-
Moc si ty mínusy bereš. Ale proč s tebou lidi nesouhlasí je asi proto, že Dark Souls vyčítáš, že je to Dark Souls:-) Hra je založená na tom, že se s tebou prostě ne..re. Boss hned na začátku? Hmm, to máš hráči problém, holt se musíš snažit Necháš se odradit? Asi to nebyla hra pro tebe... Nic tě nevaruje před brutálně silnou postavou? Dostaneš prostě na budku, to ti musí jako varování stačit. A že jsi přišla o duše? Tvoje chyba, měla sis rozmyslet, jestli tam budeš s dušema chodit:-) Tohle taktizování jestli jít ještě kousek, nebo se vrátit a utratit duše je prostě součást DS, je nesmysl to té hře vyčítat. Navíc nemáš pravdu s tím, že o duše u bosse pokaždé přijdeš, já třeba u toho prvního o ně nepřišel ani jednou - prostě si je musíš po předchozí smrti sebrat, než začneš znovu bojovat. Můžeš to opakovat pořád znova a znova, třeba u toho prvního to bylo úplně v poho - a to jsem totální DS loser a dával jsem ho asi 20x
-
https://www.youtube.com/watch?v=dfqJRzH8e5c&feature=youtu.be
-
Takže dohráno.
Obtížnost samotné hry (nepočítaje některé boss fighty) není až zas tak vysoká. Chce si jenom uvědomit, že to není Diablo a do soubojů jít trochu s rozmyslem (často agresivně, ale s rozmyslem). Byla to moje první hra s gamepadem, takže začátek byl trochu krušnější, ale po pár hodinách se po světě Dark Souls dá pohybovat vcelku bezpečně a hlášku "YOU DIED" vidíte opravdu zřídka.
Boss fighty:
Když nepočítám hardcore hráče, kteří jsou schopni i ty nejtěžší bose vyklepnout kdykoli a za jakýchkoliv podmínek), tak jsou boss fighty v podstatě otázkou trpělivosti spojenou s trochou štěstí. Hlavně v druhé fázi boje u tužších bosů stačí udělat jedinou chybu, být na špatném místě, nebo jenom ztratit lock a může následovat instant kill z plného zdraví. Ale když tam půjdete 10x nebo 20x, tak se to jednou podaří. Problém je, že opakovat 20x to samé už opravdu zábava není, a to hlavně proto, že podstatnou část času strávíte "na cestě k bosovi". Pokud bych měl vyzvednout jednu věc, která mi na Dark Souls opravdu vadí, tak jsou to právě jalové cesty od nejbližšího bonfiru k bosovi. Všechny nepřátele po cestě stejně oběhnete, takže je to naprosto zbytečná a frustrující ztráta času. Osobně si myslím, že by hratelnosti velmi prospělo, kdyby bylo možné boss fighty opakovat okamžitě. Stávající způsob potlačuje možnost jít do soubojů kreativně (nutí vás spíš "hrát na jistotu"). Každý si dvakrát rozmyslí někam dvě minuty běžet, pak "zkusit něco nového", za dvě vteřiny být mrtvej, pak zase dvě minuty běžet tu samou trasu... a tak pořád dokola.
Já trpělivý nejsem, takže dám 5 pokusů a poté použiji pomoc NPC (poprvé u Pontiff Sulyvahn, ale už u Abyss Watchers jsem o tom silně uvažoval).
Celkově se ovšem jedná o skvělou hru s jedinečnou atmosférou (a to nemyslím jen jako frázi - atmosféra hry je skutečně velmi specifická). Rozhodně si někdy zpětně dám první a druhý díl (abych si doplnil vzdělání a hlavně abych se pobavil). -
*15*
-
Hoja..
Jo, vidíš, takhle jsem na to nekoukala. Jo, sice máš pravdu, ale ano : Přikládám na to váhu, protože jsou to rozdílné názory lidí.
Jest-li bude můj příspěvek v totál mínusu , je mi jedno !! jak kdy !!.... . Osobně pro to mám důvod, proč ty topiky takto psát a pokud si myslím, že mám na pevnou stranu pravdu, tak přesně v tenhle moment mínusů bych ráda věděla, proč tomu tak není. Řekla bych, že díky " mínusům " se mohu dovědět něco, co mi uteklo. Popřípadě odlišné pravdy!!....
Pokud vůbec někdo klikne na " - " , tak by měl přece udat důvod proč na něj kliká ne ????.. Jak mám vědět, s čím ten člověk nesouhlasí, když prostě jen klikne na ! - ! ?? Jasný, úpa jasný, proč nemám brát ty mínusy tak vážně ( jak jsi psal )...tak ale od čeho je potom diskuse?? Od toho, abych jí nebrala vážně, když mi někdo ani nedá vědět, proč s tím nesouhlasí?? -
Vždyť nemusím mít pravdu!!! Ale bez odůvodnění ( " mínusu " ) se můj názor vlastně nemění a může pořád být špatný?? Tak proč ten dotyčný mi na ten jeho mínus něco neodpoví??
Jen tak si tu sednu a budu jen tak z legrace klikat na mínusy..... A ano, pak je nebudu brát vážně....Pokud se ale nemají brát vážně, proč tu jsou?? Dobře, promiň, jsem tu nová, ale abych řekla pravdu?? První, co bylo, když jsem jsem cokoliv četla, bylo vlastně : názor <<-- souhlas ( bo nesouhlas )
Opravdu bych ráda do ruky ve hře dostala toho člověka, který nesouhlasil....
Ano, vadí mi, když někdo nesouhlasí a ani nedá důvod proč a vadit mi to nepřestane...
Ale díky Tilwe za radu......ráda...... -
Moc si ty +/- bereš k srdci. A nejlepší způsob, jak posbírat nejvíc "nesouhlasím", je dát najevo, že ti vadí.
-
Opravdu mě zajímají argumenty, proč nesouhlasíte. Osobně to mám ze hry.
Jistě, neberu Vám Vaše negativa na můj článek a nesouhlaste, ale tak ty zápory ve vašem myšlení napište a ne, že jen kliknete na mínus!! Osvětlete nám, prosím, ostatním hráčům a ne/hráčům DS3, co se Vám na tom nezdá. Na Vašich nesouhlasech není vidět nic a upřímně?? Díky brutální obtížnosti hry to může být i zavádějící : Váš/Tvůj mínus.
Napište sem Váš/Tvůj názor...Ráda odpovím.
Lidé, kteří hru hráli ( a hrají ) by se vyjádřili, protože ví, o čem mluvím ( píšu )....
Tak hup na osvětlení situace Vašich/Tvých nesouhlasů.. -
Hoja...
Jeden nesouhlas <<-- Budiž -->> Ale pokud se mnou nesouhlasíš ( kdokoliv ), tak bych byla ráda, kdyby jsi mi Ty " Nesouhlase " napsal proč se mnou nesouhlasíš.... -
Ahoja.
Tak asi prvně bych chtěla říci, že je na trojce DS vidět, že je to už tak nějak pro fanoušky série. ( Myslím a Váš názor může být samozřejmě jiný a zcela ho respektuji )..ale...
Hrála jsem jen díl .II. a díl .III. Malinko mi přišlo zvláštní, že do prvních deseti minut hraní jsem se ocitla v boji s bossem. ( Pro novodobé hráče : ne, není to ta krystalická ještěrka, která Vám ale taky slušně zatopí ) Nebyl by to až takový problém, dokud se boss v polovině souboje nezmění na extrémně nebezpečnou potvoru, u které je těžko vypočítat, kde máte opravdu místo bezpečí před jeho chapadly, nebo jen se snažit dostat za jeho záda. To může být malinko matoucí díky tomu, že jeho masivita se z vteřiny na vteřinu změní. ( BTW : těchto proměn normálních mobů je ve hře poměrně spousta a většinou končí vaší smrtí. ...Samozřejmě supra ( ale jen pro fanoušky sériie ). Protože první boss ( až na proměnu ) není nějak úpa nebezpečný.
Jen to klade otázku, jest-li to nově příchozí hráče do DS nějak neodradí, protože obtížnost prvního bosse se s jeho proměnou posune o několik úrovní dále...
Mnozí namítnou, že jde použít věc, která je k objevení o kousek jinde, ale ..... jakákoliv rada by měla být na tuto hru čistě formou multiplayeru a nikoliv uvedená na forum.
Chtěla bych také zmínit, ( pro nově začínající ) že už na " první mapě " potkáte potvoru, která Vás nemilosrdně pošle pryč a pokud čekáte, že tato potvora ( s dai - katanou v ruce ) lze porazit, tak se velice pletete. Vlastně ano : lze porazit, ale nevěřte tomu, že se Vám to podaří. A pokud ano, tak počítejte se stem pokusů a toto číslo jsem vážně nepřehnala a i tak : nemáte u ní co dělat. Seštěno podtrženo : Hra Vás nevaruje formou nápisu : Otoč se, na toto místo jsi slabý. Varuje Vás tak, že Vás zabije. Což ale znamená ztrátu veškerých duší, co u sebe máte. Což bolí.
S tím také souvisí jedna malinká rada. ( Pro nově příchozí k serii Dark ). Nefarmit duše, dokud nezabijete prvního bosse, protože Vás o všechny připraví. Prvně jděte rovnou k němu a snažte se ho zabít, až přijdete na taktiku, jak ho porazit, tak až pak začněte farmit duše na přilehlé mapě. Nikdy opačně. Je škoda duší, které získáte během souboje s normálními moby. I Těm se vlastně vyhněte. Jděte pořád rovně. Mapa je " skoro lineární " , zabloudit nelze.
Jinak bych byla velice ráda, kdyby se kominuta DS ( přesněji DS3 ) rozrlostla a to hlavně do multiplayeru. Najděte trpělivost, vůli vyhrát, vůli pokořit něco, co se s Vámi vskutku nemazlí a přidejte se .
Za mě hodnocení 9/10...... Bohužel, za objektivnost vůči novým hráčům a jejich opomínání, je to 8/10... -
Co to tu blábolíš ty vannilo jdi raději hrát WoWka.
-
No nechápu ty lidi co maj na 486tce.... Každopádně kdybychom srovnali moje max detaily a tvoje, tak zjistíš, že možná nemáš max.....
-
A ta znovuhratelnost !!! DS 1 a DS 3 !!! Když si z relaxu chceš udělat peklo ....stal jsem se před lety masochistou a fakt to stojí za to ;-)
-
nightborne: zmenila by se cela hra a jeji feeling, pravdepodobne by zapadla prachem a netusil bys, kdo to je from software. Cena za smrt je jedno z nejdulezitejsich designerskych rozhodnuti.
-
Bez si zahrat nejakou casual hru a neplávej po jedine poradne hre/serii, ktera jeste vychazi.
-
jestli u toho chceš vytuhnout na nekolik stovek hodin tak to klidne hraj bez cheatu
-
3 pokusy na bosse od Aldriche zdaleka neplatí, tam jsem si zdechnul možná i 20x. A už na „velkejch krokodýlech“ (skrytí bossáci v jedné nekonkrétní lokaci před Anor Londo) mi párkrát naložili… Hraju s Claymorem a myslím, že teď už to má DS3 obtížnost tak akorát *2*
-
To asi ne, když se hraní DS1 moc říkat nedá, DEmon souls už vůbec ne *1*
Ta grafika tam ale mohla bejt i lepší když ta hra jede ve FHD na max v 60fps... takto působí místy až prázdně takové větší Bloodborne. -
Možná proto, že to byla první Souls hra. Čím víc dílů jsi hrál, tím ti to jde lépe *3*
-
Ja si z vanilly pamatuju progress Molten Core a Blackwing Lair :-)