrace idealni *15*
-
-
Divím se, že to nebylo nikde vzpomenuto, ale i když gameplay je samozřejmě nejdůležitější, tak mně osobně tam dost vadí shitové zvuky a animace. Možná je to tím, že jsem dost hrál Bad Company 2, kde jsou tyhle věci prakticky dotažené k dokonalosti, ale dost mi to kazí celkový dojem. Jsou tam obrovské prostory, kaňony a výbuchy v nich zní jako kdybyste hodili petardu do krabice od bot. O animacích ani nemá cenu mluvit.
Doufám, že pohnou časem i s touto stránkou hry, protože na celkovém zážitku to má větší podíl, než se zdá. -
-
No nevím. Ale takový BF3 má podle mě mnohem lepší zvuk než BC2;)
-
-
ja taky nevím bf 3 sem nehrál *1* ...neřekl bych ale že muže bejt zvuk ještě čistčí a dokonalejší ..to se ti možná zdá že v bf3 je těch zvuků víc..víc zbraní techniky...pan Grygar by mohl jakožto "muzikant"posoudit a srovnat kvalitu zvuku *5*
-
-
Od té doby, co si sousedi stěžovali, že když vystřelím z tanku, ví o tom celý barák, tak používám raději sluchátka:-D
-
-
Tos mi připomněl když jsem hrál první CoD a měl jsem tu misi s přehradou, měl jsem zvuk na max a když začala houkat siréna tak se to taky sousedům moc nelíbilo.
-
-
-
-
Proti BF BC 2 maj všechny hry šity zvuk *1* ..možná zkus naký lepší sluchátka že by to bylo špatně nazvučený bych rozhodně neřekl...animace samozřejmě asi ustoupila možnosti masivních bytev....BF ,CoD, nikdy nebude víc jak pro 64 hráčů(logicky tam si mužou autoři dovolit vyhrát si s animacema )..já osobně sem s animací žádnej problém nezaznamenal.
-
-
a popravdě nikdy v tehle akčních střílečkách nák nemám čas zkoumat animace (jestli se mu ta klopa kabátu hejbe podle porivů větrůů *1* ..mám spíš starosti stím abych to nekoupil a našel si dobrou palebnou pozici *5*
-
-
Ale občas to u některých protihráčů vypadá. Tedy pokud je normální stát uprostřed naprosto rovné planiny a být na dostřel všech odstřelovačů.
-
-
-
-
Zarazi me, ze kdyz se rekne battlefield, tak automaticky vsichni berou 3 dil. Je to smutny, vic se k tomu ani neda rict. Jinak si myslim, ze prave arkadovost dodava punc zabavnosti, jelikoz takticke veci jako Red Orchestra, Projekt reality...dojizdi na demenci hracu, kterou arkadova hra obchazi.
-
-
Protože se hodně hráčů s touhle sérií seznámilo až právě díky třetímu dílu a podle toho taky ta hra vypadá. BF2 navždy. *14*
-
-
Bf2 vůbec, 1942:-P
-
-
Už si moc starý *1* Tieto detičky poznajú len BF3, je to tzv. teplá generácia *15*
-
Já raději moderní boj. Ale shořel bych tu okamžitě sedíce na židli, kdybych měl cokoli proti BF 1942. Klasika je klasika.
-
-
-
-
Zdarma proč ne, ale sofistikovanější herní zážitek bych v tom nehledal :) Vizuál je dost slabej, hrál jsem teda jen jednu mapu, tam všechno vypadalo stejně (hnusně) => nezapamatovatelně. Navíc to běží sakra pomalu. Celá hra je na mě až moc konzoloidní. To, že je hromada hráčů na jedné mapě nezaručuje naprosto nic, je to taková nemastná a neslaná válka botů.
-
-
Tou konzoloidností si určitě myslel ingame konzole pro ressuply, nakup stroju a podobné :) Jinak netušim...:)
ad herní zážitek - jaký máš jiný zážitek při hraní ostatních multiplayer FPS? Pokud hledáš sofistikovanější FPS zážitek, tak ti nic nebrání v tom založit si squady nebo řídit celou platoon. Když jdeš jen se zergy, tak se nediv. Hlavně je třeba si uvědomit, že hra je stále ve vývoji a určitě mají v plánu spoustu věcí v horizontu x let. WoW taky neudelali za den, stačí porovnat jak vypadal release a jak to tam vypada teď po 8 letech. -
No slabé jo? To že se ti to seká a musíš to hrát v 800x600 s low detailama není náš problém *3*
Já si nevzpomínám že bych někdy předtím zažil v multasu epičtější bitvy. Konečně skutečná válka, skutečné dobývání pevností a né jen boj pár panáčku. Není nic nudnějšího než mulťáky typu 6x6, 10x10 s jením nebo dvěma tankama. -
tvl, je to MMO! Uvědomte si to, než sem cokoli začnete psát. *7* *7* *7* *7* *7* *7*
Co jste čekali? Grafiku crysis? *7* *7*
Konzoloidní? To snad ani nemá cenu komentovat...
Válka botů? WTF? To jsi tak dobrý, že ti ostatní hráči připadají jako boti? Nebo jak to je.
Některé "názory" mě fakt nestačí udivovat. *7* -
-
Termín vlastný názor ti asi moc nehovorí, ovečka...
-
-
Když je názor pitomost, tak máš pravdu, nic mi to nehovori. *3* Mě hlavně dostal tou větou o konzoloidnosti hry. *8* *4* *4* *15* *1* *1* *1* *15* *4* *7* *6* *4*
-
jakože "mám názor, že tato koule je hranatá"?
-
-
-
Právě ta "hromada hráčů" je tím největším tahákem pro řadu lidí. Být součástí velkýho kolosu, který se střetává s dalším velkým kolosem na tomu přizpůsobených mapách, je právě ta věc, co dělá hru zajímavou a obecně patří mezi nejvýraznější momenty takto podaných multiplayerů. Vzniká sice u toho bojový a většinou neorganizovaný chaos, ale o tom to je. Není třeba v tom hledat herní katarzi nebo umění, prostě volně podaná záležitost, která po vzoru Battlefieldů, se snaží působit svými možnostmi velikosti efektně a pro zábavu a pak už předává roli pouze hráčům, aby si vytvořili bojové situace dle vlastního hraní - jako v případě tohoto videa: [ http://youtu.be/LqhyjiUgUW4 ] - mimoděk zde vidíme defensívu kóty proti jednotkám soupeře a následný zřetelný přechod týmu do protiútoku proti nepřátelskému postu za asistence tanků. To je právě to, co dělá takto megalomansky stavěné hry zajímavými - žádná režie, jen už z principu vyplývající boj mezi oběma stranami a jeho důsledky na základě jejich umu a každý hráč je toho součástí. A sci-fi stránka tomu už jen slušně přidává na atmosféře, protože vize podobně laděných "future" bitev k takovému tématu tak nějak automaticky patří.
Samozřejmě, kdo se v tom nenajde, tak se nedá nic dělat - sto lidí, sto chutí -
-
Tvůj názor beru, video vypadá docela pěkně. Je otázka kolik zajímavých situací se dá v té hře zažít, podle mě čím je hra více arkádovější tím méně toho nabízí. Hráč sice není omezený v tom co bude dělat, moc toho ale dělat nemůže díky konceptu hry. Díval jsem se na plánky map a přijde mi to dost omezené, zaměřené na instantní akci bez větší logiky nebo dynamiky.
jo holt to není pro každého -
-
Co je pro tebe zajímavá situace? 20 tanků na každé straně, 2 orbitální bombardéry+4 stíhači na každé straně? Nebo 30 vojáků, co běží naproti sobě pod těžkou palbou těžkých jendotek? Mohu se jenom zeptat, co vlastně od hry očekáváš? Taktickou bitvu v budoucnosti? To není ani Battlefield 3 v současné válce:)A v čem hledáš logiku na sci-fi hře? Nebo spíše co ti přijde na hře nelogiké a zcela Tě praštilo do očí? Neber to jako flame war, jenom mě to zajímá:)
-
-
Koncept je špatně, přijde mi to jako hra kde nepřetržitě proti sobě vyjíždí hromada jednotek a setkají se v půlce mapy kde po sobě začnou střílet. Je tohle zábavný ? :)
Obecně by herní zážitek měl gradovat, stejně tak jako film nebo cokoliv jiného a je jedno jestli to je MP hra nebo single. Je blbost dát spawn doprostřed bitvy a respawn nastavit na 5 sekund pak situace kdy proti sobě jede 20 tanků je tuctová :) Raději si zahraju něco, kde budu klidně půl hodiny dobývat jednu ulici a kde když někoho zastřelím tak to bude mít na hru nějakej dopad a taky kde se budu alespoň trošku bát o to jestli mě někdo sundá nebo ne. A když přijede tank tak se ho budu bát. Pak to pro mě bude mít atmosféru a hratelnost. Nemusí to být realisticky zpracovaný tak, že půl dne táhneš na kopec dělo rychlostí 5km/h, aby sis z něj pak třikrát vystřelil, když se náhodou okolo něco mihne :) O tom to není.
I přesto PS2 nezatracuju. Chápu, že to je pro někoho úžasný, ale zároveň je to tupá hra na odreagování, ale jestli tomu někdo dá v recenzi 8 nebo 9/10 tak to není fér. -
-
Jmenuj nějakého výrazného zástupce "MP hry kde zážitek graduje". Prosím. Já nevím co to je. Já vždy žil v domnění, že MP hry nemají příběh, tudíž tam nemá co gradovat. Zážitek se samozřejmě pohybuje po křivce v závislosti na tom, jestli zrovna někam jen tak běžíš, nebo bojuješ o základnu. Ale že by to nějak gradovalo? To mají po obsazení základny začít pálit salvy ohňostrojů?
-
No já nevím, ale vojáci a technika se přeci v každém konfliktu musí dopravit na příslušné místo, no ne? Takže i v PS2 holt je nutné se na bojiště dopravit. Způsobu dopravy je přitom více, takže to vyhovuje jak těm, co se chtějí rozkoukat a nechtějí do bitvy hned skočit, tak těm, co to vezmou rambo stylem a chtějí se objevit co nejdříve v bitevní vřavě.
Že hra negraduje? No jistě, asi by tu mohly být provedeny různé změny k podpoře taktice a já bych je vítal. Rovněž by nebylo marné dobývat něco delší dobu - jakože se to ale už děje, neboť pokud jsou na serveru hráči, může se bojovat o bio lab i celé hodiny (zažil jsem 3 hodiny dlouhý boj, kdo kterého byly zapojeny všechny strany a který byl o jediný bio lab).
PS2 má svou atmosféru. Nedávno jsem běžel do boje. Najednou se zastavil, otevřel pusu a řekl si - cenzurováno -! Viděl jsem totiž desítky hráčů, tanky a letadla, jak se přesouvají směr nepřítel. Takovou atmosféru by mohl závidět i tolik přeceňovaný BF3! *2*
Když něco téhle hře vytknout tak: obchodní model, bugy, nevyrovnanost stran, zase bugy, animace, bugy a pak ještě bugy. *3* Ještě bych také vítal větší taktické zázemí - to je lepší možnosti ovládat svou jednotku a upravil bych příkazovou růžici (v současné podobě je to nevídaný nesmysl). -
Já i nevím, dneska jsem velel 15ti lidem a byli jsme přepadová skupina, hledali jsme tanky a jiné těžce ozbrojená vozidla a hlásili jsme zbytku armády, kde se co nachází a kolik jich je. A neuspořádaný útk bez jakékoliv koordinace je přede odsouzený k zániku. Buďto Tě zabijou oni z podpůrných věží a snipeři si zgustnou nebo Tě přejedou vlastní jednotky. A i když toto přežiješ, tak pořád není zaručený úspěch. Jestli ty jsi tam pobíhal chaoticky, tak to ale není problém hry, ale tvůj;)Navíc tvé arrgumenty ohledně výsadku jsou docela mimo, když si výsadkovou zónu můžeš zvolit, stalo se mi snad jednou jedinkrát, že mě orbitální výsadek vhodil doprostřed těžké přestřelky.
-
a bude ti tak připadat i nadále je to multiplayerová hra která je umocnována teamovou spoluprácí(není to pro asocialní samotáře)...když si nezažil organizovanej postup 4 platoonů (cca200lidí)s 1ho outfitu nevíš o čem tahle hra je *5*
-
-
-
Herní styl je prakticky totožný s herním stylem Battlefield série akorát na mnohem větší mapě a bez náznaku destrukce. Jak jsem psal, komu se nelíbí Battlefield, tomu se nebude líbit PS2.
Hra není o nic arkádovější než jakýkoli díl CoD či BF.
-
-
-
Vizuálně slabé? *1*
-
-
tak se na to podívej :) Přitom mají tak pěkný artworky
-
-
To, že ti to neběží je jen tvůj problém. Já žádný problém nemám.
Vizuál je pořád nad konzolema. Zvlášť když se vezme v potaz množství hráčů na mapě, je to více než úctyhodné.
A jak moc konzoloidní? Proboha čím? Já měl za to, že konzoloidní hry se vyznačují přehnanou jednoduchostí. Fak bych chtěl vědět kde si to vzal. Je sice fakt, že to hodně vypadá jako Halo, ale tím veškerá podobnost s konzolemi končí. -
-
Navíc i Halo se docela vymyká klasickým FPS na konzole:)
-
-
Súhlas, presne toto mi vadilo. Keby to spravili v štýle napr. Red Orchestry, to by mohlo byť zaujímavé :-)
Ale to by zase konzumáci nestrávili a hra by trpela nedostatkom hráčov *7* -
-
Ano zato red orchestra není vůbec konzum. Hrál jsem přes víkend na steamu a musím se těm hlupáčkům co si namlouvají bůhvíjakou válečnou simulaci hrají smát. RO je vážně strašná ubohost jestli toto někdo považuje za reálnou hru a připadá si při hraní jako velký HC hráč měl by si jít vykopat hrob, zahrabat se v něm a pak si na něj naplivat.
-
-
-
aleši kolik jsi dostal certu od sony za tuhle recenzi ? *16* *16*
-
-
Certy? Snad eura, ne, víš kolik žere moje Ferrari?
-
-
Teda...chvástat se tady autem který jsi dostal od EA jako úplatek...že se nestydíš
-
-
První dojmy - co ti to říká?
-
-
ignoruj ho komouše.
-
-
-
Heh, i když tyhle skupinové šílenosti normálně nehraju, tak mě článek docela nalákal. Možná si taky zaskočím zaumírat *1*
-
Kdyžtak pro nováčky dělá pár lidí na youtube tutoriály - Tartarus Cast - http://www.youtube.com/user/Tartaruscast nebo The Proud Llamas - http://www.youtube.com/user/WeAreProudLlamas .
-
Hra dobra, hodne me bavi. Jenze jako u vetsiny f2p her mi herni zazitek naprosto zabiji rychlost nebo spis teda pomalost ziskavani vybavy. Cena za rocket pody na stihacky, dela na liberatora atd. je neskutecne ujeta. Fakt, ze si to jde koupit za prachy je pro me jeste vic demotivujici.
Ono sice je pravda, ze treba u pechotnich boju je to celkem vyrovnany, ale treba stihacka bez rocet podu je uplne k prdu a nic moc neudela. Naopak nejaka enemy stihacka s rocket podama me v tom tezsim tanku sundala na jednu salvu. Ani jsem si nevsiml ze neco leti.
A farmit tech 1000 (nebo temer) bodu je docela dlouhy grind. Naopak kdyz uz nekdo ma guny na liberatora tak je rychlost farmy uplne nekde jinde.
Tohle by mohli trochu poladit. Ale mam z toho podobny dojem jak u D3. Pomalost s jakou pribyvaji rewardy je proste silena a kazi pozitek ze hry a fakt ze si to muzu za par liber koupit a ztratit tim cil pro grind to dorazi.
Ale k zpracovani hry nemam co vytknout, hra ma hodne prvku ktery jsem ve hrach vzdycky chtel. MMO, technika, obrovsky bitvy, moznost volby prostredi, otevreny svet. -
-
a co cakas? ze za tyzden si vyfarmis vsetky zbrane? tato hra ma dlho vydrzat preto su tam ceny take jake su. minule bol double xp a predpokladam ze este budu.
rocket pody sice stoja 1k cert lebo su najlepsi upgrade. nafarmit 1000 cert sa da v pohode ale chapem ze pre niekoho to moze byt tazke ked nevidi kazde 3 minuty vyskakovat milion unlockov ako v bf3. netreba kempit na vezi s infiltratorom ale hrat v platoone s outfitom.
btw treba pozerat aj na ine upgrady. za 100 cert mas v NC(neviem co maju ine strany) vybusny kartac/brokovnicu whatever ktora dava slusny dmg na armor a na pechotu to je instant kill takze farmit sa da pekne. + este mozes vyuzit trial odomknut si rocket pody a rychlo si pofarmit a potom za 7 hod si zase odomknes nieco ine :d
to uz je nejaky mor tych AHDH deti ktore potrebuju aby im kazde 3 minuty vyskakoval nejaky unlock.... -
-
Severniho madara co umi jenom ad hominem, fanboye f2p her a onanistu nad dokonalosti systemu ve kterym muzu platit za free veci a butthurt fanboye vseobecne se nikdo neptal. Jestli mate problem s tolerovanim cizich nazoru tak na ty diskuze nelezte. Napsal jsem to naprosto bez urazek a nikomu to necpu.
Ono je totiz mozny ze jsem chtrejsi a dospelejsi nez vy tri dohromady a podle toho vaseho urazeni to tak vypada. Takze si bezte honit nekam do kouta ze nejste deti. Lidi co normalne diskutuji ty povyseny vykriky nezajimaji. -
-
Říká hlupák, co hned v prvním větě dokáže urazit. A chytřejší a dospělejší? Nenech se vysmát;)
-
-
Ty jsi taky dospely komediant. Planet Side 2 jsem zkousel, nejak mne to nechytlo, takze jsem nemel moznost otestovat vymozenosti xy dni trvajiciho expeni jedne zbrane a nasledneho pozitku po xy stravenych hodin hrani s ni. Nebo se mylim? Vsechny tyto Free2Play hry jsou vicemene na jedno brdo. Je potreba se uvedomit ze i kdyz zacatek hrani teto hry muze byt skvelym herni prozitkem, zazitkem a herni extazi, vzdy to skonci tak, ze aby hrac se chytal s lidmi na serveru musi si to platit. TZV system Pay2Win. Abych ale nebyl kamenovan, mozna to u planet side ted funguje dobre, ale jakmile uvidi ze jim to nevydelava, nebo ze by to mohlo vydelavat vice, zprisni se podminky.
Ehm jeste k systemu odmenovani, nikdo neocekava ze bude dostavat medaile nebo buhvi co za kdejakou kravinu, ale preci jen litat tam 2-3-4 hodiny po mape strilet, letat nebo behat bez toho abych dostal nejakou odmenu je trosku nad me chapani. Ja jakozto pracujici clovek jsem rad, kdyz si sednu ke hre a dostavam nejake odmeny po narocnem dni v praci, alespon v te hre. A opet rikam, nikdo netvrdi ze je musi dostavat COD stylem
Jinak placat coboloviny o detech a dospelych je kapku pod mou uroven, tak si myslete co chcete... -
Moje prvni veta? Hra dobra, hodne me bavi. Jestli ti nedochazi proc jsem napsal tu odpoved tak holt smula, asi budes muset premyslet vic.
-
-
Z.Z. No, tys v tom byl castecne nevinne, ale to bylo na tu hloupou kritiku. Nikde jsem netvrdil ze muj nazor je, ze by mely vyskakovat upgrady jak tvrdi mistr trololo, a ani netusim proc by kazdy s jinym nazorem mel byt dite, jak tvrdi pan strasne dospely Veskoslav. Tak dejme tomu ze tobe se omlouvam. *3*
Mam totiz znacne negativni postoj k fanboyum, kterym i kdyz napises ze hra je dobra, tak stejne jsi deb_l protoze jejich hra se nekritizuje.
A Drtimlamovi doporucuju precist si i zacatek, places na spatnym hrobe, ja naprosto bez nejakyho navazeni do ostatnich napsal svuj nazor, pak prisel pan madar a zacal piczovat, takze si to preber. -
Za to ty jsi se projevil zcela dospěle, obzvlášť s tím Maďarem. Ale chápu, že dítě ostatní nejčastěji nazývá dětmi:)
-
U mě máš velké plus, že umíš odlišovat "holt" a "hold". To se na diskuzích moc nevídá. *3*
+1
Urážky jsou asi zbytečný, ale taky mi to občas ujede, hlavně když čtu kolosální blbosti. *4*
-
-
-
-
To víš no. Kdo hrál HL 2 s délkou kampaně cca 20 hodin a pak přešel na Cod s délkou 4 hodiny, tak je zklamán. Ale když dítko má opak, tak je nasrané, že za 4 hodiny neprojelo to HL. A tak je to i v tomto případě. Hrr, všechno chci hned a nejlépe zadarmo.
-
BF3 je extrém v "odměňování" hráčů... Dávejte psovi každý dvě minuty piškoty a po pár dnech vám uteče znechucen z toho, co dříve měl rád. *4*
Samozřejmě s tebou ve všem souhlasím. Kritika některých hráčů je až hloupá...
-
-
-
No jako začátečník jsem prvních 5 hodin bitev umíral, nadával, umíral a nadával. Poměr smrtí ku zabití bylo tak 1:5 ve prospěch smrti. Ale ten pocit, kdy vedle Vás běží 40 lidí s tanky a stíhačkami nad hlavou a blížíte se k pevnosti, kde pomalu pálí odstřelovači:)
-
-
taky pristup k hraniu sa mi paci, nie ako niektori plackovia co tu prispievaju...Az na MAX-a das dole kazdeho par ranmi z pistole. Zo zakladnou zbranou das dole neopatrnu stihacku, a z pevnymi obrannymi zbranami vsetko. Dlhe roky hravam BF, vyskusal som aj ine -multi-, ale tato je zaujimava prave tym, ze je na hracoch ako sa vyzbroja , do coho sadnu takze v pohode sa k novemu objektu , ktori chcu obsadit presuva 20 - 50 vozidiel, mnozstvo vdzusnej techniky a kopec pesich. A zazil som niekolko hodinove utoky a aj obranu , aj ked vacsinou zabratie jednej lokality netrva dlhsie ako 5 - 10 min. Ak odstrania bugy, a vycistia hracov od cheaterov
budem nadmieru spokojny. Vsak je to F2P, je mozne sa hrat zadarmo a kto nema cas tak nech si vylepsenia zaplati. Tym ze on plati ja sa mozem zadarmo hrat , a pre mna je prave vyzva to ze nakopem do ***** platiacich. *1*
-