Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Pro nováčky je docela fain možnost přidat se k EvE University. ten název říká všechno. Mají přednášky snad o všem, tahají lidi do low secu na fleet akce a tak. A zábava tam je, jen jí musíš najít. Začal sem sám s miningem, skončil sem kvůli nudě. Teď lítám L3/l4 mise a taky to neni upe sranda, ale dělám si skilly na manufakturing a začnu obchodovat s loděma. chystám se pomalu do nuly :)
  • Chci radu : Je tato hra f2p a když jo, kolik to má GB a jak se to instaluje ?
    Předem díky za odpověď
    • walltar
      Není.
  • když jsem tu naposledy četl o eve, tak jsem se pro to docela nadchnul a po vyzkoušení jsem byl pak děsně zklamán :(
    složité mi to tedy nepřišlo, ale byla to nuda. čekal jsem akční a rpg prvky! a ono všechno od těžby, prúzkumu, obchodu nebo boje probíhá stylem "klikni do tabulky...a čekej"
    rpg system to samí "naházej do tabulky...a čekej"
    a to všechno s vidinou toho, že si za pár let čekání budu moc pořídit svoji vysněnou megaloď se kterou poletím do takovéhle bitvy....tedy poletím....no kliknu do tabulky a budu čekat
    • eStar
      Tak v tomhle ti musím dát za pravdu. Také bych byl raději kdyby se lodě ovládaly stylem X3 například. Tam je také hromada tabulek ovšem při boji hrajete vesmírný simulátor a skutečně svou loď ovládáte.
      • X3 tedy pokud nemluvíš o X3 rebirth, je dobré, ale trochu moc singl se stovkou lodí, stovkou stanic a celým prozkoumaným vesmírem se po lehku vkrádá stereotyp :) ....ale pořád mám nainstalováno albion prelude a občas se ktomu vracím
        • zkusit zpracovat podobný koncept online by nebyl špatný nápad....větší prú*er než X3 rebirth to být nemúže
          • Technická, Rebirth není X3, je to jenom X. A je to tak dobře, ještě by to špinilo jméno kvalitních her takovou kejdou...

            Jestli někdo někdy udělá X3:AP v multiplayeru, tak jde celá EvE do háje během pár dní.
          • walltar
            Star Citizen, Elite: Dangerous ...
            • walltar
              Obě jsou to Kickstraterové hry ...

              Star citizen má zatím jen hangar module... http://www.youtube.com/playlist?list=PLYu7z3I8tdEntTnPSbtg1uoqW1nli5NbG

              A E:D má bojovou alfu... http://www.youtube.com/watch?v=M44wH8NCc3g

              Obě budou mít multiplayer ... ale E:D bude spíš hotjoin, než MMO.

              E:D má vyjít tento rok a SC 2015.... obě hry si můžeš koupit na jejich stránkách už teď.
            • to by dávalo smysl, a já se lek, že takovému hráči jako sem já nějaké hry proklouzly
            • eStar
              rabor: Tyhle hry hlavně ještě nevyšly.
            • dik, je u těhlech her nějaký trial?...nehci kupovat zajíce v pytli
    • posledním zábavným prvkem byla tvorba postavy,....u toho modelování prsou jsem nějakou tu dobu strávil
  • destabilizator
    Jinak bych si dovolil podotknout, ze to nebyla nejvetsi bitva v historii, nicmene nejdrazsi, co se zniceneho tyce (v minulosti se velmi zridka nasazovali titani v jejich zamyslenych rolich - masivni palebna podpora proti capitalnim lodim).
  • >Autism general
    • KIMCID
      velké bada booomm
  • Takhle to vypadá pěkně, jinak je to hra celkem o ničem. Co jsem to zkoušel tak je to ještě víc zmatenější než X3, ale ten aspoň něco vysvětlí v tutoriálu a celkově je to zábava. Ale tohle je spíš pro fanoušky okýnek ve Win a nic pro hrače, kteří chcou zábavu.
    • eStar
      To že je to na tebe moc složité neznamená že to není zábava.
      • Já nemluvím o složitosti ale o tom, že tě ta hra hodí do toho universa a človek ví o tom velký nic. Zábavné to možná je, pokud dělám učetnictví a mám rád tabulky.
        • eStar
          Tutorial to má, po jeho dokončení si zábavu musíš najít sám, ale to je právě součástí té složitosti. EVE tě nevede za ručičku jak si někteří u moderních her zvykli. Účetní nejsem a hra mě přesto vždy na řadu měsíců zabaví. (už se k ní vracím po čtvrté)
          • Jak si mám najít zábavu, když mi neřeknou kde jí mám hledat ? :D
            • eStar
              Kedluben: Někdo se ztrácí ve hře, někdo ne. walltar to napsal přesně.
            • walltar
              Ne tomu se říká sandbox ... je to prostě pro jiný typ hráče, než jsi ty. Pro hráče, kteří nemají zájem se nechat vést hrou, ale nachází zábavu v samotném hledání zábavy. Osobně si nemyslím, že to má něco společného s vyspělostí (to už je otázka elitizmu).

              Takže pokud máš problém si zábavu ve hře najít sám a její hledání tě nebaví, tak zřejmě není EvE hra pro tebe... a nemyslím tím nic špatného.
            • Od kdy má mizerný provedení UI a systému něco společného s duševní vyspělostí, hm ? Když se člověk ztrácí ve hře, tak je něco špatně ne ?
            • To je hra pro duševně dospělé, hledej jinde.
  • otazka..ten titan sa da aj nagrindovat?(ak ano ako dlho to trva?) alebo si ho musi kupit za realne peniaze?:)
    • I kdyby to slo, nema to smysl. Titan je obrovska lod s obrovskou nicivou silou, ale pokud je sam, je v podstate k nicemu. Je to hlavne podpurna lod - potrebuje okolo sebe obrovskou flotilu, coz znamena velkou alianci, ktera bezpecne kontroluje vetsi mnozstvi systemu a ma pristup k jejich zdrojum.

      Kdyz jsem jeste hraval, tak vim ze existovalo par exotu kteri obcas litali solo s carrierama (letadlovyma lodema), coz je taky dost maso. Carrier je porad ale vyrazne mensi nez Titan - a to myslim doslova (carrier byva dlouhej tak 1,5 km, Titan mezi 13 a 18 km - pokud me nesali pamet; nehraju uz par let) a i co se tyka potrebnych skillu. Vycvik dobryho pilota carrieru trva vic nez rok. Na druhou stranu, pokud se soustredis a netrenujes veci co nepotrebujes, battleship (bitevni lod) se da vytrenovat za dva mesice hodne slusne, a pokud ses nedockavej a chces si do battleshipu vlezt co nejdriv (ale s mizernyma skillama), da se to stihnout za 3-4 dny.

      Jinak jak psal nekdo vys - jen vycvik pilota pro titana trva doslova roky. V EVE se skilly trenujou casem, ne pouzivanim nebo levelovanim, takze si v menu vyberes, kterej skill chces trenovat dalsi, a pak cekas az se dokonci. Rychlost trenovani zavisi na tvych zakladnich atributech (veci jako pamet, sila vule, vnimani, charisma - RPG klasika); skilly z ruznych skupin jsou ovlivnovany ruznymi atributy (strelecky skilly zavisi na vnimani, skill na poskytovani bonusu ostatnim ve skupine zase na charismatu, atd.). Kazdej skill ma 5 levelu a nasobitel (multiplier). Zakladni skilly s nasobitelem 1x se daji z nultyho na prvni level dostat treba i za deset minut a ze ctvrtyho na patej za par hodin - ale skilly ktery prichazeji do hry u Titanu maji tolik prerekvizit a takovej nasobitel (maximum je snad 16x, pokud si dobre vzpominam), ze pak vytrenovani jednoho skillu z urovne 4 na 5 trva nekolik mesicu. A s nizsima nez maximalnima skillama se Titani nelitaj, na to jsou moc drazi :).
      • Je relativne "dost" lidi co litavaji se solo supercarrierem a lovi lidi s obycejnymi carriery.
        Nedavno umrel jeden takovy - http://themittani.com/features/lone-hunter-danilaw%E2%80%99s-nyx
        Nicmene nez ho dopadli stihl zhruba za rok sam odlovit 93 carrieru, 4 freightery a 2 jump freightery. Vybornej pilot.
        • No sakra, koukam ze se tam dejou cim dal divnejsi veci :)) Za mejch casu se akorat obcas objevil dread na Jite, kteryho tam nekdo skladoval od dob co kapitalky mohly do highsecu.

          Jo, a jeden blazen pouzival Revelation jako tezebni lod... jak se jmenoval - Chribba nebo tak nejak?
          • jo. Chribba a jeho Veldnaught.Nejbohatsi (asi) clovek v eve. A ten revelatian neni jedinej, ma celou kapitalni Veldfleetu a dokoncil uz i superkapitalni mining fleetu. https://wiki.eveonline.com/en/wiki/The_Veldatar

            Nicmene ten revelation je snad jedinej dread ci kapitalka obecne v 1.0 sec systemu, nepocitaje prumyslovy kapitalky.
    • walltar
      Si myslím, že si celého titána v eve za reálné peníze ještě nikdo nekoupil ... ale lidi sou různí.

      Každopádně každého titána ve hře musí vyrobit nějaký hráč (prakticky skupina hráčů, protože jednotlivec nemá nejmenší šanci). Přímo nikde koupit nejde, jako že by byl ingame shop, kde by se prodávali titáni.
      • Shaker
        Kez by to podobne hardcore bylo i ve Star Citizen... Nemas nejaky info ohledne tohohle tematu?
        • walltar
          No nevím teď přesně co za téma myslíš, jestli ekonomiku, nebo výrobu lodí ... SC bude fungovat v obou ohledech jinak a bohužel ekonomika nebude plně řízená hráči. Lodě budou vyrábět NPC továrny, které ale nebudou lodě spawnovat ... pořád potřebují suroviny na výrobu každé lodě a tak podobně.

          Akorát i suroviny umí té továrně obstarat NPC ... pokud někdo neudělá blokádu a nebude ty NPC ničit. Ale to se zase na tebe přijde podívat armáda.

          Takže je to co do ekonomiky takové EvE Lite ... hráči budou moct ekonomiku ovlivnit, ale developeři ji budou mít pořád v rukou, aby ji mohli řídit a nevznikala inflace jako třeba v EvE.
          • Shaker
            Spis me zajimalo, jak to bude ohledne ziskavani velkych lodi, jestli na ne clovek taky bude muset setrit nekolik mesicu nebo jestli bude mit za tyden hrani kazdej Bengal Carrier. To s vyrobou lodi sem myslel, ze bude jen co se zbrani tyka, vzpominam si, ze Roberts nekde rikal, ze kdyz chci rakety, tak musim zajistit, abt tovarna, co je vyrabi mela z ceho je vyrabet, o lodich samotnych sem to netusil...
            • walltar
              Aha ty velké lodě se v SC nedají koupit (korveta, destroyer a fregata budou tři velké lodě, které půjdou koupit ... a na provoz bude potřeba asi víc hráčů). Lodě větší, než destroyer budou tzv. persistentní, nikdy nezmizí z vesmíru a bude jich v jednu dobu omezený počet. Hráči třeba budou moct najít opuštěný vrak a opravit si ho, nebo ukořistit si vanduulksou loď, nebo dokonce UEE kapitálku pokud budou mít koule. (třeba Bengalů takhle pro hráče dostupných bude v každou chvíli maximálně 5-10) A budou fungovat spíš jako mobilní základny o které se budou vést boje mezi těma největšíma organizacema.

              A u menších kapitálek zase platí, že se jich nevyrábí moc, takže když chceš koupit novou, tak budeš muset najít nějaký kus, který ještě nikdo nekoupil, nebo se zapsat do seznamu a počkat si, než na tebe dojde řada ... a když ti ji zničí, tak to samé bude platit pro pojišťovnu, která ti shání novou loď. Takže se ti může stát že budeš čekat hodně dlouho na novou.

              Navíc samotná kapitálka ve které sedí jeden člověk (Korveta má posádku 6-10 lidí + 2-3 hornety v hangáru) bude hodně lákavý cíl pro piráty, kteří budou mít problém si ji legálně opatřit. A tobě potom zbude maximálně čekat, než ti pojišťovna sežene další. *1*

              Jinak s tím jak dlouho bude trvat si kapitálku opatřit ... Spekuluje se, že Conetellation seženeš cca za 60 hodin hraní (bez výbavy .... výbava může být dalších 60) a vzhledem k tomu, že korveta je asi 5x dražší, tak si můžeš spočítat jak dlouho ti to bude trvat.
      • i tak minimálně tři roky na skilly na pilotáž toho drobečka
  • Rad bych se zeptal zasvecenych hracu, kdyz takovy Titan dostane finalni ranu a prdne, smete ten vybuch i okolni lode, ktere mu poskytovaly podporu, nebo nic takoveho tam neni. A je tam nejaky kolizni system, kdyz treba leti dva titani proti sobe apod.?
    • walltar
      Kolizní systém v EvE není. V eve nejsi nějak extra schopný svou loď ovládat, takže by takové věci v té hře ani moc dobře fungovat nemohli.

      Ale jestli výbuch titána poškodí okolní lodě si vůbec nejsem jistej. Na to si nevzpomínám.
      • destabilizator
        Co to je za nesmysl, ze neni kolizni system? Samozrejme, ze je... zalezi na rychlosti a hmotnosti pohybujicich se veci... Slysel jsi o bumpingu? (Opakovane narazeni do cizi lodi za ucelem vychyleni z kurzu a nemoznosti warpovat pryc). Dalsi legrace je tzv. dreadbuchet - precizne umisteny dreadnought/carrier/super (proste cokoli tezkyho) pod stity POS (Player Owned Structure) - majitel zmeni heslo ke stitum - toho kdo ma spatny heslo to vykatapultuje ven, idealne primo do nepratelske flotily, kterou diky kolizi (a tim ze ta hodne tezka vec poleti rychlosti 10km/s+) rozmeta po okoli, tzn. z dosahu oprav...

        Samozrejme srazka velkych lodi jako takovych neni nic moc, protoze jsou sice tezky, ale pomaly.
        • walltar
          Tak bump u mě není kolizní systém ... neuděláš druhé lodi žádný damage. Já pochopil, že se ptá na damage při kolizi lodí, ne na zneužívání bugů ve hře.
          • ano, presne na to jsem se ptal a diky za info.
      • Ne, neposkodi. Je to jen na efekt. U lidi se slabym HW a epilepsii to nicmene muze poskodit jejich zdravi :p
  • Počítám, že tak 70 lidí potom spáchalo sebevraždu :D
  • tak do dopadne ked si nerdi zacnu merat navzajom svoje e-peen... v pripade eve online su to ale 17km dlhe kusky, takze damy pozor :D
    • Tam nejde o žádné srovnávání. Čistá snaha o zisk.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit