Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 15k3
    Je tu i nějaká verze se zvukem a 15+ fps?
  • vypada to dost nerealisticky. Myslim si, ze pomalu jsme v dobe kdy uz lidske oko ani nerozezna vyssi detailnosti efektu, nebo kolik to ma polygonu, spis jde o to co vypada nejprirozenej.
    UE4 je cool a taky ukazali nejake hezke veci ale co nejvic nesnasim jsou zbytecne a neprirozene vypadajici efekty ale to hlavne ve filmech.
    • co je konkretne nerealisticke? tie materialy ani realisticke nemozu byt. Je to presne to co tvrdil aj Carmack ze by mal byt nasledujuci pokrok v 3d realtime enginoch/renderingu a to fyzikalne definovanie materialov. Dnes proste stale neni vykon na simulovanie fyzikalnych vlastnosti materialu a na zaklade toho presne zobrazovanie. Pekne to vidiet na tej prvej simulacii partiklov. Samotna dierovana platna na ktoru dopada je z hladiska kolizii stale jednoliaty mesh ktory ma len nastavene nejake vlastnosti, keby samotny model bol spraveny s diermy, per pixel alebo vertex/edge kolizie a simulacia vlastnosti materialu tak by to vyzeralo inak, len to by v tom levely asi nic ine nebolo. Ostatne aj to je ten problem co spominal Carmack, koli roznym hackom sa nastavuju rozne vizualne parametre materialov uz v 3d editoroch ktorym uz pomali nikto ani nerozumie az na par grafikou a tiez sa tym da vytvorit material z vlastnostami ktore v realite niesu mozne a mozu prave vdaka tomu vzniknut rozne paradoxy.
      • C-BEAM
        to k čomu nie je dnes výkon je raytracing u reflexií, pretože tie sú klúčom k realizmu viac ako čokoľvek iné vrátane presnosti osvetlenia, ktorá už začína byť dostatočná na vytvorenie fotorealistickej grafiky. Bez fyzikálne korektných reflexií realizmus nedosiahneme, nejaké všeobecné fyzikálne vlastnosti materiálov sa už dajú nastaviť podľa tabulkových hodnôt ako je IOR u priehladných materiálov. U reflexií to je zložitejšie ale platí, že dobrý grafik so zmyslom pre realizmus na to stačí. Fotorealizmus luďstvo dosiahlo už dávno a dnes sme ním doslova zaplavení.
        • Jack1947
          Fotorealismu sme tedy uz dosahli, ted je cas na posunuti grafiky nekam dal za realitu. Za lidske primitivni vnimani.
      • mel jsem na mysli, ze to tech demo nevypada realisticky. treba osvetleni, hlavne ty HDR efekty, lens flery, a taky materialy. A oni tam v podstate pouzili technologie ktere by to meli zlepsit, a taky to je moc hezky, to demo je tyhle veci ma ukazovat ale radsi bych se podival jak by vypadala nejaka realisticka krajina v tom enginu.
        • Jack1947
          Nejlepe jake to bude ve hre...
    • taky s tim souhlasim kdyby udelali grafiku do hry ktera jde udelat pocitavoce jen v editorech pro filmy nebo ty renderovane filmecky kdyby tak vypadali ve hre
    • Jack1947
      Minimalne voda vypada prehnane "kapave-tekuta" *15* , jinak efekty hezke. Tedy delo bude asi potreba poradne.
    • No s hrami súhlasím určite, koľko to už bude, pomaly desať rokov? starý Half Life 2 mi pripadá vizuálne o moc krajší, ako väčšina toho, čo predvádza väčšina dnešných fps...
      • "starý Half Life 2 mi pripadá vizuálne o moc krajší, ako väčšina toho, čo predvádza väčšina dnešných fps..." ha-ha-ha dobrý vtip
      • Trošku blbo zeditovaná veta, neva *1* BTW, neviem, čo sa vám tu deje, ale dáko to blbne, z Firefoxu vôbec nemôžem odoslať koment...
  • Tak dokud nebude možné v UE udělat hezky vypadající krajinu, tak je ten engine pro mě nepoužitelný. Na interiéry je ovšem pořád parádní.
  • No, dúfam, že sa zase budú všetky objekty na svetle leskúť ako psie guľky *7*
  • sleepless
    Omluva za špatné video, už je tu správné.
  • magie zobrazování virtuálních tekutin.. nevím proč jsem si vzpomněl na hru Postal *1*
  • Mě to ukazuje jenom video na Armu
    • Veskoslav
      Taky.
      • Asi vsetkym :/
        • Si klikněte na videodeníček v textu ne?
          • Nevravim ze to nevieme najst, ale poukazujeme an chybu.
  • částice super, mlha super, voda ... WTF?
    • presne a zase to je len video. Hra bude o 200% horsia ako ukayuju, to tak je vzdy. Nehovorim, ze to nie je cim dalej lepsie, ale proste vydaju taketo video, ale realne v tom hra pride po 2 rokoch. *2*
      • tak kdyz vyvojar chce, aby to jelo i na soucasnem lowendu tak to holt vypada mizerne
  • Rad bych se nekdy dockal videodenicku o kvalitni AI a destrukci aspon na urovni Frostbite 3. Jinak to bude dalsi engine ve stylu ala blondyna, kdyz je to hezke nemusi to byt moc chytre.
    • Geo-Mod 2.0 je nesrovnatelný s nic moc FrostBitem 3 ;)
      • Jeden o voze, druhy o koze. *6*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit