zavřít
...

GDS 2015: Adam Sporka o adaptivní hudbě v Kingdom Come: Deliverance

Tisíckrát si může člověk opakovat, že hudba a zvuk jsou stejně důležité aspekty her jako obrazová stránka, ale první dojem pořád funguje a v drtivé většině případů jej obstarává grafika. Výjimkou z pravidla je však přednáška hudebníka a vývojáře Adama Sporky z GDS 2015, která dává nahlédnout pod pokličku...

Novější 1 2 Starší

  • Monty (anonym)
    4 souhlasí, 5 nesouhlasí
    Zetko: Důvod je moc práce a asi připosranost. Byla by to pro Vávru moc velká výzva, on leda pomluvit Skyrim, ale pak je celkem k smíchu když Skyrim děti měl...
    9.2.2016

    reagovat

  • Zetko (anonym)
    7 souhlasí, 4 nesouhlasí
    Jaký že je oficiální důvod, že tam nebudou děti? Nějak to šlo mimo mě.

    Hlavně že studují, jaké přesně stromy v oblasti té doby rostly a jestli nosili červené nebo modré čepice - tedy věci, které si sotva někdo všimne. Ale nepřítomnost dětí bude prostě narušovat atmosféru a uvěřitelnost světa.

    Do dneška si pamatuju, když jsem prvně pustil Skyrim a viděl jsem tam ryby v řece a děti. Jasný, šlo o dva modely a děti byly otravné, ale byly tam a potěšilo mě, že Bethesda, společnost která nemá smysl pro detail, byla schopná takový detail do hry dát.
    9.2.2016

    reagovat

    • xy (anonym)
      9 souhlasí, 3 nesouhlasí
      Protoze se vedeckym badanim a zkoumanim prislo na to, ze se lide te doby mnozili delenim. A pokud je nekdo odkragloval, tak se zvladli spawnout zpet.

      Jak sem psal, uz se tesim na 100+ proc stoji KC za stejny kulovy jako skyrim.
      9.2.2016

      reagovat

    • wenceslaus tiscali.cz
      7 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Oficiální forum:
      MadSmejkiTeam Jun '15 Team
      Kids being (im)mortal is the least of problems unfortunately.
      ...
      Technological and design troubles. Not unsolvable but currently not worth our focus. We might reintroduce them later. Might.

      Rozhovor s Danem Vávrou:
      magazin.aktualne.cz/r...fea04/
      A.cz: Hodně her s otevřeným světem vynechává postavy dětí. Jak jste k tomuto problému přistoupili vy?
      No je to obří problém, protože když ve hře bude možné zabíjet děti, tak nám všichni začnou vyčítat, že je to naprosto nepřijatelný. Na druhou stranu když zabíjet nepůjdou, tak to ve hře nebude dávat smysl a navíc nám brzy zůstane plná hra sirotků. Nakonec jsme si říkali, že by to asi šlo vyřešit, ale dalo by to hodně práce, na kterou bohužel nemáme lidi. Takže se nejspíš i u nás budou muset hráči obejit bez dětských postav.
      9.2.2016

      reagovat

  • Kyselawisky (anonym)
    3 souhlasí, 8 nesouhlasí
    To bude jednho galaktickyvelké boom techdemo. Hrát se to podle nebude moc dobře.
    9.2.2016

    reagovat

  • xXx (anonym)
    13 souhlasí, 9 nesouhlasí
    Kolik na tuhle akci proboha jezdi cizincu ?
    Neskutecne me irituje poslouchat cecha co mluvi anglicky k ostatnim cechum, kdyz vsichni vi ze cesky by se vyjadril mnohem lepe.
    9.2.2016

    reagovat

    • x (anonym)
      12 souhlasí, 2 nesouhlasí
      A kdyz se na to potom budes divat na internetu treba jako anglican, tak uz te to nebude iritovat nebo porad jo ?
      9.2.2016

      reagovat

      • xXx (anonym)
        4 souhlasí, 13 nesouhlasí
        Me jsou anglicane a svedove u rite.
        Ja proste chci to poslouchat v cestina a nic vic me nezajima *1*
        9.2.2016

        reagovat

      • xy (anonym)
        1 souhlasí, 2 nesouhlasí
        A ty ses jako anglican negramot, ze neumis cist titulky?
        9.2.2016

        reagovat

    • Jonsnovv (anonym)
      10 souhlasí, 4 nesouhlasí
      Diky bohu zato. Tu prednasku si kouklo i nekolik mych kolegu tady ve Svedsku a davaji palec nahoru. Anglina se poslouchala opravdu dobre, o moc lepe nez anglina jineho prednasejiciho, ta vyrvala i bubinky.
      Proc nedostat prednasky GDS vic na mezinarodni uroven. Vzdyt tam byli i Aleksey z Epicu, Sjoerd (Hourences) atd. Proc by GDS mela zustat jen nejakou lokalni akci.
      9.2.2016

      reagovat

      • x (anonym)
        6 souhlasí, 2 nesouhlasí
        Nekomu, kdo vytahl paty tak maximalne do Olomouce to stejne nevysvetlis. Proste ho irituje anglictina a vsichni se musi prizpusobit.
        9.2.2016

        reagovat

        • xXx (anonym)
          0 souhlasí, 6 nesouhlasí
          Co mas proti olomouci ? Ty nesnasis hanacko rasu ?
          Ja jsem homosexualni hanak vyznavajici islam .... radeji by ses mel omluvit nez na tebe poslu social justice komando.
          9.2.2016

          reagovat

    • C. T. (anonym)
      2 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Lidi mimo Ceskoslovensko tam bylo docela dost.
      9.2.2016

      reagovat

  • frag.ment tiscali.cz
    5 souhlasí, 17 nesouhlasí
    Kingdom Come nikdy nevyjde ve finální verzi, to už snad musí být každému jasné.. Možná v tom i někdo vypral trochu peněz (možná hlavní záměr).
    9.2.2016 upraveno v 12:51

    reagovat

    • x (anonym)
      13 souhlasí, 2 nesouhlasí
      Priste napis, ze nemas rad Vavru a informacni hodnota tveho prispevku vyjde zhruba nastejno.
      9.2.2016

      reagovat

      • frag.ment tiscali.cz
        1 souhlasí, 3 nesouhlasí
        Nevím, jak jsi na to přišel, mně Vávra nijak nevadí (i když ho nestavím na piedestal, jako většina) a naopak jeho názory v Levelu čtu rád. Jen se mi to celé zdá trochu podivné. Původně to měla být celá hra, pak se rozhodli to rozkouskovat, první část je pořád v alfa verzi..
        9.2.2016

        reagovat

  • x (anonym)
    5 souhlasí, 6 nesouhlasí
    Kazdej jeden z vas, kdo breci, ze tam nebudou deti, kdyby zjistil, kolik implementace sebere pracovnich hodin a co vsechno by tam kvuli tomu nebylo navic, by okamzite sklaplo a sli by zpatky na minecraft.
    9.2.2016

    reagovat

    • Zetko (anonym)
      6 souhlasí, 4 nesouhlasí
      Nesmysl. Děti tam chybí. Svět nebude uvěřitelný a tím se celkově sníží jeho kvalita.

      Implementace dětí? 3 modely? Nebylo by potřeba na ně přenášet cokoli dalšího, co mají ostatní NPC. Velmi jednoduché. Děti tam nebudou výhradně ze strachu, že by bylo možné je zabít a tím pádem by hra měla jiný rating. Takže jde výhradně o obchodní rozhodnutí. Jaká škoda.
      9.2.2016

      reagovat

    • xy (anonym)
      1 souhlasí, 3 nesouhlasí
      Jasne, on ten o 30-50% zmensenej model postavy a par ksichtofotek zabere nejmin 2 roky vyvoje ... mno ... sem zvedav, kdy se tam objevi cernoch, asiat ... aby to bylo radne multikulti.
      9.2.2016

      reagovat

      • Myshaak (anonym)
        4 souhlasí, 1 nesouhlasí
        To prave ze neni o zmenseni modelu postav, Dan to uz docela jasne zduvodnoval.

        Prvni, mene zasadni problem je ten, ze dite se proste nepohybuje stejne jako dospely clovek.
        Druhy, zasadnejsi problem je ten, ze mnoho animaci pro dospeleho cloveka by neslo pouzit pro postavu po polovinu mensi, protoze dite s prostredim interaguje jinak. Danuv priklad byl usednuti na zidli - dospely clovek si sedne, dite musi vyskocit.

        Ja z absence deti zrovna nadseny nejsem, ale pokud bych si mel volit mezi hrou bezdetnou a hrou, ktera kvuli eye-candy feature vysla o nekolik mesicu pozdeji, volim prvni moznost. Nemluve o tom ze cena mesice vyvoje neni zrovna zanedbatelna.
        9.2.2016

        reagovat

        • wenceslaus tiscali.cz
          2 souhlasí, 2 nesouhlasí
          Děti ale nejsou vůbec eye-candy, jsou pro uvěřitelé zobrazení společnosti dost zásadní. Zvláště ve hře, která právě na uvěřitelnost klade takový důraz (a jinak se jí to skvěle daří). Osobně bych klidně obětoval jiný obsah, počkal pár měsíců a ještě připlatil... ale ta volba tu, bohužel, není.
          10.2.2016

          reagovat

        • xy (anonym)
          1 souhlasí, 2 nesouhlasí
          Ve skyrimu kterej vavra kritizoval deti sou. Vavra je ten, kdo tu vykrikuje, ze dela simulaci. Takze to je howno simulace, protoze deti sou a byly zece ZASADNI soucasti ty doby. Ono totiz v ty dobe bylo normalni, ze rodina mela 10 deti, protoze jich treba 5 proste pomrelo. Takzde deti byly naprosto vsude kolem. A deti taky samo makaly na polich, statcich ... proste vsude, ekonomika na tom byla zalozena. A mimochodem, i v ty nasi slavny trilogii ... deti SOU a neni jich tam zrovna malo, ucastni se primo i boje.

          Tohle je proste klasicky prizdisracsvi, aby nedej boze hra nedostala rating 18+
          11.2.2016

          reagovat

  • Gerry (anonym)
    8 souhlasí, 8 nesouhlasí
    ať si vezmou času kolik chtějí, ale hlavně ať tam jsou DĚTI!!!
    9.2.2016

    reagovat

    • njn (anonym)
      18 souhlasí, 5 nesouhlasí
      Proc tak vsichni touzite po tech deckach, je tady snad sraz pedofilu ??? *8*
      9.2.2016

      reagovat

      • AAA (anonym)
        4 souhlasí, 3 nesouhlasí
        těšíme se na simulátor středověku, takto bude o trochu méně uvěřitelný
        9.2.2016

        reagovat

      • xy (anonym)
        1 souhlasí, 2 nesouhlasí
        A neprohlasoval nahodou Vavra neco na tema, jak ten Skyrim stoji zahowno, protoze tam nejsou hajzliky? Ze to neni ani trochu realny?
        9.2.2016

        reagovat

    • Inquisitor tiscali.cz
      11 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Chápu to s tim realismem, že by tam měli být i děti, ale mě tam rozhodně chybět nebudou.
      9.2.2016

      reagovat

      • xy (anonym)
        1 souhlasí, 2 nesouhlasí
        Nahodou decka ve stredoveku byla podstatnou, da se rict naprosto zasadni vyrobni jednotkou. Je to asi tak stejny, jako kdybys chtel delat hru z rekneme konce 19/pocatku 20. stoleti, a vynechal parni stroje.
        9.2.2016

        reagovat

        • Inquisitor tiscali.cz
          1 souhlasí, 0 nesouhlasí
          Jasně dětství v podstatě neexistovalo, jenom malí dospělý. Ale chápu to přizpůsobení potřebám hry. A ani bych to tak významně neviděl.
          9.2.2016

          reagovat

    • Asharak tiscali.cz
      0 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Snad jo, dospělí jedinci s chováním dítěte jsou vždycky cůůl *4*
      9.2.2016

      reagovat

  • bbbb (inkognito)
    6 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Kdy že to vyjde?
    9.2.2016

    reagovat

  • tom (anonym)
    19 souhlasí, 10 nesouhlasí
    adaptivní hudba je sice skvělá fíčura, ale když tam nebudou děti tak to je stejně všechno jedno...
    8.2.2016

    reagovat

    • Magister_Peditum tiscali.cz
      0 souhlasí, 6 nesouhlasí
      *3*
      8.2.2016

      reagovat

    • AAA (anonym)
      16 souhlasí, 3 nesouhlasí
      Tam nebudou děti? 0/10 !
      9.2.2016

      reagovat

    • Dworkin (inkognito)
      4 souhlasí, 13 nesouhlasí
      To už je hodně vyhraněný názor, který nesdílím.

      Nicméně nemít ve hře mající realisticky zobrazit středověk adaptivní hudbu je daleko menší prohřešek, než nemít tam děti. Ne že bych ležel od rána do večera v kronikách, ale myslím, že moc záznamů o tom, jak za tehdejšími hrdiny capkaly potulné orchestry a vyhrávaly jim tu sladkobolnou, tu vzrušující muziku, podle toho, co se zrovna dělo, v nich nenajdeme. Tuhle vymoženost měl pokud vím pouze Sir Robin.
      9.2.2016 upraveno v 12:19

      reagovat

      • AAA (anonym)
        14 souhlasí, 1 nesouhlasí
        Ve Skyrimu byly děti a nebyly záchody a Vávra to kritizoval, to já teda radši děti než záchody
        9.2.2016

        reagovat

        • Dworkin (inkognito)
          7 souhlasí, 7 nesouhlasí
          Já od realistického zobrazení života ve středověku čekám.... ehm... realistické zobrazení života ve středověku. Od fantasy pohádky typu Skyrim čekám, že draci budou strašlivě řvát a pouštět hrůzu a dungeony budou studené, tmavé a vibrující prastarým zlem, které těžce nese přítomnost člověka (elfa, khajiita, argoniana....). Podotýkám, že v tomhle ohledu mě Skyrim trochu zklamal (ale pořád je to parádní hra), ale absenci záchodů mu vyčítat nebudu, protože ta hra sází na úplně jiné věci (a taky tak byla inzerovaná). Když to shrnu, tak ve hře, která nestaví na realismu, ho nehledám, resp. jsem jí ochoten v tomto ohledu mnohé odpustit. Hře, která realismus slibuje, jsem toho ochoten odpustit mnohem míň, protože pokud je mi takto inzerována, tak očekávám, že přesně to taky dostanu. A ne, že se někde mezi řečí, v podstatě neoficiálně, postupně dozvím, že tam nebude tohle a tamhleto a navíc s vysvětlením typu "ve hře nebudeš moct plavat, protože jsme tam nikde nedali dost hlubokou vodu". To je jak říct "ve hře nebudeš moct lovit zvířata, protože jsme do ní žádná nedali. Dat logic."
          9.2.2016 upraveno v 09:42

          reagovat

        • mrkev (inkognito)
          1 souhlasí, 2 nesouhlasí
          Vy Skyrimu záchody jsou. Bývá u nich i nějaké lehké čtivo a obvykle i slabý léčivý lektvar. Asi pro případ kdy zácpa natrhne kaďák. *1*
          9.2.2016

          reagovat

  • Layton (anonym)
    2 souhlasí, 0 nesouhlasí
    Zní to zajímavě, v celku mi to tam i sedí.

    Dodnes ale považuju za výbornej mix historický a moderní hudební formy (alespoň na tu dobu vzniku) u OST k filmu Ladyhawke (Jestřábí žena). Uměl bych si takovej průnik žánrů představit i u KCD. *5*
    8.2.2016

    reagovat

Novější 1 2 Starší

Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

Přidej příspěvek

Přistupujete z neznámé IP adresy 107.22.118.242.
Opište kód z obrázku:   (Kód je nečitelný, ukaž jiný)

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.