Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 2Teos: Kamos ma lifetime, ale prakticky to nehraje, protoze jak sam rika, nema cas. Ja tam mam ciste free acc, dostal sem nejaky bonusy za betu - tusim, ze mam odemceny naky bagly navrch a neomezeny goldy. Ale taky uz pekne dlouho nehraju. Mimo jiny prave proto, ze vlastne neni co, aniz bych do toho daval $$$, coz by mi problem necinilo, ale jaksi predevsim neni s kym. A to uz mi vadi.

    Copak o to, graficky je ta hra moc pekna (stale), ale grindit body na tema zabij 50 medvedu, zabij 500 medvedu, zabij 5 000 medvedu ... pripadne pobijet proste tisice potvor abys bez qstu postavu naexpil ... IMO proste spatnej model.

    Level zony jsou kktina uz od doby, kdy to zavedlo wowko - ostatne ten problem je i tam. Celkem slusne to ma vyreseny rift, i kdyz ani to neni IMO optimalni. Nejlepsi je udelat proste jeden svet, kde mas vsude ruzne obtizny cile => vsichni maji duvod se pohybovat zcela kdekoli, a ne si sedet ve svy lv 90 zone, protoze nikde jinde stejne nema smysl bejt.
  • Sak se prodava za par kil ve frcu, tuhle sem to nekde zahlid za 3kila.
  • No tak jestli pouzivas slova podle toho, jak je mas rad, nez podle vyznamu, tak je jasne, proc obcas pises fakt divne vety ;)
  • Tak jasně že úplně bez placení to není procházka růžovou zahradou. Já průměrně zaplatím cca 50$ ročně za body + cenu případného datadisku, v posledních letech spíš méně (mám koupené všechny regiony a jinak zase tak moc neutrácím). To, že v lowlvl zónách není s kým hrát je obecně problém všech level based mmo po pár měsících, s tím se nic moc udělat nedá. Naštěstí to vypadá, že jim to došlo a jsou pokusy se s tím nějak vyrovnat (stopnutí level raise, scaling postav do instancí).
    Šlo mě spíš o tom, že pokud už se dostanu na maxlevel jako premium hráč (tzn. občas jsem jim i něco zaplatil), tak mám naprosto stejnou postavu a možnosti jako ten co platí měsíčně. To zdaleka všude neplatí. Nevím teď přesně jaké omezení má f2p účet (tedy ten co nezaplatí nic), ale i ten by se měl nakonec dostat na stejnou úroveň, jenom mu to bude trvat šíleně dlouho a asi nebude mít na maxlevelu co dělat, protože většina instancí je placená (i když za tu dobu než se tam dostane, tak nejspíš ingame vydělá tolik bodů, aby si ty instance koupil).
  • ty založený accounty omg... to je jasné, že to nehraje 10 mega v jednu chvíli. "Jen" těch 10 mega lidí platí každý měsíc 350 korun ( jak kde ) ale to je jedno počty hráčů mě nezajímají dokud je kvalitní příběh :)
  • Spades
    Já sem teď 12 a mám questy pro lvl 9, ale neřeším a hraju dál.
  • Šlo čistě o prachy. Za Skyrim Online mód by si nemohli říct 50+ Euro a 15 Euro měsíční poplatek. Zenimax si dobře spočítal, že jim to MMO vydělá, což se stalo. Že to do 5 let zaříznou, to už je jiná věc. Já ESO nedávám více jak 5 let života od spuštění B2P.
  • Myslím si, že TESO mířilo na trochu jiné hráče než na WoWkaře. TESO spíše mířilo na ty, co s MMO nemají zkušenosti, ty, co nehrají stabilně jedno MMO a ty, co mají rádi svět TES a single player díly. Domnívám se, že WoW hráče se už nikdo moc nesnaží přetáhnout, protože to prostě nemá smysl. WoW je už pevná komunita, ze které se lidem nechce vypadávat, ledaže úplně končí s MMO, nebo jim WoW z nějakého důvodu už nedává smysl (můj případ).
  • Pravda no. Archeage vypadá dobře na papíře, ale provedení fakt zoufalý. *9*
  • Od velkých studií bych nic nečekal, ale pár malých MMO se tu rodí. Nakonec netřeba mít milionovou komunitu k tomu, aby to bylo dobré MMO. Stačí projít KS a Early Acces projekty a něco málo se tam najde. Jen to chce čekat a doufat, že to vyjde. *3*
  • Po F4 určitě příjde TES VI. TES je velmi silná značka a ani zmršené TESO tohle podle mě nenarušilo.
    Takže s tebou souhlasím na 99 %. jen bych vynechal slovo "skoro". Leda konec světa by zařízlo tuhle značku. *4*
  • Částečně nesouhlasím.

    Zenimax to udělal dobře. Vydal MMO v hodně problematické podobě a nechal si za něj platit měsíční poplatky. Ty poplatky mu platilo pár stovek tisíc hráčů, takže Zenimax slušně vydělal. A co více, tihle platící hráči byli v podstatě jen testeři, protože všem bylo jasné, že hra dojde do bodu, kdy se fakticky zrestartuje kvůli konzolím a novému platebnímu modelu a přesně k tomu teď dochází. Ve hře se řada prvků opouští a zcela se mění platební model - což se čekalo i právě kvůli konzolím.

    Shrnu to: Ti co slepě hájili tuto hru, platili měsíční poplatek za to, že nám ostatním chytřejším/prozíravějším hru pěkně otestují a Zenimaxu pomůžou k vydání už víceméně vyladěné hry pro ty rozumější, kteří si teď hru jen koupí a dále se o nic nestarají.

    Tímto vám testeři děkuju za vaší obětavost. *1* *3*

    Až uvidím, že fungují dobře nově přidané prvky, hru nejspíše koupím. Je to sice hnusně vypadající Skyrim s otřesným level designem, ale na poli MMO je to slušný průměr zasazený do mého velmi oblíbeného světa. *4*
  • Lotr
    Já to říkal hned po betě. Prostě Scrolls online není pořádný Scrolls.
    A přitom stačilo udělat online Skyrim.
    Což mimochodem Skyrim Online je skvělý mod který i přes to že není zdaleka hotový (a nemám páru zda bude) ho doporučuji zkusit. Ono je celkem i smutný že mód překonává v zábavnosti oficiální MMORPG
  • Ty čísla co vidíš ve statistikách jsou jenom zaplacený Blizzardem. Ve skutečnosti jsou to jenom založený accounty. Servery zejí prázdnotou a je to jenom na vylití mozku slabším jedincum, který si řeknou. hmm tolik lidí i po takové době, musím to ještě zkusit. A právě na tom WoW přežívá. Wow si vydělalo na provoz serverů ještě klidně na dalších 20 let. Tak bych ty čísla zase tak nehltal :)
  • No vypada to zajimave, ale vzhledem k tomu, ze to dela 6 lidi ve volnem case to nejakou nejistotu vyvolava. Kazdopadne budu sledovat a drzet palce.
    Shroud of the Avatar se jevi jako neco podobneho, ale zatim me moc nepresvedcilo, ze to bude skutecne to na co stari hraci UO cekaji.
  • Právě, že už ne. Tak se jim hodí peníze za nákup hry *3*
  • Nic slušnýho na obzoru?? Tak například: http://esqgame.com/
  • Heh, no se slzou oku vzpominam na ty vasnive diskuze tady na games pri launchi teto hry kde par nadsnencu TESO hajilo jak je to skvela hra a jak nikdy z P2P modelu neslevi. Uz pri bete jsme vsichni videli, ze se jedna o veskrze prumerny titul po vsech strankach, ktery nijak v dobe vydani neprevysoval B2P nebo F2P tituly. S timto meli prijit pri launchi, osobne bych do toho tehdy sel, ale mesicne platit za prumernost me odradilo... sice me to nebavilo hrat ani cely beta vikend, ale za cenu hry bych to tehdy zkusil. Osud teto hry byl jasne videt z "kvality" tesne pred launchem a v kombinaci s P2P si ta hra vykopala vlastni hrob. Nejake lidi tento krok urcite do hry pritahne, ale pochybuju ze pujde o nejaka velka cisla.
  • Rejsek
    Ano, takhle jsem to myslel.
  • To nehrozi. Na to mel Skyrim a predchozi casti moc obrovskej uspech. Podle me se skoro s jistotou po Falloutu 4 vyloupne dalsi TES.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit