Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pokaždé když vyjde nějaký velký očekávaný titul tak se vždy speciálně těším na recenzi od kluků z Gamescz,protože vím že se pokaždé pobavím (alespoň v poslední době tomu tak je).Ať se jedná o číselné hodnocení nebo psané tak se nemohu zbavit pocitu jako by se v Games snažili od zbytku odlišit.
    • Ja sa tesim na ich recenziu pretoze viem ze mi podaju svoj vlastny "amatersky nazor parana", na rozdiel od "profesionalnych" gamespot, ign atd.. ktore vacsinou hadzem do rovnakeho kosa. Pak ich sklbim dokopy a mam lepsiu predstavu o hre ;)
  • Doufám,že Lukáš dostane příležitost a prostor napravit tuhle zpackanou recenzi v novým čísle Levelu.A dokáže,že je pořád recenzent par excellence......
    • Xcomik
      Což otož ta recenze je sice trošičku zpackaná uspěchaná (asi stejně jako ta hra samotná) nicméně nové Last Light není lepší jak jeho předchůdce (bohužel). Koridorovost je to skutečně cítit všude k tomu i například tuning zbraní je defakto to co známe z jedničky (akorát tam jsme ty zbraně kupovali jako celek) není tu žádná improvizace ala Stalker (například možnost upravovat si mechanismy zbraní a podbně stejně tak je to i s obleky (a je to škoda).

      Pokud jde o samotný příběh tady se prostě Lukáše musím zastat. Jednička mi přišla více po chuti a to nejen gameplayem ale i samotným příběhem (skrátka mi tam přišel scénář vyladěnější stejně tak i hra která je dost co se týče optimalizace odfláknutá). A to nepíšu jako nějaký hatter Metra vzhledem k faktu že jsem milovník jak Stalkera tak i Metra samotného (zkrátka sem od nového Last Light prostě čekal víc a grafika to skutečně nemůže zachránit).

      Pokud jsme však ještě u grafiky na minimální detaily vypada Last Light paradoxně hůře než jeho předchůdce se stejným nastavením (platí o vnitřní lokace tedy tunely metra atd) Jediné v čem člověk může vidět na tomto nastavení pokrok je povrch kde grafika vypadá o hodně lépe jak 2033. Bohužel ale tohle je skutečně málo čekal jsem více (takže se holt zase vratím na Stalkera COP aktuálně na SGM 2.2.

      Závěrem ještě se sluší dodat že český překlad do této hry se povedl asi na stejné úrovni jako český oficální překlad do COP tedy je to totální sh*t neskutečných rozměrů (nepřeložené in game sekvence, nepřeložené téměř všechny vedlejší dialogy (jako kdyby si autor překladu házel mincí který dialog vedlejší přeloží a na který se totálně vys*re). A ani netřeba mluvit že dotyčný překládal naprosté nesmysly kolikrát (no co si prostě budem nalhávat Cenega forever že :-)
      • smejki
        ad překlad: pokud je něco nepřeloženého, může to být i tím, že překladatel nedostal všechny texty, nebo tam můžou hrát roli chyby technického rázu (rozjebané řídicí znaky), za které nemusí překladatel sám, ale až pán, kterej to láme zpět do hry. True story. Jedno je ale jisté. Pokud tam jsou takovéto lapsy, nebyl žádný nebo dostatečný betatest. (Za to je taktéž zodpovědný zadavatel)
  • Mě jen se*e, že hrdina opět nemluví, to mě vždycky hra tak trochu nudí a odrazuje.
    • Nepoužívá se ta nemluvnsot kvuli tomu, že někteří hráči by se pak třeba nestotožňovali s tou postavou?
      • Přesně ! , a proto je Gordon Freeman nejlepší postava ever !
    • Mě to nikdy nevadilo, ale Infinite to teď mělo parádně zpracovaný a rád bych si na to zvyknul :)
  • Nechci se ted vyjadřovat ke hře. Co se týká pana Grygara, jeho jméno si pamatuju i ze starých magazínů (gamestar, nebo score jestli se nepletu). Nevím, zdali začíná být problém ve mě, ale jeho recenze už ze zásady jenom prolítnu, protože to, co píše on ani za literární žánr - recenzi dle mne nelze považovat. Jsou to takové umělecké úvahy a surrealistické pohledy do autorova podvědomí, které je zrovna nějakou hrou ovlivněno. Fakt nepamatuju, že by se mi od něj nějaká líbila.
  • Vyššie hodnotenie dostanú iba hry, ktoré sa hrajú samé
  • Z toho počtu odstavců jsem trošku zmatený..... *8*
  • KaloSaper
    Jestli chcete výživné informace o hře, tak TotalBuscuit už udělal WTF a AngryJoe to asi taky zrecenzuje. Takže asi tak.
    • *15*
    • Angry Joe rano psal ze zacina natacet, tak to jeste potrva tak 1-2 dny...
  • Od Games.cz som takto nekvalitnu recenziu teda necakal :(
    • Co navrhujeme? 30 ran holí nebo rovnou na hranici? Přece si nenecháme sr*t na palici, tož kde bychom to kua byli. REVOLUCE! Pryč s narušiteli míru!

      Přístě bude muset kolega Janchor napsat rovnou diplomovou práci, jinak redakci vyhodíme z oken...
      • Vzhledem k tomu, že je tohle zřejmě největší český herní portál, by člověk opravdu čekal kvalitnější (a obsáhlejší) recenzi, než jen názor na nové tetris na místím foru/blogu... *7* To nemá s diplomkou nic společného...nikdo tu nečekal na rozbor každého náboje či epos o Gilgamešovi, ale tohle na takovou hru (byť neni perfektní) se prostě nesluší... To už MW3 dostalo více prostoru, a dejme ruku na srdce, která hra by si ten "prostor" zasloužila více...
        • Upřímně, aby se tady většina nepodělala. Být to na mně, tak na vás hážu lejno a jdu si dělat svoje. Největší český herní portál to tu kdysi bylo, teď je to tady největší slet gum nejen z Česka. Ani se nedivím, že ona motivace v podobné atmosféře robit nějaký velký přehledný recenze prostě chybí. Ruku na srdce, vyplatí se to vůbec? O tématech v článcích se tu mluví buď málo nebo vůbec, řada lidí ani komplexní věci nemíní číst nebo jim nerozumí a místo toho vesele blije do diskusí; čím dál tím častěji jsou v kursu hovadiny a kibicování na základě všímání si ho*en oproti podstatnějším věcem, viz tento případ.
          • No víš, je to nečekaný, ale člověk by čekal na herním portálu (asi největším v čr) právě ty recenze... a pokud se nejedná o nějaký druhořadý blog nějakého fanouška, co si píše články sám, čekal bych (čekali bychom) trochu vyšší úroveň...tím nic proti, většina recenzí je tu opravdu dobrých a rád si to tu pravidelně čtu, ale sem tam je vidět, že autora recenze prostě hra nebavila, tak tu recenzi odflákl... Beru, je tu hodně trollů a lidí, co krafou mimo téma, ale konkrétně tohle bylo k tématu... prostě recenze by měly být objektivní, a pokud se hra autorovi recenze nelíbila, tak ať se toho ujme někdo jiný z redakce... Kor u téhle hry je mi (nám) to prostě líto, zasloužila by si mnohem více prostoru...tahle "recenze" byla ani ne shrnutí informací, které jsme z videí věděli už měsíce předem...takže to nebyla recenze...
  • Radioaktivni_surikata
    Možná by stálo za to zmínit, že hra nemá FOV slider, příkazy z Metra 2033 nefungujou a je to stejná klaustrofobie, jako byl třeba nezmodovanej Stalker: CoP. Navíc u interiérový hry, kde se dezorientace projevuje ještě víc, mi to přijde jako dost hrubá chyba. Teď jsem viděl videa a sorry, toto fakt ne. Dokud se tohle nevyřeší, tak se držím dál. Pak budu možná platit prachy za ranger mode (snad do tý doby někdo dostane rozum a dá ho zadarmo!!!), ale to už je život. Chjo, navíc v době, kdy už se FOV slider konečně stává docela běžnou věcí *7*
    • http://www.vg247.com/2013/05/15/metro-last-light-pc-update-to-enable-custom-fov/
      • Radioaktivni_surikata
        Tak jsem s informacema koukám o pár hodin pozadu, díky za odpově *1*

        No kluci to vysvětlujou hezky, to jako chápu a tohle se běžně děje, pokud se natvrdo změní FoV v konzoli nebo v ini a hra na to není stavěná. To už holt musej kromě samotnýho FoV taky změnit umístění kamery, aby do záběru nelezlo, co nemá. Jiný studia to zvládly, nevidím důvod, proč by neměli oni.

        A ta věta, že to naprosto zrujnuje atmosféru, to je fakt čistej blábol. A nejsou první, kdo tohle zkouší obhájit. Když chci, aby hra působila stísněně až klaustrofobicky, tak podle toho vymodeluju prostředí a navodím atmosféru, a ne, že nastavím titěrnej FoV a tadá, mám vyhráno. A myslím, že ty podmínky splnili, takže bych se zkaženýho zážitku nebál. Sem s tím *4*
  • Proč se masivní kritika vždy snese jen na recenze, které mají problém v nízkém čísle?

    Proč si většina lidí nestěžuje, když je nějaké hra očividně nadsazená?
    • Hele nemyslím si, u té nestoudné krávoviny Proteus dal P. 8/10 a to byl taky docela šrumec.
    • Edit: Ještě by stálo za upřesnění, že jsem v tomto případě myslel "domnělý problém". 7/10 je totálné okej pro Metro: Last Light.
      • Co se cifry týče, je to asi nejmíň, co sem viděl (ze zahraničních serverů)...8/10 by tomu slušelo více (objem práce na hře v porovnání třeba se sérié CoD a jejíma převařeninama), ale budiš...spíš délka recenze a její spracování, které se blíží "recenzi" na tetris...
    • Protože si myslim že to se tady nestane :) Možná akorát ******, ale v době vydání byl každej paf :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit