Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • mě PC brdzí trh, když kouknu na pc-exluzivity - tak jsou to oprorné hry, technologicky zaostalé(Wasteland 2, Divinity atd, simulátory bůh ví čeho apod.), pak si tvůrci na konzolích řeknou: Když tohle stačí Pc-blbečkům, tak to bude stačit i konzolovým blbečkům..
    • Vanishing of Ethan Carter, Elite, Planetside 2, Arma 3, DCS atd.. ignorujeme co?
    • ulmes666
      Simulator chleba. *1*
      • La_Furia_Roja
        Na konzole pokud vím.
  • Planoval jsem si koupit k novou konzoli, nebyl jsem rozhodlej jakou, ale zacinam cim dal tim uvazovat nad tim ze pockam az na dalsi generaci. Neverim ze tady tahle generace vydrzi tak dlouho jako ta predchozi, prece jen tahle generace je docela slabota. Asi mi kombinace PC, Xbox 360 a PS3 vydrzi jeste nakou chvili
    • ulmes666
      Slabota?Jejich graficky cip,toho umi,vic nez kdy drive!Podporu svich vycurin,i z tretich stran jako trees fx1,2 vlasy a snich v novem tomb raiden,direct x 11,11,2,direct x 12 a mnoho a mnoho dalsiho.
    • ulmes666
      Ale je to supr,vubec nevahej,cisla nejsou vse,jsou jiny technologie,ze je tam slabi procesor?Ale, kde ze.Je to delany na zakazku,a tim mobilnim procesorem ma pramalo spolecnyho,jen je delany na stejny spusob.Vsude se pise,ze vetsinu funkci bude zastavat graficka karta,a ne procesor.Vlez na sony.cz a tam mas vse do puntiku vysvetleny,co je to za procesor,tam pisi ze si vzali ekvivalent Amd jaguar,vzali si znej to nejlepsi,(asi stavbu jader)a notne ho vylepsili.To sami graficky jadro ma o 50%vice jednotek,nevim ceho,nez ma konkurence,ps3 mela 2 krat 256ram ddr3 a spatnou otimalizaci diky cellu a co stoho vytahli.Ze na tom roztancili 123panenek po 8 letech,je nic moc.Xbox 360 jich roztancil asi 50.8gbram gddr5 sdilenych z toho 7gb ram na hry,dost velky rozdil nemyslis?Problem novich konzoli,je,ze neumeji delat dobre ze staryma enginama typu Resident evil rev2,stim ps4 ma docela potize.Ale az budou hry na unreal engine4,tak si sednes na zadek.Az microsoft ti ukaze novou forzu6 s podporou direct x12,coz ma pry mit i halo5 i gears of war,tak budes cucet.
  • ulmes666
    Chtel bych reagovat na pana Veskoslava,tipat obrazky,je funkce,ktera je k prdu,a hned se preji,kord,kdyz si ten obrazek,muzu dat na cokoliv jineho,nez na zarizeni na kterem jsem ho poridil.Share factory je pro lidi co je bavi delat s videem,ale pro me take zbytecny.Pro me by byli uzitecnejsi veci v obyvaku jak toto.Lepsi internetovi prohlizec,vice fomatu videa,protoze,co predvadi moje sonka,to je katastrofa,co se prehravani videa tyce.A hlavne at sony do ps4 udela menu jak ma ps vita,to by bylo supr,takovy slozkovy a prehledny menu co ma ps vita,by se do ps4 hodilo.A take by se vyuzila dotikova plocha.Misto dotikoveho displaye.Furt hledam hry,co se mi stahli,a pak zjistim,ze jsou v naky blbi neprehleny knihovne,takhle bych si vytvoril bublinu,vse bych do ni nahazel,a po ptakach.
    • ulmes666
      Kdyz microsrot muze mit dlazdice,tak proc ps4 nemuze mit bubliny,pekne 3 sekce po 10 bublinach,ktery mezi sebou muzu kombinovat,a jsem spokojen.Ponevadz menu co ma ps vita sneslo samo nebe,lepsi menu na konzolich neexistuje.A kdyby takovi mela moje tv,tak se taky zlobit nebudu.
  • To určitě... spousta procent a čísel, zaplacená reklama o ničem, maximálně obelhat pár dalších jedinců aby si to koupili taky a pak na tom koukali filmy
  • ulmes666
    Konzole,neni nanic,jen system software co do toho strkaj,jena nic.
  • Hraju, protože mě to baví, ne proto, že mě to řadí do skupiny XYZ. Valná většina her, které mám rád a baví mě, jsou na PC, tak hraju na něm a prakticky mi tam nic nechybí.

    Nenapadá mě snad jediná exkluzivní hra pro xbox/ps, kvůli které bych litoval, že konzoli nemám, ale stejně tak jsou určitě takoví hráči, kteří mají konzoli a nechybí jim nic z exkluzivních her pro PC - což ale neznamená, že já bych neocenil spoustu konzolovek a obráceně konzolista neocenil spoustu PC her.

    Je to dost o osobních preferencích..i hraní na myši a klávesnici je pro mě osobně mnohem pohodlnější (gamepad mám, ale hraju s ním jedině občas plošinovky typu Rayman, nebo bojovky jako Mortal Kombat, popřípadě závodní hry .. ale dva poslední zmíněné žánry hraju prakticky jen občas na různých akcích s partou, kdy připojíme PC k televizi/projektoru, zapíchnem gamepady a jen tak pro srandu zapaříme..když chceme zahrát něco "vážnějšího", tak uděláme LANku). Chápu ale, že pro někoho může být pohodlnější hraní na gamepadu. Dost to ale bude asi i o oblíbeném herním žánru.

    Osobně plánuju v horizontu 2 let pořídit jednu z aktuálních konzolí (nejspíše PS4, když většina xbone her je i na PC), ale moc nepočítám s tím, že by se z ní stal můj hlavní herní stroj. Spíš ji využiju na multimédia a nenáročné hraní s přáteli. Ale kdo ví..
    Nicméně hrál jsem na PS1, PS2 a xbox360 a ani jeden z nich mě nepřesvědčil, že bych měl opustit PC jako herní platformu a moc nepočítám s tím, že nová generace toho dosáhne (když jde nyní, co se HW stránky týče, prakticky jen o převlečené PC a exkluzivit oproti minulosti ubývá..maximálně se déle čeká na konverzi, ale to mě osobně nevadí).
    • MrSanta
      Já hrál léta na PC (a hraju stále), teď jsem ale pořídil Xbox One a jeden z důvodů byl fakt, že vývojáři poslední dobou na PC kašlou a flákaj optimalizaci. A taky se našlo pár her, které mi v minulé generaci na PC chyběli. PC jsem samozřejmě neopustil, ale z Xboxu se pomalu stává můj hlavní herní stroj (což se ovšem změní až vyjde Pillars of Eternity*1*).

      S gamepadem problém nemám. Naučil jsem se s ním ještě na PC a teď s ním hraju raději než s K+M. I na PC, když to hra podporuje, hraju s gamepadem.
      • jj, Pillars of Eternity se taky nemůžu dočkat a čekám, že u ní "ztratím" hromadu času *1*

        Já si u gamepadu nezvyknul hlavně na ovládání kamery (proto jej využívám prakticky jen tam, kde je tzv. "pohled z boku", popřípadě ze zadu či jinak fixovaná kamera), to je pro mě mnohem příjemnější a reaktivnější s myší

        Crossplatform, co zmiňuje kolega výše, bych také moc rád viděl, i když moc nevěřím tomu, že zrovna u stříleček by neměli hráči s gamepady citelný handicap (už jen z principu ovládání musí mít PRŮMĚRNÝ hráč na myši nižší reakční čas a vyšší přesnost než PRŮMĚRNÝ hráč na gamepadu .. ostatně otestovat si to můžeš i na PC, u stříleček, které gamepad podporují)
        • ulmes666
          Ale musis si nastavit citlivost bambuli,co se tyce ps4 btf4,mit 30%citlivosti v zakladu,je hruza!Ja mam 70% a je to tak akorad.
        • Warthunder cross podporuje, ale tam ten rozdíl je téměř neznatelný. Věže tanků se stejně otáčejí pomalu.

          Možná by se dalo souhlasit, že nevýhodu mají v letadlech, ale tam je to beztak o tom znát ty stroje a taktiku.

          Přesto jsou fóra plný PS4 hráčů brečících jak je to nefér, a že chtějí vlastní uzavřený Match making.
          • ulmes666
            A myslim,ze cross platform tam nejde,v aktualizacich,jak koukam tak koukam,nic otom neni.Ze to jde z pc hracema propojit.
            • Jde, kamarád má PS4 a hrajeme.
          • ulmes666
            Neumej to,to je celi.
    • ulmes666
      Tak me na ps4 chybi worl of tanks,company of hyrous2,nebo jak se to jmenuje,mam dotikovou plosku na ovladaci,a jeste jsem ji nevyuzil.A crossplatform hrani mezi pc ckarema,rad bych si snimi dal multak v btf4,potazmo xbox one.Verim,ze i z ovladacem mam na to porazit mysaka.
      • Lol
        • MrSanta
          Já bych moc nelolil. Zkušený hráč s gamepadem může hráče s K+M vymlátit.
          Třeba tady na videu (http://youtu.be/pJ5aMURYIEs) si vede gamepaďák hodně dobře. Může se to samozřejmě lišit hru od hry, některé přece jen to rychlé myší zaměřování užijou víc, ale s tím generalizováním bych byl opatrnej.
          • ulmes666
            Dobre ty.Na klavesnici se clovek muze snadno prehmatnout,kdyz neni profi hrac!A stim koleckem na mysi zadna slava,moc jsem si na to nezvykl.Ovladac je prehlednejsi.Nastavim citlivost bambuli a chova se to presne jak pozaduji,kdyz nekdo hraje s 30%citlivosti btf4 v zakladnim nastaveni,tak je to hruza,na 70%je to akorad.S typkama co hraji,ty by pc ckarum tak nandali,ze ani mysak by jim nepomohl.
          • Jistě, profík s gamepadem vyndá nooba s myší. Ale v případě dvou rovnocenných soupeřů nemá šanci.
            S videem z YT bych moc neargumentoval. Tuhle jsem tam viděl jak chlápek masakroval všechny v COD na volantu.

            Bavím se o hrách jako je CoD, CS, BF4 a podobně.
            • del0
              MrSanta: Hlavně je dobré dělat srovnávací testy u her, které jsou primárně dělané na myš (CS, QUAKE, UT, starej COD), protože tam teprve zjistíš, jak gamepad ztrácí a vůbec jak je design gamepadových her omezený (tempo hry, AI). *1*
            • MrSanta
              Jo, s tím, že M+K je v některých hrách výhodou souhlasím.

              Slash_luke: V singlu aim assist mít nemusíš. Já s ním nehraju od samého začátku a problémy nemám. Dá se říct, že mi aim assist spíš ve hraní překáží. Třeba v Destiny se vypnout nedá a někdy mi to nepříjemně 'ukradne' ovládání.
              Dělal jsem si srovnávací průchod v prvních Borderlands a s gamepadem jsem měl stejný výsledek jako s K+M. Trvalo mi to stejnou dobu, obtížnost byla pocitově stejná, k úmrtí došlo na stejném místě. Celkově v tom nebyl žádný rozdíl. A myslím, že v šikovnosti používání gamepadu jsem tak průměrný hráč. Soudě podle různých videjí na YT, páč co tam někteří s gamepadem dokážou, to mi zůstává rozum stát.
          • Hodně zběhlý hráč na gamepadu > průměrný hráč na myši+klávesnici
            Hodně zběhlý hráč na myši + klávesnici > hodně zběhlý hráč na gamepadu

            Tím neodporuju tomu, co jsi napsal, ale je nesporný fakt, že zrovna v případě akčních her je myš a klávesnice obecně "rychlejší" a přesnější kombinace (ono dokazuje to i to, že u akčních her pro gamepad je prakticky nutnost mít aim assist).
            Trochu to zkoriguje skill daného hráče, ale když máš dva stejně dobré, tak ten s myší bude mít vždy výhodu - ale znovu dodám, že se to týká FPS her. Jinde to už platit nemusí.
            • del0
              Tak o tom nic nevim. Ale i kdyby, tak to není autoaim, protože ty kulky stejně lítaj podle toho, jaký máš skill se zbraní. Takže si můžeš přilepit cross jak chceš, ale když máš skill s pistolí na prvním ranku, tak netrefíš nic a už vůbec, když se hýbeš, protože při pohybu jde míření totálně do kopru. Pokud by to fungovalo jako klasický autoaim v konzolových hrách, tak by to byl v kontextu mechaniky hry jasný cheat, který by popřel smysl statistik.
            • MrSanta
              delo: V nastavení hry má Deus Ex GOTY Edition aim-assist. Klasicky ti 'přilepí' crosshair na cíl.
            • del0
              MrSanta: S tím Deus Ex si trochu přestřelil. Deus Ex byl v první řadě RPG/FPS a aim assist tam žádnej nebyl. Jen se ti zlepšovalo míření podle toho, jak vysoký si měl skill se zbraní. Jinými slovy, aim byl víc ovlivněn statistikama než skillem hráče.
            • He7he
              Máš recht. Tak mě napadá, že přestože to bylo hlavně ještě pochopitelnýma možnostma technologií, tak tím vesele disponovaly i slavný ranný verze Dooma a další v té době vznikající FPS odnože.
            • MrSanta
              He7He: U TPP her je aim-assist pochopitelnej. I na PC. Lepší zmínit první Deus Ex, který měl aim-assist taky. Akorát si teď už nepamatuju, jestli byl automaticky zapnut nebo vypnut. On kdyby člověk trochu zapátral ve starších PC only hrách, tak by asi byl docela překvapenej kde všude se ten konzolovej aim-assist najde.
              Někdy to je skoro až k smíchu, jak se za pár posledních let z gamepadu (tj. ovladače běžně používaného na PC) stal pomalu symbol zla *1*.
            • He7he
              Co se týče té obecně vnímané praktické nutnosti mít aim assist pro akční hry protože gamepad a konzole, tak třeba zářný příklad oba díly Max Payna - hra převážně pro klasickou kontrolu klávesnicí a myší na PC (bez ohledu na pozdější konzolové verze), s výchozím nastavením pro hru na automatické zaměřování. Po každé nové instalaci jistá nutnost (tady by mě taky zajímalo, kolik lidí to vlastně udělalo), ale i ta možnost, tohle vypnout.
            • Souhlasim, u FPS je proste lepsi mys a klavesnice, je tomu tak i strategii, kde potrebujes naklikavat patricne jednotky, to s gamepadem udelas blbe. Ale treba takove bojovky jako street fighter nebo mortal kombat, tak tam si dokazu predstavit, ze ovladani pres gamepad je asi lepsi.

              Takhle by se dalo postupovat od jednoho typu hry k druhemou, a jeste bychom mohli porovnavat, jak jednotlive hry jsou ovlivneny zpusobem ovladani, coz ma vliv i na ruzne porty. Pekny priklad portu uvadim vzdy rad u Diabla 3, sli tam specifickou cestou pro oba typy ovladani. Jedina smula je asi ta, ze kdyby nekdo chtel hrat Diablo 3 na PC s ovladacem, tak to si asi moc nepomuze.

              kazdopadne byli doby, kdy si clovek bezne mohl vybrat mezi joystickem, klavesnici, mysi. Je zajimave treba pozorovat i moznosti ovladani u vesmirnych simulatoru jako je Elite a Star Citizen, kde se nabizi ruzne varianty ovladani.
              V techto hrach je k dispozici moznosti Gamepad, K+M, 2x Joystick, Hotas a teoreticky by nebyl problém to napasovat na jakoukoliv platformu z hlediska ovladani.
  • Gordar
    To je znamka ze se pomalu dostavame z vychodu na zapad.
    • VaZqeZ_EU
      Proboha jen to ne!
      • kam bys jako chtěl směřovat. K Rusku? *8* Tak neváhej a zvedni kotvy o jednoho pc-vypatlance méně...
        • VaZqeZ_EU
          tam taky proboha ne!! jsme slovani a patříme sem, nepotřebujeme kopírovat ani západ, ani východ.
          • prý Slované *15* to teď taky hodně pozoruji, směšnou hrdost na pohanské primitivy. Takže patříme sem a užívame si vyjadřovaní Zemana: a jeho smrt absitentům *15* Super!!!
            • VaZqeZ_EU
              "Pohané", snad byli na začátku všichni ne..
            • prostě to napiš, tu hrdost, mě to zajimá, mě by v životě nenapadlo být hrdý na to, že jsem potomek nějakých pohanů, ale ty jo, tak mě to zajímá.
            • VaZqeZ_EU
              Pochybuji (podle tvých reakcí), že cokoliv co sem napíšu ohledně této věci, změní tvůj názor, nebo můj...
            • na co si teda u Slovanů přesně hrdý, jmenuj.
            • VaZqeZ_EU
              Co sem taháš nějakého zemana? Já ho tedy nevolil. Jaké pohanské primitivy??
              Jestli je u tebe hrdost směšná, to je tvoje věc, u mne tedy směšná není.
  • Johnax
    V diskusi se často objevuje příspěvek, že PC je dražší než konzole. To je ovšem pravda jenom zčásti. Spousta hráčů si např. při pořizování svého bydlení kupuje nejen PS,ale i televizi. A kvalitní televize na HD kvalitu stojí klidně i přes 30 tisíc. Naproti tomu obrazovku k počítači seženete i za 4 tisíce
    • No valná většina z nás asi měla ve škole matematiku, tak si to může individuálně spočítat podle svých výdajů. Někomu teoreticky může vyjít levněji varianta A (PC) a někomu B (konzole).

      Např. teoretická situace - hráč, který každý měsíc pořídí 2 nové hry z AA(A) třídy (cenové). Ignorujme u PC všemožné bundly, steam/uplay/origin/gog/atd. výprodeje a co se nákupu zařízení týče, tak ignorujme periférie (monitory/TV/klávesnice/myši/gamepady), tudíž u PC pouze cena "skříně" a u konzolí samotná základní konzole.

      Verze A - rozumně výkonné PC bez nutnosti upgradu na 3 roky (8-jádro AMD/4-jádro Intel, 8GB DDR3 RAM, SSD+HDD, grafická karta na úrovni AMD R9 280 3GB) .. po 3 letech výměna grafické karty (5-6 tisíc), případně ještě dokoupení dalších 8GB RAM (cca 1800 Kč)
      Ceny: 23000 PC, cca 1000 Kč/hra (měsíční náklady tedy 2000 Kč na nákup her)
      Náklady na 3 roky: 23 000 + 36 x 2 000 = 95 000 Kč

      Verze B - konzole PS4/Xbox One, bez nutného upgradu po 3 letech // Ceny: 10 000 Kč konzole, cca 1 500 Kč/hra (3 000 Kč měsíčně za hry)
      Náklady na 3 roky: 10 000 + 36 x 3 000 = 118 000 Kč
      • Na jednu stranu jsi zapomněl na online poplatek, na druhé straně, četl jsi článek? Naprostávětšina lidí je ochotna do her a příslušenství investovat v řádu pár tisícovek. Tvůj příklad je o jeden řád mimo. Znám lidi, co si občas (jednou za několik let) koupí ve slěvě nějaký cod nebo sport a jsou tím plně uspokojeni. Oblíbené je také půjčování si her (několik lidí se složí na hru, každého to vyjde na cca stovku) nebo frčí bazar, hru levně koupíš a zase ji prodáš. Kdybych neměl peníze, tak mě osobně uspokojí i samotné ps+ hry zdarma, dostal jsem parádní kusy jako red dead redemption, dead souls, dead space, crysis, battle field, xcom, batmana, deus ex, mass efect 3, borderlands,bioshock a mraky dalších. http://spokojeny.blogspot.cz/p/playstation-plus.html Pak můžeš celkové náklady na nějakých 6 až 7 let počítat pod 20 tisíc. Tedy míň než dáš za slušné pc bez her.
      • Po 4. roce:

        PC = 23 000 + 48 x 2 000 + 6 000 (nová grafická karta po 3 letech) + 1 800 (8GB RAM, pokud se zvýší nároky her/uživatele) = 126 800 Kč

        Konzole = 10 000 + 48 x 3 000 = 154 000 Kč

        Pro přesnější výpočet by ještě bylo nutné zahrnout cenu elektřiny, ale tam je to dost individuální co se hráče týče (jede pc/konzole v zátěži denně 1 hodinu a nebo 8?). Konzole by měla v zátěži spotřebu cca 140 - 160W. PC něco mezi 250-320W (podle náročnosti hry)

        Shrnutí: obě varianty jsou drahé jak sviňa a majitel se prohne tak nebo tak *1* .
        V závislosti na vstupních datech (chování a nárocích hráče) se může lišit výhodnost jednotlivých variant .. v případě konzolí se dá ušetřit na hrách a u PC se dá ušetřit jak na sestavě (hráči třeba stačí hrát na nízké až střední detaily..pak cena sestavy může jít klidně až k 10 tis. Kč), tak na hrách (hromada každodenních akčních nabídek)
        • nesmysl. Konzolovou hru můžeš prodat za litr, PC nikolik. PS plus ti dáva hry zadarmo. Tohle nikdy nespočítáš, jelikož to nejde...
          • Ano, na PS si můžeš za 1200 ročně zaplatit PS Plus a dostaneš pár desítek her zdarma (nemůžeš si vybrat jaké a obvykle to nejsou žádné extra drahé hry) .. na PC si můžeš za pár dolarů nakoupit bundly s desítkami her. Je to prakticky to samé, akorát teda bez předplatného.

            --> Tak odkud se v tom případě bere jistota tolika lidí, že hraní na konzolích je levnější než na PC? Tenhle argument je naprosto zcestný - vyjde to +/- na stejno (v závislosti na konkrétním hráči, viz mé předchozí příspěvky)

            Co se prodávání her týče, tak to je opravdu u většiny her na PC složité (často nemožné), ale neznám moc lidí, kteří prodávají své dohrané hry a na PC to nebyl trend snad nikdy (alespoň ne u nás),
            Já naposledy prodal hru někdy v roce 2005/2006 (prodal jsem kámošovi svůj steam účet s Half-Life 2, které jsem si ale o rok-dva později stejně koupil znovu) a za celý život (27let) jsem prodal 2-3 a to ještě někdy na základní škole :D
            Pokud někdo nakupuje hry s tím, že je po dohrání prodá, tak holt musí pro každou zakládat nový účet (steam,ubi,origin..), který pak může prodat, protože médium samotné nemá žádnou cenu..pouze instalační klíč.
            • zase ne. Hodnota krabicové verze je v průměru dvojnásobná oproti PC, PC cenu devalvuje Steam kody, akce, balíky, takže se většinou ani neprodají. http://aukro.cz/listing/listing.php?order=m&string=the+Evil+within&search_scope=všechny+kategorie&bmatch=seng-v11-p-czech-0819
              Tady vidíš, že se PS4 prodává za 800 a to teď byli na PSN na tuhle hru ještě sleva, takže NE. PC hry mají minimální hodnoty oproti konzolovým. Ten tvůj Thief je směšnej, jelikož hned po vydání byli na něho všude kůpony pro PC za dvě stovky *15*
            • Jak to myslíš, že "drží hodnotu"? Padají jim ceny stejně jako PC hrám, jen z větší výšky a vždy zůstanou dražší než PC varianta, protože ale taky na začátku stály více.

              Dejme tomu takový Thief stál v době vydání na PS3 okolo 1299 Kč, dnes má cenu maximálně 799 Kč (nový) a klesá až k 499 Kč (bazar)
              PC verze stála 899 Kč a dnes stojí 399 Kč (nová), popřípadě se dá v akci sehnat i za cenu okolo 200 Kč.

              U konzolové verze klesla cena o 500 Kč v případě nové hry a až o 800 Kč v případě, že hru prodáváš. (tudíž pro člověka, který hru koupil v den vydání a chce dnes prodat, ztratila hra za ten rok 62% hodnoty - to znamená u tebe, že "drží hodnotu"?)
              U PC verze klesla cena nové hry taktéž v průměru o 500 Kč.

              kde je ten výrazný rozdíl ve prospěch konzolí co se týče hodnoty her?
              jediné co vidím já, že cenu ztrácí oboje naprosto stejně a PC hráč má danou hru akorát v kteroukoliv dobu levněji než konzolový protějšek
            • Tak PC hry tady už pár let nemají žádnou hodnotu, takže není co prodávat. Konzolovky se prodávají dobře a drží hodnotu. Asi 9 z 10 dohraných her si nikdy už nezahraji, jelikož nemám čas se vracet k dohraným, takže v tomhle mi konzole jdou zatím na ruku
    • ulmes666
      Zobrazovac sezenes za 4tis,ale tak s 8bit panelem.Koupil jsem po 6 letech Sonku s 12bit panelem a obraz je tak markatni oproti ty stary,ze i ps3 se na tyhle tv dostava do jine dymenze,ponevadz ps3 dostala podporu deep color autput,to je funkce,ktera ti udela spickovy barvy a mnohem ostrejsi obraz,a odstranuje sum,takovi novodobi RGB.A podporuji to monitory IPS,sony bravia s trylumions displayjem a tv s 12bit panelem.To xbox 360 s barvickama muze jit do haje!Tu samou podporu ma i ps4,jen se clovek musi postourat v display setingu.
    • FeebeE
      pěkně nesmyslný argument... Kvalitní televize dávno nestojí 30 tisíc. Teď opravdu dobrou televizi koupíš za 15 000,- ale nic ti nebrání konzoli připojit k monitoru za 5 tisíc tak, jako to je u pc ;) takže furt se bavíme o krabičce za 9,500,- Za tuto cenu samotný pc (bez monitoru a periferií) s takovým výkonem, který rozchodí hry tak hladce a jednoduše neseženeš. Ano, hry jsou drahé, ale to hry na pc taky (konzolové jsou cca o dvě tři kila dražší). Pokud teda nejsi ubohý pirát, co narve prachy do pc a potom všecho upirátí, není racionální argument, proč jsou konzole na nic a pc je lepší
      • Johnax
        Já jsme netvrdil, že konzole je na nic, každý ať si hraje na tom, co jej baví. To nmeznamená, že když mě nabaví hrát na konzoli, budu se chovat jako většina na zdejším fóru v nekonečných válkách o krále pískoviště .Pouze jsem uvedl svůj argument. Jinak odhaduji, že PS hráčů hrající na monitoru bude spíše menšina, většian bude mít TV az více než 5 tisíc. Ano, kompatibiltia zde je, otázka je, kdo ji opradu u zobrazovacího zařízení používá.
        • ulmes666
          Nikdo! *1*
    • Gordar
      To s tim nijak nesouvisi. Konzoli muzes pripojit k monitoru stejne jako PC k televizi. Takze zahrnovat do ceny zobrazovadlo je uplne nesmyslne.
  • ulmes666
    A kdo rika,ze konzole brzdi vyvoj her,tak at si neco o vyvoji her predste!Neni to ani tak o vykonu atd,jako spis kolik lidi to musi delat,kolik dana hra muze,nebo dostane rozpocet atd.A ze to jsou stovky lidi,a miliony dolaruto je jasny!Nechci ani vedet kolik bude stat novy uncharted,nebo halo5!A kvuli tomu,ze naka firma si udela svoji konzoli v ramci moznosti,at technickych,nebo financnich,neznamena,ze brzdi herni prumysl!Technologie se nezastavi,od toho jsou jine firmi,ktere se na to specializuji,ted jde jen o to,jestli vas stroj tu novou technologii rozdycha,nebo ne.
  • ulmes666
    Ja uz cekam,kdy takove veci jako vyhlazovani hran,bude resit zobrazovac,a ne graficka karta.Ale uz je v smart tv pokrok!Treba v hernim rezimu me zaujala vec zvyrazneni detailu,to je pak neco neskutecnyho!Jak,treba ve hre the last of us,trava,nabytek,podlahy,atd,vypadaji jak skutecny a jsou plasticky jak v 3d!A kdyz si to da clovek z 2 do 3d tak je to bomba!Naopak funkce zvyrazneni obrysu,veskere stiny atd.zjemni a nejsou zubate a je to znat!Neni to jen na oko!Sony bravia 50kdl805b.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit