Přejít na výpis diskuzí
Odhalení problémů vývoje Aliens: Colonial Marines
26.2.2013 | Aleš Smutný
107 příspěvků
-
dobrej bordel v tom teda meli...
-
Ahoj všichni, nejdřív jsem si přečetl celou diskuzi. A rád bych se přeci jen podělil o zážitky z hraní. Před vydáním ACM jsem si nainstaloval starý AvP 1999, no a hra za mariňáka mě po letech opět dostala. Sluchátka na uších, tma v bytě kolem 11 večer. Super pecka. Sice slabší grafika ale atmosféra super - hororové mrazení, napětí a lekačky. Těšil jsem se hrozně na ACM, že to bude to samý jen v s pěknou grafikou a hezkým leveldesignem. A to mě štve nejvíc - nelek jsem se ani jednou. Mise v kanálech, kde jsem měl chvíli pocit napětí (asi 10 minut) sice rozsvítila světélko naděje, ale pak.... Další víkend jsem hru dal znovu od začátku a snažil se ponořit víc do děje - trošku jsem změnil přístup. A pocit byl lepší. Zkusil jsem to potřetí - jo jsem magor asi, ale teď bych dal ACM 67% v pohodě. Jen kdyby se ti vojáčci ve hře nehýbali tak blbě jako v Medal of honor 2010 a nelezli mi pořád před hlaveň. Unreal engine na tu hru nějak nesedí. Líbila by se mi stejná hra na enginu idtech z doom 3. Stačilo tak málo a bylo by to dobrý.
-
Ano, mám právnické vzdělání a živí mě advokacie. Z větší části obchodní závazkové vztahy, z menší právo duševního vlastnictví a informačních technologií. Kdybys měl právnické vzdělání ty, pochopil bys to dávno z toho, jak píšu, protože narozdíl od tebe používám oborový jazyk. Ty ho neumíš a každý právník hned pozná, že jen kalíš vodu. Stejně marně bys mohl předstírat vzdělání v jaderné fyzice před jaderným fyzikem - po pár větách by se ti taky začal smát. ;) Prý smlouva o díle *1*
-
Jinak, mám to napsané gramaticky správně;)
-
Kvalita produktu ve smyslu duševního hodnoty, se nedá empiricky dokázat. Máš nějaký právnický vzdělání nebo se tu chceš se mnou jen hádat? Vím moc dobře, že se smlouva o dílo píše správně takhle, ale je důvod, proč někdo píše a mluví nespisovně, víš?
-
http://www.gog.com/gamecard/kingpin_life_of_crime lightning strikes!
http://www.gog.com/gamecard/blood_2_the_chosen_expansion -
to není spam, to je dementotrol :)
-
Měla méně levelů a byla horší. Bylo tam hodně chyb a prostě celkově to byla líná hra, gearbox se nějak tím nezabýval.
-
to som rad, ze taki patlalovia, kde sa projekt tahne a prekopava a nakoniec cely zrusi nie su iba v 2k Czech, aspon sa necitim uplne menejcenne *1*
-
Ale je preci jedno, jak dlouho to delali. Kdyby na tom delali pul roku, tak si porad mohou nasadit cenu, jakou chteji. To, ze jsou zakaznici stado ovci, co vidi napis Aliens a muzou se z toho potento a koupeji to je jejich problem. A jestli se nekdo o koupi rozhoduje na zaklade rok stareho videa z herni vystavy, tak je to proste d3bil. To je jako si koupit auto na zaklade nakresu navrhare a pak si stezovat, co vsechno to neumi ci nema.
-
Dokud nepochopíš, že je naprosto legitimní tvrdit, že produkt s vlastností X (nedoladěná, odfláknutá hra, která neodpovídá tomu, co bylo slibováno) neměl být v tomto stavu uveden na trh za cenu Y, nehne se diskuse z místa. Ty ostatním upíráš možnost tento argument vznášet - a ještě se rozčiluješ, že je něco takového vůbec může napadnout. To, že jakmile je produkt na trhu, tak je věcí spotřebitele, jestli si ho za určitou cenu koupí, nebo ne, tady nikdo nezpochybňoval. Stejně tak nikdo nezpochybňoval, že i produkt, který není dobrý, se může dobře prodávat (nejrůznější sra*ky vydávané u nás za masné výrobky jsou toho dostatečným důkazem).
V reklamě na počítačovou hru můžeš použít renderovanou animaci, ale mělo by být zřejmé, že nejde o gameplay footage. Pokud se v případě ACM video vydávalo za gameplay footage a přitom to byl (částečný) render, tak je to podvod. Kdyby to byl klasický renderovaný filmeček (který i průměrný spotřebitel na první pohled pozná), tak bych nic neřekl.
Neexistuje žádná "klasická smlouva o díle v rámci IT". Už jen tím, že nevíš, že se to píše smlouva o dílo a nikdy se to neskloňuje (což už jsi tady napsal dvakrát, takže to není překlep), dokazuješ, že o tom dohromady nic nevíš. Smlouva o dílo (a v tomto případě šlo spíš o nepojmenovanou smlouvu, protože se tam upravuje spousta dalších věcí) má své základní náležitosti (co se bude dělat, za kolik a kdy to bude hotové), a kromě toho má asi tak gazillion nepovinných náležitostí, které záleží na tom, co si strany dohodnou. Včetně prakticky nekonečného počtu různých variací smluvních pokut, do kterých si strany můžou dosadit prakticky cokoliv. Pořád jsi nepochopil moje přirovnání, protože to se týkalo vzdání se nároku z vad a to funguje stejně bez ohledu na to, jestli jde o dům, boty nebo třeba sestříhaný zahradní plot.
Kvalita produktu z hlediska technického se zjistit dá. Kvalita produktu z hlediska zachování hodnoty značky se samozřejmě taky zjistit dá. A hodnota značky může klesnout, i když konkrétní produkt se dobře prodává. -
Kdyz se neco odlozi/zrusi/da k ledu a pak se to nejakym zpusobem "vzkrisi", nikdy to nedopadne dobre, alespon me zadny pripad nenapada. Jedinny pozitivum, ktere vydanim ACM vzniko je jako odstrasujici priklad.
Budgetova hra za Ackovy penize. Etalon srackovosti pro nekolik nasledujicich let. -
Kingpina si klidně zahrát můžeš - zrovna nedávno vyšel jeden fanouškovský addon, který do hry přidává zcela novou singleplayer kampaň. Doporučuji ;-) http://felikkz7.free.fr/
-
Jj, jak by řekl Joner z Aliens 4 :-D... Naše malá Kol je robot, skvělý, a to jsem ji málem přefik. ,,děláš jako bys nikdy nepřefikl robota" :-)
-
Prosím vás, chlapci. Když teda na mě reagujete, tak si to nejdřív pořádně přečtěte.
Fakt - hra byla vydána dle regulí, prošla určitým procesem a byla stanovená cena. Nám to může být ukradený, protože to je o tržním systému. Buď si to koupíte nebo ne. O tom vás musí přesvědčit marketing. Ale je to na vás, zda-li to uděláte. Zrádné na PC hrách je, že marketing tady chodí trošku jinak, než třeba u filmovýho průmyslu. V reklamě můžete klidně argumentovat "animačkama", které ale nejsou "aktuálním hraním", což může být zavádějící, ale je to pořád zákonné.
Můžeme se hádat, jestli je XY hra dobrá nebo špatná, ale vždycky jde o peníze. A moje reakce byla pouze na komentáře, které mluvili o tom, že si nemaj co dovolovat něco tkaovýho vydat a že by měla Sega Gearbox zažalovat, což nejde, protože jde o klasickou smlouvu o díle v rámci IT, a to není jako s domem. Technické chyby se opravují, bugy atd. Na to Gearbox musí reagovat, to má ve smlouvě, ale o kvalitě produktu, jako o duševní hodnotě, se mluvit nedá. Pokud Sega chtěla Call of Aliens, tak to, co si přála, asi dostala, protože to vydali. -
My to chápeme, akorát ty nechápeš, že pohled trhu není jediný možný.
-
Nejsem laik a nemovitost se smlouvou nesrovnávám. Upřímně řečeno mě ani nenapadá, jak bys chtěl smlouvu srovnávat s věcí v právním smyslu.
-
Evidetně nemáte nikdo z vás racionální argumenty, jinak si nedovedu představit, že píšete o něčem, co jsem vůbec, ale vůbec nezmiňoval. O čem vy mluvíte je, že tu hru můžeme kritizovat. Jakékoliv dílo a práci můžeme, dle vlastního soudu, kritizovat, ale stěžovat si na to, že nějaká hra stojí XY peněz, a co si to jako dovolili, je hloupý a krátkozraký, protože to je o trhu, ne o duševní hodnotě. Chápete už nebo vám mám nakreslit schéma?????????????????
-
No a?
-
Bohužel, takhle je to nastavený. Reklama nemá za cíl klamat zákazníka, na to jsou zákony, ale oni nijak neklmalai. Pokud bys chtěl argumentovat technickým videem, tak snad si uvědomíš, že to není součást marketingu a že vždycky je tma napsáno "work in progress", což je hlavně kvůli právnímu oddělení.