Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • The best http://www.pg.cz/tema/starwars :D
  • CHUMBABA: Kromagnonec nechape. Kromagnonec chtel jen doplnit cisla 6+7+8,aby sla pekne od jednicky. Kromagnonec zna jen stare veci. Kromagnonec novym vecem nerozumet.
  • xD tlumočnice. edit. Půlnočnice.
  • mě je Zaklínač u paty, ale když ve čtvrté kapitole prvního dílu řeknou, že polednice a tlumočnice extrémně vzácná a pak ji vidíš ve Velenu, jen tak během koňského závodu, tak je něco špatně.
  • TheGGG
    rozdíl je tak maximálně v pár procentech života navíc a je to jen hnusné hipsterské šťourání v blbostech... žádný super OP uteponci tam rozhodně nejsou...
    a že je monster víc? No a? Najednou to musí být super lore přesný? Navíc je tam hodně vlků a medvědů, tak jaká pak konjukce... navíc je jasné a to musí pochopit i tvor jako ty, že očividně chtějí tvůrci udělat hru rozmanitou a tak tam dají víc věcí a monster, aby to nebyl stereotyp, už vidím jak by faggots zase brečeli, kdyby tam nebylo dost monster... prostě recenze od té trosky je šmejd a jen šmejd ji může považovat za dobře napsanou...
  • Ty jsi trochu hluchý, že? Monster zcela není přirozeně ke světu Zaklínače. Nasedni na koně a prostě jeď a uvidíš, jak pořád bude tahat meč. Banditů by v lese mělo být více než monster a to z důvodu, že je válka, takže je spousty utečenců apod. Tady se z toho dalo vytáhnou více, ona jako sice je válka, ale vidět to jako nejde. Ta mapa je obrovská, ale pořád je to malinkaté lokace oproti sáze, takže když je tam desítky wywern, tak je to prostě špatně.

    Stačilo do prologu napsat, že proběhla velká konjunkce a monstra se vrátila, takhle je to nepřirozené.

    Tak si projeď třeba k Novigradu, do oblasti, jak si ta babka adoptovala ty děcka, tam je jeskyně a jsou tam utopenci. Pak si jeď do bažin a porovnej si jejích hp .)
  • TheGGG
    nevíš co je anime, tak radši mlč...
  • TheGGG
    není pravda...
    Monster je ve hře přirozeně a v lese je zcela logicky víc monster než lidí, kor když se pohybuješ někde v zapadákově... a je třeba si uvjedomit, že se pohybuješ po obrovské mapě, tak je jasné, že se sem tam objeví nějaké vzácné monstrum... už vidím jak lidi brečej, kdyby tam žádná monstra nebyla...
    a banditi byly párkrát i mimo táborák, nebo ve velkém kruhu od něj, to je fakkt...
    S utopenci to taky není pravda, nebo já jsem si nikdy nevšiml, že by jeden utopenec byl mnohem silnější než jinej, možná to nechce jak pča chodit do oblastí a dělat úkoly na který nemáš level... a jak můžeš vědět, že montrum postihlo jen jednoho člověka... to že mluvíš jen se zadavatelem, neznamená, že se situace netýká ostatních obyvatel... a toto vše je jen rejpání bandy vlasatých hipsterů, kteří hledají chybičky, které by v jiné hře nehledali, obzvlášťe ne ve svých milovaných retro 16bitovkách...
  • Veskoslav
    A Lakatoš a jeho boj svaté války proti Zaklínači. Ale jo, ty jej dle svých slov naprosto neřešíš, ty jenom "kritizuješ" čímž trávíš 50% příspěvky k Zaklínači a 50% k DS sérii, kterou tak slepě obhajuješ:) Ale dál si proklikávej ty svoje zrůdnosti. Možná z toho vyrosteš. I když tam je to silné možná.
  • navíc ten Grind tam samozřejmě je taky. Je tam grindovaní levelu pomocí zakázek, což je v podstatě zabij něco, jen je to horší, jelikož pořád musíš dělat stejné mechanismy a trvá to dýl.

    Celej leveling prostě nefunguje, taky aby fungoval, když ho přídávali na poslední chvíli.
  • jenže ty příšery jsou slabé jen dle LVL. Prostě má nižší level než příšera jinde, proto nedostaneš XP. Polednice by měla být polednice, +- stejná a ne, že jedna má LVL 25, tak je těžší než na lvl 11. Tohle můžu fungovat jenom u mmorpg, což je logické. Zaklínač má totálně rozbité expy.
  • kdybys četl předlohu, tak víš, že je monster méně a méně. Konkujce sfér proběhla už dávno, proto monstra jsou velice vzácná. Proto je naprostý nesmysl, aby byl v každé oblasti Gryf, tolik wyweren. Podívej se na jedničku, jak je vyvážená s monstry. Trojka jde čistě proti Lore.

    Banditi sedí u táboráku. To je prostě fakt. Vesnice obsahuje většinou pár vesnic, monstrum tam řádí několik let a je postihnutý jenom jeden člověk, prostě nelogické.

    S těmi utopenci je to samozřejmě taky pravda, záleží na LVL a pokud ten utopenec ma vyšší level, tak to trvá dýl, a je to naprosto nelogické, protože je to pořád utopenec.
  • AA aku zaujimavu gameplay mechaniku to hladanie prinieslo? A vsetkym kritikom cervenych stop...niekto vam kaze witcher senses pouzivat? Je len velmi malo q , kde to bolo nutne , pokojne kazdy mohol hladat stopy bez neho , pripadne preliezat okolie naslepo. Ale pre tazkych hardcore hracov je asi problem vypnut otazniky a ukazovatele questov z ui a nepouzivat zlahcenia hry pre masy, co?
  • Zly design je skor moznost nekonecneho grindu. Na tom, ze jednoduche q pre urcity lvl davaju malo alebo ziadne xp je uplne korektne ako aj skabe a jednoduche prisery. Na druhu stranu to W3 nema ani zdaleka vyvazene , kedze xp a leveling je najviac za questy, ktore mozu byt aj cisto konverzacne.
  • Já bych to dal Taken King, už jenom proto, že je lepší, než celý zbytek hry.
  • TheGGG
    lže ve věcech ohledně dialogů, dabingu, postav... zkuhrá nad kravinami ve stylu, že v lese je víc monster než lidí (né asi). Že u sebe mají lidi v truhlách věci v hodnotě stovek zlatých, což je kravina...
    lže ohledně toho, že banditi jen sedí v táborech... pomlouvá kraviny typu, že je svět kolem geralta statický... tak nevím, jak by si to chlapec jinak představoval cituji: "Vesnici může klidně i roky trápit nějaké monstrum, ale jak se v okolí objeví Geralt, trpělivě vyčká na jeho příjezd, než něco udělá."
    Ne asi, v jiných RPG, si NPC vyřeší svoje úkoly sami a žádné questy na hráče nezbydou... navíc i ve vedlejšácích se často zmiňuje, že vesničani se pokusily monstrum zabít sami, nebo tam jednou bylo, že si už najali nějakého witchera, ale ten se nevrátil atd... další lži a kraviny... je tam hodně subjektivních keců, ze kterých je cítit, že autor je klasický amatér a butthurt... a eště vychvaluje šunt jako Alpha Protocol... Další lži: "V jednom konci mapy takhle můžete skupinku utopenců posekat během půl minuty, ale na druhém konci mapy do stejných utopenců budete řezat bez většího efektu klidně i deset minut jen proto, že mají o pár levelů víc." Toto se mě nikdy nestalo... a dále: "O tom, že všechny odměny z úkolů jsou k ničemu, ani nemluvím." chlapec je asi trochu na hlavinku... dál už jsem ani nečetl, ale recenze je stoka a hnus a důkaz, že dnes si může na pisálka hrát kdejaký jeliman... Jinak chlapec asi hrál nějakou zpirátěnou alfa verzi... ale dík lakatošovi za ten odkaz, teď si alespoň vážím recenzentů na games...
  • Nový Skyrim se zbraněmi.
  • Prečo? Však ja nehovorím a ani nekážem ľudom, aby iba pekné reči písali a nič iné.. ale kritika musí byť aj konštruktívna, vieš.. a ja sám som napríklad nekritizoval samotnú hru - Bloodborne - ale ľudí, ktorí nevedia ako sa má argumentovať pri rozdielnych názoroch.. takže prosím ťa pekne, vysvetli mi ako "kážem vodu a pijem víno"
  • uveď přiklad lži a dokaž ji. Jinak je to mlácení prázdné slámy. Děkuji.
  • hochu, to bude tím debilnm exp systém, jelikož ta hra je tak špatně nadesingová, že prostě dostaváš exp za questy jenom poblíž tvé úrovně. Nejhorší možný systém questů v RPG ever...

    To je závážná chyba hry.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit