Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Thief by mohla být dobrá hra.Stealth,obcházení a hledání zkratek včetně loupení bytů mně bavilo.Ale co mi vadilo byla nepředvídatelná ui nepřítel,kdy se zvlášť při opakování misí často chovaly uplně jinak,jako by v každý situaci byla nastavna jiná obtížnost.Občas mně nepřátelé neviděly ani na pár centimetrů,kdy jsem stál před nima,ale ten co byl pár metrů za nima tak hned už mně hlásil,ikdyž by to mnělo být naopak,nebo to že ve stínu mně viděly na dálku,a ve světle občas vůbec.prostě každou chvíly jiná situace tutíž šlo těžko odhadnout jak se zachovat tentokrát.Všech šest kapitol mi trvalo okolo tří hodin.Při sedmé kapitole při misi kdy máte za úkol buď zabít generála a nebo ho nechat a otevřít dveře jsem strávil zhruba 45 hodin a kamarádi okolo 4 hodin a to na nejlehčí obtížnost,ovšem generála se zabít nepodařilo,ikdyž jsem byl odhodlanej to dokončit,to mně odradilo od dohrání poslední kapitoly.snažil bych se dýl,ale nervy pracovaly,tak jsem toho nechal :) Je to škoda,no thief mně bavil ...než jsem potkal generála :) Mimo tohle bych ještě hře vytknul optimalizaci,kdy se hra sekala,hlavně tedy cutscénky a to na sestavě amd fx-8350,32gb ram a gtx 970 4gb.
  • hamir0
    Hra jako taková není úplně špatná, bohužel mě ale nedokázala vtáhnout do děje jako předchozí Deadly Shadows. Příběh dost nudí a město mi přijde hodně překombinované, za což může především omezení pohybu a zdlouhavé otvírání oken, která z nějakého důvodu nemůžou zůstat otevřená..
    Co mi ale neskutečně pije krev, jsou naskriptované konce příběhových misí. Jsem zvyklý u stealth žánru, že i po splnění hlavního cíle můžu dál prozkoumávat danou lokalitu a opustit ji, až se mi zachce. U posledního Thiefa ale po dosažení určitého bodu už bohužel není cesty zpět, takže člověk projde sotva půlku baráku a pak má s krádežemi útlum.
  • Je to vážně good hra, hlavně nějaký mise jako třeba ta v tom sanatoriu, ta je výborná:-D
    Nicméně čim vác se blížil konec tím víc ten příběh chřadnul a en samotnej konec mi hodně zklamal.. Čekal jsem nějaký intro nebo že se dovim jak ty postavy dopadly, ale to chvilkový video na konci bylo absolutně o ničem...
  • Tady promluvil ten, kterému nevadí utrácet nekřesťanské částky za nekvalitní hry. Nebo respektive to nevadí tvojí mamince :D (nenarážím na Thiefa, že není kvalitní zatím jsem neměl příležitost jej vyzkoušet)
  • Davam 10 tahle hra je fakt kvalita. Takle mě dokázal rozpalit snad jen Mirro's Edge v žánru kde jsou vaše zbraně jen vaše nohy a ruce. Škoda že ji ocenili jen 7. Tohle je rozhodně hra, která spadá do složky Výjimečná.
  • Koupeno za 400,- na cdkh a nevím co kritizujete. Není to prevratné ani nic super, ale ja si to užívám.
  • Jack1947
    AMD mam jen CPU ale i tak, prasarna tfuj... prasata. Ne, Sv)ně. Zlate konzole bez predsudku vuci optimilizaci. *3*
  • Já mám 4gb ramky a nemám problém na max
  • Ristoro
    Já tam vidím na dnešní dobu, ne na STEALTH ŽÁNR, tudíž tvůj komentář ztrácí smysl. Kdyby napsal na STEALTH žánr, v tom případě bych souhlasil. Volnosti je málo.
  • Tak to je divný - mám 8 GB RAM a běhá mi to na max úplně v pohodě, bez sekání, bez dlouhého nahrávání... ...je fakt, že mám AMD systém (jak procáky, tak grafárnu) a pro ten je ta hra vyladěna.
  • Mám konec mise při jakémkoliv alarmu, vyplej focus a ještě pár věcí (nesmim nikoho zabít a ublížit jakkoliv (i knockout) civilistům a je to paráda - správnej Thief.
  • vonTossis
    Je snad dobré zamyslet se i nad žánrem, ne? Ne, vlastně ne, snazší je jen tak z praku napsat nějakou hloupost.
  • vonTossis
    V pohodě, to bylo jen takové popíchnutí. Pokud jsi Slovák, tak je to dost dobré, když vidím, co jsou schopni napsat někteří Češi. ;)
  • no nič moc , nudné viem že to nie je akcia , a ani splinter cell nebola akcia ale toto proste nudí
  • Jack1947
    Masochismus/sadismus neni to hlavni napln hry (bez urazky). *15*
  • Jack1947
    Thief je fakt narez, mam 8gb... a nikdy mi zadna hra po par hodinach nesezrala 95% z ramky!

    Tim bych vinil ty zaseky, ty jsou fakt brutalni a je jedno kdy ... fakt to je sila i tak jsem zatim dal do 4mise... snazim se nezabijet strazne, zatim se mi to dari. *4*

    Fakt tu optimilizaci dossrali paradne... prehnaly ze skoro 7,70gb ramky (!!). *12*
  • Mylis sa, je toho viac nez len nostalgia. Povodny Thief a ine hry tej doby mali ovela lepsi level design, hratelnost bola lepsie balancovana a hry ta neviedly za ruku. Tiez sa u mnohych od vtedy zmenilo par veci ako napr. vymiznutie health baru atd..

    Neni to nostalgia pretoze mnoho hier ktore dnes dohravam a ktore som v minulosti minul maju uplne inu uroven. Priklad je napr. Arcanum ktoru som po prvy raz presiel minuly rok - nikdy pred tym som ju nehral. Je to nieco s cim sa napr. Dragon Age seria neda ani porovnat.

    Dalsia je System Shock 1. Je to hanba na mna ale ja to presiel po prvy krat len minuly alebo pred-minuly rok. Bola to hra ktora mi kompletne znicila spiaci rezim.

    Dovod preco na tom ty uz nevidis moc zaujimaveho je jednoducho preto ze hru uz znas - uz si ju presiel.
  • Tak mam to na mastera, zadnej focus, ale ze bych byl sadista a nastavil si restart pri kazdem alarmu nebo permasmrt, tak to ne, chci si to uzit. Myslel jsem to, ze hra hlida okraje a nenecha te spadnout a zabit se. A straze by klidne mohly byt vnimavejsi
  • Ristoro
    S tou jednoduchostí bych zpomalil. Když si to nastavíš dobře, můžeš si z toho udělat zrůdu, kterou projedeš horko, těžko.
  • Prolog a prvni mise zamnou. Po 5 minutach jsem vypnul hudbu, ktera mi lezla na nervy (jenze s vypnutou hudbou se vypina i veškerý zvuk v cutscenách). Na tuhle hru jsem se tesil jako asi nikdo a jak jsem si zvyknul na omezenou možnost pohybu, absenci volneho pohybu a skoku (při chuzi po tenké římse nnemůžete spadnout, což hru dělá v tomhle ohledu jednoduchou) a volneho naklaneni se za rohy (škoda) musim rict, ze hra i přes to všechno nezklamala. Je oproti puvodnim dílům jednodušší ale rozhodně ne horší. Za mě splnění dlouhodobého snu

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit