Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jinak na eurogameru uz maji recenzi
    • Nemají, je tam recenze na starou konzolovou verzi.
  • Někdo zde psal, že tohle mu jiná hra nedá....

    Souhlasím. Rubačky jsou vetšinou z jiného pohledu (diablo 3 a další hry). Tohle je velká 3D hra a dlouhá rubačka ze 3rd person pohledu. Nic víc tam není. (jak jsem psal minule) Příběh to nemá tak propracovaný jako jiné RPG hry. To nemluvím o možnosti tam něco řešit a měnit. Vypadá to hnusně o tom není pochyb a to co napsal Veny je bohužel pravda . To nemluvil o příběhu a opakujících se úkolech.

    Hra je sice vylepšená ale řada věcí je stále na hlavu a tohle snad soudný člověk nemohl udělat. Já tedy nevím jak pracují na počítači v Japonsku. Zda Backspace je často používán a je nutné vše divně potvrzovat ale jestli ano, tak stejně to měli předělat pro US/ EU trh. Sice to jde předělat ale je to blbě ihned po zapnutí hry. Jede to 60FPS + a to je skvělé. Za to jsem rád.

    Jeden save slot + Quicksave není? Pamatuji hodnocení Gothic 2 kde na tohle nadávali v časopisech. A dnes prosím hra v roce 2016 za 800Kč to nemá? Jasný zápor. Nic dobré to nepřinese. Jo, kdyby to byla retro grafika, tak pochopím jiný styl grafiky ale co přinese hra bez quicksave? Nic. Vopruz,

    Do toho respawn a tedy rubete furt to samé dokola na stejných místech. Kdyby se ta monstra nějak obměnila nebo přesunula. Prostě kdyby svět reagovat na to, co kde hráč rubal...To ne. AI těch pawnů nebo jak se to jmenuje je dementní. To se nedá jinak nazvat. I starší hry to měly lepší. Chápu hodnocení na konzoli v době dávno minulé i vzhldem k tomu co tam mají za hry, ale na PC to za 800kč není dobré. Kupte si raději Diablo 3
    • Takže podruhé :) Říká ten, co se prsí tím, že má nahráno 1k hodin Diabla 3 ... LOL ........... asi takhle, Diablo může hrát každý vemeno, co neumí ani slovo anglicky. Rubačka je Diablo. Quick save používaj másla, co hry berou jak filmy a to přetáčení je nebaví. Ten kdo má 1k hodin na D3 napíše o DD "vše musíš dělat dokola.... ", no to je opravdu LOL. BTW - taky má 1k hodin na D3 (koukám, že to má kdekdo:))... to víš, je to taková RPG FIFA, sem tam si brnkneš pár zápasů před spaním :D..................:D......
    • cože jako není v součanosti rubačka? Witcher je rubačka, Skyrim je rubačka, i PoE je rubačka. Můžeš mi říct hru s otevřeným světem, co není rubačka?
      • Witcher, Mass effect, PoE. Napsal jsi to skoro sám.

        Rubačka je hra zameřena primárně na rubání s cílem získávat opakově z potvor všěmožné věci aby jsi nakonec nahrabal co chceš. Prostě tě to honí za tím, mít něco nejlepšího. To je sice i u těch her ale ne jako hlavní. V rámcí hry a příběhu najdeš to nejlepší. U rubačky ne. Rubeš jednou, rubeš znova a rubeš pořád...Protože pořád něco je. Diablo styl. Typicky. Tohle také.

        Nejsem expert přes definice ale jestli někdo tvrdí, že diablo je stejná rubačka jako zaklínač, tak to je divný.
        • zaklínač je horší rubačka než diablo. Diablo je alespoň zábavné a návykové. V zaklínači rubeš utopence a vůbec nic zajímavého krom mozků utopence z nich není. Na konci hry tam máš v baťohu 458 mozků utopence.
          • Tak to da logiku, ze z utopenca by mal padat stit a najmenej 3-4 runy. Lebo utopenci ked sa nesnazia zrat ludi, tak sa venuju blacksmithingu ;-) Ako vazne cosi taketo prehlasi "kvaziodbornik" na RPG? "Logika" lootu je strasliva napr. pri Diable, zla v Souls ci zaklinacovi a naklepsia v Elder's Scrolls a Baldur's Gate kde to cim ma NPC biju u nich aj najdem.
            • Uz som sa zlakol, ze budes mat cosi k veci....
            • Když už píšeš slovensky na českém webu, tak by bylo záhodno, aby to mělo nějakou stylistickou úroveň, tohle je strašný psaný projev. Opravdu si myslíš, že tohle je příjemné čtení? A to neřeším, že jsi přechytralý až to bolí. Ty musíš být tedy vážně oblíben...
          • TheGGG
            alespoň se Witcher narozdíl od Diabla neodehrává ve světě, který má originalitu zápisků v deníčku 5 letého nerda...
          • však to spadá do příběhu i světa. Proč by jsi jako rubal utopence? Aby vypadla tří metrová sekara? *1*

            Zde rubeš dokola a monstra tam jsou pořád. Narubeš co chceš a jdeš rubat jinam. Neřídí se to příběhem jako hry, které jsem napsal.
            • MidnighT91
              Už nemáš čím argumentovat tak ses dal na grammar nazi. Jo! gratuluju, nevím co je tu víc k smíchu tvoje zoufalost nebo moje chyba...
            • Chiméra s y. *15*
            • MidnighT91
              Máš pravdu člověk by řekl že chiméra bude vzácná, ne že jich za hru zabiješ 50. V zaklínačovy se aspoň velká monstra neobnovují a obnovování utopenců? SO WHAT v tom světě je válka, pro spousty ghulů a utopenců je tam důvod. Navíc aspoň víš co jsou ta monstra zač a jak vznikají, tady se chiméry roděj ze vzduchu...
            • Jinak samozřejmě utopenci mají taky respawn. Stačí hodit meditaci a jsou tam zase mrtchy jedny. Vyrubal jsem asi deset tisíc utopenců. Celý Velen se asi utopil a nad tím vznik nový Velen, jinak si neumím vysvětlil, kde se berou ty hordy utopenců..
        • Mass Effect je pak Gears of War no. No fakt není rubačka, to je střílečka..
        • a co jako děláš v Zaklínači? Rubeš monstra, abys splni zakázku, které ti dá XP. RUBAČKA.
      • Undertale ?
    • jeden save je dobra vec ale lidem co pouzivaji save scum se to libit nebude, jinak vsechny zname rpg jsou rubacky vcetne gothic. pribeh je zbytecnost v sandboxu co tam mas dal?:-)
      • Od toho je příběh a poté jako bonus sandbox.
        Více savu nic nenaruší to samé quicksave (to tam asi nedal nějaký milovník pomalosti)

        Je to RPG a tam má být příběh a nějaký tam je..."nějaký" Skoro lepší kdyby tam možná nebyl a rovnou napsali, že tam není. Zapneš a rubeš, vypneš a konec. Rubeš pro to aby jsi měl to nej. Borderlas 2 mělo slušný vtipný příběh. Diablo to obstojně doplňuje i Souls hry (jestli to bereš jako rubačku) mají příběh, který když si dáš dohromady tak, není na nic. *11* GTA to má také a paraduje mnoho událostí a věcí...

        Když se mám podívat pouze na sandbox, tak platí to co jsem napsal. Respawn, stejné potvory na stejných místech. Svět nereaguje na to co děláš a další zastaralé prvky. I v Diablu se to generovalo různě a zajímavě.
        • jo a nahrál jsem tam hodinu. Více nemíním, to mi stačilo...
          • Dal jsem si nick pozpátku aby to odlišilo stejné nicky které zde píší *3*
            • jo já pravý lol to totiž hrál dvě hodiny...
  • těšim se, až to testnu, ale trochu se obávám syndromu slavných konzolovek, které na PC zkrátka nefungují
  • Monster je možné v knižní předloze méně, ale hra se postavami a světem knih jen inspirovala. Kdyby to bylo přesně podle knihy, žádný výstroj by na postavě ve hře nebylo možné měnit. Zaklínač svůj oděv zrovna často nemění. Stejně tak meče, protože ty jeho jsou špičkou a na v tom univerzu je jich jen pár srovnatelných. To by určitě RPG hře "pomohlo", kdyby tu autoři neudělali kompromis.
    Soubojový systém je jaký je. Není nejlepší ani nejhorší. Ale je směšné, když tu někteří jedinci nadávají na souboje v Zaklínači a vychvalují Dark Souls a Bloodborne, kde postava nosí zbraně které musí vážit tunu, případně jsou v celoplátovom brnění a metajú kotouly jeden za druhým jako na gymnastice.
    • Pardon, nesprávný link k diskusii
    • iSpirit
      Ještě něco o Zaklínači? Jinak Geralt provozuje kotrmelce i v samurajské zbroji pod kotníky :) Jinak kotrmelec v plátové zbroji není problém viz youtube, tipl bych si, že v té samurajské to bude horší.
      • TheGGG
        samozřejmě, wanna be diskuzní medieval experti si pořád myslí, že brnění váží 20 tun a nedá se v něm hýbat... holt důsledek degenerace hraní her od blizzardu...
        • Žes nenapsal " od pissardu" určité by to bylo "víc vana bý kůl" :) Miluju tvoje hlášky :D
        • Meznia
          V které hře od Blizzardu ovlivňuje typ brnění mobilitu?
      • walltar
        https://www.youtube.com/watch?v=qzTwBQniLSc

        Jop...
        • iSpirit
          vidíš a co teprve takový nemrtvý v plátové zbroji...
    • TheGGG
      vedle m8
  • V clanku pisete ze video vysvětluje některé základní charakteristiky hry. A ktere video? Ten nicnerikajici kratky trailer?
  • iSpirit
    Tuhle hru miluji. Čistá láska. Žádná jiná mi nedá, to co DD. Začátek trochu vlažnější, ale v podstatě jsem se od hry ještě neodlepil, to se mi dlouho nestalo. Jak jsem to mohl minout na Xboxu 360?
  • Johnny
    Vyzoušel sem a litoval sem. když pominu vyvoj postav atd tak mě nejvíc sejří to neustale běhání tam a zpět a pořád dokola zabíjení těch samých nepřátel. A ne nejsem causal RPG hráč, miluju starý baldury, fallouty atd... tahle hra je prostě nuda
  • Veny
    Prostě RPG dělané na ne-PC platformy. Ovládání jak pro debily (backspace pro smazání znaku ve jménu a zároveň potvrzení volby- pokud se u jména překliknete, jste v háji a ne, v nastavení nelze změnit). Vývoj postavy nulový- jo, 9 tříd, všechny odemčené od začátku, lze je přepínat jen v hospodě. Skilly si můžete kupovat, ale je jich jen pár a není na nich nic speciálního. Pawni jsou dementní- jeden ti umírá? Ostatní se nezajímaj a oživování nechaj na tobě.
    Jeden save slot- tohle jsem ještě nezažil. Quicksave není.

    Jako hra to není špatná, boje s bossy mají atmosféru, ale není to dobré PC RPG a už vůbec ne v roce 2016.
    • Bohužel máš naprostou pravdu.

      Tolik zastaralých a divných věcí to přineslo a to šlo změnit. Muselo to jít změnit a nikdo nechce 4k hru...A stejně to tam není.

      Jeden save + bez quick save je největší wtf moment co jsem tam viděl. A to mám rád Souls hry a hrál jsem se všechny na konzoli (když na pc bylo opožděně).
    • Jednosavovaci system naozaj neznasam , vrchol v Souls hrach alebo tu...chces si zahrat znovu zaujimavy suboj s nejakym bossom? Tak co je lepsie ako znovu hrat celu hru a prechadzat znova a znova cez tych istych nudnych trash nepriatelov s novou postavou. Este stastie , ze pri pc to zase nie je taky problem vyriesit.
      • iSpirit
        tohle už je tak malicherné, že je mi za tebe smutno *13*
        • Co je na tom malicherne? Napriklad v DS som si chcel zahrat znovu suboj s Orstein & Smaughom lebo mi prisiel zaujimavy a vyskusat si ine poradie zabitia. Ale kvoli onesave konceptu smola, bud za dalsich x hodin ng+ , alebo nova hra a dalsich x hodin. Dakujem repetitivnosti souls mam dost aj bez toho.
          • iSpirit
            abys dostal druhý armor Ornesteina, co? Ha. Takhle na vás malicherné stvoření!
            • Vobec nie, preto je to save....cize nieco, kde nemozem ziskat nic navyse len sa vratit do nejakeho momentu, rozumies, ci treba viac polopate? ;-)
  • Dragons Dogma je podle mě skvělá hra. Tady na fóru samozřejmě panuje obvyklý zmatek, kdy jedni v tom hledají Final Fantasy a druzí Zaklínače, ale ta hra není ani jedno. Je velmi originální, má velmi propracovaný systém rozvoje postav a je hardcore v tom smyslu, že spousta questů failne, člověk nezná zákonitosti a mechanismy hry, některé věci jdou udělat jen někdy, člověk mine spoustu úkolů atd. Design světa je poněkud oldschoolový (na první pohled je svět hodně prázdný), ale ve skutečnosti tam pořád je, co dělat. Čili doporučuju nesrovnávat s hrami, které s DD nemají nic společného (Zaklínač 3) a hrát. Stojí to za to a PC konverze pěkně funguje. Je to jedno z nejlepších RPG posledních let, ale je třeba se ho naučit a pochopit. Nehraje se to jako Baldurs Gate ani Gothic. Vyzkoušejte, nebudete litovat.
    • Rozmyslal som nad tym cez vikend, pozeral som trailery, gameplay videa, cital som reviews ale stale ma nic nedokazalo presvedcit, aby som to kupil. Chcel by som, aby to bolo dobre, ale nemozem si pomoct, tie gameplay videa ma prave este viac odradili. Boje vyzerali proste...meh. Nevidel som tam ziaden skill, ibe behat dokola a pol hodinu mlatit do prisery, kym jej konecne dojde HP.
      Opravte ma, ked sa mylim. Vidim to dost negativnych prispevkov, ktore maju strasne vela minusiek, ale ziadne pozitivne reakcie, ktore by tieto negativne ohlasy vyrovnali. Tak fakt neviem, v com to je take super
      • Nemýlíš se v ničem. já jsem to vydržel hrát asi hodinu a půl a už se mi do toho vůbec nechce. Combat je taková sranda arkáda, kde levým tlačítkem myši je rychlej utok a pravym je pomalej "silnej" utok..atd atd..totalne řadouvá rubačka, v podstatě stejný princip jako LOTR:Return of the King - jenže ten byl super v coopu a měl atmosféru. tady na games se negativní komentáře na hry nenosí, všichni radši budou všechno chválit, a pak se divit že se jim pořád dostává stejnej sh*t.
        • dole jsi psal, že je kýčovitý a klišoidní humus. To jsi stihl odrhnout za hodinu hraní?
          • Tobě na to nestačilo prvních 20 minut, kdy lezeš na záda KozoLvoHadovi a drak ti sní srdce? *15* Kýč je většinou poznat na první pohled..
      • MidnighT91
        Musím se omluvit protože dost té negativity je ode mně ale na rovinu říkám, nejsem hater. Je to totiž přesně ten typ hry co normálně miluju. Všechno co tu o té hře ale píšu je pravda a nemám důvod si vymýšlet. Můžu ti jen říct že pokud se dokážeš přenést přes tu spoustu nelogičností a designovejch chyb co ta hra obsahuje tak tě to bude dost bavit. Není zas tak hrozná, ale není ani excelentní, jak se tu snažej fanbojové tvrdit. Je to takovej šedivej průměr a pokud do toho půjdeš s malým očekáváním tak tě to bude bavit. Já měl očekávání velká a o to větší byl pád na hubu...
        • Midnighte ty by jsi nepoznal dobrou hru ani kdyby te kopla do kouli, tak co tady maluješ ty tapety?
      • http://steamcommunity.com/app/367500/reviews/?p=1&browsefilter=toprated

        Co tak zkusit nějakou jinou stránku, či youtubery. Proč brát ohledy na děti na games.cz?

        DD je poctová hra, jedna z nejlepších her, co jsem hrál za poslední dobu. Snad je to dost pozitivní.
        • MidnighT91
          Sorry ale psal to konzolovej fanboj, třeba ta část s kyklopem. Hraju to na hard a s meele charakterem (meč a štít) jsem neměl problém sundat sám dva kyklopy naráz. Ano zkusil jsem to po tom co jsem se rozhodl zjistit jestli to jde hrát bez pawnů, takže jsem je hodil ze skály a hádejte co, šlo to v pohodě... Podotýkám že souboj s chimérou by byl solo jiná káva.
          Ony všechny tři scénáře vyzní jinak když si uvědomíte že tam není jinej způsob jak s nima bojovat griffia musíte vždy zapálit jinak uletí, a golema vždy musíte sekat do krystalů. (na kyklopa stačí sekání do nohy)...
          • Vogon
            Uvědomuješ si že Hard mode je lehčí než normální viď? Hard mode je totiž zaměřen na hráče, kteří chtějí vyzkoušet nové buildy, takže tam máš několikanásobně zvýšené expy a zlato, takže během chvíle všechno přeleveluješ. A ne nestačí vždy používat stejnou taktiku, protože pokud nepoužiješ určitou taktiku tak ti nespadne určitý loot, takže pokud kyklopovi nusekneš kly, tak je nedostaneš, a pokud drakovi neponičíš hlavu tak máš nízkou šanci na získání jeho slzy, atd.
          • " Hraju to na hard a s meele charakterem (meč a štít) jsem neměl problém sundat sám dva kyklopy naráz"

            Si borec. Vem si lízátko.
            • samozřejmě, když to říkáš.
            • MidnighT91
              Ne nejsem to jen tahle hra je tak banální...
    • MidnighT91
      Je velmi originální: ne není, na netu je 50 stejných a jsou free to play. Má velmi propracovaný systém rozvoje postav: Opět, ne nemá. Rozvoj postavy je naprosto banální a je tam nulovej výběr (jen schopnosti co chcete používat a class nic jiného, navíc mají classy některé schopnosti stejné). Od začátku až do konce mi nefailnul ani jeden quest (měl jsem za to že to ani není možné). Úkoly se minout nedají, všechny jsou na nástěnce a ty co tam nejsou jsou závislé na vztahu k postavám a objeví se tam jen tehdy když máte s danou postavou dobrý vztah, navíc spočívají jen v tom tu postavu někam doprovodit. Na první pohled je svět hodně prázdný: i na druhej a třetí, ve světě totiž VŮBEC není co dělat, kromě zabíjení pořád dokola těch samých nepřátel, na těch samých místech, kde jste je vyvraždili před hodinou tam není nic zajímavého. Žádné úkoly v divočině, žádné náhodné události, žádné zajímavosti, prostě NIC.
      • Vogon
        Máš naprostou pravdu, DD je prostě obyčejné single player mmorpg, A PROTO je online předělávka Dragon's Dogma považována za jedno z nejoriginálnějších mmorpg. Tvůj argument dává naprostý smysl.
        Jinak tenhle komentář plný mylných informací, jako obvykle. Hele, když už chceš mluvit o hře, o které moc nevíš, tak si aspoň něco zjisti. Pasáž o vedlejšácích byla naprosto směšná, to samé to o vývoji postavy, když něčemu ve hře nerozumíš, neznamená že to tam není.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit