Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Obsidian delal i NWN 2 ne? aspon co si myslim a prijde mi ze tj stejny engine a vypada to snad jeste hure..coz je trosku ostuda vzdyt kolik tj let..hratelnost nekomentuji protoze nic nevim-uvidime
    • Toto je kompletne 2D, je to úplne o niečom inom ako NWN2.
      • Souhlas. NWN2 sice není grafický skvost, ale po příběhové stránce to celkem úspěšně žehlí.
  • Thorleif_cz
    Krása, tohle už hodně netrpělivě očekávám. Upřímně musím říct, že se na Pillars of Eternity třesu snad i víc než na novej Wasteland. Přeci jen má blíž k mým srdcovým záležitostem.
    • Jo, po dlouhé době zase hra, na kterou se opravdu těším.
    • Přesně, ta nostalgie z toho úplně čiší... BG, IWD, P:T, snad bude PoE důstojným nástupcem.
  • Tolik peněz pokradli z KS a servírují nám budget!!!!! Tak tohle NE pánové, tohle rozhodně NE!!!
    • Běž si trolit jinam, zjevně ta hra není nic pro tebe. Nebo jsi ji backnul? Potom nechápu, že to nenápíšeš na oficiální fórum přímo vývojářům.
      • Jaky trorení panejo. Takže, když to děla Obsidan a ještě je to Z KS tak se to musí chválit. Mrdatt. Vypadá to jako sračkka , tak to taky řeknu.
        • maros.goc
          a čo na tom tak vlastne podľa teba sračovsky vyzerá?
        • Blue.Shark
          Těbůh, ty jsi ale vool *7*
    • Ti preskočilo? Vybrali necelé 4 mio, to je nič. Veľké hry stoja desiatky miliónov dolárov.
      • Ano ty desítky milionů stojí reklamy. Tohle vypadá na hru za 500k panebože. BUDGET! BUDGET!BUDGET!
        • walltar
          Na tohle mám jen jedno ... pokud sis nepřečetl co chtějí dělat a jak ta hra bude vypadat, je to tvůj problém. Nikoho jiného. Vždycky to měla být hra s 2D pozadím a 3D postavama ... za to jsem si já zaplatil. Na to jsem jim já přispěl. Pokud si přispíval na nové Diablo tak ses asi překliknul.

          Takže si NASER! NASER! NASER!
          • A ty jdi do prdelee, do prdelee do prdeele kokotee kokotee kokotee.
        • Kéž by mi zase bylo 14. *7*
        • Vieš vôbec význam slova budget? Witcher 2 stál 8 mio dolárov a to len vďaka tomu, že sa jednalo o hru vyvíjanú v Poľsku, kde sú zlomkové náklady na vývoj. Toto vyvíjajú v Amerike, kde sa prácu rádovo vyššie mzdové náklady.

          Netrep blbosti o veciach do ktorých sa nevyznáš.
  • Nadhera. Nikdy jsem nebyl fanouskem BG apod. ale tohle vypada fakt dobre. Skoro si rikam ze bych si mohl po dlouhe dobe neco takovyho zahrat.
  • Fakt nechápu lidi, kteří hry posuzují "JEN" podle grafiky. Takový přístup mohou mít jen lidi typu "Simplicius Simplicissimus*".
    U RPG žánru obecně je nejdůležitější PŘÍBĚH a vývoj postav. Pokud někdo chce hrát interaktivní filmy ať si poslouží a jde ve šlépějích konzumní společnosti - já si raději zahraji něco, co má hlavu a patu.
    Obsidian vždy uměli udělat příběhově zajímavá RPG a já pevně věřím, že Eternity nebude výjimkou.

    * neberte to jako narážku na jeden z prozaických klenotů literatury.
    • Keyz
      Zase když mají prachy lze udělat obojí. Zde to vypadá celkem slušně ale rád bych to viděl více propracované.
      Zase super, že to není tak kreslený jako Diablo 3.
      • Ještě bych napsal ohledně té "zastaralosti", která je opravdu hodně relativní: včera jsem se díval na Final Fantasy: Esence života (nebavím se teď o kvalitách jako takových) - ten film vypadá opravdu skvěle a kdybych neznal datum výroby, myslel bych si, že vyroben dnes.
        • Keyz
          To tedy dnešní efekty vypadají více věrohodně. Dnes různá monstra pod. vypadají skoro jako kdyby do daného filmu patřili a nebyl vidět, že to je udělané jako přes počítač.
    • Vše řečeno, hezčí ještě neznamená lepší. U RPGček není technický pokrok nezbytný. Aneb starý příběh Black Isle, kteří se rozhodli dělat najednou vše ve 3D. A jak to dopadlo. Všichni jen prahnou po fotorealismu, ale teď si představte kdyby to měla každá hra - jako přes kopírák. Hrozná představa. Neříkám, že je špatný pokrok, ale chci zároveň ihned vidět rozdíly, když si putím např. TES a Zaklínače. Kromě toho, spousta starších her může běžet na novějších texturách. Ale mnohdy to není ani potřeba. Stačí se podívat na Titanic mód do Mafie. Ten maník má můj obdiv.
    • Příběh a vývoj postavy? Tak proč uspěl Skyrim, který v podstatě obě složky, které jsou podle tebe tak důležité neměl? Odpovím za tebe. Uspěl jelikož hype a oslavné recenze byly tak přesvědčivé, že zákazník si myslel, že kupuje dobrou hru a celou dobu ji považoval za dobrou a ty tun chyb ignoroval. Tohle je základ dobrého RPG.
      • Thorleif_cz
        Ty si snad vůbec nevidíš do úst... *1*
        Podle tebe je opravdu dobrý, když si namísto toho, aby sis dal výbornej koláč o kterým ti známej řekne: "Jo, to je dost dobrej koláč..." nacpeš radši do úst mediální masírkou protěžovaný, konfetami oprášený výkal? Tím nechci urážet Skyrim, jde mi o ten zvrácenej princip.

        Dělej jak myslíš a jak považuješ za správný, já radši ten koláč...
      • Skyrim ze nemel pribeh?vzdyt tam jsou desitky pribehu i mimo hlavni linii..uspel predevsim proto,ze to je to obrovsky rozsahla hra a sandbox-to ma mnoho hracu rado..
        • Neříkám, že Skyrim byl úplně bez příběhu. Říkám, že příběhy nešli tak do hloubky jako ve hrách typu BG, P:T nebo NWN2.
          - (Nechci se nikoho dotknout a pokud se tak stane, hluboce se omlouvám, ale) - Skyrim je hezký na pohled, podobně jako slečna s makeupem, problém nastává, když si makeup odmyslíš, člověk se často nestačí divit.
      • fakt si myslíš, že někdo u Skyrimu nevěděl do čeho jde, když je to úplně stejné jako u všech předchozích RPG od Bethesdy... je to prostě takový hezký akční simulátor procházky po fantasy krajince
      • Ale to je přesně ten důvod, co sem psal - interaktivní film a konzumní společnost.
  • nejsem příznivcem rpg z tohoto pohledu ale musím říct že tohle je fakt kouzelný
  • vam vadi oldschool vlna, mne vadilo poslednych 7rokov evolucie interaktivnych filmov, ktore teraz volaju ze"hry" *4*
  • vypada to dost nudne a zastarale. Porad dokola ukazuji zabery od toho vodopadu. Navíc to je hra od Obsidianu, takze zadne velke ocekavani nemam, at si to vydaji klidne az v roce 2020.
    • Na tablet by to bylo super..
  • bomba, takováhle hra tady chyběla, doufám že to bude pořádné ukecané jako staré BG *4*
    • To asi nebude systém D&D co? Ale to kouzlo jak tam střílí ty 3 koule jaky by z oka vypadlo Magic missile *4*
      • smejki
        DaD patří Hasbru, takže budou mít vlastní systém. Ale bezpochyby si to bude velice blízké a hlavní inspirací je DaD 3.5 (ToEE).
  • walltar
    Tak mě ta oldschool herní vlna vůbec nevadí ... konečně si zase budu moct hru pořádně užít. Pokud teda taky hratelnost těch her bude oldschoolová ... grafika jako taková pro mě až tak důležitá není.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit