Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • x_ander
    Nářky nad grafikou nechápu. Vždyť to vypadá naprosto nádherně. Eternity mě zpočátku nechával dost chladným (ani nejsem backer), ale tohle video mě teda zaujalo víc než dost a na hru se těším.
    • Grafika vypadá pěkně sračkově, ale když zvážíš, že to je Obsidian + dělají to na Unity, tak budiž, je okay.
      • Nechápem ľudí, ktorí posudzujú grafiku podľa počtu polygonov, ale keď zvážim, že sa jedná o menej inteligentných jedincov + to nabušené PC im kúpili rodičia, tak budiž, je to okay.
        • Atky bych si chtěl umět vymýšlet jako ty.

          Oh wait, umím. Takže G3ronimo, to je rádobynabušenej hošík, co si myslí, že je drsnej jak šmirglpapír.
          • Ty sa naskôr nauč písať, potom môžeš pozvoľna prejsť na vymýšľanie...
            • Nojo, měl jsem překlep ve slově taky. Jsi fakt drsnej hrdina, že jsi na to upozornil. Stejně tak jako jsi byl drsnej hrdina svým bezmozkým hádáním o mě. Dej si facku, pacholku.
            • To ty se nauč psát, to je snad Maďarština či co.
        • smejki
          paradoxně ta grafika má víc polygonů než cokoliv dnešního. Ostatně proto se používá pre-render.
          • Ja som to myslel všeobecne. Napr. grafika v Icewind Dale. Nenapadá mi žiadna iná hra, v ktorej by bol sneh a ľad tak pekne urobený. Doslova mi bola zima, keď som to hral.
      • maros.goc
        čo je na tej takmer dokonalej grafike podľa teba sračkovské?
        • Zníš výše jako pořádnej blázen.
          • mě ta grafika taky přijde super
            • walltar
              Mě osobně taky tahle grafika příjde nádherná ... každý styl grafiky má něco do sebe, ale krásně ručně dělané 2D pozadí, je parádní. To je pro člověka každá nová lokace překvapení.

              Ale chápu, že se to někomu nelíbí ... mám kámoše, který třeba od Age Of Empires 2 nehrál dlouhou dobu žádné RTS. Prostě prohlásil, že něco s takovou nechutnou 3D grafikou hrát nebude. K 3D RTS se potom dostal až u Supreme Commandera před pár rokama.

              Někdo prostě rád jedno a jiný něco jiného. Pro mě hra s takovouhle grafikou má duši ... Skyrim třeba měl super grafiku, ale už to byl průměrný konzum. A bylo to na té hře vidět. Nejsem si jistej, jestli tahle hra bude dobrá ... to se ještě teď říct nedá, ale grafika z ní špatnou hru na 100% neudělá. A stejně tak neudělá ze špatné hry dobrou.
  • Robotron3
    Před kickstarterem se nadávalo, že už nevychází hry jako Baldur's Gate a že to stojí všechno za h*vno. Teď se nadává na to, že vychází hry jako Baldur's Gate, a že to stojí za h*vno. Normálka. *4*
    • ta druha pulka, za to muzou konzolovy decka, ty potrebujou wow efekty a herni dobu na jedno odpoledne, aby mohli zamachrovat pred ostatnima deckama, ze zas neco dohrali *5*
  • Tushan
    shut up and take my money
    • Slusny lidi uz jim penize davno poslali a nekdo se zmuze jen na trapne papuskovani memu...
      • Tushan
        aby ses nepo.... nepřispěl jsem no a co ? to jako nemužu byt nadšenej z toho co ukázali ?? *7*
      • maros.goc
        tí čo si hru kúpia až po jej vydaní sú teda neslúšní, zlí a absolútne nenávidiahodní?
      • nekromant33
        Je mi proti srsti hodnotit svoje vychování, ale radši si počkám na výsledek, než ode mě nějaký peníze uvidí.
  • Hru sem na KS podpořil právě kvůli tomu jak vypadá, kdyby byla v moderní 3D grafice ani bych se nad ní nepozastavil.
  • A zase se budou psát dějiny! Vypadá to naprosto skvostně! *14*
  • Thorleif_cz
    Krása, tohle už hodně netrpělivě očekávám. Upřímně musím říct, že se na Pillars of Eternity třesu snad i víc než na novej Wasteland. Přeci jen má blíž k mým srdcovým záležitostem.
    • Jo, po dlouhé době zase hra, na kterou se opravdu těším.
    • Přesně, ta nostalgie z toho úplně čiší... BG, IWD, P:T, snad bude PoE důstojným nástupcem.
  • vam vadi oldschool vlna, mne vadilo poslednych 7rokov evolucie interaktivnych filmov, ktore teraz volaju ze"hry" *4*
  • Fakt nechápu lidi, kteří hry posuzují "JEN" podle grafiky. Takový přístup mohou mít jen lidi typu "Simplicius Simplicissimus*".
    U RPG žánru obecně je nejdůležitější PŘÍBĚH a vývoj postav. Pokud někdo chce hrát interaktivní filmy ať si poslouží a jde ve šlépějích konzumní společnosti - já si raději zahraji něco, co má hlavu a patu.
    Obsidian vždy uměli udělat příběhově zajímavá RPG a já pevně věřím, že Eternity nebude výjimkou.

    * neberte to jako narážku na jeden z prozaických klenotů literatury.
    • Keyz
      Zase když mají prachy lze udělat obojí. Zde to vypadá celkem slušně ale rád bych to viděl více propracované.
      Zase super, že to není tak kreslený jako Diablo 3.
      • Ještě bych napsal ohledně té "zastaralosti", která je opravdu hodně relativní: včera jsem se díval na Final Fantasy: Esence života (nebavím se teď o kvalitách jako takových) - ten film vypadá opravdu skvěle a kdybych neznal datum výroby, myslel bych si, že vyroben dnes.
        • Keyz
          To tedy dnešní efekty vypadají více věrohodně. Dnes různá monstra pod. vypadají skoro jako kdyby do daného filmu patřili a nebyl vidět, že to je udělané jako přes počítač.
    • Vše řečeno, hezčí ještě neznamená lepší. U RPGček není technický pokrok nezbytný. Aneb starý příběh Black Isle, kteří se rozhodli dělat najednou vše ve 3D. A jak to dopadlo. Všichni jen prahnou po fotorealismu, ale teď si představte kdyby to měla každá hra - jako přes kopírák. Hrozná představa. Neříkám, že je špatný pokrok, ale chci zároveň ihned vidět rozdíly, když si putím např. TES a Zaklínače. Kromě toho, spousta starších her může běžet na novějších texturách. Ale mnohdy to není ani potřeba. Stačí se podívat na Titanic mód do Mafie. Ten maník má můj obdiv.
    • Příběh a vývoj postavy? Tak proč uspěl Skyrim, který v podstatě obě složky, které jsou podle tebe tak důležité neměl? Odpovím za tebe. Uspěl jelikož hype a oslavné recenze byly tak přesvědčivé, že zákazník si myslel, že kupuje dobrou hru a celou dobu ji považoval za dobrou a ty tun chyb ignoroval. Tohle je základ dobrého RPG.
      • Thorleif_cz
        Ty si snad vůbec nevidíš do úst... *1*
        Podle tebe je opravdu dobrý, když si namísto toho, aby sis dal výbornej koláč o kterým ti známej řekne: "Jo, to je dost dobrej koláč..." nacpeš radši do úst mediální masírkou protěžovaný, konfetami oprášený výkal? Tím nechci urážet Skyrim, jde mi o ten zvrácenej princip.

        Dělej jak myslíš a jak považuješ za správný, já radši ten koláč...
      • Skyrim ze nemel pribeh?vzdyt tam jsou desitky pribehu i mimo hlavni linii..uspel predevsim proto,ze to je to obrovsky rozsahla hra a sandbox-to ma mnoho hracu rado..
        • Neříkám, že Skyrim byl úplně bez příběhu. Říkám, že příběhy nešli tak do hloubky jako ve hrách typu BG, P:T nebo NWN2.
          - (Nechci se nikoho dotknout a pokud se tak stane, hluboce se omlouvám, ale) - Skyrim je hezký na pohled, podobně jako slečna s makeupem, problém nastává, když si makeup odmyslíš, člověk se často nestačí divit.
      • fakt si myslíš, že někdo u Skyrimu nevěděl do čeho jde, když je to úplně stejné jako u všech předchozích RPG od Bethesdy... je to prostě takový hezký akční simulátor procházky po fantasy krajince
      • Ale to je přesně ten důvod, co sem psal - interaktivní film a konzumní společnost.
  • Viktor_H
    Ach jo, tady se zase sešla banda kokotů. Zdrhám...
    • Blue.Shark
      Utíkej. Bude tu o jednoho míň.
  • Nadhera. Nikdy jsem nebyl fanouskem BG apod. ale tohle vypada fakt dobre. Skoro si rikam ze bych si mohl po dlouhe dobe neco takovyho zahrat.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit