Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • adaptivní hudba je sice skvělá fíčura, ale když tam nebudou děti tak to je stejně všechno jedno...
    • To už je hodně vyhraněný názor, který nesdílím.

      Nicméně nemít ve hře mající realisticky zobrazit středověk adaptivní hudbu je daleko menší prohřešek, než nemít tam děti. Ne že bych ležel od rána do večera v kronikách, ale myslím, že moc záznamů o tom, jak za tehdejšími hrdiny capkaly potulné orchestry a vyhrávaly jim tu sladkobolnou, tu vzrušující muziku, podle toho, co se zrovna dělo, v nich nenajdeme. Tuhle vymoženost měl pokud vím pouze Sir Robin.
      • Ve Skyrimu byly děti a nebyly záchody a Vávra to kritizoval, to já teda radši děti než záchody
        • Vy Skyrimu záchody jsou. Bývá u nich i nějaké lehké čtivo a obvykle i slabý léčivý lektvar. Asi pro případ kdy zácpa natrhne kaďák. *1*
        • Já od realistického zobrazení života ve středověku čekám.... ehm... realistické zobrazení života ve středověku. Od fantasy pohádky typu Skyrim čekám, že draci budou strašlivě řvát a pouštět hrůzu a dungeony budou studené, tmavé a vibrující prastarým zlem, které těžce nese přítomnost člověka (elfa, khajiita, argoniana....). Podotýkám, že v tomhle ohledu mě Skyrim trochu zklamal (ale pořád je to parádní hra), ale absenci záchodů mu vyčítat nebudu, protože ta hra sází na úplně jiné věci (a taky tak byla inzerovaná). Když to shrnu, tak ve hře, která nestaví na realismu, ho nehledám, resp. jsem jí ochoten v tomto ohledu mnohé odpustit. Hře, která realismus slibuje, jsem toho ochoten odpustit mnohem míň, protože pokud je mi takto inzerována, tak očekávám, že přesně to taky dostanu. A ne, že se někde mezi řečí, v podstatě neoficiálně, postupně dozvím, že tam nebude tohle a tamhleto a navíc s vysvětlením typu "ve hře nebudeš moct plavat, protože jsme tam nikde nedali dost hlubokou vodu". To je jak říct "ve hře nebudeš moct lovit zvířata, protože jsme do ní žádná nedali. Dat logic."
    • Tam nebudou děti? 0/10 !
    • Magister_Peditum
      *3*
  • Kdy že to vyjde?
    • DekkerDave
      Až vyjde plná verze Star Citizenu.
      • Kdepak, az upravej Skyrim tak, aby se Vavrovi libil.
    • realne minimalne zacatek 2017
      • jeste budete radi za open betu na vanoce 2018
    • V traileru mají léto 2016.
    • Sr_Lobo
      Až to bude tak to bude.
  • Kolik na tuhle akci proboha jezdi cizincu ?
    Neskutecne me irituje poslouchat cecha co mluvi anglicky k ostatnim cechum, kdyz vsichni vi ze cesky by se vyjadril mnohem lepe.
    • Lidi mimo Ceskoslovensko tam bylo docela dost.
    • Diky bohu zato. Tu prednasku si kouklo i nekolik mych kolegu tady ve Svedsku a davaji palec nahoru. Anglina se poslouchala opravdu dobre, o moc lepe nez anglina jineho prednasejiciho, ta vyrvala i bubinky.
      Proc nedostat prednasky GDS vic na mezinarodni uroven. Vzdyt tam byli i Aleksey z Epicu, Sjoerd (Hourences) atd. Proc by GDS mela zustat jen nejakou lokalni akci.
      • Nekomu, kdo vytahl paty tak maximalne do Olomouce to stejne nevysvetlis. Proste ho irituje anglictina a vsichni se musi prizpusobit.
        • Co mas proti olomouci ? Ty nesnasis hanacko rasu ?
          Ja jsem homosexualni hanak vyznavajici islam .... radeji by ses mel omluvit nez na tebe poslu social justice komando.
    • A kdyz se na to potom budes divat na internetu treba jako anglican, tak uz te to nebude iritovat nebo porad jo ?
      • A ty ses jako anglican negramot, ze neumis cist titulky?
      • Me jsou anglicane a svedove u rite.
        Ja proste chci to poslouchat v cestina a nic vic me nezajima *1*
        • Z jakyho jsi kmene ? Pujdu si promluvit s nacelnikem...
  • Jaký že je oficiální důvod, že tam nebudou děti? Nějak to šlo mimo mě.

    Hlavně že studují, jaké přesně stromy v oblasti té doby rostly a jestli nosili červené nebo modré čepice - tedy věci, které si sotva někdo všimne. Ale nepřítomnost dětí bude prostě narušovat atmosféru a uvěřitelnost světa.

    Do dneška si pamatuju, když jsem prvně pustil Skyrim a viděl jsem tam ryby v řece a děti. Jasný, šlo o dva modely a děti byly otravné, ale byly tam a potěšilo mě, že Bethesda, společnost která nemá smysl pro detail, byla schopná takový detail do hry dát.
    • wenceslaus
      Oficiální forum:
      MadSmejkiTeam Jun '15 Team
      Kids being (im)mortal is the least of problems unfortunately.
      ...
      Technological and design troubles. Not unsolvable but currently not worth our focus. We might reintroduce them later. Might.

      Rozhovor s Danem Vávrou:
      http://magazin.aktualne.cz/rozhovor-dan-vavra-warhorse/r~e210cbf0b13b11e49bec0025900fea04/
      A.cz: Hodně her s otevřeným světem vynechává postavy dětí. Jak jste k tomuto problému přistoupili vy?
      No je to obří problém, protože když ve hře bude možné zabíjet děti, tak nám všichni začnou vyčítat, že je to naprosto nepřijatelný. Na druhou stranu když zabíjet nepůjdou, tak to ve hře nebude dávat smysl a navíc nám brzy zůstane plná hra sirotků. Nakonec jsme si říkali, že by to asi šlo vyřešit, ale dalo by to hodně práce, na kterou bohužel nemáme lidi. Takže se nejspíš i u nás budou muset hráči obejit bez dětských postav.
      • Díky za výbornou odpověď.
    • Protoze se vedeckym badanim a zkoumanim prislo na to, ze se lide te doby mnozili delenim. A pokud je nekdo odkragloval, tak se zvladli spawnout zpet.

      Jak sem psal, uz se tesim na 100+ proc stoji KC za stejny kulovy jako skyrim.
  • A ja myslel ze adaptivni hudba je neco, co ma kazda hra, jen u Kingdom Come se u toho dela takovy povyk. Ale ja to chapu - kdyz nekdo dlouho a intenzivne pracuje na nejakem projektu, obcas se stane, ze ztrati odstup a zacne svuj projekt povazovat za vec, ktera spasi lidstvo - stejne tak, jak se stalo Danu Vavrovi.

    Mimochodem, jeho kecy, ze nema vubec cas a ze nestiha natacet ani dev diary videa mi prijdou prinejmensim usmevne po te, co se podivam na jeho facebook kde velmi slusnym tempem sype ruzne politicke prispevky.
    • Adaptivní hudba stylu fade out - fade in ano. Tohle je úplně jiný level a nemyslím si že by to jakýkoliv projekt zvládl (jediné co se tomu z toho co znám přiblížilo byl Portal 2, kde hudba skutečně plynule reagovala na situaci, jenže tam to byl jen jeden loop do kterého byly přidávány další prvky. Tady se mění se situací plynule celý soundtrack)
      A udělat to navíc s živým orchestrem… To klade neskutečné nároky na skladatele, orchestr, dirigenta (vše musí být naprosto perfektně načasované)
    • Mas pravdu, spousta her ma adaptivni hudbu, a je to koncept, ktery existuje uz hodne dlouho. Co jsem popsal, je, jak to delame my, protoze existuje tisic a jeden zpusob, jak takovou vec navrhnout a realizovat. Kazdopadne dekuju za feedback! Az budu priste zase nekde povidat, venuji nejaky cas tomu, jak to maji jine hry a jine multimedialni projekty, aby bylo jasnejsi, proc o tom vubec mluvim.
      • Ahoj Adame, moc diky za prednasku, velmi poucna!!
    • wenceslaus
      Každá hra má fade out / fade in. Tohle je jiné, ty stopy na sebe skutečně navazují.
    • Ktera hra ma hudbu ktera plynule prechazi z jedne skladby do druhe?

      To klicove slovo je "plynule"
      • Nema pravdu, ze kazda. Ale kazda druha opravdu ano.

        Napr.i Unreal Engine ma krasnej priklad pro zacatecniky tady v tomhle:
        https://docs.unrealengine.com/latest/INT/Resources/Showcases/BlueprintExamples/index.html
        Zapojit to je docela jednoduche. Jen musis vedet na co ma reagovat.
        • Poslal jsi spravny link? Nemuzu to tam najit.

          Jen pro upresneni, nejde o to, ze se hudba zmeni prechodem z mista na misto (z triggeru na trigger). Jde o to, ze hudba plynule prejde z jedne skladby do druhy. Tedy ne jednoduchy FadeIn&FadeOut, ale musi na sebe navazovat primo jednotlive takty, rytmus, nastroje, tonina, feel apd.

          Dworkin vyse postnul iMuse, ktery funguje moc pekne, jedna se ale ciste o MIDI. Jestli se nekdo pokusil o neco podobneho s orchestrem nevim. Tahle sranda je dost unikatni programovani, jsem moc zvedavy na vysledek!
      • Asi tak ... uplne vsechny? Tohle se totiz jako novinka prezentovalo nekde v devadesatych letech.
        • Myslíš iMUSE?
          • Pekny, tohle jsem neznal, diky.
      • Paulcz
        Asi myslí adaptivní hudbou to, že když se postavička dostane do lokace X spustí se track Y :)
  • Zní to zajímavě, v celku mi to tam i sedí.

    Dodnes ale považuju za výbornej mix historický a moderní hudební formy (alespoň na tu dobu vzniku) u OST k filmu Ladyhawke (Jestřábí žena). Uměl bych si takovej průnik žánrů představit i u KCD. *5*
  • Kazdej jeden z vas, kdo breci, ze tam nebudou deti, kdyby zjistil, kolik implementace sebere pracovnich hodin a co vsechno by tam kvuli tomu nebylo navic, by okamzite sklaplo a sli by zpatky na minecraft.
    • Jasne, on ten o 30-50% zmensenej model postavy a par ksichtofotek zabere nejmin 2 roky vyvoje ... mno ... sem zvedav, kdy se tam objevi cernoch, asiat ... aby to bylo radne multikulti.
      • To prave ze neni o zmenseni modelu postav, Dan to uz docela jasne zduvodnoval.

        Prvni, mene zasadni problem je ten, ze dite se proste nepohybuje stejne jako dospely clovek.
        Druhy, zasadnejsi problem je ten, ze mnoho animaci pro dospeleho cloveka by neslo pouzit pro postavu po polovinu mensi, protoze dite s prostredim interaguje jinak. Danuv priklad byl usednuti na zidli - dospely clovek si sedne, dite musi vyskocit.

        Ja z absence deti zrovna nadseny nejsem, ale pokud bych si mel volit mezi hrou bezdetnou a hrou, ktera kvuli eye-candy feature vysla o nekolik mesicu pozdeji, volim prvni moznost. Nemluve o tom ze cena mesice vyvoje neni zrovna zanedbatelna.
        • Ve skyrimu kterej vavra kritizoval deti sou. Vavra je ten, kdo tu vykrikuje, ze dela simulaci. Takze to je howno simulace, protoze deti sou a byly zece ZASADNI soucasti ty doby. Ono totiz v ty dobe bylo normalni, ze rodina mela 10 deti, protoze jich treba 5 proste pomrelo. Takzde deti byly naprosto vsude kolem. A deti taky samo makaly na polich, statcich ... proste vsude, ekonomika na tom byla zalozena. A mimochodem, i v ty nasi slavny trilogii ... deti SOU a neni jich tam zrovna malo, ucastni se primo i boje.

          Tohle je proste klasicky prizdisracsvi, aby nedej boze hra nedostala rating 18+
        • wenceslaus
          Děti ale nejsou vůbec eye-candy, jsou pro uvěřitelé zobrazení společnosti dost zásadní. Zvláště ve hře, která právě na uvěřitelnost klade takový důraz (a jinak se jí to skvěle daří). Osobně bych klidně obětoval jiný obsah, počkal pár měsíců a ještě připlatil... ale ta volba tu, bohužel, není.
    • Nesmysl. Děti tam chybí. Svět nebude uvěřitelný a tím se celkově sníží jeho kvalita.

      Implementace dětí? 3 modely? Nebylo by potřeba na ně přenášet cokoli dalšího, co mají ostatní NPC. Velmi jednoduché. Děti tam nebudou výhradně ze strachu, že by bylo možné je zabít a tím pádem by hra měla jiný rating. Takže jde výhradně o obchodní rozhodnutí. Jaká škoda.
  • frag.ment
    Kingdom Come nikdy nevyjde ve finální verzi, to už snad musí být každému jasné.. Možná v tom i někdo vypral trochu peněz (možná hlavní záměr).
    • Priste napis, ze nemas rad Vavru a informacni hodnota tveho prispevku vyjde zhruba nastejno.
      • frag.ment
        Nevím, jak jsi na to přišel, mně Vávra nijak nevadí (i když ho nestavím na piedestal, jako většina) a naopak jeho názory v Levelu čtu rád. Jen se mi to celé zdá trochu podivné. Původně to měla být celá hra, pak se rozhodli to rozkouskovat, první část je pořád v alfa verzi..
        • Asharak
          Kolik si toho četl o přechodu hry do alfa-verze, bety a finální vlastně? *7*
        • Takze ne, ze to musi byt kazdemu jasne, ale to jen tobe se to zda podivne.
          • frag.ment
            Myslíš, že jen mě? Máš nějaký průzkum, pane X?
            • Nemam, ale napred jsi psal, ze to musi byt kazdemu jasne a pak, ze se ti to zda cele podivne, a to jeste jen trochu, tak se rozhodni.
  • Zetko: Důvod je moc práce a asi připosranost. Byla by to pro Vávru moc velká výzva, on leda pomluvit Skyrim, ale pak je celkem k smíchu když Skyrim děti měl...
  • To bude jednho galaktickyvelké boom techdemo. Hrát se to podle nebude moc dobře.
    • Preklad : Jejky to vypada moc slozite, radsi se vratim na Maria.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit