Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • škoda že v te hre je lukostrelba a magie spíš do počtu a stealth tam není vubec, protože to je muj nejoblbienejší styl hraní. a pohled z první osoby by tam mohl být.
  • Situace kdy prijde na pomoc modrý fantom nastane pouze v případě, má postava nasazeny trinkter od conventu, které tuto vlastnost poskytuje. V článku schází také Mad fantomové. Několikráte se mi stalo, že se vytvořil ve hře battleground kde se řeže 6 hráčů :D
  • Loneck
    Tohle mě rozesmálo:

    http://www.youtube.com/watch?v=1HvLMyr5eqs&t=7m24s
    • zajimavej youtuber, toho jsem ješte neznal
      • Loneck
        Jo je v poho.
        • Kde je?
          • Loneck
            V pohodě.
  • Tato recenze není špatná, ale pár argumentů je podle mě mimo a chtěl bych říct svůj názor a trochu je osvětlit. Jinak hraji na konzoli PS 4 a předchozí díly na PS 3.
    První z nich, že umístění ohnišť je ve trojce zbytečně daleko od bosse, protože díky level desingu je cesta k němu lehce proběhnutelná narozdíl od předchozích dílů? Já jsem dohrál každou souls hru několikrát a nestalo se mi, že bych nedokázal cestu k bossovi proběhnout bez boje po troše cviku.
    Druhá je, že lokace jsou většinou za sebou, takže se vám nestane, že kvůli špatné cestě dostanete pořádně přes pytel, jako v DS1 a 2. To sice ano, ale stejně jako v Bloodborne jsou zase lokace rozsáhlejší, otevřenější a můžete se vydat blbou cestou, dostat přes pysk a nakonec zjistit, že "tyhle dveře z této strany neotevřeš", takže čelem vzad.
    Třetí je nedoladěné označování nepřátel, konkrétně u obřích krabů. Pardon, ale bojovat s několikanásobně větším soupeřem za pomoci označení, je samo o sobě kontraproduktivní a jestli se do něj nedokážeš s přehledem trefit bez něj, tak je něco špatně s tebou. Jinak osobně se mi to nestalo.
    Čtvrté je nepřehledný inventář. Já tedy s inventářem problém nemám a oproti minulým dílům je to vrchol přehlednosti.
    Poslední je zmíněný repetitivní zážitek a pokud jste s předchozími díly strávily více času, je nejlepší se zamyslet, jestli se koupě vyplatí. K tomu jen řeknu, že jsem s každou souls hrou co vyšla (od Demon souls do Bloodborne) strávil více jak 200h herního času a nad koupí jsem neváhal ani minutu. DS 3 dohrávám podruhé a pustím se do něj jestě několikrát a to samé k dřívějším dílům. Takže koupě nebo opakující se zážitek není problém, prostě buď vás souls série zaujala a nemáte problém nebo nezaujala a problém budete mít i kdyby to bylo něco jiného, jako např. Bloodborne.

    Jinak ve směs s recenzí souhlasím, ale osobně bych dal 9/10. Tak snad můj příspěvek pomohl někomu objasnit věci co ho v recenzi pohněvali nebo třeba odrazovali od koupě. A čistou hlavou můžu tuto hru doporučit všem co mají rádi tento styl her, krom těch co už jim předchozí díly nesedly.
    • Nu zajímavý feedback.
      Já bych možná ještě zpochybnil, zda autor recenze vůbec hrál druhý díl. Modří fantomové tam už byli, stejně tak jednoduše viditelná zátěž výstroje v procentech. To není nic, co by přinesl třetí díl.
    • Hlavne su tie ohniska uplne zbytocne daleko od bossa v kazdej jednej souls hre. Este idealnejsie je dat to pod rebrik alebo vytah...vrchol zbytocneho designu.
      Katastrofalny inventar je tiez v kazdom jednom souls. Trojka na tom je ale z nich naozaj najlepsie.
      • Bez si zahrat nejakou casual hru a neplávej po jedine poradne hre/serii, ktera jeste vychazi.
      • to je zase kec slovenského uber trolla... Průmer 30-45 sec je strašná vzdálenost. Fakt že jo :D
        • nightborne
          A při dvaceti pokusech u bosse už je to naprosto zbytečná, nadbytečná, ničemu nesloužící čtvrthodina. Osobně - to ti to takhle vyhovuje, baví tě to, líbí se ti to, nebo to jen akceptuješ, protože to k Dark Souls prostě patří a bez toho by to zkrátka tak nějak "nebylo ono" ;)?
          • takže ohniště by mělo být těsně před bossem nebo ještě lépe měl by fungovat F5 jako v Zaklínači, aby jsi to mohl pořád ukládat. Super! Co začneme vyčítat příště? Že je to moc dark fantasy, že by jsme chtěli nějaké další klišoidní high fantasy s elfama a trapslíkama.
            • nightborne: zmenila by se cela hra a jeji feeling, pravdepodobne by zapadla prachem a netusil bys, kdo to je from software. Cena za smrt je jedno z nejdulezitejsich designerskych rozhodnuti.
            • nightborne
              Ježiš, já z toho dycky strašně kvet. Jeden si potřeboval jít zakouřit, tak druhej si mezitím šel udělat kafe, z toho dostali nápad si jít udělat kafe další čtyři, a než se vrátili, na tanka přišlo sraní *1*
            • naoapak. Člověk si stihl umýt aji vlasy, než se ostatní připravili na TS :D Člověk toho u Wowka vždycky hodně stihl :)
            • Ale zazil a ano aj tam to bolo take nudne a otravne ;-)
            • tak to jsi asi nikdy nezažil progress Wowka. Než byl další pull, mohlo to tvrat klidně i přes 15 :D......
            • nightborne
              To víš, že děláme hry... imaginárně *1*

              Tyjo... no já nevim, ono to fakt asi bude hlavně o osobních preferencích, mně osobně by zas třeba vůbec nevadilo dvacet pokusů hned po sobě, je to takovej ten progressovej rauš... já zdaleka nejvíc kurvuju a mlátim s věcma právě při tom běhu =D
            • To jsou všechno hezké nápady(se divím, že netvoříte hry - pfff :)), ale těžko říct jak by to fungovalo, tvůrci jsou v současnosti leniví, takže ten level desing by možná nebyl na takové úrovni, kdyby měl možnost hráč zakládat bonfire či by ho měl před bossem.

              Oba pak zapomínáte na jednu důležitou věc, ta cesta k bossovi je důležitá, aby hráč trochu vydechl, popřemýšlel, zklidnil nervy. Kdyby následoval jeden pokus za druhým, mohlo by to mít zcela opačný efekt a bylo by více umírání a delší doba na bossovi.

              Mě teď trápí úplně jiné věci. Zaprvé jsem umřel asi tak dvacetkrát až třicetkrát za sebou na Aldrichovi. Za druhé jsem vstoupil předčasně do Rosaria finger, čim jsem si zrušil questline s Sirris, čímž jsem nemohl vstoupit do Blades of the Darkmoon, čímž jsem musel kvůli tropheji zabít Yorshku, což se mi tady příčilo, ale stalo se. Už ze zabití Priscilli jsem měl výčitky a teď jsem zabil její příbuznou. Ach, jsem hříšník...
            • Že by fungovalo v jedné lokaci, tak to neznamená, že by to fungovalo ve všech panebože.

              Co to je zase za příklad s tím nepřítelem? To už jsi docela zoufalý, ne? Že je ohniště u blízko nějaké enemáka je snad na úrovni, že by všechny byly u bosse? To snad nemyslíš vážně, že ne?
            • nightborne
              Počkej a ohništi v cele, od který metr a půl stojí nepřítel (smouldering lake), věříš, zatímco bonfire před bossem by byl problém z hlediska lore? Ale no tak =).

              Zcela ignoruješ můj příklad lokace, ve který mnou propagovanej design už je (IRITHYLL FOCKING DUNGEON, MEIT) a funguje parádně. Nu, ale dobrá, budu si tedy, jak navrhuješ, nadále myslet, co chci =).

              edit: Ale člověče, jak o tom tak přemýšlím, vůbec si neměl špatný nápad s tím, že by si hráči mohli zakládat bonfiry sami. Těch statických by tam bylo třeba míň, ale měl bys třeba, plácnu, jeden speciální item na dvě lokace, kterým by sis mohl vytvořit bonfire. To by tomu přidalo úplně novou rovinu. Good job =).
            • ne, nemyslím si to, napsal jsem to jasně asi pětkrát. Jestli to stále nechápeš, tak si asi sedíš na vedení. Vedlo by to jen k dalšímu zjednodušení, a že už tu sérii(Souls) jich potkalo docela hodně od Demon Souls...

              Zážitek by nebyl stejný, nezapadlo by to do stěta, hře bych tolik nevěřil, kdyby byl bonfire před každým bossem. Ztratilo by to kouzlo. Tímhle končím. Už mě to nebaví, mysli si, co chceš.
            • Takže hratelnost v DS se zčásti staví na probíhání těch samých lokací dokola (což v souhrnu zabere HODINY) a hledání zkratek? Cool design. *1*

              ...vlastně je to OK design - typický pro arkádové hry.
            • nightborne
              Jasně, nezpochybňuju, že borci mají v rukách skill, se kterým dostanou na lopatky cokoliv i třeba se základní zbraní a holým zadkem.

              Já takovej skill nemám, tudíž bych stejně lokace prozkoumával (a kdyby to bylo jako, jak už jsem psal, v Irithyll dungeon, musel bych i hledat zkratky, protože na jeden zátah ji neprojdu). Chtěl bych totiž co nejvíc shardů i chunků, chtěl bych lepší štít a v neposlední řadě bych chtěl mít i dobrej pocit, že jsem neminul něco zajímavýho, co si tvůrci připravili, protože jsem pospíchal. Takhle bych alespoň hrál já osobně.

              Tvůj názor, že hledání zkratky k bossovi je součástí dobrýho zážitku, neignoruju. Jenom říkám, že hledání zkratek může fungovat i v rámci lokace, nejenom k bossovi (viz opět ten dungeon), a zábava to je přinejmenším srovnatelná, nemyslíš?

              Imho design, kdy bude bonfire na začátku lokace, jako je teď, lokace velká a nebezpečná, s možností zkratek, a pak jeden bonfire a boss, by nabízel stejnou zábavu a menší porci frustrace, než je tomu teď.
            • PS. Navíc by to bylo naprosto stupidní, že ohniště se "náhodou" objeví před bossem. To tam určitě postavil boss, aby ho hráč rychleji porazil. Božinku, to je zase debata o ničem...

              To už by tvůrci ani nemuseli přemýšlet o bonfire a hráč by si je mohl zakládat a to by vedlo jen a jen k dalším zjednodušením...

              NE!
            • Proč by ne? Já ti Bloodborne projedu Bloodborne se základní zbraní prvních pár(v podstatě bych dal všechny) bossů naprosto bez problému, to samé DS3. Pokud to umíš, tak to zvládneš i s pěstmi. Navíc základní suroviny potkáš během cesty, posbíráš, co vidíš a sprintuješ k bossovi, takže budeš mít i ty suroviny, to zase ne, že ne... To dobře víš, tak tu nehraj Zagorku.

              Zcela ignoruješ můj názor, že zkratka k bossovi, která ti zkrátí cestu, ti zlepšuje herní zážitek.

              Ne, doufám, že to nikdy ve hře podobného stylu nebude.
            • nightborne
              Jasně. Prosprintit lokaci, zabít bosse... se základní nevylepšenou zbraní, žeano, protože průzkum je přeci čistě kvůli zkratkám, rozhodně ne proto, abys nabral titanite nebo infusion gemy. Nesmysl.

              A mimochodem, kdo říká, že by tam zkratky nemohly být? Lokace jsou velký už tak dost, umíráš v nich už tak dost.

              Vzpomeň si na Irythill Dungeon. Perfektně navržená lokace, kde sis postupně odemykal zkratky dál a dál. Do toho prvního patra. Pak tu další rovnou k obrovi. Pak ještě jednu dolů do toho sálu s davem jailerů.

              A na konci lokace byl bonfire. Aby ses k němu dostal, hezky sis ty zkratky musel odemykat, přesně, jak se ti to líbí. A teď si představ, že by hned za ním byl boss (což je skoro pravda, protože zrovna v tomhle případě to k Yhormovi bylo opravdu kousek). Bylo by na tom něco špatně?

              Ne, úplně stejnej skvělej herní zážitek, ochuzenej o vůbec nic.
            • další tři odstavce o hovně... Sry o naprostém hovně. Takže ještě jedou. Pokud bys zaparkoval bonfire před každého bosse, tak by průběh většiny hráčů bylo přesprintovat lokaci, zasednou k Bonfire, zabít bosse, vylepšit si postavu a tak dále.

              Zrušil by jsi radost, že jsi objevil zkratku, že zkrátíš cestu k bossovi o půlku, tvůrce by vlastně nemotivovalo nic dělat skvělý level desing a byl by to úpadek herního desingu, hry a vznikl by z toho placka jako Zaklínač s F5.

              Děkuji nechci, já chci objeovat zkratky. Hlavně Bloodborne na to bylo famózní.
            • nightborne
              Myslíš, že lidi prozkoumávají kvůli tomu, aby našli zkratky? Já ti nevím, skoro bych řekl, že spíš chtějí nabrat duše, posbírat předměty a posílit svoji postavu.

              Představ si, že by bonfiry byly rozmístěný víceméně stejně, jako jsou teď, jenom by navíc byl jeden před každým bossem. A nebo by tam dokonce nebyly ani ty "na půl cesty", byly by tam jen a pouze ty před bossem. Co by bylo špatně? Byla by to menší výzva? Sám jsi připustil, že těch 40 vteřin běhu k bossovi výzva není. Je to jenom otrava.

              Takže ještě jednou - nacházíš zalíbení, zábavu v nutnosti pokaždý běžet, nebo to jenom automaticky bereš jako součást Dark Souls?
            • změnilo by se to, že většina by se na nějaký průzkum vysoka vysrala, jelikož by je vůbec nic nemotivovalo hledat zkratky.
            • nightborne
              Jo, ohniště hned před bossem. Logickej design. Hráči by stejně prozkoumávali lokace kvůli lootu a kvůli tomu, že jsou zkrátka fenomenálně navržený. Když si odpustíš rádoby vtipný urážky, dokážeš mi říct jedinou věc, která by se změnila nebo byla horší, kdyby sis zbytečnejch 40 vteřin běhu k bossovi mohl ušetřit?
  • iSpirit
    Nakonec souhlasím s tou 8/10. Myslím, že je to v každém směru o dost horší než Bloodborne. Na druhou stranu, že za tak krátkou dobu dokázali vymyslet skvělý level desing pro trojku a celkově skvělý díl a skvělé zakončení série, si zaslouží obdiv. Pro příště ale Praise the Moon! Štíty jsou ohrané...
  • Asi nastal cas opustit Tiscali Games. Chapu ze zijete z reklamy ale pokud mam zapnuty AD block a nyni nevidim zadne obrazky je neco spatne.
    • Rejsek
      Vážně? A kam jako teď půjdeš? Zvážil jsi všechny následky?
    • solomon.short
      Chyba je na tvem prijimaci
      • jo máš pravdu něco s cache prohlížeče.
  • ahoj,dotaz ke dvojce, ve shaded woods je brana, dle navodu jsou potreba duse - sinner, old iron king, rotten a freja...su kousek od rottena. Duse Freji jsem jaksi spotreboval, vypadala normalne...narozdil od te Sinnera Old Kinga ty mely jiny tvar a jsouo oranzove...jsou opravdu potreba ty ctyri a ne ty tri ? Su ted KO bez duse Freji ? nejak se me to nezda....diky
    • Potřebuješ buď 1mil soul memoery nebo všechny 4 bosse u primal bonfire KO. Nic víc.
      • jj uz to mam uz jsem za, diky...dobrej pocit :) Vcera padl Rotten a tradaaaa
    • Zdar. Pokud si pamatuju ta brána se otevírá prstenem který musíš nasadit. Tusim ze je to king's ring. S dušemi to nemá nic společnýho
      • Prosmejdil sem net a jsou potreba duse tech 4 bosu a je jedno esli jsem je uz absorboval takze dobry :)
      • Je to tak
    • kennyB
      Ta brána se otevírá buďto za čtyři duše z bossů, nebo když jsi získal určitý počet soulů z klasickej nepřátel. Už nevím kolik jich je třeba, ale nemusíš se bát, že se dveře po spotřebování boss duše neotevřou *3*
      • takze staci jen fakt ze jsem je zabil...je to tak ? jejich duse klidne muzu trejdovat ci spotrebovat apod...tudiz zabiju rottena a doskacu k brane a ona se otevre...?
  • Nevím co dělám špatně, ale už v high walls dostávám od těch knightů neskutečně do držky, vlastně od všeho kromě základních potvor neskutečně dostávám. :D Hraju za knighta a příjde mi, že je strašně pomalý...nikomu se skoro ani nedostanu za záda. Mám u tohoto classu zůstat nebo mám zkusít jiný?
    • Na 30-70% máš normalní rychlost rollů a insisible frames. Takže stačí nemít přes 70% equip burden, knight class má dost slušné zakladní vybavení, párkrát upgradni ten meč. Na ty enemy knights buď rollovat jejich útoky, nebo se držet na té straně kde mají stít - počkat až zautočí a dát mu backstab animaci párkrát.
    • Zostan u knighta. Je to lahka classa. Chod si upgradnut zbran ak mas shardy a upgraduj strengh a vigor. A najdi Claymore mec. Je to top zbran a je pri tom drakovi ktory chrli ohen, ked pojdes hore schodmi a potom dolava.
      • No tak na tuhle radu jsem si vzal claymore a je to ještě horší... Předtím jsem měl menší meč a už začínali padat slušně a sekání bylo o dost rychlejší, údery padaly pěkně rychle za sebou. Říkám si "ok, vezmu teda ten clymore a bude to ještě lepší" a ono ne... Věcí mam pod 70%...
        • zůstaň u long sword, na začátku je k nalezení raw gem, nevím, jestli ho už máš, ale prostě si ho hoď přes infuse(u kováře) do long sword. Long Sword je opravdu v tomhle díle silný(ani nevím proč), takže pro začátek to bude pro tebe nejjednodušší.
          • Ale jo, nějak to půjde...Ale než já to dohraju a jestli vůbec, tak mi to zabere x stovek hodin. :D Teprve jsem sundal Vordta a už mám odehráno přes 7 hodin. :D
    • Classa je nepodstatna.
    • jestli nejsi pretižený, je to weight ratio ktere by nemelo byt tuším pod 70%
      • *nad 70
  • Kvalita hry je priamoumerna poctu diskutujucich
    • Tilwaen
      V tom případě je Skyrim nejkvalitnější hrou.
      • vsak je to super hra
        • Tilwaen
          Neříkám, že není; sama jsem v něm utopila tolik hodin, až to není pěkné.

          Označil bys ho ale za nejkvalitnější hru?
          • To záleží na tom, jaká jsou tvá kritéria a jaký druh kvality hledáš
          • ta hra je placatá a plytká, neslaná a nemastá. Velký svět, ale nudný, prázdný, plný vaty, nudné souboje, nudné vedlejší questy, nudná hlavní linie.
            • skyrim rozhodne nemel nudne souboje, naopak hodne repetitivní je ma dark souls
            • taky jsem to tak po vydání hrál, ale je to blbost, Skyrim je už v základu lehká hra, proč si ho ještě ulehčovat nějakou broken mechanikou jako je kovářství, pravá challenge je v tom, udělat ze Skyrymu těžší hru *1*
            • ta hra je celá polámaná svýma mechanikama. Hrál jsem to pár měsíců po vydání bez modů. V podstatě stačilo strávit několik hodin trénováním blacksmithování, craftováním a enchantováním (neustále vyrábět dýky a enchantovat je). Jakmile měl člověk toto na max, tak si mohl vytvořit naprosto OP zbraně a stal se neporazitelným.
            • Skyrimu docela pomůže kombinace nejvyšší obtížnost + ironman hraní na jeden život, to je pak občas při soubojích docela slušný adrenalin
  • Díky za dobrou nepřestřelenou recenzi. Přečetl jsem, mrknul na YouTube a víte co? Přesvědčili jste mne. DS3 si pořídím a malým dílkem to bude i díky této recenzi z Games, která na mne nepůsobí jako reklamní materiál (zdravím Skyrim, DarkSouls II a hry ze sérií Assassin's Creed a Uncharted), ale jako vítaná pomůcka.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit