Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • http://gamifique.eurozpravy.cz/recenze-her/536-zaklinac-3-divoky-hon-recenze

    Ten člověk to odhadl přesně. Všechny problémy, které se tu teď řeší, on napsal už v květnu...
    • Veskoslav
      A Lakatoš a jeho boj svaté války proti Zaklínači. Ale jo, ty jej dle svých slov naprosto neřešíš, ty jenom "kritizuješ" čímž trávíš 50% příspěvky k Zaklínači a 50% k DS sérii, kterou tak slepě obhajuješ:) Ale dál si proklikávej ty svoje zrůdnosti. Možná z toho vyrosteš. I když tam je to silné možná.
    • TheGGG
      sorry, ale kecy tvýho vlasatýho IT bráchy z nějakýho unknown webíku, který má hraní her až na posledním místě tady nikdo nebude brát jako solidní podklad pro tvé argumenty... na to bych ti sem mohl dát milion jiných odkazů s kladným hodnocením...
      a v hodně věcech ten pacholek vyloženě lže...
      • uveď přiklad lži a dokaž ji. Jinak je to mlácení prázdné slámy. Děkuji.
        • TheGGG
          lže ve věcech ohledně dialogů, dabingu, postav... zkuhrá nad kravinami ve stylu, že v lese je víc monster než lidí (né asi). Že u sebe mají lidi v truhlách věci v hodnotě stovek zlatých, což je kravina...
          lže ohledně toho, že banditi jen sedí v táborech... pomlouvá kraviny typu, že je svět kolem geralta statický... tak nevím, jak by si to chlapec jinak představoval cituji: "Vesnici může klidně i roky trápit nějaké monstrum, ale jak se v okolí objeví Geralt, trpělivě vyčká na jeho příjezd, než něco udělá."
          Ne asi, v jiných RPG, si NPC vyřeší svoje úkoly sami a žádné questy na hráče nezbydou... navíc i ve vedlejšácích se často zmiňuje, že vesničani se pokusily monstrum zabít sami, nebo tam jednou bylo, že si už najali nějakého witchera, ale ten se nevrátil atd... další lži a kraviny... je tam hodně subjektivních keců, ze kterých je cítit, že autor je klasický amatér a butthurt... a eště vychvaluje šunt jako Alpha Protocol... Další lži: "V jednom konci mapy takhle můžete skupinku utopenců posekat během půl minuty, ale na druhém konci mapy do stejných utopenců budete řezat bez většího efektu klidně i deset minut jen proto, že mají o pár levelů víc." Toto se mě nikdy nestalo... a dále: "O tom, že všechny odměny z úkolů jsou k ničemu, ani nemluvím." chlapec je asi trochu na hlavinku... dál už jsem ani nečetl, ale recenze je stoka a hnus a důkaz, že dnes si může na pisálka hrát kdejaký jeliman... Jinak chlapec asi hrál nějakou zpirátěnou alfa verzi... ale dík lakatošovi za ten odkaz, teď si alespoň vážím recenzentů na games...
          • kdybys četl předlohu, tak víš, že je monster méně a méně. Konkujce sfér proběhla už dávno, proto monstra jsou velice vzácná. Proto je naprostý nesmysl, aby byl v každé oblasti Gryf, tolik wyweren. Podívej se na jedničku, jak je vyvážená s monstry. Trojka jde čistě proti Lore.

            Banditi sedí u táboráku. To je prostě fakt. Vesnice obsahuje většinou pár vesnic, monstrum tam řádí několik let a je postihnutý jenom jeden člověk, prostě nelogické.

            S těmi utopenci je to samozřejmě taky pravda, záleží na LVL a pokud ten utopenec ma vyšší level, tak to trvá dýl, a je to naprosto nelogické, protože je to pořád utopenec.
            • xD tlumočnice. edit. Půlnočnice.
            • mě je Zaklínač u paty, ale když ve čtvrté kapitole prvního dílu řeknou, že polednice a tlumočnice extrémně vzácná a pak ji vidíš ve Velenu, jen tak během koňského závodu, tak je něco špatně.
            • TheGGG
              rozdíl je tak maximálně v pár procentech života navíc a je to jen hnusné hipsterské šťourání v blbostech... žádný super OP uteponci tam rozhodně nejsou...
              a že je monster víc? No a? Najednou to musí být super lore přesný? Navíc je tam hodně vlků a medvědů, tak jaká pak konjukce... navíc je jasné a to musí pochopit i tvor jako ty, že očividně chtějí tvůrci udělat hru rozmanitou a tak tam dají víc věcí a monster, aby to nebyl stereotyp, už vidím jak by faggots zase brečeli, kdyby tam nebylo dost monster... prostě recenze od té trosky je šmejd a jen šmejd ji může považovat za dobře napsanou...
            • Ty jsi trochu hluchý, že? Monster zcela není přirozeně ke světu Zaklínače. Nasedni na koně a prostě jeď a uvidíš, jak pořád bude tahat meč. Banditů by v lese mělo být více než monster a to z důvodu, že je válka, takže je spousty utečenců apod. Tady se z toho dalo vytáhnou více, ona jako sice je válka, ale vidět to jako nejde. Ta mapa je obrovská, ale pořád je to malinkaté lokace oproti sáze, takže když je tam desítky wywern, tak je to prostě špatně.

              Stačilo do prologu napsat, že proběhla velká konjunkce a monstra se vrátila, takhle je to nepřirozené.

              Tak si projeď třeba k Novigradu, do oblasti, jak si ta babka adoptovala ty děcka, tam je jeskyně a jsou tam utopenci. Pak si jeď do bažin a porovnej si jejích hp .)
            • TheGGG
              není pravda...
              Monster je ve hře přirozeně a v lese je zcela logicky víc monster než lidí, kor když se pohybuješ někde v zapadákově... a je třeba si uvjedomit, že se pohybuješ po obrovské mapě, tak je jasné, že se sem tam objeví nějaké vzácné monstrum... už vidím jak lidi brečej, kdyby tam žádná monstra nebyla...
              a banditi byly párkrát i mimo táborák, nebo ve velkém kruhu od něj, to je fakkt...
              S utopenci to taky není pravda, nebo já jsem si nikdy nevšiml, že by jeden utopenec byl mnohem silnější než jinej, možná to nechce jak pča chodit do oblastí a dělat úkoly na který nemáš level... a jak můžeš vědět, že montrum postihlo jen jednoho člověka... to že mluvíš jen se zadavatelem, neznamená, že se situace netýká ostatních obyvatel... a toto vše je jen rejpání bandy vlasatých hipsterů, kteří hledají chybičky, které by v jiné hře nehledali, obzvlášťe ne ve svých milovaných retro 16bitovkách...
    • Asi recenzoval nějakou beta verzi, nebo hodně ranou verzi, protože například já jsem hrál od prvního dne a nepamatuju se, že by za úkoly bylo vždy stejně EXP bez ohledu na level. Naopak, já jsem za questy na nižším levelu měl 1 EXP. Bugy, které popisuje, jsem taky neměl. Za těch asi 160 hodin si nevzpomínám na nějaký výrazný bug - jenom koně se občas zarazí o kládu půl metru od nich. Že by někdo střílel skrz zeď nebo se teleportoval v boji, nebo že by Geralt nebyl schopen zaměřit protivníka, nevím, to jsem neměl.

      To ostatní je věc názoru - rozvoj postavy ho moc nebavil, mě ano. Příběh se mu líbil, mně zas až tak moc ne (najdi Ciri). Souboje se mu nelíbily v žádném dílu Zaklínače, mě přišly OK ve všech třech.

      To je asi všechno.
      • ty jsi mi expert. Za quest 1 exp, jo? Ach, bože....
        • Lukyz
          Já teda nejsem žádnej expert, ale když jsi např. na 30lvl dělat quest pro 12lvl, dostal jsi po splnění 5 exp. *3*
          • hochu, to bude tím debilnm exp systém, jelikož ta hra je tak špatně nadesingová, že prostě dostaváš exp za questy jenom poblíž tvé úrovně. Nejhorší možný systém questů v RPG ever...

            To je závážná chyba hry.
            • navíc ten Grind tam samozřejmě je taky. Je tam grindovaní levelu pomocí zakázek, což je v podstatě zabij něco, jen je to horší, jelikož pořád musíš dělat stejné mechanismy a trvá to dýl.

              Celej leveling prostě nefunguje, taky aby fungoval, když ho přídávali na poslední chvíli.
            • jenže ty příšery jsou slabé jen dle LVL. Prostě má nižší level než příšera jinde, proto nedostaneš XP. Polednice by měla být polednice, +- stejná a ne, že jedna má LVL 25, tak je těžší než na lvl 11. Tohle můžu fungovat jenom u mmorpg, což je logické. Zaklínač má totálně rozbité expy.
            • Zly design je skor moznost nekonecneho grindu. Na tom, ze jednoduche q pre urcity lvl davaju malo alebo ziadne xp je uplne korektne ako aj skabe a jednoduche prisery. Na druhu stranu to W3 nema ani zdaleka vyvazene , kedze xp a leveling je najviac za questy, ktore mozu byt aj cisto konverzacne.
    • Proboha co je to za mongola? On má k dispozici skvělý originální polský dabing a on si stěžuje na anglické přehrávání. Tímhle pro mě tenhle hloupý článek skončil. Jestli mu za tohle fňukání někdo platí....
      • co je originální na polském? Co je neoriginálním na anglickém? Takže pro tebe skončily všechny recenze hned na začátku, jelikož 99% recenzentů to hrála v angličtině.
  • Vogon
    Nevím, jak u vás, ale u mě je rozdíl mezi dobrým datadiskem a DOBRÝM Datadiskem. Dobrý datadisk nabídne to co hlavní hra, je to v podstatě takové prodloužení. Ale vážně DOBRÝ Datadisk rozšiřuje původní koncept hry, upravuje mechaniky a rozšiřuje hlavní příběh hry, a je tak dobrý, že si bez něj nedokážete tu hru hrát. Z nominovaných to splňuje jenom Taken King pro Destiny, který ze srajdy dělá oukej mmorpfps, a Old Hunters pro Bloodborne, který osvětluje důležitou část příběhu. Zbytek jsou dobré rozšíření, ale kdyby se mě někdo zeptal jestli jsou nutné, tak bych řekl že ne.

    Ještě bych přihodil Trespasser pro DA:I, což je důležitý epilog pro hru.
    • MARTASLJ19
      Súhlasím a preto tam podľa mňa Srdce z kamene nemá co delat.
    • Tyhle podmínky jako jeden z mála splňuje Firaxis (Civ. 4 Beond the Sword, XCOM: Enemy Within, atd...) takže se za minulý rok sluší zmínit ještě datadisk Civilization Beyond Earth: Rising Tide, i když to skoro nikdo nehraje.
    • Ano, tohle je dobře napsané. Myslím, že tuhle definici splňuje i The Assignment a The Consequence. Navíc The Assignment vrací opravdu survival horror do herního žánru po dlouhé době...
    • Pokud datadisk obsahuje dulezitou soucast pribehu, bez niz nelze tu hrat, jak uvadis. Tak to neni datadisk, ale svinarna vydavatele, ktery vyrizl cast hry a podojil hrace.
      • Vogon
        Podle této logiky můžu říct něco na způsob " Všechny rozšíření jsou sviňárna vydavatele, přece už to mělo být v základní hře, to jako za něco takového má hráč platit.".
        • TheGGG
          a to oni přesně říkají... i kdyby do FPS hry přidali v DLCčku prodej zmrzliny, stejně ti hateři budou tvrdit, že to byla důležitá část původní hry a že už to tam mělo být v základu... nechce se jim platit za nic a o všem řeknou, že už to mělo být v původní hře a že ty jsi ovce...
      • vydýchni si a přečti si jeho příspěvek ještě jednou.
  • Nemyslím si, že je to dobrá nominace a nemyslím si, že je to zasloužený vítěz, ale to je tak jediné, co s tím zmůžu :)
    • Ještě můžeš začít urážet všechny, kterým se to líbí a fašisticky propagovat bloodborne a dark souls. To je dnes docela v módě *3*
      • Pro me je Dark Souls nejvyraznejsi hrou desetileti. Jaka je ta tvoje / vase (do diskuze obecne). A byt Vas nechci nutit dlouze premejslet (nebot si vsimam, ze to spoustu lidi fyzicky boli)—zkuste neodpovidat okamzite nejakou trendovou, aktualni, v pameti cerstvou hrou a trochu si zabalancujte smerem do sebe.
        • Nemám jednu, nejvíc ve mně zanechal bioshock: infinite, half life 2, a právě witcher 3. Pokud málem brečím, když hru dohraju a vůbec se mi z toho světa nechce, má to svoje místo na vrcholu. Pak jsou hry, co mě bavily neskutečně, a strávil jsem u nich stovky hodin - quake 2, diablo 1,2, dragon age: origins, left for dead 1,2. Žádné slepé uznávání jedné modly se nekoná, jsem hráč.
          • Kdo si je schopnej vydefinovat tu jednu je slepej proc? Za tech minulejch deset tu bylo fantastickejch her pochopitelne tuna. V moji hlave nad nimi vsemi Dark Souls. Byla to moje prvni hra co si hrala se mnou jako s hracem, co nastavila zrcadlo navykum her hranych pred ni. A skrze svoje tajemstvi me nechala stat se jeji soucasti. Jednoduse receno—proslapana cesta s pruvodcem, jasnym startem, cilem a zpusobem jeho dosazeni se ty trnity, s nejednoznacnym jak, kam i proc nemuze rovnat.

            Coz se da rict i nejak takhle — https://www.youtube.com/watch?v=TGxQzbCuh2M
        • Dark Souls ta hra, která vyhrála o 221 méně GOTY než Skyrim a teď všichni se předhánějí v žebřících, že je to nejlepší hra historie? Ano, tady vidíme pokrytectví herní scény. Dark Souls je samozřejmě top hra a ani nepotřebuje hype a GOTY.
          • Externi hype, goty, zebricky, vsechny "ty co se predhaneji" jsou jak moc dulezity pro vnitrni ukazani prstem na hru, ktera ve tvoji hlave uvizla nejvic za posledni dekadu? Ze by se nenasla zadna? Nebo je k tomu potreba patricne dlouhej nostalgickej odstup?
  • Zrzzek
    Starcraft ani ve strategii, ani v datadisku?
    • Kr.Pa
      Boze, kdyz to byl prumerny brak.
      • prvně bych si změnil avatar a pak bych teprve začal psát něco o bracích... *7*
        • Kr.Pa
          Co s tim ma spolecny muj avatar?
          Ve SC myslis tech 5 novych jednotek? Nebo dej, ktery je kopii z DA:O? Nebo ty uber super mege op finalni videa? Je to je prumerna za drahy peniz. SC2 LotV nic nepredvedl.
          • Pro SCII opakuji:
            Archon mode? Nic.
            co-op strategie v jednom base? Nic.
            Editor s obrovskýma možnostma? nic.
            Arcade? Nic.
            Tohle všechno se rozhodně nerovná tvému tvrzení o 5 jednotkách.
            • Kr.Pa
              Ah!
              Archon mod je mi fakt novinka, sdileni ovladani jedneho hrace (kdyz si dali stejnu barvu) ma uz hodne her, takze nic noveho..
              Coop je fakt smesny, 3 mise totalne podobne, to lepsi Coop mel Red Alert 3.
              Editor? Sak tam zadna zmena od prvniho dilu SC2 nebyla *1*
              Arcade? Tam jsou mapy hracu, to je jen nahrada za ofline LAN.
    • Je to škoda, nevím jestli vůbec redakce řekla, že by starcraft byl v datadisku, takže nechápu diskuzi o tomto. Neříkám, že to je špatná hra, ale už vyšla po třetí (a pokaždé je to jedna z nejlepších her), ale i ostatní hry tam jsou super. I HotS a cities skylines určitě vyhrálo zaslouženě, vzhledem k tomu, že tam jde klidně postavit London a jiná města.
    • Krescz
      protože to už všichni hráli před lety, zas takové velké změny tam nejsou *7*
      • vindalooo
        Zásadní změny v MP
      • Archon mode? Nic.
        co-op strategie v jednom base? Nic.
        Editor s obrovskýma možnostma? nic.
        Arcade? Nic.
        To je skutečně málo změn...
      • tak rozhodně to přineslo více změn než DLC k Zaklínači *15*
  • Sr_Lobo
    Kvuli W3 by mela redakce zavest katergorii, "Hra pro, kterou bylo prolito nejvice slz a zluci". *2*
    • Asharak
      Nevím proč ale vůbec se mi k němu nechce vracet, přitom jsem si ho nedávno koupil *10* Navíc jedna z mála her, které se dobře hrají na steam ovladači >_>
  • Tak kolika lidem z toho praskne žilka?
  • nejlepší DLC je žádné
    • Sr_Lobo
      Svata pravda, ale v tomhle pripade je to fak neco jako starej dobrej datadisk a ne jenom dva vedlejsi questy a nahradni vizual postavy.
  • A vítězem se stává hra s největší reklamou *7*
    • Zaklínač u měn vítězí. I když pro měn to je tím světem, který zbudovali knihy.
      Druhé místo Starcraft
      A třetí místo poslední update pro DF.
    • TheGGG
      nebreč... tak holt nemáš nejlepší bábovičku...
    • Blue.Shark
      Vítězem se stává DLC, které se redakci nejvíc líbilo, obdobně, jako ve všech ostatních kategoriích *7*
      • to je samozřejmě nesmysl. To by museli všichni z redakce hrát ty DLC. Všichni z redakce možná tak hráli toho Zaklínače, jelikož to mělo pěknou masírku. Když se do toho započitá fakt, že tu nejsou recenze na některé nominované, tak je to objektivní asi jako všechno u her *3*
        • Blue.Shark
          Ona má také redakce jednu hezkou věc, které se říká volný čas. A ve svém volném čase lidé co? Nepracují. Nemusí tu být recenze na hry, které se redakci líbí. Tvrdit, že redakce DLC nehrála je asi na stejné úrovni jako "měsíc je dutý". Sám nejsi schopen to prokázat a ostatním budeš říkat, že jsou ovce, nebo tak něco. Radši si počkej na čtenářský žebříček a nemontuj se redakci do jejího vkusu. Prostě: "se stim smiř" *3*
  • když se tak divám na FC, tak pořád nechápu, kde se berou ti Zaklínač fans v redakci *15* Ale pro dobro reklamy je potřeba, aby vše ovládl Zaklínač, zcela chápu...

    Jinak půlka nominovaných tu nemá ani recenzi, jen tak pro info *3*
    • PS. Chybí mi tu Starcraft 2 a FINAL FANTASY XIV: Heavensward, když už chcete nějaké mmorpg, Star Wars hraji a nepřineslo to do endgame ani 1 nuvou věc, jenom recyklaci..
  • Zasloužený vítěz. Nedát to Srdci z kamene by byl hřích. Je to poctivý datadisk a do puntíku souhlasím se vším, co o něm redakce napsala. U jiných studií by tomu nasadili vyšší číslo za název hry a vydali jako novou hru ( Assassini, Far Cry) Tady to vyšlo jako samostatný příběh, který byl vsunut do základní příběhové kostry a tím jak to bylo sevřené, zážitek z hraní byl velmi intenzivní a posunuje hru ještě výš. Poláci uvádí, že zabere cca 10 hodin hraní. Já jsem hrála i všechny vedlejší questy a s těmi mi to vyšlo na 20 hodin, což za poměrně nízkou cenu opravdu potěší. Už se nemůžu dočkat až vyjde O víně a krvi, nepochybuju nejlepší datadisk 2016:).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit