Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Moc hezké animace chůze a běhu hlavních hrdinů. To mě esteticky vždy velice potěší.
  • Tak že to vypadá trochu plastově - první ukázky z Wastelandu taky vypadaly daleko hůř, než co jsem teď viděl nedávno u známého. Už se nemůžu dočkat.
  • planescape byl geniální, já osobně teda preferuji to jak vypadal planescape před jakoukoliv dnešní grafikou a enginem ale je mi jasné že takovýmto oldschool počinem by asi moc lidí na hru nepřitáhli a tak jediné co mi na ukázce vyloženě vadí je ta ženská, nejsem fanouškem ženských postav ve hře a bojím se aby to nepřešlo v takovou tu otravnou rádoby vtipnou všehokomentátorku, ale na to jsou snad autoři dostatečně zdatní
    • V čem byl podle tebe geniální?
      • Příběhove i herně. Začíná to jako klišé, ale větví se na to další příběhy a tvoří to opravdu výborný celek, dialogy taky neskutečně propracované - vše je dospěle, žádne dětinské, stupidní Divinity - Torment měl prostě duši, duši temna. Nádherná věc. Doufám, že nevadí, že jsem odpověděl já...
        • Planescape je atmosferická interaktivní kniha s opravdu propracovanými dialogy, tím to však končí. Hratelnostně je naprostý odpad a hlavní příběh jak začal, tak taky skončil.

          Nezapomenutelný průkopník RPG ano, ale geniální určitě ne.
          • Planescape je jedna z nejlepších, ne-li vůbec nejlepší RPG všech dob a tvoje trollprdy na to nemají absolutně žádný vliv. Zeptal bych se, ať mi vyjmenuješ nějaké hry, ktere považuješ za geniální RPG, ale to bych si zřejmě z tvojí reakce přivodil záchvat.
  • Laťka je tak vysoko, že už snad výš být nemůže. Nechtěl bych být na na jejich místě. Dělat na nástupci snad nejlpšího RPG všech dob, z toho musí být silně nervózní. Jestli to vyjde, tak tu máme novodobného krále.
  • fakt to tam vidim, utrzky Sigilu ..mozno hned za rohom Nameless One dava do laty Morteho *14*
  • Grafika je parádní už teď, zbytek bude určitě taky.
  • Pěkné, už se těším. Nevíte někdo, jestli to bude používat D&D pravidla nebo to si to vymyslí něco vlastního? (na stránkách kickstarteru jsem to po zběžném nahlédnutí nenašel) Já jsem starý hráč Dračího doupěte, které vycházelo z amerických D&D pravidel. Ty pravidla jsou pro nové hráče docela složitá - spousta ras, statistik, kombinací, omezení. Na druhou stranu tato omezení jsou důvod, proč tyto staré hry měly tak neuvěřitelnou replay hodnotu. Dnešní hry (včetně třeba TES) vám umožňují stát se mágem, zlodějem, válečníkem, knězem v jedné osobně a hru pak nemá smysl rozehrávat znovu. V těchto starých hrách jste si jednou zvolili povolání a to vám zůstalo až do konce hry, nemohli jste ho měnit a nemohli jste nijak zvyšovat své statistiky. Hra za zloděje nebo kouzelníka pak byla jiná než za válečníka. Každopádně jsem na to zvědavý a doufám, že D&D pravidla budou.
    • DandD je herní pravek
      • Proč myslíš? Je to stále přinejmenším jedna z nejhranějších stolních her na hrdiny (ne-li úplně ta nejhranější) a aktuálně vychází už v 5.edici pravidel.

        A poslední dvě edice jsou pro převedení do elektronické podoby snad ještě přístupnější, než ty předchozí - mě osobně ale nejvíce vyhovuje stejně D&D 3.5 (respektive Pathfinder, který je svým způsobem upgrade 3.5)
    • Na DnD by potrebovali licenciu. Pozri si Tides Of Numenera od monteho cooka. Tieto pravidla budu pouzite. Zrovna tak je licencia DnD dovod preco je toto len duchovny nastupca a nie nastupca. (odohravat sa to bude v uplne inom svete a settingu)
    • smejki
      není to DaD, ale inspirují se
  • Knifer
    Konečně další jasná koupě jen osobně doufám v češtinu, ne že bych cizinky neuměl ale pohodlí je pohodlí
  • Kinet1c
    Super, Torment, Wasteland, Pillars Of Eternity nadhera, LTD do buducnosti. Nevadilo by viac voiceovers a menej textu, prip. aj aj :D, ale nevadi my ani citat, hlavne nech je skvele vsetko a hlavne pribeh. Neveim sa dockat.
    • Upřímně, voiceovery mi vyloženě nevadí, ale preferuju text, který si můžu nerušeně přečíst opakovaně. Navíc, málokterá hra má opravdu dobrý voiceover, který zaujme a nenudí při dlouhých monolozích. Jagged Alliance 2 na tom byl např. dobře.
    • To textové popisování scény tam být musí, to je prostě klasika, ten text navozuje atmosféru, kterou grafika není schopná tak detailně vykreslit, případně upozorňuje na věci, které nejde vůbec podat jinak...
  • Kozy
    Nová hra a přitom tak příjemně známá, těším se.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit