Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mart9
    A je to v p.... Já chtěl zase akci, pořádné tempo a příběh.
    • blbost.

      tombraider. uz len nazovy hry. tomb raider.
      Otom bol vzdy tombraider. puzzle kombinovane s akcnymi pasazami.

      tombraider z roku 2013 bol vyborny, krasna grafika, ingame animacie plynulo prepojene z hrou. krasne.
      Len fakt tie puzzle boli strasne jednoduche a prostredie dost koridorove
    • Inquisitor
      Toho bych se zase až tak nebál, že to tak nebude.
  • Zní to skvěle, ale minulý díl s sebou nesl před vydáním taky spoustu super keců, ze kterých jak se nakonec ukázalo, zbyly hlavně lži. Ale aspon je dobře že ví jaký je jejich cíl, teď už jen aby se jim povedlo ho splnit. Doufám.
    • hej mas pravdu.
      Hlavne ten boj s divocinou :D:D:D
      v hre islo len o to, zobrat luk, zabit jednu srnku. animacia a konec.
      hra to bola inak skvela, nadherna grafika a dej
      len tie puzzle boli fakt strasne jednoduche. viem ze si mysleli zeby tym spomalovali svizny priebeh hry ktora sa snazila byt skor interaktivnym filmom.

      lenze v hracoch vyvolava pojem tombraider, prave riesenie problemov a puzzle. od toho sa ta hra odlisuje napr od splinter cell apod. uplne krasne sa to da kombinovat. akcne pasaze s puzzle a mozu na seba nadvazovat.
      napr Lara objavi hrobku, horkotazko sa dopracuje k pokladu a budes sa tesit z vyriesenia hadanky, ale v zapati jej pridu do cesty vykradaci hrobiek a zacne sa boj.
      uplne super by to bolo :D
  • Neuškodilo by trochu návratu ke kořenům serie. Stala se z toho akční koridorovka a nějak mi tam chybí řešení hádanek, otevírání krypt a podobně. Vždyť to ta hra má v názvu.. *5*
    • tak tak.

      akoze hrobky boli. a po zdolani. TOMB RAIDED :D lenze, by to chcelo vacsiu vyzvu.
      KLudne nech ich nechaju skryte, a hrac prahnuci za rychlim interaktivnym filmom ich obide, vykasle sa nane.
      tak ako som pisal, mohli by byt aj kombinovane s akcnymi scenami. . V polovici riesenia puzzle akoby nahodne prisli vykradaci hrobiek.
      Hra sa zmeni na stealth. Lara sa schova, puzzle sa prenesie do stealth puzzle :D kedy ich bude musiet po jednom odrovnat.
      Mozno aj s puzitim fyziky ? posunie kamen nosnik, ktory bude mat za nasledok zrutenie konstrukcie a zavalenie zlodejov ? preco nie. da sa to, je to super hra
  • Tomb Raider sem čerstvě dohrál takže sem ještě plný dojmů. Moje naprostá spokojenost může být částečně spojena z třetinovou cenou ale nikde není napsáno že bych si příští díl nemohl už koupit za plnou. Pokud se teda na PC objeví? Jediné co sem nemusel byli QTE ale ty nemám rád v žádné hře. V momentě kdy scénu opakujete po třetí protože jste neklikali správně přestává to ztrácet kouzlo. Jasně že chyba je mezi židlí a klávesnicí ale protože to vím snažím se podobným disciplínám vyhýbat. Optimalizace mě s ohledem ke stávající přesluhující GK mile překvapila, čekal sem to horší.
    Akce nad očekávání a puzzle zcela optimální pro člověka který si po náročném dnů vyšetří dvě hoďky na hraní.
    Takže sem s tím a když to bude moc velká makačka na bednu pomůže Youtube. *5*
    • Mám to stejně. Poslední Tomb raider mě baví hodně. Pravda, klidně bych ubral akce a přidal více logických prvků. Ale akce je zde tak dobře zvládnuta, že to zas tak nevadí. To QTE (ani jsem nevěděl, že se tomu tak říká) mě taky docela unavovalo. Pamatuju, že s tím vlkem už jsem měl chuť doma něco rozbít.
      • BelaJBB
        Súhlas QTE je idiocia, ktorú prinieslo konzolové hranie. Najhoršie je, keď QTE vyhodnocuje nielen stlačenie správnej klávesy, ale aj jej časový odstup. Mávam sústavný problém s funkciou skok, keďže ju mám prebindovanú na myši.
        • ale nieje to zle v tom, ze to plynule prepaja animacie s hrou.
          Potom ta hra vyzera ako jeden celok a nie ze skonci animacia a hodi ta to do uplne inej hry :D

          Nieco ako strategie. Redalert. Hrane videa, a v hre uplne ine postavy :D
          • BelaJBB
            Plynulé prepojenie bez QTE nie je možné ?
            • ak ti to vadi nehraj to. mne to problem nerobilo pohotovo reagovat a stlacit spravnu klavesu.
              Ak to nevyslo scena isla znova.
              Podobne aj akcna pasaz, ak dostanes. Musis hrat znova. co v tom hladas nieco co by ta obtazovalo ?
              to iste

              Proste je to zcasti interaktivna animacia. Velmi dobre to vytvara dojem interaktivneho filmu. TO sa mi na tej hre fakt pacilo ako krasne plynule prechadzali animacie do hry. vyborne spracovana hra
      • Vlka sem naštěstí dal hned napodruhé, napoprvé sem měl snahu ho jednoduše odprásknout a v momentě kdy sem zjistil že tudy cesta nevede už nebyl čas klikat. Ironií je že kdyby mi to hra dovolila že bych ho střelit stihnul i když na mě vybafnul. Zato sem se asi pětkrát proletěl padákem, z third person pohledu mi jaksi bylo zatěžko správně odhadnout moment kdy se vyhnout napíchnutí na větev stromu. Spíš než nedostatečný postřeh mě trápila zbrklost, třeba souboj s tím golemem na palubě Endurance sem si díky ní zbytečně prodloužil o několik "tanečků" a "férovek" navíc.
    • mam rovnako zdravy nazor *3*
      Osobne ma uz par dni laka myslineka zahrat si Tomb Raider znovu...
  • mě první hra velmi bavila a jsem spokojený s tím, jak ji udělali. jsem pro všecko co se chystají udělat i v nové hře, hlavně ať to zachová akčnost a nářezovost prvního dílu (a hlavně a´t to co nejdřív vyjde na pc). rád si zahraju hry s různým stylem. ted drtím divinity a strašně se bavím. až to dohraju, budu si chtít dát oddechovku typu TR. takže proč ne...
  • Meznia
    Ve starejch dílech mě vyloženě iritovalo, že v po staletí zapečetěný hrobce se chce každou chvíli do Lařiných vypracovaných hýždí zakousnout tu netopýr, tu zas vlk a o pár kroků dál za rohem medvěd (když se zrovna nezasek o nějakou texturu).

    Předchozí díl byl podle mě dost dobře napsanej a sliboval jsem si od něj uvěřitelnější zážitek a místo toho to bylo zase o nabíhání do situací z kterých by Marta Kubišová nechala zvony znít. Nemluvě o tom jak vyděšená tyranizovaná chudinka Lara zasazuje dvacátej stealth kill dalšímu bezejmennýmu troubovi, kterýmu se sice dalo vyhnout, ale asi zpochybňoval rovnoprávnost žen. A jako třešnička na dortu záběry na to, co se stane, když Lara nechytí lano/spadne z útesu/nabodne se na kůl.

    Celkově by sérii prospělo, kdyby se rozhodli, jestli chtějí dělat realistickou akční adventuru, nebo guilty pleasure platform shooter with tits.
  • Colby.Sawyer
    Tohle je úplný restart série? Je to jako by příběhově ostatní díly neexistovali?
    • Ano, ten díl z roku 2013 byl první díl ze série, třeba to ještě nějak propojí, ale momentálně je to samostatný díl, bez návaznosti na předešlé díly
  • Inquisitor
    To by nebylo vůbec k zahození, protože tohle mi tam dost chybělo.
  • residentevilfans
    Zase predcasny PR* zvasty! Chci videt ciny!
    • Chci vidět prsa!
      • tak skloň hlavu
  • Jack1947
    Klidně at tam hádanky jsou, když uberou na QTE intenzitě + netěším se na pc optimilizaci... (tedy až to na pc ohlásí že vůbec výjde).
    • #QTEarebest
      • Jack1947
        Order1886 qte tunel? já to teda v Tomb raideru nechci. Je mi líto že ti to nevadí. Mně ano.
        • mne ne.

          Ako som pisal. krasne to spaja ten celok. animacie s hrou. Proste to nieje ako v strategiach.
          Video, dej blabla. Video skonci a hodi ta to do uplne inej hry.
          tieto prvky plynule pomahaju prepajat prave hru s animaciami

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit