Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hmm přeskinovaný Wasteland...proč ne, ta atmosféra a ten nádech starých baldursgejtovek, ajsvindejlovek a tormentovky to má :) nechám si to líbit a věřím, že se to graficky ještě mnohem zlepší (graficky myslím, pozlátko kolem jako efekty, particly atd.) času mají dost.
    • Myslel jsem to přesně tak jak jsem to napsal, prostě graf. styl wastelandu. Pilars i Balsurs G. jestli se nemýlím je předrenderované prostředí, Waste.2 je plně komplet 3D a tohle taky. Nevím co jsem napsal tak k nepochopení ale budiž.
      • Aspon vidis ako misinformovani niektori hraci su. Samozrejme ze mas pravdu, obe hry totiz robi rovnake studio: inXile. PoE zase naopak robi Obsidian. Pouzity engine je ale u vsetkych 3 rovnaky: Unity.
        • Jj tohle je tady normální to jsem si už všiml prvně píšou a pak přemýšlejí co napsali :D :) alespoň jeden, který mě pochopil.
    • ucho
      ehm, přeskinovaný Wasteland? nechtěl jsi říct přeskinovaný Pillars Of Eternity?
      • Ne, on myslel přeskinovaný Baldur's Gate.
        • No, asi se shodneme na to, že něco chtěl určitě říct :-D
  • GlaDOS
    Vypadá to mnohem lépe, než jsem čekal. Wasteland 2 je totiž strašně nekonzistentní a vizuálně mě odrazuje. Plastové mi to tedy nepřipadá. Snad jen ten sliznatý povrch se leskne, což už tak sliznatý povrch dělá. Vizuální styl ale rozhodně nemá co dělat s použitým enginem.
    • Corvus
      Mě tam spíš chybí takový ten všeobecný pocit zmaru a melancholie... Tíživé atmosféry, kterou uměl Planescape: Torment bravurně navozovat. Nicméně ukázka je kraťoučká a moc toho neprezentuje, takže se uvidí. Nicméně bych se raději od původní hry trochu oprostil, aby člověk neočekával druhý Planescape...
      • GlaDOS
        Ono hodně taky udělá hudba. Doufám, že bude v soundtracku i něco tak silného jako Deionarra Theme.
  • Tak přesně tohle jsem potřeboval vidět. Na druhou stranu, kdo to má vydržet do konce příštího roku?! *13*
  • Kinet1c
    Super, Torment, Wasteland, Pillars Of Eternity nadhera, LTD do buducnosti. Nevadilo by viac voiceovers a menej textu, prip. aj aj :D, ale nevadi my ani citat, hlavne nech je skvele vsetko a hlavne pribeh. Neveim sa dockat.
    • Upřímně, voiceovery mi vyloženě nevadí, ale preferuju text, který si můžu nerušeně přečíst opakovaně. Navíc, málokterá hra má opravdu dobrý voiceover, který zaujme a nenudí při dlouhých monolozích. Jagged Alliance 2 na tom byl např. dobře.
    • To textové popisování scény tam být musí, to je prostě klasika, ten text navozuje atmosféru, kterou grafika není schopná tak detailně vykreslit, případně upozorňuje na věci, které nejde vůbec podat jinak...
  • No vypadá to opravdu, opravdu špatně, grafika je tak 10 let za zenitem, stejně škaredé jako Divinity či Wasteland 2. Ptám se kam mizí ty peníze? Pillars of Enterinity tedy zůstáva graficky nepřekonané a to s velkým náskokem, jde vidět, že to dělají profíci a ne banda amatéru, jako v těch třech zmíněných případech---
    • LOL. Říct o Divinity, že je škaredé a ještě ho srovnávat s Wasteland může pouze člověk s těžkým zrakovým postižením nebo totální blb.
      • Divinity je kýč, barevný kýč. Nemá to atmosféru a textury jsou max 512 *512, což je ostudné, takže jestli tohle považuješ za krásu budiž, respektuji to a ty respektuj, že já to považuji za grafický garbage...
        • Říkám, že máš něco s očima. To, že nemáš rád barvy, ale raději preferuješ těch svých 50 odstínů šedi v dark souls, ještě nedělá z použitého enginu garbage.
          • Proboha zase další kýčmen, tak si užívej kýče a mě to necpi, budu si o tobě myslet, že nemáš vkus a jsi infantilní, doufám, že ti to nevadí?
            • je fakt, že s tebou nemá cenu vést normálni diskuzi. moje chyba. už nepiš
            • Takže už nemáš co říct, tak útočíš. Nechováš se jako dítě, které někomu poplival oblébinou panenku? Ano, myslím si že ano, chováš se tak a kopeš okolo sebe.
            • jen už jsi trapný jak se pořád navážíš do Divinity s názory hodnými dítěte
            • Si trošku mimo ne, to asi z těch barev u Divinity, ti to šlehlo mozek, tak jinak, kde jsem tady něco napsal o Dark Souls? Jinak od tebe tu několikrát vidím zmínený Dark Souls - že by mindráček? Jo a vizuální styl ala kýč, to beru - tak užívej a říkej tomu klidně umění. Mě to srdce netrhá.
            • Asi jako ty všem tady cpeš dark souls *3* A vůbec neznáš rozdíl mezi kýčem a vizuálním stylem.
    • Všichni ví jaký jsi trol a k tomu ještě špatný, co si naklikává svoje komentáře, ale tohle si trochu nedal. Obě hry jedou na stejném enginu *3*
      PS early alpha footage
      • ja s nim souhlasim, ty textury jsou opravdu lowres a shadery.. na urovni her 10 let zpatky. jestli to ma byt pre-rendered, tak to opravdu nechapu. navic to nasviceni terenu by melo byt mekci a nejaka spina a syrovost by tomu prostredi taky neuskodila. v porovnani s Eternity nebe a dudy (i ten Wasteland je osklivej, nejspis to bude problem inXilu)
        • Já neříkám, že to je skvělé, ale už teď tam jdou vidět společné prvky s Pillars. A nemůžeš objektivně srovnávat hru, která vyjde za 3 měsíce a hru, která za více jak rok.
        • Wasteland vypadá mnohonásobně hůře, než toto. Wasteland má navrch ještě naprosto super-odporné animace, které totálně zabíjí dojem z herního světa a postav.
  • planescape byl geniální, já osobně teda preferuji to jak vypadal planescape před jakoukoliv dnešní grafikou a enginem ale je mi jasné že takovýmto oldschool počinem by asi moc lidí na hru nepřitáhli a tak jediné co mi na ukázce vyloženě vadí je ta ženská, nejsem fanouškem ženských postav ve hře a bojím se aby to nepřešlo v takovou tu otravnou rádoby vtipnou všehokomentátorku, ale na to jsou snad autoři dostatečně zdatní
    • V čem byl podle tebe geniální?
      • Příběhove i herně. Začíná to jako klišé, ale větví se na to další příběhy a tvoří to opravdu výborný celek, dialogy taky neskutečně propracované - vše je dospěle, žádne dětinské, stupidní Divinity - Torment měl prostě duši, duši temna. Nádherná věc. Doufám, že nevadí, že jsem odpověděl já...
        • Planescape je atmosferická interaktivní kniha s opravdu propracovanými dialogy, tím to však končí. Hratelnostně je naprostý odpad a hlavní příběh jak začal, tak taky skončil.

          Nezapomenutelný průkopník RPG ano, ale geniální určitě ne.
          • Planescape je jedna z nejlepších, ne-li vůbec nejlepší RPG všech dob a tvoje trollprdy na to nemají absolutně žádný vliv. Zeptal bych se, ať mi vyjmenuješ nějaké hry, ktere považuješ za geniální RPG, ale to bych si zřejmě z tvojí reakce přivodil záchvat.
  • Knifer
    Konečně další jasná koupě jen osobně doufám v češtinu, ne že bych cizinky neuměl ale pohodlí je pohodlí
  • Vypadá to parádně! Na druhou stranu, v dnešní době už mě nebaví u her číst... Mám prostě ten dabing rád, dává mi to další rozměr. (Když chci číst, přečtu si knihu. Když chci hrát hraju.) Nejsem už na to, abych seděl u PC a četl si stovky řádků textu, není to pohodlné ani příjemné.
    • Pokud jsou jenom kratke dialogy, tak dabing dava dalsi rozmer. Ale pokud se keca moc, mam radsi zapnute anglicke titulky a ctu to rychleji nez se mluvi, tam me dabing spis rozptyluje. Takze ja klidne budu cist, shadowrun returns i divinity ukazuji, ze to porad jde.
      • U Divinity jsem věděl do čeho jdu, ale prostě pro mě je celkem trápení koukat na okýnka s textem.... Když je do toho ten dabing, je to prostě nekolikrát příjemnější. A pokud je dobrej, můžeš vycejtit i náladu tý postavy (ok u planescapu a zde to máš psaný knižně, ale i tak to nemění nic na tom, že sedět u PC a číst okýnka už není pro mě, asi jsem zestárnul:)) )
  • Grafika je parádní už teď, zbytek bude určitě taky.
  • Ta hudbicka ... Vykradenej Fallout, ale nadherny. Pocet dotazu v interakci s npc opravdu pripomina Torment. Stejne Vas vetsina odkaze do podobnych mezi. Krasa je ovsem v tom, citit tu potrebu zkouseni, zdali Vám nahodou nekdo neodpovi jinak.Za toto jednoznacne plus. Grafika nejde objektivne posuzovat z toho co jsem videl. Tohle je nepletu-li se prvni zaber ze hry, mohu se plest, zatim jsem videl pouze artwork.
    • jakubtomsa
      Vykradenej? Neblbni. Vzhledem k tomu, že skladatel je Mark Morgan, kterej shodou okolností dělal hudbu u Falloutu nebo Planescape Torment, tak je to spíš rukopis. Což? *4*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit