Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ve skyrimu kterej vavra kritizoval deti sou. Vavra je ten, kdo tu vykrikuje, ze dela simulaci. Takze to je howno simulace, protoze deti sou a byly zece ZASADNI soucasti ty doby. Ono totiz v ty dobe bylo normalni, ze rodina mela 10 deti, protoze jich treba 5 proste pomrelo. Takzde deti byly naprosto vsude kolem. A deti taky samo makaly na polich, statcich ... proste vsude, ekonomika na tom byla zalozena. A mimochodem, i v ty nasi slavny trilogii ... deti SOU a neni jich tam zrovna malo, ucastni se primo i boje.

    Tohle je proste klasicky prizdisracsvi, aby nedej boze hra nedostala rating 18+
  • wenceslaus
    Děti ale nejsou vůbec eye-candy, jsou pro uvěřitelé zobrazení společnosti dost zásadní. Zvláště ve hře, která právě na uvěřitelnost klade takový důraz (a jinak se jí to skvěle daří). Osobně bych klidně obětoval jiný obsah, počkal pár měsíců a ještě připlatil... ale ta volba tu, bohužel, není.
  • Adaptivní hudba stylu fade out - fade in ano. Tohle je úplně jiný level a nemyslím si že by to jakýkoliv projekt zvládl (jediné co se tomu z toho co znám přiblížilo byl Portal 2, kde hudba skutečně plynule reagovala na situaci, jenže tam to byl jen jeden loop do kterého byly přidávány další prvky. Tady se mění se situací plynule celý soundtrack)
    A udělat to navíc s živým orchestrem… To klade neskutečné nároky na skladatele, orchestr, dirigenta (vše musí být naprosto perfektně načasované)
  • Inquisitor
    Jasně dětství v podstatě neexistovalo, jenom malí dospělý. Ale chápu to přizpůsobení potřebám hry. A ani bych to tak významně neviděl.
  • Díky za výbornou odpověď.
  • Zetko: Důvod je moc práce a asi připosranost. Byla by to pro Vávru moc velká výzva, on leda pomluvit Skyrim, ale pak je celkem k smíchu když Skyrim děti měl...
  • wenceslaus
    Oficiální forum:
    MadSmejkiTeam Jun '15 Team
    Kids being (im)mortal is the least of problems unfortunately.
    ...
    Technological and design troubles. Not unsolvable but currently not worth our focus. We might reintroduce them later. Might.

    Rozhovor s Danem Vávrou:
    http://magazin.aktualne.cz/rozhovor-dan-vavra-warhorse/r~e210cbf0b13b11e49bec0025900fea04/
    A.cz: Hodně her s otevřeným světem vynechává postavy dětí. Jak jste k tomuto problému přistoupili vy?
    No je to obří problém, protože když ve hře bude možné zabíjet děti, tak nám všichni začnou vyčítat, že je to naprosto nepřijatelný. Na druhou stranu když zabíjet nepůjdou, tak to ve hře nebude dávat smysl a navíc nám brzy zůstane plná hra sirotků. Nakonec jsme si říkali, že by to asi šlo vyřešit, ale dalo by to hodně práce, na kterou bohužel nemáme lidi. Takže se nejspíš i u nás budou muset hráči obejit bez dětských postav.
  • Ahoj Adame, moc diky za prednasku, velmi poucna!!
  • To prave ze neni o zmenseni modelu postav, Dan to uz docela jasne zduvodnoval.

    Prvni, mene zasadni problem je ten, ze dite se proste nepohybuje stejne jako dospely clovek.
    Druhy, zasadnejsi problem je ten, ze mnoho animaci pro dospeleho cloveka by neslo pouzit pro postavu po polovinu mensi, protoze dite s prostredim interaguje jinak. Danuv priklad byl usednuti na zidli - dospely clovek si sedne, dite musi vyskocit.

    Ja z absence deti zrovna nadseny nejsem, ale pokud bych si mel volit mezi hrou bezdetnou a hrou, ktera kvuli eye-candy feature vysla o nekolik mesicu pozdeji, volim prvni moznost. Nemluve o tom ze cena mesice vyvoje neni zrovna zanedbatelna.
  • Dik za reakci a linky, s Honzou Valtou si to poslechneme :)
  • Mas pravdu, spousta her ma adaptivni hudbu, a je to koncept, ktery existuje uz hodne dlouho. Co jsem popsal, je, jak to delame my, protoze existuje tisic a jeden zpusob, jak takovou vec navrhnout a realizovat. Kazdopadne dekuju za feedback! Az budu priste zase nekde povidat, venuji nejaky cas tomu, jak to maji jine hry a jine multimedialni projekty, aby bylo jasnejsi, proc o tom vubec mluvim.
  • Kdepak, az upravej Skyrim tak, aby se Vavrovi libil.
  • Nahodou decka ve stredoveku byla podstatnou, da se rict naprosto zasadni vyrobni jednotkou. Je to asi tak stejny, jako kdybys chtel delat hru z rekneme konce 19/pocatku 20. stoleti, a vynechal parni stroje.
  • A neprohlasoval nahodou Vavra neco na tema, jak ten Skyrim stoji zahowno, protoze tam nejsou hajzliky? Ze to neni ani trochu realny?
  • Jasne, on ten o 30-50% zmensenej model postavy a par ksichtofotek zabere nejmin 2 roky vyvoje ... mno ... sem zvedav, kdy se tam objevi cernoch, asiat ... aby to bylo radne multikulti.
  • Lidi mimo Ceskoslovensko tam bylo docela dost.
  • A ty ses jako anglican negramot, ze neumis cist titulky?
  • Protoze se vedeckym badanim a zkoumanim prislo na to, ze se lide te doby mnozili delenim. A pokud je nekdo odkragloval, tak se zvladli spawnout zpet.

    Jak sem psal, uz se tesim na 100+ proc stoji KC za stejny kulovy jako skyrim.
  • To sou jenom povery.
  • Poslal jsi spravny link? Nemuzu to tam najit.

    Jen pro upresneni, nejde o to, ze se hudba zmeni prechodem z mista na misto (z triggeru na trigger). Jde o to, ze hudba plynule prejde z jedne skladby do druhy. Tedy ne jednoduchy FadeIn&FadeOut, ale musi na sebe navazovat primo jednotlive takty, rytmus, nastroje, tonina, feel apd.

    Dworkin vyse postnul iMuse, ktery funguje moc pekne, jedna se ale ciste o MIDI. Jestli se nekdo pokusil o neco podobneho s orchestrem nevim. Tahle sranda je dost unikatni programovani, jsem moc zvedavy na vysledek!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit