Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • z těch ukázek co byly slyšet to zní dobře, přesně tak nějak bych si představoval - motivy středověké hudby smíchané s moderní. Hlavně žádné agresivní hulákání a la Witcher 3, kde jsem hudbu musel po čase vypnout, protože bych se z toho zbláznil.

    nejlepší by byla nějaké klidná instrumentální hudba (strunové nástroje, píštala), nebo i chorály by mohly být dobré
    https://www.youtube.com/watch?v=qMtyTXDc9Fw

    a jako uvodní hudbu toto
    https://www.youtube.com/watch?v=elskCac9wSI
    • Dik za reakci a linky, s Honzou Valtou si to poslechneme :)
    • Jasně, Kdož sú boží bojovníci ve hře odehrávající se roce 1410. To dává smysl. Ještě by tam mohla bejt Česká beseda a něco od Hnídka (teda Ortela) *1*
    • tomocz
      Děláš si srandu? Hudba ve Witcher3 v podání holek z Percival byla naprosto boží a často jsem rozpoutával boje jen proto, aby mi tam něco od nich začalo "hulákat" :D Ještě do teď když si pustím nějaký jejich album, tak mi vyvstávaj v hlavě obrázky ze Zaklínače :O
    • Ktoš su boží bojovnící zní uplně strašně, jediná verze která zní OK je asi tak jenom hranou vojenskou kapelou.
      • sorry, nejlepší verze na youtube je tato z roku 1939
        https://www.youtube.com/watch?v=5PMuPJBOabQ
        • No uplne najlepsi je verze, kterou realni husite s cepy a sudlicema v rukou zpivali pred bitvou. Pak se i protivnik po...al a zdrhnul.
  • A ja myslel ze adaptivni hudba je neco, co ma kazda hra, jen u Kingdom Come se u toho dela takovy povyk. Ale ja to chapu - kdyz nekdo dlouho a intenzivne pracuje na nejakem projektu, obcas se stane, ze ztrati odstup a zacne svuj projekt povazovat za vec, ktera spasi lidstvo - stejne tak, jak se stalo Danu Vavrovi.

    Mimochodem, jeho kecy, ze nema vubec cas a ze nestiha natacet ani dev diary videa mi prijdou prinejmensim usmevne po te, co se podivam na jeho facebook kde velmi slusnym tempem sype ruzne politicke prispevky.
    • Adaptivní hudba stylu fade out - fade in ano. Tohle je úplně jiný level a nemyslím si že by to jakýkoliv projekt zvládl (jediné co se tomu z toho co znám přiblížilo byl Portal 2, kde hudba skutečně plynule reagovala na situaci, jenže tam to byl jen jeden loop do kterého byly přidávány další prvky. Tady se mění se situací plynule celý soundtrack)
      A udělat to navíc s živým orchestrem… To klade neskutečné nároky na skladatele, orchestr, dirigenta (vše musí být naprosto perfektně načasované)
    • Mas pravdu, spousta her ma adaptivni hudbu, a je to koncept, ktery existuje uz hodne dlouho. Co jsem popsal, je, jak to delame my, protoze existuje tisic a jeden zpusob, jak takovou vec navrhnout a realizovat. Kazdopadne dekuju za feedback! Az budu priste zase nekde povidat, venuji nejaky cas tomu, jak to maji jine hry a jine multimedialni projekty, aby bylo jasnejsi, proc o tom vubec mluvim.
      • Ahoj Adame, moc diky za prednasku, velmi poucna!!
    • wenceslaus
      Každá hra má fade out / fade in. Tohle je jiné, ty stopy na sebe skutečně navazují.
    • Ktera hra ma hudbu ktera plynule prechazi z jedne skladby do druhe?

      To klicove slovo je "plynule"
      • Nema pravdu, ze kazda. Ale kazda druha opravdu ano.

        Napr.i Unreal Engine ma krasnej priklad pro zacatecniky tady v tomhle:
        https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Resources/Showcases/BlueprintExamples/index.html
        Zapojit to je docela jednoduche. Jen musis vedet na co ma reagovat.
        • Poslal jsi spravny link? Nemuzu to tam najit.

          Jen pro upresneni, nejde o to, ze se hudba zmeni prechodem z mista na misto (z triggeru na trigger). Jde o to, ze hudba plynule prejde z jedne skladby do druhy. Tedy ne jednoduchy FadeIn&FadeOut, ale musi na sebe navazovat primo jednotlive takty, rytmus, nastroje, tonina, feel apd.

          Dworkin vyse postnul iMuse, ktery funguje moc pekne, jedna se ale ciste o MIDI. Jestli se nekdo pokusil o neco podobneho s orchestrem nevim. Tahle sranda je dost unikatni programovani, jsem moc zvedavy na vysledek!
      • Asi tak ... uplne vsechny? Tohle se totiz jako novinka prezentovalo nekde v devadesatych letech.
        • Myslíš iMUSE?
          • Pekny, tohle jsem neznal, diky.
      • Paulcz
        Asi myslí adaptivní hudbou to, že když se postavička dostane do lokace X spustí se track Y :)
  • Sporka je skutečný odborník. Díky lidem jako je on Paskvildomu fandím.. Hudba ve hře je zatím dost slibná.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit