Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No tedy abych řekl pravdu tak jsem zaskočen tím, že se nechali zaskočit.
  • Vždy budou lidé, kteří hru proběhnou za pár dnů a za dalších pár pak stihnou nafarmit téměř end game equip. Tohle ale podle mě nepředstavuje většinu herní komunity, myslím, že je určitě mnohem více lidí, kteří zasednou třeba na 2-3 hodiny denně. Jenže bohužel i pro tyto hráče bývá herní obsah příliš krátký a to už je samozřejmě problém, ale aby na tohle v Bioware přišli, na to nepotřebují zkušenosti. Stačilo se jen poučit z jiných byť cizích projektů. Že je hra krátká a herní obsah nedostatečný, to jsou většinou první výtky, které v poslední době směřují k vývojářům při vydání jakéhokoli nového MMO titulu.
    • Jednoduse den ma 24 hodin a dyl hrat nemuzes, vse je v rukou vyvojare, kterej by s tim mel kalkulovat. Je rozdil, jestli nekolik jednotlivcu projde hrou za mesic vs jestli 2/3 hracu projdou hru za mesic (coz je IMO tak doba, za kterou pravidelnej hrac dohraje).

      A na to jak dlouho to bude trvat se samo prijde nejpozdejs pri prvnim testovani.
  • Když budou mít causal end game obsah, namísto HC (tím myslím opravdový HC) end game obsahu, tak toho hodně nedomysleli.
    • Jenže když myslíš opravdu "opravdový HC", za tím se moc lidí nežene. To už prokázali několikeré studie, tudíž tudy cesta také nevede.
      • Pokud povazujes za HC to, ze ti mec vypadne az na druhej pokus ...

        IMO je celej tenhle system postavenej ponekud dost na hlavu - muset neustale zabijet tytez potvory proto, aby hrac pokoril nejaky % v databazi ... O tohle opravdu zajem neni, to je fakt a to ani mezi pravidelnejma hracema. Jednoduse proto, ze to neni zabava, ale vopruz.
      • Vrook
        Jn, taky si nepamatuju jediný MMO, který by bylo "opravdu HC" (z těch, co jsem zkoušel). Naposledy snad počátky WoWka.
        • Zahraj si Wurm Online. To je jediný HC MMO. *1*
  • Mě tam docela vadilo jak lítaly expa. Stačilo dát jednu daily v letadle, jednu daily v aréně a byl level za půl hodiny.. hráče to nenutilo nijak extra plnit mise a levelovat tímhle způsobem. Nicméně musím říct, že jsem to hrál tři měsíce a byla to prima hra, hlavně díky příběhovým liniím... pak to nemělo smysl platit tolik peněz jen za obíhání arenék a honbě za zbytečným EQ, se kterým stejně nebylo kam dál jít.
    • tolik penez? :D MMO hrani je nejlenejsi druh zabavy pomeru cas/penize. 300 za desitky hodin hrani. Tomu se nevyrovna prakticky nic. Bezne mam v hospode za vecer vetsi utratu. Nebo za 2 obedy.
      • Spoustu starsich gamesek poridis za stejny peniz, a casto ti poskytnou daleko vetsi porci zabavy, nez mesic predplatnyho MMO, ze kteryho realne odehrajes 20 hodin.
      • Presne tak. Kdyz sem hraval intenzivne wow a prepocetl sem si ty cca 300 mesicne na 1 hodinu, tak levneji snad vychazelo jen spani :P
  • Ked som bol v open bete uz vtedy som vedel, ze tato hra bude mat riadny problem. Presvedcila ma o tom hra ako celok. Som rad ze som si ju neobjednal a pockal.
  • KIMCID
    bejt to solo hra byla by to pecka takhle maji smůlu
  • Ty vole kde ty lidi na to berou tolik casu?? *8* 17 hodin denne po dobu jednoho mesice?? Are you fuc*ing kindding me?? *7*
    • Hra vysla tesne pred Vanoci. Takze kdyz si clovek vzal tyden dovoleny, tak mel pohodlne 3 tydny volna na hrani. To udelala spousta lidi a vysledek je takovy, ze v lednu byli vsichni 50ky a prestali hrat.
    • Tikov
      17 hodin? 180 herních hodin (což bude vzhledem k zvyku autorů nadnesené) děleno 30 dnů je 6 h/den (což je s prací, spánkem a servisníma zásahama +/- volný čas běžného člověka- ne že by to nebyl znak závislosti, ale nic nepředstavitelného to není.)
      • Je zavislost a zavislost :), taky rad parim hry, ale spis z toho duvodu, ze nemam, co delat. :). A jsou obdobi, kdy si rad kazdy den misto hrani lehnu a ctu hodku az dve knizku. Jako vcera vecer, kdy jsem se zapomnel, a cetl jsem az tri hodky, jak me to bavilo :)
        • Tak tak. Fantazii nic nenahradi
    • Nemají holku, nemají přátele, nemají práci, nemyjou se, žijí z dávek, prostě MMO lúza.
      • Jen bych te poopravil, ze 17 hod denne jiz neni hrani, ale diagnosa a tam uz to chce odbornou lecbu.
  • walltar
    Star Wars: The Old Republic? ... to byla nějaká hra? ... Na to už sem nějak zapoměl. *6*
  • Tohle mi je ale novina, zajimave je ze pred par dny, tady byl clanek o tom jak se "free hraci" opet vraceji do hry a ne zrovna malo, udajne 2 mil ?.
    No a korunu vsemu dodal prechod na F2P model, teda spatna napodobenina tohodle modelu, jelikoz kdo si tohle zahraje bez mesicniho poplatku, musi zakonite skoncit a hra ho vicemene odradi od dalsiho hrani. Inu jak se do lesa vola tak ... ze pani nenazrani podnikatele v EA

    Pro me osobne je tahle hra jiz pase 4 mesice neustalych slibu a planych nadeji, me dokonale vylecilo a do hry bych se nevratil, ani kdyby mi za to platili :-)))
    • Ona to sla spousta lidi jako f2p vyzkouset - proc ne zadara ... a sposuta z nich jednoduse zadara odehraje pribeh, mozna jeste druhou postavu a skonci, platit nebudou. Jenze aby udrzeli ty hrace, kteri jeste plati, potrebujou, aby meli s kym hrat.
    • Stačí se podívat na to free omezení pvp. Ten 1 battleground za týden, či kolik to je, to už nemá ani cenu expit :D
    • Přesně tak šel jsem se po dlouhe době podívat a po 10 minutách vypl.
      • To jsi asi velkej drsňák :D
        • Větší než ty určitě ne *3* *11*
    • No jasně...
      Než zjisti, že tam stale neni co dělat a odejdou so musi v prvni řadě do hry vratit :p
      • presne tak! :D
  • Tenhle scenař mi něco připomina, kde sem to už viděl, aby hrači proletli hru za par tydnu a pak tam už nebylo co dělat?
    AHA, už si vzpominam... v každe radoby AAA MMORPG v posledních deseti letech?!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit