Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Skvelá hra, jediná vec, ktorá mi chýba je pohľad z tretej osoby. V trojke to bolo, nerozumiem prečo ho nezapracovali do hry, tažko sa zisťuje kde sú aktuálne stárže (všetky predmety mi bránia vo výhľade, síce je možné vykuknutie vedľa bedni, ale napr. pohľad nad bedňu nie je možný).
    • omg, to jsou ti konzolisti dneska...
    • daj si wallhack, aby si vedel kde su straze:D
    • Tilwaen
      Mám za to, že věci, které popisuješ, jsou přesně důvodem, proč tam vývojáři pohled ze třetí osoby nedali.
      • Já si myslím, že ho tam nedali, protože byli rádi, že tu hru vůbec dodělali.
      • je to divný
        • Tilwaen
          Ani ne. Přišlo by to rázem o pořádnou porci atmosféry, kdybys mohl beztrestně nakukovat za roh.
          • Já jsem to ve trojce nikdy nezapnul a ani jsem o to nestál. Ale dovedu pochopit, že někdo si hru dokáže a chce vychutnat z pohledu třetí osoby a přijde mi blbé mu v tom bránit jenom proto, že sám upřednostňuju jiný přístup.
  • martin.mares.984
    Je zajimavy jak tu casto lidi pisi: "podle toho, co jsem videl... slysel... cetl... kdo co rikal. Pokud jste noveho Thiefa poradne nezahrali, nebo jeste lip - nedohrali, tak ho nema cenu hodnotit - at uz negativne nebo pozitivne.
    • Na základě těhle faktů se lidi rozhodují jestli si tu hru koupit či nikoliv :)
  • Hry se prostě dělají jinak než před x lety nemá cenu to řešit. Není to špatné, líbí se mi ponuré prostředí, zvuk, příběh taky ujde, streoskopické 3D potěší, unreal engine není sice žádný grafický nářez, nicméně jako celek... baví mě to, 7-8/10 odpovídá.
  • Bacha ať se tady nesežerete navzájem :D
    • Tak to každopádně... od čeho by jinak byla diskuse *1*
  • Harry_Styles
    podle mně modernizace téhle zatuchlé sérii jenom prospěla
    • misho8723
      Prosím, napíš klady modernizácie v novom Thiefovi.. ako mňa zatiaľ hra ako tak baví, ale zatiaľ čo som aspoň ja videl zlé v novom dieli : malé levely, zlá AI (UI), časté a otravné loadingy, kontextuálne skákanie a používanie šípu s lanom, bugy, nezvládnutá audio stránka, nudný príbeh..
      • Harry_Styles
        máme rok 2014, dělat dneska hry jako před 15 lety by byla sebevražda. deal with it
        • misho8723
          Tak tým pádom sa máme zmieriť s čoraz horšou AI, čoraz horšími príbehmi, horším level-designom, s čoraz viac bugmi, atď.. ? fakt?.. ak hej, tak ďakujem pekne a tebe prajem pekné zážitky s takýmito hrami .. vďaka bohu za Kickstarter (aspoň dúfam :D), za módy (napríklad Dark Mode je oveľa lepší "thief" zážitok ako nový Thief) a za štúdia ako CD Projekt, From Software, atď..
          • Kozy
            Nesmysl, třeba takovej Titanfall má parádní level design no a ty horší příběhy snad ani nebudu komentovat.
            • C-BEAM
              Kozy: preboha Titanfall je MP-only hra ktorá už z principu vyžaduje otvoreny leveldizajn. Ked by sme mali porovnavat napr. rozlohu máp v multiplayer hrách tak zase by sme došli k rovnakému záveru ako u SP hier - zmenšujú sa. Titanfall prináša slobodu pohybu, parkour elementy, čo vyzera super.

              A tie príbehy fakt radšej nekomentuj, lebo ten v novom Thiefovi nestojí skutočne za nič.
            • Jack1947
              Mohu soudit jen z gameplayu a obrazku a toho co jsem zde o hre cetl ale uz ted vidim ze to bude neco noveho, nevidaneho zajimaveho a urcite extreme zajimaveho a chytlaveho. ( do bety jsem se nedostal).

              Hlavne ten Parkour pridava hre neco noveho a hned je to dynamictejsi... no ale jsme ot a nezda se mi ze by ovy thief nikoho nezajimal.
            • Kozy
              Tak kampaň to mít bude, akorát MP, já jsem na tenhle experiment upřímně hodně zvědavej a myslim že to dopadne dobře.
            • Jack1947
              Titanfall vypada paradne no ale jde taky o to ze to je jedna z mala her, co uplne vypousti SP cast a tak se soustredi hlavne na MP. Je to od tvurcu tech "dobrych" COD, neni tio jen bezducha strilecka a taky to neni pro kazdeho a pro kodare uz asi vubec.

              Takovy experiment jestli se hra bez kampane (ktera by stejnak nemela vice nez 3-5hodin a nestala za moc) uchyti, pokud bude mit diobrou zakladnu fanousku a tak ma moznost.
              Dnesni doba se jevi lepe no... holt uz nebudou tolik ty kampane ale zase nebudou lidi nadavat a hejtovat. (nebo budou a jeste vic kvuli prave te absenci)
          • Jack1947
            Neplati to jen v novem Thiefovy... masovost produkce prekrocila kvalitu takze asi tak. Vzdyt muze byt jeste hur, pokud budou hrat na tu "spravnou" notu jiz tak skromnym konzumentum. Takze na pc hlavne diky bohu za KICKSTARTER a INDIE nezavislou scenu... pak uz by byla jistota pod nulou nebyt toho. Vzdyt vyvoj AAA her na pc je pomalu az zbytecna a draha zalezitost, moc z toho navic taky nemaji. *4*
      • Jeho uprimna odpoved by znela si takto :

        Nooo ty vole vono je to hezkyyyy a je to coolovy. Buuuu
    • Klik, klik. Trolík se dostal k návodu na změnu proxy. Gratuluji.
      • kennyB
        Ty voe, tady ty + a - lítaj, jak dlažební kostky na nenásilnejch demonstracích *1*
        • Tak když ho to baví *1* Navív se tu "ukázal" po půl roce s tímto nickem *1*
    • Další unban trol... *7*
      • Harry_Styles
        pokud nazíváš slušné nevulgární vyjádření názoru trolením
        • A cos čekal? Když půjdeš v Ostravě do hospody, vylezeš na stůl a nevulgárně vyjádříš názor že Baník je ten nejhorší fotbalový tým, tak budeš za provokatéra (trola), dostaneš nakládačku a všichni ti akorát řeknou žes byl deb*l žes to tam řek *3* *1*
        • Ty si hlavně zopakuj vyjmenované slova po Z....A ano jsi trol, který evidentně má problém jako zabanovaný JustinBieber. Podle mě ta samá postavička trolí říše.
          • Bieber, Harry a spol su produktom a zaroven cielovou skupinou, nemusia byt chytry hlavne ze su pekny vsak ano. A nazyvat vysperkovanie obalu modernizaciou len dokazuje uroven intelektu potrebneho na opakovane mackanie klavesy.
          • Sice je to vyjmenovaná, ale i tak děkuji. Opravdu teď mlátím rukou o stůl.
  • yenda1
    Nostalgii k serii bych nepřeceňoval. Ano, stalo se mi mnohokrát, že zapnuvší hru po x letech jsem se smíchem odložil s myšlenkou, jak jsem z toho mohl být tak vydřenej.
    Zkusil jsem to u Thiefa, konkrétně 2. pokračování. Dohrávka za týden a pocity ze hry pořád stejné, tudíž skvělé. Bez sentimentu, nostalgie, slziček v oku.

    NOvého Thiefa jsem nezkoušel. Ani mne to moc neláká (ale stejně mi to nedá). Příliš se to v mých očích přibližuje směru z dílu třetího, který prostě nemusím.
  • Recenzi jsem nečetl, hru nehrál, ale co tak všude pročítám, tak mi přijde, že tomu nejvíc ublížil název Thief. Fanoušci jsou nasraní, že je hra zjednodušená pro masy, přejdou na Dark Mod a nefanoušci a hráči, co nikdy žádnýho Thiefa nehráli a mají rádi stealth hry (jako já), do toho půjdou, protože to pro ně vypadá atraktivně a proto, že nemají žádnou citovou vazbu se sérií.
    • Keyz
      S tím problémem ohledně názvu souhlasím.

      Bohužel ale fandové jsou hodně slyšet i když je jich málo, pak se také angažují na metacritic a jinde. To ovlivňuje i lidi co nehráli žádní díl Thief.

      Navíc není to automaticky tak, že to je dobré pro lidi co Thiefa nikdo nehráli. Jestli jím nevadí AI o které se všude píše a prostě velké zjednodušení jak je dneska zvykem tak teprve pak by je to mohlo bavit. Tedy to jsou spíše příležitostní hráči, kteří často zjednodušení vyhledávají a neřeší nějakou hloubku.

      I člověk co nehrál předchozí díly, ale rád u her přemýšlí by asi nebyl spokojen.
    • Nejde o jméno. Kdyby se to jmenovalo jinak, lidi by nadávali že to je jen prachsprostá a nedokonalá kopie Thiefa a měli by pravdu. Jde o herní mechanismy a prvky, které hra používá a které prostě nejsou co bývaly (viz šípy s provazem) a důvod proč lidi remcaj je, že si pamatují jak to bylo tehda super hra a jak jí teď uškodilo přizpůsobení gameplaye konzolám. Ale jinak souhlasím, kdo původní hry nehrál tak se u této bude určitě dobře bavit a nebude mít důvod si stěžovat.
  • Odulin
    Líbí. Mám ze hry dost podobný pocit jako autor. Na nejtěžší obtížnost, s vypnutým téměř vším mi to chvílema vrací atmosféru starýho Thiefa a to se cení.
    • Keyz
      Větší obtížnost nemění AI ani druhy stráží a nutnost hlídat si kolečko, zda jsi ve stínu anebo ne.
      Pouze nemáš všechny ukazatele a musíš hledat kam máš jít a co máš vlastně dělat.
  • Tak hru sem stahl na zkousku a musim rict ze mam rozporuplny pocit. Tolik chyb a nelogicnosti se jen tak nevidi, na druhou stranu atmosfera,hudba prostredi me bavi. Je skoda ze tahle hra nedostala vic casu na dodelani mohl to byt hit takhle bohuzel upadne do tezkyho prumeru. Za ty prachy tedka asi nestoji
  • Vazeny autori - Dalsi diel urobte nielen pre retardovanych ale aby to mohli hrat aj domaci mazlickovia, urcite vam tak zisky porastu.

    Priznajte si vsetci - tato hra dost zaklada na znacke.
    Po polovici odohranej hry mozem povedat ze oproti starym dielom ma polovicnu zabavnost aj tomu dost pomaha tech. spracovanie. A tie sipy s lanom - LOL to uz rovno mohli vypustit.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit