Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hnisavec
    Gothic 2 > Witcher 3
    • Jenže to platí prakticky o každé hře :)
    • TheGGG
      hahahahaha....
      .
      .
      .
      NE...
    • alespoň jednou s tebou můžu zcela souhlasit. Gothic 2 dělá správně všechno to, co se Witcherovi nepovedlo: svět je sice mnohem menší, ale mnohem detailnější, promyšlenější a konzistentnější. Jsou tam různé frakce, každá má jiný příběh a jiné questy a jakmile se člověk přidá k jedné, tak má do konce hry zakázáno ty další, čili je tam velká znovuhratelnost. Souboje jsou lepší a vyžadují skill, umístění každého skillpointu je sakra poznat, ale člověk si ty skillpointy musí tvrdě vydřít. Má to lepší příběh.

      Gothic 2 je po designové stránce nejlepší RPG s otevřeným světem, jaké bylo dodnes uděláno.
      • Pethulla
        Nic proti Gothicu, ale ono ten svět tak otevřený zas není - on tak jen působí. Vždyť je tam spousta instancí do kterých se na nižších úrovních zkrátka nedostaneš.
        • Lukyz
          Tohle řešení se mi na Gothicu právě líbilo snad nejvíc ze všeho!
          Teoreticky se člověk mohl dostat kamkoli, ale překážkou byli silný monstra, který šlo občas proběhnout nebo nějak je např. odlákat k NPC, ale hlavně šlo opravdu o silnou příšeru jako třeba Golem a ne Topivec, kterých jsem zabil destítky, ale tohle je najednou Topivec na 60 lvl, takže přes něj prostě neprojdu *7*

          Zaklínač mě bavil, užil jsem si ho, dám ho min. ještě jednou a samozřejmě měl i slušnou porci chyb, ale za největší považuju právě tenhle systém různých levelů monster a equipu.
          Naštěstí na to existuje už nejeden mód, takže druhý zahrání bude trochu víc podle mého gusta *2*
        • Nejlepší otevreny svet mel Morrowind, a nevim proč mi to smazali *7*
          • Might and Magic 6+7+8
            • CHUMBABA: Kromagnonec nechape. Kromagnonec chtel jen doplnit cisla 6+7+8,aby sla pekne od jednicky. Kromagnonec zna jen stare veci. Kromagnonec novym vecem nerozumet.
            • KROMAŇONEC: Jo, a Wizardry 7 měly taky super otevřený svět. A o tom to právě je, že tady pár jedinců pořád dokola vynáší do nebe hry z roku 1854, který hráli před 20 lety. Jasně, byly to super hry, ale vývoj jde dál a už ty hry ani pořádně nejde srovnávat. Kromaňonec to pochopí, ale některý lidi to nechápou.
            • Ja nevim, ale MM1-5 mely ten otevreny svet take pekne udelany.
    • Gothic 2 > Witcher 3 > Dragon Age > Diablo III > Dark Souls > Bloodborne
      • TheGGG
        Diablo III je garbage a dát ho před DS a BB může jen blizzardí neckbeard fanboj, kterýmu se vyvětral všechen dobrý vkus...
        • tohle může udělat jenom Witcher fanboy *3*
          • TheGGG
            ano, protože DS, BB i W3 jsou mnohem lepší, než jakýkoliv omalovánkový hnus co kdy blizzard vyprodukoval...
            • TheGGG
              promiň někde po cestě mezi sectorem a Bratislavou jsem ve vlaku nechal svůj česko-maďarský slovník, tak teď nemůžu adekvátně zareagovat... hádám, že slovník: normální lidi-rektunutí hipsteři bude stačit...
            • jako nehnevaj sa ty trtko ale najvacsi džouk si tu ty...vsetkym si na tejto stranke len na smiech...stale nechapem ci si sa tak retardovany narodil alebo si tu len liecis nejake komplexy :)
            • TheGGG
              witcher snad nemá gameplay? LoL, hádám, že ty by sis měl znova pročíst slovník, nebo možná zlepšit své znalosti angličtiny... a questy ve warcraftu jsou joke, jako vše od blizzardu, přines pět vlčích kůží... LoL, jaký to úžasný quest... kýč a brak od blizzardu už stejně dnesk většině lidí připadá k smíchu...
            • Ale má to gameplay, chápeš, co to slovo znamená. Wowko má zajimavější questy než Witcher 3. Což je smutné *2*
            • TheGGG
              ano, stát s hnusnou růžovou postavičkou na místě a střílet barevný světýlka, za zvuku desítek hýkajících neckbeards bez vkusu... prostě blizzardí rektnutá komunitka...
            • zlatý wowko, to má aspon gameplay *3*
            • TheGGG
              ahahahahahahahahaha, já fakt s tebe už nemůžu... zase si to moc přehnal, takhle se s tebe troll nikdy nestane...
              hledej rozdíly
              EPIC: https://i.ytimg.com/vi/QZvOiyztEiA/maxresdefault.jpg

              ŽUMPA: http://learningworksforkids.com/wp-content/uploads/WoW-screen-2.jpg
            • diablo 1 a 2 rozhodně nebyly omalovánkové hnusy, ale naprosto kultovní dark fantasy akční RPG. Pochybuju, že jsi je hrál, takže těžko můžeš srovnávat.
            • Witcher 3 snad není omalovánka? Dyt je to podobný kýč jako Warcraft
  • Jinak teď jsem se chvíli dostal do Dragon's Dogma(poprvé jako PC hráč) a asi po dvou hoďkách je tam quest, jak máš chránit povoz a můžeš přitom kopat do vola, co veze ten povoz. Tohle mě připadalo inovativnější, originálnější než všechny questy ve W3, což je docela smutné. Uvidíme, jak se DD bude dál vyvíjet, mám tam zatím málo hodin, ale jak říkám kopaní do vola se mi dostalo do hlavy více než jakýkoliv řešení qeustů ve W3...
    • To je asi ten najhorší typ questov v RPG hrách (a v hrách celkovo) - brániť niekoho/niečo počas cesty až po cieľ questu. ako môže tento typ questu niekto dať ako ukážku dobrého questu (a ešte napísať, že je to originálne), to fakt nechápem.. z Zaklínačovi III je podobný quest s kozou, ale je to aspoň vtipné a ak človek dopredu zabije medveďa, tak koze ani nič nehrozí a ku tomu to trvá maximálne 2 minúty.. zatiaľ čo ten quest v DD trvá asi tak 15 - 20 minút..

      Radšej neuvádzať ako plusy DD questy, lebo to je najslabšia stránka hry, spolu s príbehom, postavami a dialógmi..
      • samozřejmě. Není nad questy hledej stopy, hledej zápach, stup do jeskyně, znovu hledej stopy, zabij monstrum, které má uvnitř stříbrný meč a zbroj a pokračuj.
        • Mece po odseknuti chvostu nejakej prisere skacu priamo do inventara v uplne inej hre ako je Witcher. No a este je v nej aj takmer nulova interakcia s prostredim a gameplay mechanika v questoch pre istotu ziadna. Tak schvalne o ktore hry sa jedna? ;-)
          • Zaklínač 3 Velký detektiv?
            • AA aku zaujimavu gameplay mechaniku to hladanie prinieslo? A vsetkym kritikom cervenych stop...niekto vam kaze witcher senses pouzivat? Je len velmi malo q , kde to bolo nutne , pokojne kazdy mohol hladat stopy bez neho , pripadne preliezat okolie naslepo. Ale pre tazkych hardcore hracov je asi problem vypnut otazniky a ukazovatele questov z ui a nepouzivat zlahcenia hry pre masy, co?
            • Taky si myslím, že je to Zaklínač. Jo, jinak jestli se bavíš o DS, tam je třeba typ quest najdi mnišku a hledáš ji dokonce bez červených stop. Wau, jak to mohli nadesingovat. Nechápu. Vysvětli mi to, jak ti geniální Japonci mohli nadesingovat tak fantastický quest, jako je najdi mnišku bez červených stop. Wau! Wau! Wau! Wau! Wau! *
            • Neuhadol si, je to ta kde hlavna postava ma rozsiahly slovnik obsahujuci dve slova yes/no. Kde vsetky zbieratelne predmety maju vlastne led svetlo aby si ich nahodou neprehliadol, kde questy v podstate nie su a aj tych malicko ma jedinu mechaniku dones / oblec / pouzi svoj rozvinuty slovnik obsahujuci 2 slova. Spravnu odpoved poznas, akurat , ze nedokazes priznat, ze to co kritizujes na Witcherovi je v tej nemenovanej hre este daleko horsie ;-)
    • TheGGG
      DD je sice dost dobrý, ale vedle W3... pfff W3 má naprosto úžasný questy a často napěchovaný emocema a fakt zajímavejma postavama, což se o DD říct nedá...
      • napěchovaný emocemi? *15* http://www.csfd.cz/film/91515-esmeralda/prehled/

        Doporučuji *3*
        • TheGGG
          ahaha, ty jsi hodně vtipný chlapec... doufám, že tento bleh "joke" jsi vymýšlel se svou crew alespoň 5 hodin... a jinak nevím, proč mi sem dáváš odkaz na svůj oblíbený seriál, to není nijak k tématu...
          • neříkej, že tě nebaví Esmeralda? Telenovela jako telenovela... Nejdramatičtější to bylo na konci, jak Ciri na základě tří rad zachraňuje svět, to jsem si poplival monitor.
            • TheGGG
              množství řádků s hlavními postavami? Co to meleš? myslíš jako možných odpovědí? Ty byly naštěstí vždy zajímavé a dostatečně variabilní, pokud chceš tvrdit opak, uve´d konkrétní příklad.. Lepší než ve starých RPG, kde jsi měl 50 možností co říct a pak na vše postava odpověděla stejnou větou a to to ani nemělo dabing nic... prostě nuda...
            • já se ti snažím vysvětlit, co znamená reflektovat. Možná by sis to měl zahrát znovu a počítat množství řádku s hlavními postavami. V podstatě 1-3 řádků na výběr...
            • TheGGG
              wau, docházejí ti argumenty, tak se snažíš být vtipný, nice try...
            • http://slovnik-cizich-slov.abz.cz/web.php/slovo/reflektovat
            • TheGGG
              nereflektuje? LoL, tobě už vážně úplně šáblo...
            • ty jsi řádně zpracovaný. Myslíš vztah jako Geralt a Marigold, který absolutně nereflektuje, co se ve světě děje?
            • TheGGG
              rád si poslechnu o hře, kde jsou zajímavější vztahy mezi postavami... je očividné, že nemáš ponětí o čem mluvíš... vztahy a chemie mezi charaktery, stejně jako emoce jsou naprosto perfektní a nepřekonatelné... to je prostě fakt. Rozhodně lepší než v nějakém Life is Straight teenagerském lesbickém patosu... *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5* *5*
    • Tak to bol uplne zufaly priklad, ako vazne toto bol ten quest W3 killer? Dufam, ze tam teda narazim na lepsie q ako kopanie do vola. ;-)
    • MidnighT91
      Jo a zapoměl jsi zmínit fakt že tvoje kopance ubližují tomu volovy víc než tvůj meč ubližuje nepřátelům, ale hlavně že je dokážeš jedním úderem jednoručním mečem hodit deset metrů do vzduchu...
      • vidíš, to je taky plus. Díky. Na to jsem zapomněl, ta interakce s volem je na takové úrovni, že mu kopance ubírají hp, samozřejmě i na vola funguje healovaní, takže se může healovat, když mu dojdou síly, tak si vůll prostě lehne. V tomhle questu je více herních mechanik, než v celém Witcherovi.
        • MidnighT91
          To je jako plus že volovi vezmeš kopancem víc životů než skřetovy mečem? Jrpg mentalita... radši budu 5 minut sledovat červenou stopu a pak se utkám s upírem, než půl hodiny sledovat pomalu jdoucího vola abych dostal nicneříkající rozhovor jako vystřiženej z mmo...
          • jrpg= tahové RPG. DD je zapadní RPG vytvořené v Japonsku. Nepleť si pojmy chlapečku...
            • MidnighT91
              David Supertrolla
            • midnight superskilla *15*
            • MidnighT91
              Inu podle mě jsi ty dítě trolla a stejně se tu s tebou hádám...
            • podle mě jsi lhář *2*
            • MidnighT91
              Ne doporučuje se vstoupit do dlc minimálně na lvlu 50 nedělej chytrého. + narozdíl od tebe mám ve zvyku hrát hry rovnou na nejtěžší takže nevím... Pokud doporučujou pro dlc min lvl 70 na normal tak buď mají přehnané představy o svojí vlastní hře a nebo jsem na ni moc dobrej...
            • MidnighT91
              A to bych měl dělat proč xD Vzhledem k tomu že mě tvůj názor na moje hraní vůbec nezajímá...
            • jinak, co tak koukám, tak ten 53 level jsi si asi teď střelil, protože se doporučuje silně okolo lvl 70 pro normal obtížnost...
            • a rád mi pošleš steam, kde se můžu kouknout, co?
            • MidnighT91
              53 pokud to musíš vědět. Hraju to takhle dlouho jen proto že se mě tu fanbojové snažili přesvědčit jak je to úžasná hra a rpg desetiletí což, jak jsem po dohrání příběhu zjistil je kravina. Příběhem, hratelností ani detailností světa to nesahá Zaklínačovy ani po kotníky.
            • kolik máš level holčičko v DD. Sry nevšiml jsem si avataru...
            • MidnighT91
              Zaprvé neoslovuj mě chlapečku ty puberťačko a zadruhé ta hra je nudná lineární grindovačka =mmojrpg a je jedno jestli to má akční combat nebo je na tahy. Podmínky to splňuje... Nesnaž se mě přesvědčit o opaku, už hraju dlc a nenašel jsem jedinou zábavnou mechaniku a příběh je naprosto o ničem. Ani ty souboje nejsou žádnej zázrak, když totiž už po 150 bojujete s chymérou, tak to najednou přestane bejt takovej zázrak...
    • Aha, to je strašně smysluplné. Jinak pochybuju, žes W3 hrál pořádně. Každopádně proti gustu...
      • neříkám, že je to smysluplné. Je to hloupé kopaní do vola, co veze povoz, jenom říkám, že je to lepší herní mechanika než desítky hodin hledaní červených stop.
        • Napsal jsi, že je to lepší, než všechny questy ve W3 a já píšu, že jsi v tom případě W3 hrál hodně málo. Když jsem šel s baronem zakopat potracenku před práh jeho domu, tak na nás taky cestou útočily mrchy a občas jsi potracenku musel uklidnit kouzlem, aby baronovi neukousla palici. Je to to samé, jak to kopání do vola, ale úplně někde jinde. Ale to je jen můj pocit.
          • axie je to normální herní mechanika, na tom není nic extra, to uděláš během hraní několikrát, navíc tam kde by měl jít, aby to šlo proti role-playingu, tak tam nejde. Jenže kopaní do vola je jen pro tento quest(zatím, co jsem hrál), takže si vymysleli herní mechaniku, jen pro tento quest.
            • jak to píše Drizzt jsem to chtěl napsat, tam není více možností. Když už je to prý nejlepší hra historie, tak bych takové věci jako očekával, navíc nemusí použít ani Axie, stačilo by, kdyby vytáhl meč :)
            • klid *3* Jen upozorňuji, že questy jsou jak přes kopírák a v 95% hledáš červené stopy, červené obrazce apod. Třeba hledaní té magické lampy, hledáš červené obrazce koně. Pokaždé něco hledáš.
            • Axii byla další totální kravina v této hře, co vůbec nefungovala. Na někoho to použít šlo, na jiného nešlo. Nechápu proč Geralt nepoužil Axii na barona a nevymámil z něj, kam odešla ciri. Baron byl troska s vůlí oslabenou chlastem a nebyl by problém ho zvládnout. Geralt místo toho běhal po bažinách, lovil tam utopence a hledal jeho dceru a pak musel běhal za létajícím potratem o půlnoci.

              Staré klasické RPGčka měly statistiku zvanou charisma a ta v dialozích určovala, zda se objeví nové konverzace/možnosti přesvědčení. Třeba Fallout nebo PoE jsou typické příklady, kde obsah konverzace závisel od Int a Char.
            • Jak jsem psal, jsi jen obyčejný hater, diskuze s tebou je jak mlátit hlavou do zdi.
          • Ale vidím, že tady nemá žádná diskuze smysl. Když sleduju tvoje příspěvky, tak jsi jen obyčejný hater.
        • ty červené stopy byl fakt totální fail - a bylo to prakticky v každém questu
          • naprostá zoufalost herní desingu.
            • to mi právě přijde logické, že banditi maj tábory v lesích a ne 50 metrů od města
            • *15* ale prosím tebe. Banditi hrají hru na schovávanou v Zaklínači. Zdržují se jenom okolo otazníku :)
            • MidnighT91
              Tímto jsi úkazal že jsi to vůbec nehrál já se totiž držel cest protže na nich byla většina vedlejších úkolů a bandity se tam dalo potkat dost běžně a někteří navíc měli koně :-O...
            • tak zoufalost herního desingu je to, že bandité čekají na oběti hluboko v lese u táboráku. V DD čekají na cestách, kde můžou někoho přepadnout. Tady si všímej, jak logika věci v Zaklínači nefunguje,

              Vůll obvykle jde pomalu a ještě když veze tunovou bestii, tak nemůžeme čekat, že bude hopsat jako Geralt po bylinkách...
            • MidnighT91
              podobná zoufalost jako kopat vola aby běžel rychleji, protože jde tak pomalu že to víc ani nejde? Nebo podobná zoufalost jako obnovující se nepřátelé jen abys je mohl ignorovat a po 150 proběhnout kolem?
              Jo máš pravdu to je vrchol herního designu a ne jen násilné prodloužení hratelnosti...
  • TheGGG
    a už jsou tu... anonymci s jejích nekonečným argumentem: "máš rád AAA hru víc než indie hru? jsi ofce..." W3 má pár chybek, ale je to jinak skvělá hra a prostě je strašně vtipný, jak se i na takovou hru dříve či později na games vytvoří banda haterů a fanatiků... hádám, že hra která by si tady na games nevytvořila hatery ani neexistuje... a co máte rádi vy nesnáším já a Justin...
    • Sr_Lobo
      A nejlepsi argument ze vsech je, ze W1 byl "komplexnejsi" to me fakt dycky dostane :-D
      • nevím jestli byl komplexnější, ale 1) měl mnohem lepší a temnější atmosféru 2) měl mnohem lepší a tajemnější příběh (kdo ukradl ty lektvary jsme se dozvědli až v posledním aktu) 3) bavil mě mnohem víc.
        Zaklínači prostě otevřený svět nesvědčí, lépe pár menších izolovaných lokací, z nichž každá má zcela jinou atmosféru, než jeden velký otevřený svět vyplněný nudou, co vypadá všude na jedno brdo.
    • pár chybek? *15* Jenom desítky chyb přinese každý patch a to nemluvíme o hratelnosti, lootingu, armoringu, animaci, řešení questů atd...
      • Sr_Lobo
        Zvlastni.. nahral sem 210h a ze celiu dobu mi jednou hra spadla a jednou se mi podelaly modely postav, takze sem musel nahrat posledni save.
        Nerikej ze bys hral tak strasne spatnou a rozbitou hru jako popisujes ?!
        • tohle je taky nejlepší argument. Já jsem nahrál 1000 hodin a ani jeden bug. Ty tisíce bugů a glitchů na youtube jsou zcela vymyšlené, jelikož já jsem neměl nic a jsem fanatický fanda. Hotovo. Jinak hře jsem dal tak 60 hodin, za což jsem stihl dohrát hlavní kampaň, chvíli jsem zkusil endgame a žádný tam nebyl. Hru jsem dohrával na nejlehčí, začínal jsem na nejtěžší, jelikož to bylo tak nudné a bylo jenom o tom déle sekat, tak sem switchnul někdy po Baronovi na easy a zjistil jsem, že ten combat je prostě dělaný na easy, na této úrovni se ta nuda ještě dala překonat...
          • Sr_Lobo
            Jj presne tak - dovolil sem si precit vsechny knizky a zahrat si to dvakrat (protoze me zajimaly pribehove alternativy) a sem fanticky fanda *15*
            Co tisice, ale statisice bugu !!! Miliony vit ? *3*
            Takze si asi cekal Dark Souls kdyz si zacinal hrat na pochod smrti a pak si to schodil na nejlehci protoze to byla nuda? Proc prosimte hrajes nejakou hru kdyz te od zacatku nudi ? Abys pak moch mudrovat jak stoji ta hra za prd ocividne. *7*
            • Sr_Lobo
              Drizzt: jj mas pravdu takhle jak to popisujes tak sem to hral na druhej pruchod a ze zacatku sem dostaval slusne hubu, dokonce mi prijde ze s tim jak pridali Srdce z kamene tak se vseobecne souboje ztizily. Ale ja nesem DS nadsenec, hral sem Demons Souls (cca tak do 80procent, pak me to uz nejak prestalo bavit - mozna protoze sem dostaval na rit az moc *15*), ale dalsi dily uz me nechytly.
            • Sr_Lobo
              Ok tak tohle mi staci - ty vis o me co sem kdy delal a cem sem kdy vedel *15*
              A co je pro vas za super soubojovej system, kdyz tohle jsou teda odpadky pane progamer, co se radi s lidma z jůtůbu ? *3*
            • hral jsem to na pochod smrti při prvním průchodu, protože jsem se předtím dočetl, že jakákoliv nižší obtížnost je nudná. Do cca 15-tého levelu to bylo docela těžká (asi na urovni Dark Souls), jenže jak jsem vypracoval Igni na max uroveň, tak jsem prostě všechno spálit a hra se stala snadnou. Z toho důvodu jsem si udělal respec a vytvořit si čistě melee build, se kterým jsem hrál na pochod smrti až do konce. I tak to bylo docela lehké. Docela těžcí byli asi jen 2 bossové, zejména ten co se náhodně teleportoval. To bylo taky asi tak na urovni Dark Souls. Oproti Dark souls jsou ty melee souboje o dost horší, je tam mnohem méně typů nepřátel, není třeba zvláštní strategii na každý typ nepřítele atd. Dark Souls je pokud jde o melee mnohem víc propracované.
            • co sem cpeš knihy, já je poprvé četl někdy před 15 lety nebo kdy, to jsi ještě ani o Zaklínači beztak nevěděl.

              Combat je prostě tak nudnej, že nejlepší řešení je ho hrát na easy, radí to i spoustu lidí na youtube apod, že nejlepší je tohle hrát na easy, jelikož combat je prostě garbage...
        • hrál jsem to asi měsíc po vydání a hra byla odladěná dobře, žádné velké bugy tam nebyly. Jsem si vědom jen jednoho - byl tam nějaký problém s lektvarama nebo přísadama z příšer, že se nějak nechtěli hromadit na sebe, takžes je musel upustit na zem a pak znovu sebrat.
          Kde byla ale hra plná chyb jsou nepříliš funkční a nevyvážené herní mechaniky. Většina lootu byl trash k ničemu, některé buildy byla straně OP atd.
          • TheGGG
            většina lootu byl trash? Že tys ani nemýchal lektvary a nic nevyráběl...? já využil skoro vše co jsem našel, kromě nějakých kůží, nebo seker atd...
          • Sr_Lobo
            Jo mas pravdu neco s lektvarem to tam bylo, ale mam pocit ze to fixnuli hnetka dalsim patchem. Myslim, ze kdyz si ho dopil tak si ho snat musel polozit na zem a pak zase sebrat.
            S tema hernima mechanikama je to slozity kort v otevrenym svete, me prislo ze to zvladli vcelku dobre. Co si predstavujes pod optimalnim lootem ? ze najdes 5veci a z toho jednu si dycky das do vybavy protoze je lepsi nez to co mas zrovna? Tady je loot hlavne pro ziskavani prachu, protoze zaklinacsky vybaveni jako takovy je dost specificka zalezitost. Od toho clovek chodil po sidequestech, ktery se zamerovaly na vybaveni. Jestli isi te dobre pamatuju tak tys byl hodne nadsenej z POE vit ? Ty se mi taky moc libily, ale nevim proc to nekdo vubec porovnava s W3 kdyz kazdy je uplne jina super hra. To je jako porovnavat Armu a Call of Juares s tim ze to sou obe dve fps.
            Jinak hral si ten datac na POE ? Je dobrej ?
            • datač jsem nehrál, recenze nebyly nic moc a nemám tolik času. Nejspíš už se k té hře nevrátím, protože vyjde tolik nových, že budu rád, když si je všechny stihnu zahrát - Kingdome Come, Mass effect andromeda, Numenera ...
            • Co si představuju pod lepším lootem? 1) loot je vzácný, a ne že v každé truhle najdeš 10 generického haraburdí 2) loot je skutečně k něčemu dobrý, tj máš radost, když ho najdeš. velice dobře to dělaly první 2 Gothicy, loot nebyl náhodně generovaný, ale pečlivě promyšlený a obsah každé truhly byl navržený člověkem, ne algoritmem.
  • Ta zaklínačská bublina ještě nesplaskla? Kdy se budeme konečně zase starat o gameplay a až pak o hype, PR, marketing a filmečky?
    • Kdo maže, ten jede. A CD projekt namazal pořádně, co si budeme povídat. Ještě čekejme ankety "Nejlepší polská hra" (vyhraje Zaklínač 3), "Nejlepší hra na motivy Zaklínače" (vyhraje Zaklínač 3), "Nejlepší hra s Geraltem v hlavní roli" (vyhraje Zaklínač 3), "Nejlepší hra o hledání červených fleků" (vyhraje Zaklínač 3). Prostě toho hype do vás, milé děti navalí tolik, že to budete ještě za 10 let vydechovat, potit, zvracet a vylučovat. *1*
      • Přijde mi, že tento rok zde byly hry, které měli větší hype, než zmíněný Zaklínač. Pro mě osobně to byl jeden z nejlepších zážitků za můj herní život. Každé RPG je skvělé v něčem jiném, Zaklínač spojil nadstandart ve všech směrech do jedné hry (hloubka příběhu, dialogy, volby vs. ovlivnění herního světa, souboje, vizuál a hlavně VEDLEJŠÍ questy), Jediné dva zápory jsou červené čmouhy a pak bedny v moři. Ty bedny chápu, bylo to vyplnění herního světa, čmouhy mohli udělat jinak (co škola, to jiný přístup k hledání - kočka akrobacie, medvěd souboje atd. Za mě by však hra dostala absolutní hodnocení právě za komplexnost.
        • Nechci být šťoura, ale to, co popisujete obsahoval už Zaklínač 1. Co přidala trojka? Kotrmelce, vodění za ručičku, fleky a sem tam se mihla prsa. *1*
          • Zaklínače 1, 2 i 3 mám dohranou. Jednička byla skvělá syrovým příběhem a neotřelími příšerami (ikdyž klišé v podobě vlků, vlkodlaků atd. se objevilo). 2 mě uhranula záporákem, změnou soubojového systému a ještě větší dávkou (rasismu). Trojka tohle vše povýšila na další level - viz. první příjezd do Novigradu. 3 vs 1 - jak píše uživatel nade mnou - open world, tudíž nebylo nutné plnit vše. Zaklínač přidal hrozně moc detailů (různé Zaklínačské školy, morální dobro a zlo - ne vždy jednoznačné).
          • open world třeba? pro začátek *1*
            • MidnighT91
              Vedlejší úkoly Dragons Dogma? Běž a zabíj 45 králíků protože ohrožují ponorkovou dopravu nad mexickým zálivem... Ano přesně takovej smysl tam veškeré úkoly dávají...
            • No jednu vlastnost jsi popsal, ta mi chybí v Open worldu taky. Kdyby to bylo na mě, dal bych pryč navigaci, která vede hráče za ručičku až úkolu (postavě, tlačítku, předmětu), kde nějaká svítící ikona tancuje jak pominutá a přidal jen zevrubný popis (běž na sever od ... atd.). Dále úprava mapy - žádné nasvícené detaily, jako focené z letadla, ale prostý obr. Za další ten průběh hry - proč z bodu A do B? Chybí alternativy z A do M, z M do B, prostě proč jít např. za kouzelníkem do chatrče pro další stopu, když by šlo zajít za zlodějem, který mu před tím šmejdil v domě a našel tam třeba dopis, který tu stopu obsahoval. Tohle je věc, která je pro open world jako stvořená, bohužel vývojářům se nechce myslet a tak je dějová linie stejná, jako byla před 20 lety, kdy open world byl vlhkým snem a ten prostor, který teď mají k dispozici raději vyplní balastem a otazníky s nesmysly.
            • Zaklínač není open - world. Je to linearní přiběhovka na velké mapě s prostinkým příběh. Vedlejší questy se z 95% dotýkají hledaní červených stop, na to navazuje zápach a pak nějaká custcéna. Na to se posune NPC z A do B. Na tom není nic zazračného. Tohle už měl v daleko větší míře Zaklínač 2, jen neměl obří mapu. Obří mapa děla GOTY.
            • Hacendado: Poprosím o vysvětlení, jak by dle tebe měl open world fungovat? Přeci každá příběhová linie začíná na bodě A a pokračuje přes B, C, D atd...proto to je příběhová linie :) Do open world RPG hry o záchraně světa bych příště přidal ještě časovou kontinuitu - pokud nejedeš hlavně dějovou linii, svět by se okolo tebe měnil k horšímu. Na podobných hrách mi vadí, že všichni mluví o tom, že jde o život a o smrt a že na tebe počkají v přístavu, ty tam přijdeš za herních dní a oni se chovají jako by se nechumelilo. Klidně ať to skončí neúspěchem a zkázol světa (nutnost nového rozehrání). To je jediné co mi na Zaklínači ohledně příběhu vadilo.
            • A jeho význam byl prosím jaký? Hlavní dějová linie stejně vedla hráče po předem dané trase a jestli hráč odbočil zabít potvoru za 3 kopce dál oproti prvnímu dílu, kde to bylo za jedním kopcem ohraničeným danou lokací je v podstatě jedno. Hlavně, že tam byly otazníky s "pokladem", neboli trashem.
        • to je očividně subjektivní. Podle mně o nějaké hloubce příběhu nelze prakticky mluvit a herní mechaniky byly nic moc. Byl tam v podstatě jen Geralt ani v jeho případě nedokázali tvůrci pořádně vyvážit hratelnost - znamení byla totálně OP, většina lootu byla garbage atd.
          Já neříkám, že ta hra je špatná (dal bych 8.5/10), ale v žádném případě bych nemluvil o "nejlepším RPG zážitku mého života", protože to do toho to má hodně daleko.
          • Dobře tak tvůj nejlepší RPG zážitek života?:) Rád vyslechnu jiný názor...:)
            • Gothic 2, KOTOR 1, Planescape Torment, BG2, NWN2, Wizardry 8, Might and Magic 6, Xenogears, Mass Effect, Diablo 2, Albion, Ultima Underworld 2, Arx Fatalis. A pokud to chceš počítat k RPG, tak i Deus Ex nebo System Shock 2
  • zase ten simulátor lovu utopenců?
    • MidnighT91
      Přesně hra co si rád zahraju...
  • Pro mě jedině Wolfenstein: The Old Blood *4* Sice příběh nebyl to nejpodstatnější, ale je to střílečka, tak co...
    • snorgrind
      no pro me to bylo dost zklamani, prisel me o dost slabsi nez puvodni hra
  • Zasloužený vítěz. Nedát to Srdci z kamene by byl hřích. Je to poctivý datadisk a do puntíku souhlasím se vším, co o něm redakce napsala. U jiných studií by tomu nasadili vyšší číslo za název hry a vydali jako novou hru ( Assassini, Far Cry) Tady to vyšlo jako samostatný příběh, který byl vsunut do základní příběhové kostry a tím jak to bylo sevřené, zážitek z hraní byl velmi intenzivní a posunuje hru ještě výš. Poláci uvádí, že zabere cca 10 hodin hraní. Já jsem hrála i všechny vedlejší questy a s těmi mi to vyšlo na 20 hodin, což za poměrně nízkou cenu opravdu potěší. Už se nemůžu dočkat až vyjde O víně a krvi, nepochybuju nejlepší datadisk 2016:).
  • Nejvíc nechápu co dělají v nominaci hry, které nejsou na všechny platformy. Logicky nemaj šanci vyhrát takže nechápu tenhle debilní mor kterému se říká exkluzivita. Vývojáři si tím serou na svoji hlavu
    • TheGGG
      a já to chápu moc dobře a jsem rád, že jsou zde exklusivní hry... alespoň některé arogantní skupiny hráčů nedostanou svoje pirácké pracky na všechno... xone a ps4 mám, wiiu mě nezajímá a hrát si tak mohu co chci...
    • Tilwaen
      Vývojáři také nedělají exkluzivní hry proto, aby vyhrávali ankety.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit