Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Keyz
    Zrovna jsem koukal na video kde po hráči střílí z děla. Dostane se před barák dělo trefí ten barák on tam zaleze do dveří a v době je nějaký bar kde hraje hudba lidé sedí a kecají jako by se nic nedělo. Přitom venku střílelo dělo a trefilo jím barák.
    To je teda atmosféra.
    • GlaDOS
      V Columbii je to jejich denní chléb.
    • jestli je to takhle blbe naskriptovany, tak to potes koste...
  • Jak já nemám rád checkpointy (a DRM)...
    Proč jsou checkpointy teď strašně in a hráč má ve hrách čím dál tím méně svobody?
    Přiznám se, že mým zvykem je projít hru se 100% zdraví am unice, pokud to jde a ukládat si každý level, pak při druhém hraní můžu hrát kadý level znova jak chci, ebz toho, abych byl bez zdraví a munice...
    Jinak co mi na checkpointech vadí je, že často nejdou uložit samostaně, automaticky se doplní zdraví, zmizí předměy a mrtvoly ze země, někteří nepřátelé se resetují a jiní úplně zmizí... v podstatě to vůbec neukládá hru tak jak je, ale jak by mohla (měla?) být... uvidím ve hře. Nejhorší je, když chci přestat hrát a zoufale čekám na checkpoint, abych mohl hru vypnout.
  • dalši naskriptovana hovadina pro decka
    • Přesně
    • PIC* *16*
    • GlaDOS
      Každá hra je naskriptovaná. Herní skripty zajíšťují, že hra bude vůbec fungovat. A pokud se při hraní budu cítit znovu jako dítě, budu jen rád. Teď už mě totiž moc her nedokáže nadchnout tak, jako dřív. Ale Bioshock k tomu má sakra blízko.
  • V jednom z podcastů Side Mission Briefing byl rozhovor právě s Kenem Levinem. Mluvil přesně o tom, co autor článku adoroval, totiž o snaze uvěřitelnosti postav a prostředí. Měli jasně daný cíl, aby postavy byly jako živé, ale peripetie a drobné detaily, které měnily celé vyznění hry, ty jsou až neuvěřitelné. :) Vřele doporučuji poslechnout. Mám doporučeno od kamaráda, takže nevím přesný název, ale nadepsáno je to takto: Side Mission Briefing Episode XXXV.
  • Krtecek-GT
    Na hru se těším, líbí se mi víc než Dishonored a jen doufam, že mě chytne víc než předchozí díly.. Jen musím ještě dohrát Far cry 3 abych se mohl pustit do něčeho jiného, mám to rozehráno na největší obtížnost se všemi ukazateli vypnutými a jako příležitostní hráč se u toho často zapotím.
    • KIMCID
      líbí vic než dishonored?no v dishonored jsi mohl volit jak hru hrát ,tady pujde o bohapusté střílení...
      • Krtecek-GT
        Já měl teda z Dishonored pocit, že i když můžu jít cestou bezhlavého střílení, tak mě hra pořád směrovala spíše ke stealth stylu hraní...
      • Už máš dohráno jo?
      • GlaDOS
        Bohapusté střílení nebylo ani v prvním díle *7*
        • KIMCID
          jasně nepřátelůům se dalo vyhnout haha
          • Střílení bylo, bohapusté ne. Rozlišuj
      • Dishonored měla skvělý potenciál, bohužel ale trpěla mnoha nešvary. Byla příliš jednoduchá, a mě osobně tak jako u mnoha her vadila absence dabingu (a tedy i charakteru) hlavní postavy, která se změnila jen na panáka skákajícího dle pískotu ostatních, a pak ještě nepříliš dobré zakončení...
      • A bohaplny strileni jsi snad uz nekde videl?
        • Archangel ,Messiah ?
  • Byl jsem k téhle hře dost skeptickej, ale musim uznat, že to video je fakt dost působivý.
    • Keyz
      Jsem zvědav jak moc to bude sázet na první dojem.
      Animace toho co dělá hrdina a co dělají lidí jsou působiví ale co na druhé hraní?
      To bude to samé jak to u FPS bývá?

      Pak bude záležet na variabilitě boje a AI.
      Hlavně mně těší, že zde není ten debilní pohyb po zásahu protivníka jako byl minule. Kdy se skácel jako dřevo to dost potěší.
  • Bioshock Infinite nekoupit by byl HŘÍCH!
  • MickeyMutant
    "Se sedmnáctiletou Elizabeth po boku jsem příliš času v novinářském demu nestrávil..."

    Zvláštní, podle Bioshock wiki by Elizabeth mělo být 21 let. Zřejmě z pochopitelných důvodů*3* V téhle souvislosti je zajímavé, že hlavní hrdina Booker podle Kena Levina rozháněl stávky za Pinkertony (1892), a dokonce střílel indiány u Wounded Knee (1890). Pokud by celá americká historie ve hře nebyla alternativní, tak u Wounded Knee mu muselo být přes dvacet a Pinkertoni taky nezaměstnávali teenagery, takže v době mise na Columbii je mu minimálně 42, ale spíš k padesáti.
    • Taťka Booker. :) Ách, tyhle dějové spekulace mi chyběly. Very rare these days. :)
  • Tak pokud hra nedostane 10/10, tak... pff to je už jedno! Skvělej článek *3*
  • Nebyl nahodou predchudce infinite bigshock a ne systemshock?
    • :D :D :D fail sry bioshock :D
      • No nebýt toho majáku a motorových vesel na rozbouřeném moři , skoro bych to nepoznal ;)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit