Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ona to sla spousta lidi jako f2p vyzkouset - proc ne zadara ... a sposuta z nich jednoduse zadara odehraje pribeh, mozna jeste druhou postavu a skonci, platit nebudou. Jenze aby udrzeli ty hrace, kteri jeste plati, potrebujou, aby meli s kym hrat.
  • Spoustu starsich gamesek poridis za stejny peniz, a casto ti poskytnou daleko vetsi porci zabavy, nez mesic predplatnyho MMO, ze kteryho realne odehrajes 20 hodin.
  • Pokud povazujes za HC to, ze ti mec vypadne az na druhej pokus ...

    IMO je celej tenhle system postavenej ponekud dost na hlavu - muset neustale zabijet tytez potvory proto, aby hrac pokoril nejaky % v databazi ... O tohle opravdu zajem neni, to je fakt a to ani mezi pravidelnejma hracema. Jednoduse proto, ze to neni zabava, ale vopruz.
  • Jednoduse den ma 24 hodin a dyl hrat nemuzes, vse je v rukou vyvojare, kterej by s tim mel kalkulovat. Je rozdil, jestli nekolik jednotlivcu projde hrou za mesic vs jestli 2/3 hracu projdou hru za mesic (coz je IMO tak doba, za kterou pravidelnej hrac dohraje).

    A na to jak dlouho to bude trvat se samo prijde nejpozdejs pri prvnim testovani.
  • Pockej, mluvis ti ty samy veci? Ja tam videl v legacy systemu samy kravoviny (typu +5% xp ...) ... pravda, uz sem to asi mesic nezap ... a legendarni zbrane, to sem se musel opravdu smat, kdyz sem dostal token, a rikal si, co si za to asi tak uzasnyho poridim, a zjistil sem, ze uz mam davno daleko lepsi zbrane...

    Sem tak nejak po tech kecech s "rodinou" cekal, ze dalsi postava automaticky ziska nejaky vylepseni ... a ono prd...
  • Slo to do f2p - sam mam rozehrano, lidi hraje pomerne dost, ale f2p system je extremne hnusnej ... takze lidi od zaplaceni spis odrazuje. A na tom ze je to zabugovany a po dokonceni pribehu neni co delat dal se nic nezmenilo.
  • HW lze samo uplne vpohode pronajmout a zcela bezne se to presne kvuli narazovym akcim dela - tedy libovolny problem pri startu libovolny hry je proste ojeb na hrace. Omluva nic nestoji.

    Swtor hlavne neni online hra ... ne v ty podobe jak funguje.
  • Jenze to je prave chyba vyvojare, ze se to da ... jako vyvojar to mam plne pod kontrolou. Je jen otazka jestli to kontrolovat chci ... vem si, ze kdyz odklipu dialogy, zkratim herni dobu klidne na polovinu. OK, s tim se musi pocitat - nebudu prece hrace prudit nepreskocitelnejma pindama ... ale nikde neni psano, ze mas za tech 10vlku dostat lv. Vubec nemluve o tom, ze nikde neni psano, ze postava ma vubec nejak levelovat.
  • Ja mam rozehranej ... single .... v podstate by se to dalo klido hrat offline s moznosti obcasny kooperace ... a od starwars sem ocekaval nejen kopii wowka (s tim bych se nejak smiril), ale predevsim ... onen vesmir, ve kterym si muzu litat jak se mi zachce ... piratit/pasovat ... a nebo ochranovat.

    Me na tom nejvi zarazil naprosto nefunkcni system kooperace hracu ... ne ze by to byla vyjimka ... ale aby na tymovy mise musel hrac hodinu i dve vykrikovat do chatu ze hleda lidi ... kua bych cekal ze nekde zaskrtne zaskrtitko a az bude dost lidi tak mu hra da nejakej cas aby se dostavil kam trebas (a hlavne ze ho tam odnaviguje ...)

    Co se ale nepromiji, to je neuveritelny loadovani v minutach, kdy casto je cas loadovani vs hrani 1:1 ... - pet minut nekam bezim abych tam neco udelal a pak 5 minut cekam na load ... proste lol.
  • Budeš asi překvapen, ale ano :) HRAJE
  • neviem, prečo je tento članok uverejneny teraz, ked sa toto vyjadrenie z ich strany publikovalo uz minuly rok par tyzdnov po tom "Prepade" počtu hráčov = zbytočny članok.
  • kosmo-prasat :D
  • Já jsem od SWTOR čekal něco ve stylu kombinace Mass Effectu a Skyrimu - dostal jsem ohranou debilní písničku - zabij deset prasat (pardon, kosmo-prasat). Jediné co mě jakštakš bavilo byl příběh a kupodivu ne u Jediho ale u Imperiálního agenta! Postavu o které jsem si myslel, že o ni ani nezakopnu. Zkrátka šlo jen o to dostat se přes ty debilní questy k příběhu, který nebyl nijak špičkový. Oni nepodcenili hráče, zkrátka udělali špatnou hru.
  • Presne tak. Kdyz sem hraval intenzivne wow a prepocetl sem si ty cca 300 mesicne na 1 hodinu, tak levneji snad vychazelo jen spani :P
  • Jo na takovy krasny dny nejde zapomenout!
  • Jaja. Kazda hra se da proletet behem chvile. Ale tak si clovek leda ten zazitek ze hry znici.
    Na 90. lvl ve wow se da dostat klidne za 2 dny. Nebo treba morrowind, ja to hral rok a pritom se to da dohrat za min nez 10 min!! :P
  • Shania
    Poseldni vec co MMO potrebuje je spatnej start, prijdes o daleko vic penez nez kolik te bude stat infrastruktura.

    A jak sam rikas, tohle se stava i Blizzardu, ktery v tom ma dost zkusenosti, ono proste staci, kdyz ti misto predpokladanych 3-4 milionu na premieru logne 5-6 a jsi v haji, na tohle se proste realne pripravit neda. Zacnou se objevovat problemy, ktere se ani pri intenzivnim testovani neukazou.
  • Shania
    Bioware dělá dobrá rpg, ale nikdy nemeli moc dobrej dizajn a vsechny jejich moderni hry trpi nejakym problemem. Zamereni MMO na pribeh, utopeni milionu usd v dabingu a pritom se nesoustredit vic na dobrou hratelnost byla jejich nejvetsi chyba. Ta hra je dobra, ale ve srovnani s tim co mohla byt, tak to strasne mrzi.

    Dalsi problem byla fanaticka komunita, tolik vlaken na forech o nechceme aby to bylo wow, nechceme lfg, nechceme teleporty, radi behame pul hodiny z planety na planetu nudnymi koridory, .... nejhorsi je, ze tyhle chyby uz nekdo udela pred nima, ale oni se znich odmitli poucit.
  • Okej. Možná bych si měl trochu víc naostřit Hanlonovu břitvu, že?
  • Pokud má tvůj den 32 hodin, pak se to dá.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit