Přejít na výpis diskuzí
Dvě hodiny s BioShock Infinite nadchly
27.2.2013 | Miloš Bohoněk
62 příspěvků
-
Zrovna jsem koukal na video kde po hráči střílí z děla. Dostane se před barák dělo trefí ten barák on tam zaleze do dveří a v době je nějaký bar kde hraje hudba lidé sedí a kecají jako by se nic nedělo. Přitom venku střílelo dělo a trefilo jím barák.
To je teda atmosféra. -
-
V Columbii je to jejich denní chléb.
-
jestli je to takhle blbe naskriptovany, tak to potes koste...
-
-
Jak já nemám rád checkpointy (a DRM)...
Proč jsou checkpointy teď strašně in a hráč má ve hrách čím dál tím méně svobody?
Přiznám se, že mým zvykem je projít hru se 100% zdraví am unice, pokud to jde a ukládat si každý level, pak při druhém hraní můžu hrát kadý level znova jak chci, ebz toho, abych byl bez zdraví a munice...
Jinak co mi na checkpointech vadí je, že často nejdou uložit samostaně, automaticky se doplní zdraví, zmizí předměy a mrtvoly ze země, někteří nepřátelé se resetují a jiní úplně zmizí... v podstatě to vůbec neukládá hru tak jak je, ale jak by mohla (měla?) být... uvidím ve hře. Nejhorší je, když chci přestat hrát a zoufale čekám na checkpoint, abych mohl hru vypnout. -
dalši naskriptovana hovadina pro decka
-
-
Přesně
-
PIC* *16*
-
Každá hra je naskriptovaná. Herní skripty zajíšťují, že hra bude vůbec fungovat. A pokud se při hraní budu cítit znovu jako dítě, budu jen rád. Teď už mě totiž moc her nedokáže nadchnout tak, jako dřív. Ale Bioshock k tomu má sakra blízko.
-
-
V jednom z podcastů Side Mission Briefing byl rozhovor právě s Kenem Levinem. Mluvil přesně o tom, co autor článku adoroval, totiž o snaze uvěřitelnosti postav a prostředí. Měli jasně daný cíl, aby postavy byly jako živé, ale peripetie a drobné detaily, které měnily celé vyznění hry, ty jsou až neuvěřitelné. :) Vřele doporučuji poslechnout. Mám doporučeno od kamaráda, takže nevím přesný název, ale nadepsáno je to takto: Side Mission Briefing Episode XXXV.
-
Na hru se těším, líbí se mi víc než Dishonored a jen doufam, že mě chytne víc než předchozí díly.. Jen musím ještě dohrát Far cry 3 abych se mohl pustit do něčeho jiného, mám to rozehráno na největší obtížnost se všemi ukazateli vypnutými a jako příležitostní hráč se u toho často zapotím.
-
-
líbí vic než dishonored?no v dishonored jsi mohl volit jak hru hrát ,tady pujde o bohapusté střílení...
-
-
Já měl teda z Dishonored pocit, že i když můžu jít cestou bezhlavého střílení, tak mě hra pořád směrovala spíše ke stealth stylu hraní...
-
Už máš dohráno jo?
-
Bohapusté střílení nebylo ani v prvním díle *7*
-
-
jasně nepřátelůům se dalo vyhnout haha
-
-
Střílení bylo, bohapusté ne. Rozlišuj
-
-
-
Dishonored měla skvělý potenciál, bohužel ale trpěla mnoha nešvary. Byla příliš jednoduchá, a mě osobně tak jako u mnoha her vadila absence dabingu (a tedy i charakteru) hlavní postavy, která se změnila jen na panáka skákajícího dle pískotu ostatních, a pak ještě nepříliš dobré zakončení...
-
A bohaplny strileni jsi snad uz nekde videl?
-
-
Archangel ,Messiah ?
-
-
-
-
Byl jsem k téhle hře dost skeptickej, ale musim uznat, že to video je fakt dost působivý.
-
-
Jsem zvědav jak moc to bude sázet na první dojem.
Animace toho co dělá hrdina a co dělají lidí jsou působiví ale co na druhé hraní?
To bude to samé jak to u FPS bývá?
Pak bude záležet na variabilitě boje a AI.
Hlavně mně těší, že zde není ten debilní pohyb po zásahu protivníka jako byl minule. Kdy se skácel jako dřevo to dost potěší.
-
-
Bioshock Infinite nekoupit by byl HŘÍCH!
-
"Se sedmnáctiletou Elizabeth po boku jsem příliš času v novinářském demu nestrávil..."
Zvláštní, podle Bioshock wiki by Elizabeth mělo být 21 let. Zřejmě z pochopitelných důvodů*3* V téhle souvislosti je zajímavé, že hlavní hrdina Booker podle Kena Levina rozháněl stávky za Pinkertony (1892), a dokonce střílel indiány u Wounded Knee (1890). Pokud by celá americká historie ve hře nebyla alternativní, tak u Wounded Knee mu muselo být přes dvacet a Pinkertoni taky nezaměstnávali teenagery, takže v době mise na Columbii je mu minimálně 42, ale spíš k padesáti. -
-
Taťka Booker. :) Ách, tyhle dějové spekulace mi chyběly. Very rare these days. :)
-
-
Tak pokud hra nedostane 10/10, tak... pff to je už jedno! Skvělej článek *3*
-
Nebyl nahodou predchudce infinite bigshock a ne systemshock?
-
-
:D :D :D fail sry bioshock :D
-
-
No nebýt toho majáku a motorových vesel na rozbouřeném moři , skoro bych to nepoznal ;)
-
-