Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Je někde informace jak to bude s dabingem? Bude pouze Eng? Nebo i CZ?

    Díky (prezentaci jsem neviděl)
    • Vávra říká že bude, ale až později po vydání hry , prostě žádný možná jak všichni píšou, ale určitě bude
    • jan.fojtik
      Český dubing je v plánu, WH ho tam chtějí, nicméně není 100% jistý, že bude a jestli bude tak zřejmě ne hned s vydáním hry, ale posleze...
    • Chim
      Ne, nikde se o tom nepíše.
  • Inquisitor
    Už teď to vypadá výborně, jsem zvědavej na konečnou podobu. Atmosféru to má už teď a to je hlavní. Každopádně lepší ztvárnění středověku jsem zatim ještě neviděl. Jenom těch pět bodnutí do hrudi při souboji? To má celkem výdrž :)
    • Jenze si uvedom, ze tohle bude peclive vybrana cast hry, podobne se da predvest prakticky cokoli. Jestli to bude nebo nebude OK, se zjisti az po vydani. Ono se klido muze stat, ze to sice bude pekna simulace stredoveku ... ale hrat to nepujde ... protoze trebas nebude co.
      • Inquisitor
        Tak snad nejsou pitomí, aby udělali hru kde není co hrát.
    • Vždyť dam říká, že není nastavená obtížnost. Chtěli delší souboj s více pohyby.
      • Inquisitor
        Však jo, já abych jenom nechválil :). To budou slušný nervy při souboji, když po jednom bodnutí konec. Teda doufám, že na nejvyšší obtížnost to tak bude.
    • ma brneni s kevlarem, co je na tom divnyho ;D
  • N0isy
    Vypadá to skvěle. Jen nechápu, proč Vávra použil HUDko podobný Skyrimu, když na něj od začátku tolik nadával?
    • jan.fojtik
      HUD je pro sraby, dsňáci si ho vypnou 8-) :-D
    • ten hud je mimochodem pekne hnusnej... casem zjistis ze ti vlastne prekazi ve vyhledu.
      zejmena ten bar dole.
      • Hned ze začátku říkal, že ten build kterej předvádí je 6měsíců starej. Nedivil bych se kdyby ve finále byl HUD úplně jinej.
  • Keyz
    Jsem zvědav co tam bude možné modifikovat. Jestli tam někdo bude dělat vlastí příběhy tak to bude bez dabingu a přidávat zbraně asi nebude lehké, když mají pro to specifický systém.
    Tedy nelze tam hodit jen tak něco a ono to nějak bude fungovat jako v TES editorech.
    • Celé to bude záležet na tom, co vydají autoři za pomůcky. S novými questy to asi bude těžké. Cryengine SDK je sice super pro tvorbu map nebo prezentaci 3d modelů, ale ještě jsem neviděl, že by na tom někdo postavil něco funčního.
      • jan.fojtik
        Tak v tom tedy nevidím zásadní problém. Já už v tom teda funkční věci viděl a když mákneš dá se v tom slušně naučit. Já tam za týden zkoušení udělal funkční barák i s nějakýma particle efektama a to jsem se s tím vícemíně jen hrál pokus omyl...
        Pokud k tom WH uvolní nástroje které si oni sami dotvořili tak to bude plně editovatelné. Ale upřímně, jelikož vím kolik to dá práce a času, nepouštěl bych se do větších věcí jako že někde doděláš nějaký dům, možná hrad, na nějaký příběhy a nový mise to by bylo kurnik práce. Ti schopní to zadarmo dělat nebudou a ti nadšení to zase nedotáhnou nikdy do konce, viz. 98% modingu *1*
        • Funčkními věc ale není barák s particle efektama *1* Funkční věc beru jako aspoň malou dokončenou hru, kde je nějaký nascriptovaný úkol, postava má vlastní animace a vlastní zbraně, které jsou udělané od píky a ne jen upravené ty původní. A teď schválně - kolik takových funkčních "věcí" na Cryenginu SDK vyšlo? Já jsem žádnou neviděl a to v tomto enginu dělám asi 2 roky a docela aktivně sleduji komunitu crydev. Nepočítám do toho komerční věci, na které mají plnou licenci se zdrojákem, bavím se pouze o SDK.
          • jan.fojtik
            Mě napadají nějaké takové malé hry - Crysis, Far Cry, Warface... *1* .. je pravda že tohle není na SDK... ale tak neviděl bych v tom problém...
            Co v tom děláš? Vizualizace, hry? Nebo se s tím jen hraješ?? Já se s tím jen hraju, nějak se nemůžu rozhoupat jestli se pořádně naučit Unity nebo ten Cryengine... ale univerzálnější bude asi to Unity ale upřímně v tom CRY SDK se mi teda dělá značně lépe ..
            • C-BEAM
              nemo22 : o tom sa tu myslim nema zmysel baviť *3* Mysĺim, že obaja dobre vieme o čom to je.
            • C-BEAM > je aj nieje problem. Ked nastupovali 3d karty v hrach tak stacilo mat 3d model a k tomu texturu. Dnes uz ak chce spravit clovek spickovy model v UDK/CryENGINE a podobnych tak musi spravit 3d model, ak je to pohyblivy objek tak aj kostru, animacie, textury -normal,difusse,bump atd., material/shader, kolizny model a pripadne este nejake drobnosti. Docela dost. Iste kopec veci sa da "nakreslit" vo flowgraphe ale tam uz len kreslis to co ten engine ma predpripravene, co v tomto pripade znamena standard v UDK/Cry. Ale ak chces robit nie FPS ale RPG alebo strategiu alebo nejaku inu hru tak musis zmenit velku cast logiky hry a to vo flowgrapge urobis len velmi tazko.
            • jan.fojtik
              A ikdyž jsi schopny animator, tak ty pohyby postav jsou stejně prkenné, takže nezbývá nic jiného než MoCap, aby to vypadalo dobře *4* docela rád bych se připojik nějakému menšímu týmu, jenže plány většiny takových nezávislých týmů jsou moc ambiciozní a zkušenosti mizivé a je to pak jen ztracený čas... a co potom...
            • C-BEAM
              123: vytvoriť jednoduchy level - vymodelovat nejaku budovu v 3DSku, vyrobit zbran a jej animacie efekty a zvuky, funkcne elementy dvere/svetla/mechanizmy nie je velky problem. Na druhej strane s flowgraphom človek dokaže kopec veci ktore sa inak museli programovat. To čo je väcsinou kamenom urazu je AI, nie len samotny kod ale aj animacie postav kde ak clovek nie je aspon troch zrucny animator nema sancu sa k niecomu rozumnemu dopracovat.
            • Ak sa pametam tak to uz rok dozadu bolo velke negativum smerom k Cry SDK - slaba dokumentacia, tazko modifikovatelne zdrojaky (scriptovanie,ai a vobec vsetko v pozadi). V podstate asi aj preto sa s tym len ludia hraju a robia maximalne "levely" ale nic viac. Fakt na Cry SDK nevysla asi ziadna mala hra od niekoho kto nema licencovany cely CryEngine. UDK je v tomto nepomerne uspesnejsi. Inak co sa tyka Unity tak by som uplne s Vami nesuhlasil. Dnes uz vyzual az tak vela nezavysi od enginu, aj tak vsetko bezi na 3d karte, ako od assetov. Je fakt ze k CrySDK alebo UDK clovek automaticky ma dost kvalitnych zakladnych asetov od tvorcov kdezto v Unity neni nic ale to neni chyba/kvalita samotneho enginu. A dalsia vec Unity ide raketovo do predu co sa tyka novych funkcii. Za rok sa posunuli dost daleko.
            • Tebou jmenované hry ale nejsou postaveny na SDK, nýbrž na licencovaném enginu, ke kterému dostaneš zdroják, který potřebují programátoři. Bez programátorů, kteří umí dělat v Cryenginu nic neuděláš a nedostaneš se dál než na prezentaci levelu nebo assetů, což sice vypadá hezky na screenshotech, ale pořád to není funkční hra. *4* Prakticky všechny větší týmy, které dělají na cryenginu zadarmo, se nedostaly dál, než na prezentaci assetů nebo levelu, nikde jsem neviděl, že by někdo dal dohromady aspoň prototyp hry - vždycky vidím maximálně video, kde jen prohodili původní zbraň / vozidlo za nějakou jinou, ale pořád je to vlastně jen lehká modifikace základního obsahu z SDK.
              Znám se s pár týmy a všichni mají společnou jednu věc - jsou v slepé uličce. Jejich programátoři nejsou schopni pracovat s tím, co dostanou v SDK a zároveň nemají prachy na plnou licenci (která je hodně mastná). A jako takový bonus ještě nebyly k novější verzi enginu vydané sample assety, takže borci mají problém dostat své assety do novější verze, kde jim to dělá různé chyby a Crytek i přes velké stížnosti na fórech hází bobek...
              Takže tvé rozhodnutí závisí na tom, co chceš dělat. Pokud chceš jen dávat dohromady nějaké scény z dostupných assetů, tak je pro tebe Cryengine dokonalý - dělá se v něm fakt skvěle, lepší editor v tomto směru snad není.

              Unity je určitě lepší ze stránky programování, ale vizuální stránka je pořád 100 let za opicema a člověk si tam musí nakoupit desítky pluginů, aby to vůbec vypadalo k světu.
  • jan.fojtik
    Dělá vám to taky tady na foru, že když píšete rychleji, tak to ten editor nějak nestíhá a vynechává písmenka??? Dost otravný teda *7*
  • Těch 1,5km do té stáje projel na koni za 2,5 minuty. Má to být 3x3km, takže takových 5 minut od jednoho konce na druhý, což vypadá jako hodně maličké. Na druhou stranu to bylo nejpěknějších 1,5km, které jsem v podobných hrách viděl.
    • CryEngine neumí víc než 4x4km mapu - předpokládám, že mapa v Deliverance je taky 4x4, ale herní plocha vychází na 3x3... Zkus se vydat do Ratají, vyznač si na mapě herní sektor a schválně si zkus, jak dlouho ti bude trvat, než projdeš všechna místa na mapě *5* Uvidíš, že 3x3km promakaného krásného terénu je ve výsledku lepší, než 20x20 hnusného copy&paste ala konkurence z Marylandu
      • Ono asi aj dost zalezi, tak ako to spominal aj Vavra v tom videu, na proporciach. Oblivion sa tvari ako keby mal pomerne velku mapu, ale hned prve co som si uvedomil ze to cele nejak nesedi, hlavne oproti takemu Morrowindu. Skoro z kazdeho konca mapy je vidiet hlavne mesto a vecsionu ako keby v dialke, lenze realne clovek v hre k nemu dobehne ovela rychlejsie nez by to podla tej vizualnej vzdialenosti malo trvat.
    • Vezmi si takový Gothic, mapa nic moc velká, ale tím, že žila příběhem, tak to ani nepřišlo. Opravdu to podle mě není o tom, že se mapa přestřelí (jako třeba ve Skyrimu), kde musím cestovat hodinu, abych ji celou přešel. Pořád věřím tomu, že to je o kompromisu a hlavně o tom, co tě tou mapou provede. Což věřím, že tady můžou být super questy.
    • wenceslaus
      Jsem hodně zvědavej, jak to bude působit - to je hlavní. Na číslech mi tolik nesejde.

      Na druhou stranu nám nic nebrání stáhnout si Cryengine a vyzkoušet si naeditovat 3x3 km mapu a zkusit si to projít.
      • S CryEnginem krapek dělám a už v základu je tam udělaný kus lesa s přístavem, takovej malej ostrov a tohle by se tam dalo celkem dobře odkoušet, to je pravda.
        • wenceslaus
          Jj, tam jsem okoukával, jak se dělaj jeskyně (ten důl tam). To by mohlo bejt idealní.
    • Já bych se té rozlohy nebál, je jasné že koně člověk nevyfasuje hned na začátku, takže se bude dost běhat pěšky, a myslím že pokud bude dobrá příběhová linie, tak to člověk fakt nebude vnímat jako nějaký ztíšněný prostor...
    • Keyz
      Mně tohle nevadí. Věřím v obsah. Zaklínač 1,2 šel taky rychle projít a nevadilo mi to.
  • Radioaktivni_surikata
    Jsou to borci, co víc k tomu říct *4* Už aby to tu bylo.
  • Spades
    Podle mě měli stream udělat už dřív, aby jim to řádně boostlo ten Kickstarter. Jde vidět, že po streamu pledglo zase dost lidí.
    • ucho
      ne, je normální, že kickstarter ožije tři dny před koncem, tady to spíš ale nakopla reklama u star citizenu (ještě před live streamem).
    • + hodně nových lidí získaných prostřednictvím Star Citizenu
      • Chim
        Kampaň bude pokračovat i potom, co skončí Kickstarter. Ještě toho asi hodně vyberou...
    • je to dobře vymyšlený- zbývající čas + atraktivní gameplay spoustu nerozhodných lidí přiměje přispět
  • No asi by s tim bylo hrozně práce, ale bylo by to fajn kdyby dalsi stretch goals byli - 1.povozy 2 výraznější fauna (veverky,motýly,medvědi,zajíci, bažanti, ptáci, žáby,raci,ryby) 3.viditelná zranění + viditelnější projevy bolesti, zlomeniny apod. při soubojích 4. výraznější změny počasí - bouřky,různé druhy deště, třeba i vliv větru na trávu, stromy apod. 5. multiplayer -coop arena
    • Keyz
      To vše určitě bude v plné verzi. Zase aby to nebylo zoo :)
    • Vliv větru na trávu už tam je - to je základ v CryEnginu. Všechna vegetace se ti hýbe a ty si můžeš v editoru nastavit jak rychle se má pohybovat. V některých hrách to dost přehání a všechno se hýbe moc rychle, jakoby byla vichřice.
  • Moc pěkný. Je sice vidět že nejde o končenou verzi hry, ale i tak to vypadá úžasně. Co by chtělo trochu doladit je chůze pěšky. Zatím to vypadá jako by člověk spíš plaval než šel, ale to jsou detaily které autoři určitě do finální hry vychytají.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit