Přejít na výpis diskuzí
The Elder Scrolls Online spouští novou verzi bez měsíčních poplatků
17.3.2015 | Honza Konfršt
83 příspěvků
-
Já to říkal hned po betě. Prostě Scrolls online není pořádný Scrolls.
A přitom stačilo udělat online Skyrim.
Což mimochodem Skyrim Online je skvělý mod který i přes to že není zdaleka hotový (a nemám páru zda bude) ho doporučuji zkusit. Ono je celkem i smutný že mód překonává v zábavnosti oficiální MMORPG -
-
Šlo čistě o prachy. Za Skyrim Online mód by si nemohli říct 50+ Euro a 15 Euro měsíční poplatek. Zenimax si dobře spočítal, že jim to MMO vydělá, což se stalo. Že to do 5 let zaříznou, to už je jiná věc. Já ESO nedávám více jak 5 let života od spuštění B2P.
-
-
Heh, no se slzou oku vzpominam na ty vasnive diskuze tady na games pri launchi teto hry kde par nadsnencu TESO hajilo jak je to skvela hra a jak nikdy z P2P modelu neslevi. Uz pri bete jsme vsichni videli, ze se jedna o veskrze prumerny titul po vsech strankach, ktery nijak v dobe vydani neprevysoval B2P nebo F2P tituly. S timto meli prijit pri launchi, osobne bych do toho tehdy sel, ale mesicne platit za prumernost me odradilo... sice me to nebavilo hrat ani cely beta vikend, ale za cenu hry bych to tehdy zkusil. Osud teto hry byl jasne videt z "kvality" tesne pred launchem a v kombinaci s P2P si ta hra vykopala vlastni hrob. Nejake lidi tento krok urcite do hry pritahne, ale pochybuju ze pujde o nejaka velka cisla.
-
-
Částečně nesouhlasím.
Zenimax to udělal dobře. Vydal MMO v hodně problematické podobě a nechal si za něj platit měsíční poplatky. Ty poplatky mu platilo pár stovek tisíc hráčů, takže Zenimax slušně vydělal. A co více, tihle platící hráči byli v podstatě jen testeři, protože všem bylo jasné, že hra dojde do bodu, kdy se fakticky zrestartuje kvůli konzolím a novému platebnímu modelu a přesně k tomu teď dochází. Ve hře se řada prvků opouští a zcela se mění platební model - což se čekalo i právě kvůli konzolím.
Shrnu to: Ti co slepě hájili tuto hru, platili měsíční poplatek za to, že nám ostatním chytřejším/prozíravějším hru pěkně otestují a Zenimaxu pomůžou k vydání už víceméně vyladěné hry pro ty rozumější, kteří si teď hru jen koupí a dále se o nic nestarají.
Tímto vám testeři děkuju za vaší obětavost. *1* *3*
Až uvidím, že fungují dobře nově přidané prvky, hru nejspíše koupím. Je to sice hnusně vypadající Skyrim s otřesným level designem, ale na poli MMO je to slušný průměr zasazený do mého velmi oblíbeného světa. *4*
-
-
Kdyby radši místo TESO udělali TES VI, pokračování Skyrimu. tahle k*avina může v důsledku zrušit celou sérii.
-
-
To nehrozi. Na to mel Skyrim a predchozi casti moc obrovskej uspech. Podle me se skoro s jistotou po Falloutu 4 vyloupne dalsi TES.
-
-
Po F4 určitě příjde TES VI. TES je velmi silná značka a ani zmršené TESO tohle podle mě nenarušilo.
Takže s tebou souhlasím na 99 %. jen bych vynechal slovo "skoro". Leda konec světa by zařízlo tuhle značku. *4*
-
-
-
Kazdopadne se nam ta MMO obloha zacina docela rapidne zatahovat. Nic slusnyho na obzoru oznameno neni, drtiva vetsina uz vydanych kusu se ukazala jen jako dalsi short-term source of money. Je to spatny :/
-
-
Od velkých studií bych nic nečekal, ale pár malých MMO se tu rodí. Nakonec netřeba mít milionovou komunitu k tomu, aby to bylo dobré MMO. Stačí projít KS a Early Acces projekty a něco málo se tam najde. Jen to chce čekat a doufat, že to vyjde. *3*
-
Nic slušnýho na obzoru?? Tak například: http://esqgame.com/
-
-
No vypada to zajimave, ale vzhledem k tomu, ze to dela 6 lidi ve volnem case to nejakou nejistotu vyvolava. Kazdopadne budu sledovat a drzet palce.
Shroud of the Avatar se jevi jako neco podobneho, ale zatim me moc nepresvedcilo, ze to bude skutecne to na co stari hraci UO cekaji.
-
-
-
On to jeste nekdo hraje??
-
-
Právě, že už ne. Tak se jim hodí peníze za nákup hry *3*
-
-
Sak se prodava za par kil ve frcu, tuhle sem to nekde zahlid za 3kila.
-
-
-
Jak nesnasim prehnane hype, tak pred touto hrou to bylo jen k uzitku. Cim vic informaci/videii/screenu bylo ze hry venku, tim vic bylo videt jaky to bude propadak.
Jsem rad, ze ma intuice nezklamala alespon v tomto pripade, kdyz uz totalne selhala u archeage, kam jsem se nechal zlakat kvuli par lidem a jejich zvastum jak je to super. -
-
Archeage mel skvely koncept, inovativni, bohuzel ho zabila laxnost tvurcu a sami hraci.
-
-
Vcem je inovativni? To by me zajimalo? V tom, ze to na HW za 50k dava 10FPS? V tom, ze je to maglajz scifi/fantasy/...? V tom, ze si milostive muzes za prachy postavit vybranej model domku na definovanym miste? V tom, ze neumej ani navrhnout to misto tak, aby to aspon vypadalo jako vesnice?
-
-
On asi myslel ten zakladni koncept osidlovani/obchodovani/pirateni. Nasledna realizace uz byla samozrejme naprosta prisernost.
-
-
Pravda no. Archeage vypadá dobře na papíře, ale provedení fakt zoufalý. *9*
-
Ano, takhle jsem to myslel.
-
-
-
-
Já jsem akorát čekal, že to na hubu padne mnohem rychleji a tvrdšeji. A věštilo to tu dost lidí po betě.
-
-
Ona ta pricina proc to nahubu nepadlo neni v tom ze by to nepadlo, je to jen a pouze o tom, ze se to jeste snazej zachranit tim, ze to natlacej konzolovejm hejlum. Az zjistej, ze ani tam psenka nepokvete ...
-
-
-
Tak to je absolutní omyl. ESO vyrukoval s nejhorší kombinací f2p a b2p modelu. K hraní hru musíte koupit, ale rovní si mezi hráče nejste, protože pokud dále měsíčně neplatíte, tak nemáte superbonusy, které k tomu přísluší.
-
-
10% xp boost
such bonus
much advantage
wow
Ale vážně, to je fakt hodně malý bonus. -
-
10 % bonus na expení je spíše prokletí než nějaký bonus. Tak si tak nějak hraju a najednou mám lvl 47 ale obsah , kterej chci ještě hrát je lvl 40.
-
-
Já sem teď 12 a mám questy pro lvl 9, ale neřeším a hraju dál.
-
-
Ne on určitě myslel ty pety, mounty a nebo nějaké ty kostýmy.
-
-
-
táák vypadá to, že wowko zabilo další hru :D
-
-
ty založený accounty omg... to je jasné, že to nehraje 10 mega v jednu chvíli. "Jen" těch 10 mega lidí platí každý měsíc 350 korun ( jak kde ) ale to je jedno počty hráčů mě nezajímají dokud je kvalitní příběh :)
-
Wowko s tím nemá nic společnýho. Ta hra je prostě tak strašně průměrná, že za ní nemá smysl platit ani chtít platit měsíční poplatky.
-
-
právě... většina lidí ty prachy radši dala do Warlords of Draenor než do tohohle
-
-
Myslím si, že TESO mířilo na trochu jiné hráče než na WoWkaře. TESO spíše mířilo na ty, co s MMO nemají zkušenosti, ty, co nehrají stabilně jedno MMO a ty, co mají rádi svět TES a single player díly. Domnívám se, že WoW hráče se už nikdo moc nesnaží přetáhnout, protože to prostě nemá smysl. WoW je už pevná komunita, ze které se lidem nechce vypadávat, ledaže úplně končí s MMO, nebo jim WoW z nějakého důvodu už nedává smysl (můj případ).
-
Což je další průměrná hra. :)
-
-
Prumerna hra, kterou hraje pres 10 milionu lidi :) prober se prumerna asi nebude kdyz je nejhranejsi
-
-
Ty čísla co vidíš ve statistikách jsou jenom zaplacený Blizzardem. Ve skutečnosti jsou to jenom založený accounty. Servery zejí prázdnotou a je to jenom na vylití mozku slabším jedincum, který si řeknou. hmm tolik lidí i po takové době, musím to ještě zkusit. A právě na tom WoW přežívá. Wow si vydělalo na provoz serverů ještě klidně na dalších 20 let. Tak bych ty čísla zase tak nehltal :)
-
Faktem je, že nepřejde na f2p ať už hraje mimo asii jeden nebo 4,6M hráčů *3*
-
10 milionu lidi ale 8 milionu z Asie. Tady není o čem mluvit. Je to nuda a asiati jsou trošku jiní *3*
-
-
Reakce na příspěvek:
Ano, asiati prece nejsou lidi :-D Oni se umi aspon nadchnout a vsecko strasne prozivaji. Nevim, jestli jsou lepsi evropsti rozezrani picusove blijici na forech. -
Reakce na příspěvek:
Kamo precti si statistiky a to kde kdo hraje nez tady neco placnes ;) sam to nehraji, ale cisla mluvi za vse ;)
-
-
-
-
-
-
-
Elder Scrolls Online se zbavilo měsíčních poplatků, ale ani to im nepomoze zase narvat prazdne servery, ta hra zaspala dobu. *6*
-
Nevím, jestli někomu vadily poplatky. Ta hra je (pro mě) velice průměrné (mmo)rpg s Elder Scrolls v názvu. Řekl bych, že spoustě lidí to došlo velice brzy. Zrušení poplatků by nicméně mohlo přilákat nové hráče. Otázka je, jak dlouho to vydrží hrát. To ale není podstatné. Hlavně když si hru teď koupí. Tak na tom alespoň něco trhnou.