Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • GlaDOS
    V Columbii je to jejich denní chléb.
  • jestli je to takhle blbe naskriptovany, tak to potes koste...
  • Keyz
    Zrovna jsem koukal na video kde po hráči střílí z děla. Dostane se před barák dělo trefí ten barák on tam zaleze do dveří a v době je nějaký bar kde hraje hudba lidé sedí a kecají jako by se nic nedělo. Přitom venku střílelo dělo a trefilo jím barák.
    To je teda atmosféra.
  • Tak vždycky se to nepovede no.
  • Jak já nemám rád checkpointy (a DRM)...
    Proč jsou checkpointy teď strašně in a hráč má ve hrách čím dál tím méně svobody?
    Přiznám se, že mým zvykem je projít hru se 100% zdraví am unice, pokud to jde a ukládat si každý level, pak při druhém hraní můžu hrát kadý level znova jak chci, ebz toho, abych byl bez zdraví a munice...
    Jinak co mi na checkpointech vadí je, že často nejdou uložit samostaně, automaticky se doplní zdraví, zmizí předměy a mrtvoly ze země, někteří nepřátelé se resetují a jiní úplně zmizí... v podstatě to vůbec neukládá hru tak jak je, ale jak by mohla (měla?) být... uvidím ve hře. Nejhorší je, když chci přestat hrát a zoufale čekám na checkpoint, abych mohl hru vypnout.
  • Přesně
  • misho8723
    Možno obtiažnosť nazvanú "1999" (rok vydania SS2), ktorá by mala byť asi najťažšia obtiažnosť v hre
  • Ale to je jenom na tobě, jestli takhle hraješ. Podle mě je lepší, když hra umožňuje volné ukládání, jak s tím kdo umí/neumí naložit, to je jen na něm. Vezmi si třeba to, že dřív bylo normální mít u her (na PC) víc nebo dokonce nekonečně savů, takže člověk si mohl uložit před oblíbenou scénou a třeba za půl roku si nahrát pozici a pustit si jí znovu. To je dnes takřka nemyslitelné. Dneska má člověk maximálně screenshot a "post to Facebook", ale možnost pustit si znova pěkný rozhovor, nebo i animačku, je pryč. S tím vším skoncovaly konzole. Omezený počet pozic, nemožnost si save pojmenovat (éélgh... nemáme klávesnici), často chybí i screenshot, takže se v savech skoro nedá orientovat. Nemám rád, když mi hry berou svobodu. Ve hře, v rozhodování, v nastavení, v ukládání pozic.
  • By mě zajímalo za co ty mínusy? :) Digital Extremes dělali jen multiplayer, singl slepili v Arcane, posvětil to Irrational. Tečka :)
  • PIC* *16*
  • GlaDOS
    Každá hra je naskriptovaná. Herní skripty zajíšťují, že hra bude vůbec fungovat. A pokud se při hraní budu cítit znovu jako dítě, budu jen rád. Teď už mě totiž moc her nedokáže nadchnout tak, jako dřív. Ale Bioshock k tomu má sakra blízko.
  • dalši naskriptovana hovadina pro decka
  • Tohle už bylo trapný.
  • Ale 0krát cokoli, je přece stále nula ne?
  • Coffin.Corner
    V prvním Bioshocku máš hodně odkazů ze System Shocku. Ať už jde o psionické projekce, audiology, které vytvářejí podobně tíživou atmosféru, oživovací komory a vlastně téměř stejně nastavený desing gameplaye, kdy osamělý hlavní hrdina prochází tísnivým "post apokalyptickým" prostředím a je přitom navigován, nějakou tajemnou osobou na vysílačce, která s ním má své vlastní úmysly...
    Ifinite je naopak první hrou, která se od tohoto schématu výrazně odklání.
  • Bioshock 2 dělali Arkane Studios.
  • davidBray
    myslíš, SAVE kouknu do místnosti kde kdo je LOAD hupsnu tam, přežiju s 55% zdraví, LOAD, hupsnu tam, přežiju s 45% zdraví, LOAD hupsnu tam, přežiju 75% hmmm to není špatný SAVE JINEJ SLOT a LOAD, hupsnu tam, přežiju ... atd atd tohle já považuju za zdebilnění systému. Ukládání systémem checkpointů mi nevadí, nebo omezený počet save jako to měl třeba IGI.
  • Střílení bylo, bohapusté ne. Rozlišuj
  • Krtecek-GT
    Já měl teda z Dishonored pocit, že i když můžu jít cestou bezhlavého střílení, tak mě hra pořád směrovala spíše ke stealth stylu hraní...
  • Už máš dohráno jo?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit