Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Viktor_H
    Pokud bude mít Z3 promakaný soubojový systém, multiplayer uvítám.
  • MrSanta
    Ať si tam ty mulťáky klidně vrazí, ale hlavně ať zůstane možnost hrát to hezky klasicky singlově.
    Představa, že se budu třeba opatrně plížit temnou stokou v Night City a najednou ejhle svítící hint od jiného hráče že "bacha vole, za rohem je bubák" mě upřímně děsí.
    • Kdyby byl MP řešený formou nějakého coopu ve stylu DS minus ty svitící zprávy, tak proč ne. Hlavně když tím neutrpí SP.
  • Multiplayer jako je třeba tenhle je jenom kvůli tomu, aby se míň pirátilo a víc kupovalo.
  • Keyz
    Doufám, že tam nebude kooperace . Zaklínač byl dobrý v příběhu a ten je lepší hrát sólo.
    Kdyby to bylo nějaká aréna to bych bral.
  • Hlavně žádnej multiplayer v Zaklínači prosím. Nechápu touhu vývojářů cpát MP do hry, do které se vůbec nehodí.
    • No nehodi, ja som si trebars nevedel predstavit multak v Mass Effecte ale vo vysledku to je zabavna vec, to ma prekvapilo najviac. Inac pri CD Projekte sa naozaj nebojim ze by vydali nejaku zlataninu, len pre to ze uz na tom zacali pracovat. Proste by to stopli a na ferovku povedali ze to proste neni ono.
  • MP do Witchera? V žádným případě, 100% katastrofa by z toho koukala. Ať radši věnují všechen um a čas do SP a vrátí systé boje z jedničky ten byl bohovej, ve dvojce to stálo za hov*o, to byl systém ala AC *16*.
    • Bojovej system v zaklinači 2 rozhodně nebyl jako u AC, to zase prrrr. Neuražej zaklinače. Ale souhlasím, že bojovej system v jedniče byl lepší, ale nelíbil se mi rozdělenej strom na stříbrný a oceloví meč to je ve dvojce lepe zvládnuté do jednoho stromu šermířství.
      • No so všetkou úctou, práve bojový systém s patchmi tomu dal kráľovskú korunu. Páčil sa mi so všetkým čo k tomu patrí a od AC to malo tak ďaleko ako miešať hrušky s jablkami. Zatiaľ kde len v W1 ste klikali myšou v správny čas, ste v dvojke museli kombinovať.
        Podľa mňa sa ti to nepáčilo (SinKong ) len preto, lebo to bolo pre teba ťažké? V AC mimochodom len vojaci stoja a čakajú čo sa bude diať!!
        • No vidíš, tobě připadala okleštěnější jednička, mně zase dvojka.
          Jednička pro mě byla pohodlnější, přičemž jsem ale musel vybírat mezi třemi styly, vhodně do nich investovat pointy...; ve dvojce jsem jen tupě klikal na dvě tlačítka, ani hýbat jsem se pomalu nemusel, protože se při kliknutí vždy Geralt sám přesunul až k protivníkovi. To sice i v isometrické jedničce, ale tam to pasuje, když hraješ jen pomocí myšiska.
          Ale bylo to interaktivnější, to zase jo :)
          • Defacto ti Petr odpověděl za mě. Já jen dodám, to že mnohem víc profi byl soubojovej styl v prvním dílu, nevim jestli si už zapomněl a nebo nevíš , jak při utoku se šipka(ikona meče) zbarvila asi zhruba na 0,05s do zelena a tu když si vychytal tak si dal šlehu jak hovado, když si jí tu zelenou nestih tak naběhla asi na 0,2s žlutá to byl normální úder a když si prošvih i tu a tak si nedal uder žádnej a usekli ti "múdrou" hlaviznu. Čili pro mě to bylo hodně fascinuící do té doby nepoznaný, a proto je u mě první díl pořád mnohem víc profesionálnější. A ve dvojce se chteli tvůrci hry zalíbyt většímu publiku, což se evidentně stalo, ale dopadlo to jak to dopadlo, bojový styl ve dvojce je vhodný i pro lidi trpící mozkovou dysfunkcí (ale hlavě že to jde na odbyt). Tak snad Ti tohle vyjádření bude stačit, protože je zbytečný se o tom dál bavit. Jinak nikomu nic nevnucuju, každej má svoje. Tohle byla jen reakce na koment.
        • Za prvý nemyslel jsem totožný styl,ale je z 90% podobný,od začátku do konce hry si vystačíš s levá levá pravá čili rychlej rychlej těžkej a furt dokola i na těžkou obtížnost, to jestli má někdo problém uznat, tak má sám problém. V jedničce když mluvíš o tý větvi u měče tak nevim, proč se ti to zdálo v jedničce zbytečný, že měl ocelák i stříbrnák svou větev, když někdo třeba jako Já vyluxoval hru do mrtě za 74 hodin a nenachal v ní ani jeden postraní quest, tak neměl problém mít vytuněný zlaťákama všechno. A ted k tomu bojovýmu stylu, co je těžší nepřekliknout se v "mele" kde na tebe jdou hordy protivníků a každý 4 nebo 5 utok ti byla odměna mega combo se saltem a piruetou a nebo mačkat zběsile levá levá pravá *1* huhh. Ted mi to vysvětli nejak moudře, co na mě bylo ve 2ce asi tak težkýho . *6*
          • No vychádzal som logicky z toho čo sa ti asi tak mohlo páčiť na súbojovom systéme z jednotky. Prišlo ti snáď ťažšie klikať len na myšku než súbojový systém z dvojky? Ak si myslel iba štýly(ocelák, strieborný atď) to je rozdiel. Ak si myslel celkovú architektúru súbojov, čo znamená aj ako sa vykonávajú rôzne kombá, tak už som ti vyššie napísal z čoho som vychádzal. Takže teraz mi ty múdro vysvetli čo sa ti viac páčilo na súbojovom systéme jednotky???
  • Pri niektorych hrach mi pride multak ako uplna zbytocnost. Do toho ratam aj Witchera 3. Kedze celu seriu hravam jedine kvoli singlacu a neviem si predstavit co take inovativne by s tym multakom vo svete witchera mohli spravit. Ak by chceli popridavat len par aren a umoznit pvp tak sa nato mozu podla mna vybodnut. Ale nieco ako pridanie multaku priamo do sveta v spojeni so singlacom by som bral. Myslim tym napriklad to, ze si jazdite po svete a v urcitych dedinkach ci mestach by ste mali moznost pobojovat v arenach s inymi hracmi povedzme o prachy. Zase tu potom je problem, ze kazdy by hral za geralta :P Alebo by mohli pridat nieco ako stavkovanie s tym, ze vy ako witcher pridete k tej arene v dedine a stavite urcity pocet penazi a potom sa akoby cele prepne na zapas z vasim avatarom a bojujete vlastne vy.
    Ale ako uz tu spominali tak skor by som bral vylepsenie singla ako multak. Kedze otvoreny svet je samo o sebe tazke zrealizovat tak aby vsetko fungovalo ako ma. Rovnako mi prislo uplne ploche multak v Tomb Raider(2013). Nezazivny, genericky bez stipky inovacie.
    Hral som to maximalne pol hodiny. Pridavat to len kvoli tomu aby sa s tym mohli chvalit je zbytocne.
    No ale nepredbiehajme, kedze chalani sami este nevedia ci to vazne zrealizuju.
    Jedine co je iste, ze sa na Witcher 3 neskutocne tesim. A stym pokrokom co oni robia pri kazdej jednej casti, to bude jedna z najlepsich hier co sa RPG zanru tyka.
    A pri tom Cyberpunk 2077 by sa zislo trochu viac detajlov. Ale zrejme to bude tiez skvela vec. Uz sa len dozit toho vsetkeho :D
  • Multiplayer v Z3? Proč ne a pokud by se kladl silný důraz na role-play, tak bych byla jenom ráda *14*.
  • KIMCID
    MP v těchto hrách je něco navíc ,co bych klidně oželel.Raději o to delši hru SP.
  • misho8723
    Tak dúfam, že v prípade Z3 multiplayer zostane len ideou.. síce som si hovoril, že niečo na spôsob systému použitého v Dark Souls by nebol zlý, ale aj tak mi to príde divné vo svete Geralta.. keďže ide o záverečný diel Geraltovej cesty, tak by sa mali len a len zamerať nato, aby singleplayer dopadol tak, ako sľubujú - hlavné vychytať všetky možné bugy, lebo možnosť ich väčšieho počtu bude vďaka tomu, že kombinujú open-world a výborný príbeh s voľbami a následkami, asi oveľa väčší ako v prípade takého Oblivionu alebo Skyrimu...
    Pri Cyberpunku mi multiplayer príde ako dobrý ťah a zaujímavý prvok, ktorý by mal podľa môjho názoru svoje miesto v ich hre.. teraz ide len o to, aký typ multiplayeru majú na mysli
    • Řekl bych, že jsi jen přeložil ideu článku do sloveštiny, takže nějak nechápu smysl tvého příspěvku :-)
      • misho8723
        Ktovie, možno práve o to mi šlo :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit