Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Abiczko
    dobrej bordel v tom teda meli...
  • Ahoj všichni, nejdřív jsem si přečetl celou diskuzi. A rád bych se přeci jen podělil o zážitky z hraní. Před vydáním ACM jsem si nainstaloval starý AvP 1999, no a hra za mariňáka mě po letech opět dostala. Sluchátka na uších, tma v bytě kolem 11 večer. Super pecka. Sice slabší grafika ale atmosféra super - hororové mrazení, napětí a lekačky. Těšil jsem se hrozně na ACM, že to bude to samý jen v s pěknou grafikou a hezkým leveldesignem. A to mě štve nejvíc - nelek jsem se ani jednou. Mise v kanálech, kde jsem měl chvíli pocit napětí (asi 10 minut) sice rozsvítila světélko naděje, ale pak.... Další víkend jsem hru dal znovu od začátku a snažil se ponořit víc do děje - trošku jsem změnil přístup. A pocit byl lepší. Zkusil jsem to potřetí - jo jsem magor asi, ale teď bych dal ACM 67% v pohodě. Jen kdyby se ti vojáčci ve hře nehýbali tak blbě jako v Medal of honor 2010 a nelezli mi pořád před hlaveň. Unreal engine na tu hru nějak nesedí. Líbila by se mi stejná hra na enginu idtech z doom 3. Stačilo tak málo a bylo by to dobrý.
  • to som rad, ze taki patlalovia, kde sa projekt tahne a prekopava a nakoniec cely zrusi nie su iba v 2k Czech, aspon sa necitim uplne menejcenne *1*
  • Kdyz se neco odlozi/zrusi/da k ledu a pak se to nejakym zpusobem "vzkrisi", nikdy to nedopadne dobre, alespon me zadny pripad nenapada. Jedinny pozitivum, ktere vydanim ACM vzniko je jako odstrasujici priklad.
    Budgetova hra za Ackovy penize. Etalon srackovosti pro nekolik nasledujicich let.
  • Prosím vás, chlapci. Když teda na mě reagujete, tak si to nejdřív pořádně přečtěte.
    Fakt - hra byla vydána dle regulí, prošla určitým procesem a byla stanovená cena. Nám to může být ukradený, protože to je o tržním systému. Buď si to koupíte nebo ne. O tom vás musí přesvědčit marketing. Ale je to na vás, zda-li to uděláte. Zrádné na PC hrách je, že marketing tady chodí trošku jinak, než třeba u filmovýho průmyslu. V reklamě můžete klidně argumentovat "animačkama", které ale nejsou "aktuálním hraním", což může být zavádějící, ale je to pořád zákonné.
    Můžeme se hádat, jestli je XY hra dobrá nebo špatná, ale vždycky jde o peníze. A moje reakce byla pouze na komentáře, které mluvili o tom, že si nemaj co dovolovat něco tkaovýho vydat a že by měla Sega Gearbox zažalovat, což nejde, protože jde o klasickou smlouvu o díle v rámci IT, a to není jako s domem. Technické chyby se opravují, bugy atd. Na to Gearbox musí reagovat, to má ve smlouvě, ale o kvalitě produktu, jako o duševní hodnotě, se mluvit nedá. Pokud Sega chtěla Call of Aliens, tak to, co si přála, asi dostala, protože to vydali.
    • Dokud nepochopíš, že je naprosto legitimní tvrdit, že produkt s vlastností X (nedoladěná, odfláknutá hra, která neodpovídá tomu, co bylo slibováno) neměl být v tomto stavu uveden na trh za cenu Y, nehne se diskuse z místa. Ty ostatním upíráš možnost tento argument vznášet - a ještě se rozčiluješ, že je něco takového vůbec může napadnout. To, že jakmile je produkt na trhu, tak je věcí spotřebitele, jestli si ho za určitou cenu koupí, nebo ne, tady nikdo nezpochybňoval. Stejně tak nikdo nezpochybňoval, že i produkt, který není dobrý, se může dobře prodávat (nejrůznější sra*ky vydávané u nás za masné výrobky jsou toho dostatečným důkazem).

      V reklamě na počítačovou hru můžeš použít renderovanou animaci, ale mělo by být zřejmé, že nejde o gameplay footage. Pokud se v případě ACM video vydávalo za gameplay footage a přitom to byl (částečný) render, tak je to podvod. Kdyby to byl klasický renderovaný filmeček (který i průměrný spotřebitel na první pohled pozná), tak bych nic neřekl.

      Neexistuje žádná "klasická smlouva o díle v rámci IT". Už jen tím, že nevíš, že se to píše smlouva o dílo a nikdy se to neskloňuje (což už jsi tady napsal dvakrát, takže to není překlep), dokazuješ, že o tom dohromady nic nevíš. Smlouva o dílo (a v tomto případě šlo spíš o nepojmenovanou smlouvu, protože se tam upravuje spousta dalších věcí) má své základní náležitosti (co se bude dělat, za kolik a kdy to bude hotové), a kromě toho má asi tak gazillion nepovinných náležitostí, které záleží na tom, co si strany dohodnou. Včetně prakticky nekonečného počtu různých variací smluvních pokut, do kterých si strany můžou dosadit prakticky cokoliv. Pořád jsi nepochopil moje přirovnání, protože to se týkalo vzdání se nároku z vad a to funguje stejně bez ohledu na to, jestli jde o dům, boty nebo třeba sestříhaný zahradní plot.

      Kvalita produktu z hlediska technického se zjistit dá. Kvalita produktu z hlediska zachování hodnoty značky se samozřejmě taky zjistit dá. A hodnota značky může klesnout, i když konkrétní produkt se dobře prodává.
      • Kvalita produktu ve smyslu duševního hodnoty, se nedá empiricky dokázat. Máš nějaký právnický vzdělání nebo se tu chceš se mnou jen hádat? Vím moc dobře, že se smlouva o dílo píše správně takhle, ale je důvod, proč někdo píše a mluví nespisovně, víš?
        • Ano, mám právnické vzdělání a živí mě advokacie. Z větší části obchodní závazkové vztahy, z menší právo duševního vlastnictví a informačních technologií. Kdybys měl právnické vzdělání ty, pochopil bys to dávno z toho, jak píšu, protože narozdíl od tebe používám oborový jazyk. Ty ho neumíš a každý právník hned pozná, že jen kalíš vodu. Stejně marně bys mohl předstírat vzdělání v jaderné fyzice před jaderným fyzikem - po pár větách by se ti taky začal smát. ;) Prý smlouva o díle *1*
        • Jinak, mám to napsané gramaticky správně;)
  • Osobne som rad ze tento inside sa dostal von.Ukazuje to ze vztah vydavatel - studio nebyva jednostranny a nie je vzdy vinnikom iba vydavatel, ako sa tu casto prezentuje (chapem ze games ma lepsie kontakty k ludom z vyvoju ako k vydavatelom). Stale to bude do velkej mieri spekulovanie , kedze nepozname zmluvu medzi Segou a GB ale z tych informaci to vyzera ze GB na to prd*l a pefinancovaval si , aspon urcite obdobie, vyvoj svojich vlastnych IP. Predsa len peniaze idu do jedneho studia a tazko dokazat ci clovek co ma byt plateny zo Segy (aliens) nepomaha pri praci na povedzme Borderlands. Hra sa niektorym paci, evidentne sa nepredava uplne zle takze Sega sa aspon trochu asi zahojila. Ak aj nespravy ziadne pravne kroky,otazne ci vobec podla zmluvy moze, tak GB si minimalne dost pohnojil meno a je otazne ci im este niekto zada pracu na nejakej znacke.
  • Hra mně absolutně nadchla, úžasná grafyka skvjelej příbjeh skvjelá akce(kam se na to hrabe metal gear solid odpad apod., nikdy sem nehral dokonalejší hru, dohráno po paté a furt se nemůžu nabažit. za mně 10/10
    • tohle je SPAM a to bys admine mohl rovnou mazat, at to tu má nějakou úroveň
      • Hanzales
        to není spam, to je dementotrol :)
    • radši sis měl zopakovat češtinu ty skvjela grafYko
      • do školi uš nechodim, teť uš jenom hraju alyens
  • Já si myslim, že tohle je prostě odraz dnešní doby. Hry nedělají nadšenci v garáži podle svých snů a přání (už to kvůli technologické náročnosti asi ani nejde/i když se tak vždycky bijou do hrudi autoři nových enginu...jak vše bude jednodušší a rychlejší), ale kravatáci, co sledují statistiky, náklady, cashflow, zisky a ždímou a ždímou...termíny, reklamy, nakladatelé... a proto jsem tak rád, že se rozjíždí kickstarter a greenlight. At grafika vypadá třebas jako v roce 99, jen když to povalí na linuxech, nebo nových windowsech. Klidně bych si zahrál znova Kingpina a Blood II než další a další CoD a MoH
    • Black_Hand
      http://www.gog.com/gamecard/kingpin_life_of_crime lightning strikes!

      http://www.gog.com/gamecard/blood_2_the_chosen_expansion
    • martin.mirejovsky
      Kingpina si klidně zahrát můžeš - zrovna nedávno vyšel jeden fanouškovský addon, který do hry přidává zcela novou singleplayer kampaň. Doporučuji ;-) http://felikkz7.free.fr/
    • GlaDOS
      Hry pořád nadšenci dělají. Indie komunita je opravdu nezanedbatelná.
  • Tak mi nejak neleze do hlavy, kdyz udajne vsichni vedeli v jakovych preblemovech je celkovy vyvoj hry, tak proc hru vubec vydavali a hlavne jak si mohli vubec tento zmetek dovolit prodavat za 50 eur ??? Tady se krasny ukazuje nenazranost vsech od Segy pres GB az po nevim koho a jejich nehorazna drzost a pohrdanim hracu.

    Osobne si myslim ze tento zmetek je podvod a mozna v USA se najde nekdo, kdo si to s tema zmetkama vyrika u soudu. A ja mu drzim vsechny palce.
    • Podvod na koho? Keby sa nedosali nejake insidy von tak dnes ani nemozme odhadovat kto je tomu na vine a len by sa to splachlo jednou vetou o nkvalitnom titule a maximalne blby vyvojar/zly vydavatel. Co sa tyka nutnosti vydania, tak trochu premyslajte. Sega uz zapisala jednu stratu s tym rpg od Obsidianu a nemohla si dovolit dalsiu, zvlast po takom dlhom obdobi. Proste vydali co mali s tym ze si znizia stratu ako sa da, asi. A niektorym hracom sa hra pozdavava niektrorym nie.
  • kdyz to schrnu za vse muzou konzole.jsou stare a malo vykone.to bych chtel videt co by predvedli na novych.SEGA GEARBOX -aut.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit