Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • rami.cz
    I tak to hrat nebudu :)
    • A jako co? Chceš za to piškotek? Mašličku? Nebo pohladit? *6*
      • rami.cz
        To bys byl moc hodny, diky :)
  • RazorProduction
    Elder Scrolls Online se zbavilo měsíčních poplatků, ale ani to im nepomoze zase narvat prazdne servery, ta hra zaspala dobu. *6*
  • Kravicka
    Ne dik, radeji knihu.
  • Nevím, jestli někomu vadily poplatky. Ta hra je (pro mě) velice průměrné (mmo)rpg s Elder Scrolls v názvu. Řekl bych, že spoustě lidí to došlo velice brzy. Zrušení poplatků by nicméně mohlo přilákat nové hráče. Otázka je, jak dlouho to vydrží hrát. To ale není podstatné. Hlavně když si hru teď koupí. Tak na tom alespoň něco trhnou.
  • spoock
    Nelíbí se mi questy, celkové zjednodušení, i když se hra snaží, tak lidi by měli ukázat, že Elder Scrolls jsou SP zážitek, ne MMO a doufám, že tahle blbost do pár let umře.
    • Bohužel umře, to je naprosto jistý.
      • Mno má podobný model jako má SWTOR a každý taky říkal jak je průměrný,.. a existuje dál a daří se hře.. přitom obě hry na tom byli určitým způsobem stejně, doplatili na finální obsah. Nutno ale říct, že ESO mělo lepší PvP než SWTOR (když beru otázku doby po spuštění).
        Hru jsem předplácel a vím, že to bylo horší s obsahem, ale změny se tam dělali celkem zásadní a nemůžu vysloveně říct, že by se flákali..
        Přesto musím uznat, že hra byla na začátku i po vydaní určitým způsobem beta. A začne to být možná zajímavejší až dodelají pořadně champion system, pokud ještě není (teď nevím), spellcraft a otevřou imperial city. Obávám se zatím, že otevření imperial city bude spojeno s datadiskem = koupě dalšího obsahu.
        • Promiň, ale na tohle musím reagovat...
          SWTOR je MMO-RPG ( samozřejmě všichni víme ) - je průměrné MMO, ALE LUXUSNI RPG! SWTOR má propracované a luxusní příběhy pro VŠECHNY classy !!! A jakožto SW fan musím bránit ! Za vše může EA ! Jejich money ´´cucacího´´ režimu je všem zle ... ALE za tu dobu je SWTOR mnohem hratelnější a stačí se dostat do ´´preffered status´´ a dostanete tunu věcí, které vám dovolí si na 100000% zahrát SWTOR ( KOTOR3 ) Já to beru jako KOTOR3, který si můžu zahrát s přáteli. Říkal jsem/říkám to/ budu to říkat - SWTOR je strašné MMO ( kvůli EA a ne kvůli Bioware ) ALE luxsuní RPG ! úžasné příběhy,voice acting je LUXUSNI a tuna ´´SP´´ obsahu...
  • Jak nesnasim prehnane hype, tak pred touto hrou to bylo jen k uzitku. Cim vic informaci/videii/screenu bylo ze hry venku, tim vic bylo videt jaky to bude propadak.
    Jsem rad, ze ma intuice nezklamala alespon v tomto pripade, kdyz uz totalne selhala u archeage, kam jsem se nechal zlakat kvuli par lidem a jejich zvastum jak je to super.
    • Rejsek
      Archeage mel skvely koncept, inovativni, bohuzel ho zabila laxnost tvurcu a sami hraci.
      • Vcem je inovativni? To by me zajimalo? V tom, ze to na HW za 50k dava 10FPS? V tom, ze je to maglajz scifi/fantasy/...? V tom, ze si milostive muzes za prachy postavit vybranej model domku na definovanym miste? V tom, ze neumej ani navrhnout to misto tak, aby to aspon vypadalo jako vesnice?
        • On asi myslel ten zakladni koncept osidlovani/obchodovani/pirateni. Nasledna realizace uz byla samozrejme naprosta prisernost.
          • Pravda no. Archeage vypadá dobře na papíře, ale provedení fakt zoufalý. *9*
          • Rejsek
            Ano, takhle jsem to myslel.
    • Já jsem akorát čekal, že to na hubu padne mnohem rychleji a tvrdšeji. A věštilo to tu dost lidí po betě.
      • Ona ta pricina proc to nahubu nepadlo neni v tom ze by to nepadlo, je to jen a pouze o tom, ze se to jeste snazej zachranit tim, ze to natlacej konzolovejm hejlum. Az zjistej, ze ani tam psenka nepokvete ...
  • Kazdopadne se nam ta MMO obloha zacina docela rapidne zatahovat. Nic slusnyho na obzoru oznameno neni, drtiva vetsina uz vydanych kusu se ukazala jen jako dalsi short-term source of money. Je to spatny :/
    • Od velkých studií bych nic nečekal, ale pár malých MMO se tu rodí. Nakonec netřeba mít milionovou komunitu k tomu, aby to bylo dobré MMO. Stačí projít KS a Early Acces projekty a něco málo se tam najde. Jen to chce čekat a doufat, že to vyjde. *3*
    • Nic slušnýho na obzoru?? Tak například: http://esqgame.com/
      • No vypada to zajimave, ale vzhledem k tomu, ze to dela 6 lidi ve volnem case to nejakou nejistotu vyvolava. Kazdopadne budu sledovat a drzet palce.
        Shroud of the Avatar se jevi jako neco podobneho, ale zatim me moc nepresvedcilo, ze to bude skutecne to na co stari hraci UO cekaji.
  • Heh, no se slzou oku vzpominam na ty vasnive diskuze tady na games pri launchi teto hry kde par nadsnencu TESO hajilo jak je to skvela hra a jak nikdy z P2P modelu neslevi. Uz pri bete jsme vsichni videli, ze se jedna o veskrze prumerny titul po vsech strankach, ktery nijak v dobe vydani neprevysoval B2P nebo F2P tituly. S timto meli prijit pri launchi, osobne bych do toho tehdy sel, ale mesicne platit za prumernost me odradilo... sice me to nebavilo hrat ani cely beta vikend, ale za cenu hry bych to tehdy zkusil. Osud teto hry byl jasne videt z "kvality" tesne pred launchem a v kombinaci s P2P si ta hra vykopala vlastni hrob. Nejake lidi tento krok urcite do hry pritahne, ale pochybuju ze pujde o nejaka velka cisla.
    • Částečně nesouhlasím.

      Zenimax to udělal dobře. Vydal MMO v hodně problematické podobě a nechal si za něj platit měsíční poplatky. Ty poplatky mu platilo pár stovek tisíc hráčů, takže Zenimax slušně vydělal. A co více, tihle platící hráči byli v podstatě jen testeři, protože všem bylo jasné, že hra dojde do bodu, kdy se fakticky zrestartuje kvůli konzolím a novému platebnímu modelu a přesně k tomu teď dochází. Ve hře se řada prvků opouští a zcela se mění platební model - což se čekalo i právě kvůli konzolím.

      Shrnu to: Ti co slepě hájili tuto hru, platili měsíční poplatek za to, že nám ostatním chytřejším/prozíravějším hru pěkně otestují a Zenimaxu pomůžou k vydání už víceméně vyladěné hry pro ty rozumější, kteří si teď hru jen koupí a dále se o nic nestarají.

      Tímto vám testeři děkuju za vaší obětavost. *1* *3*

      Až uvidím, že fungují dobře nově přidané prvky, hru nejspíše koupím. Je to sice hnusně vypadající Skyrim s otřesným level designem, ale na poli MMO je to slušný průměr zasazený do mého velmi oblíbeného světa. *4*
  • Kdyby radši místo TESO udělali TES VI, pokračování Skyrimu. tahle k*avina může v důsledku zrušit celou sérii.
    • To nehrozi. Na to mel Skyrim a predchozi casti moc obrovskej uspech. Podle me se skoro s jistotou po Falloutu 4 vyloupne dalsi TES.
      • Po F4 určitě příjde TES VI. TES je velmi silná značka a ani zmršené TESO tohle podle mě nenarušilo.
        Takže s tebou souhlasím na 99 %. jen bych vynechal slovo "skoro". Leda konec světa by zařízlo tuhle značku. *4*
  • Lotr
    Já to říkal hned po betě. Prostě Scrolls online není pořádný Scrolls.
    A přitom stačilo udělat online Skyrim.
    Což mimochodem Skyrim Online je skvělý mod který i přes to že není zdaleka hotový (a nemám páru zda bude) ho doporučuji zkusit. Ono je celkem i smutný že mód překonává v zábavnosti oficiální MMORPG
    • Šlo čistě o prachy. Za Skyrim Online mód by si nemohli říct 50+ Euro a 15 Euro měsíční poplatek. Zenimax si dobře spočítal, že jim to MMO vydělá, což se stalo. Že to do 5 let zaříznou, to už je jiná věc. Já ESO nedávám více jak 5 let života od spuštění B2P.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit