Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Největší průserrr roku je Tyranny. 120K na hru od Obsidianu? Průserrr desetiletí....
    • Trapáček aaa už krade nicky... *15*
    • Morraw
      Skandáál *15*
  • to jsou zase bláboly (a to jsem to radši ani nečetl - ztráta času) Soude podle nadpisu
    • To jsou zase blaboby...
  • flash789
    Co nam chce basnik rict? ze kratkodobe vyvijene hry dopadaji lepe? mysli tim dnesni indie scenu z garaze? zazrazi ho ze velke open world hry trvaji dlouho udelat? ze kazdorocni Assasin/CoD hry jsou vlastne to spravne a dobre udelane? nebo je to jen rozjimani nad odkladanymi projekty ktere pro nekoho subjektivne dobre nedopadly? nejak nevim proc tenhle clanek vzniknul. Mozna jako rekapitulace to muze poslouzit dobre, ale vyvodit z toho ze takoveto hry nedopadaji dobre..sorry ale vetsi vaginismus jsem jeste neslysel.
  • BohumilCisar
    Max Payne = 5 let (metacritic 91), Operace Flashpoint = 5 let (metacritic 90), Mafia 2 = 7 let (metacritic 78), Starcraft 2 = 7 let (metacritic 82), LA Noire = 7 let (metacritic 79) ... A to jsou jen ty, které jsem si vybavil z hlavy. Všechny jmenované hry jsou podle mě velmi kvalitní. Chybu bych hledal v očekávání hráčů, ti si asi myslí, že když se něco vyvíjí 2x dýl, tak to bude 10x lepší...
    • Stalker :) 6 let minimálně
      • Zvlášť pokud to počítáš až po Lost Alphu
    • walltar
      Tak zrovna 5 let mě nepříjde jako nějak extra dlouhý vývoj.
      • BohumilCisar
        Z dnešního pohledu ti to tak přijít nemusí, ale tehdy to byly výjimečně dlouho vyvíjené tituly.
    • Final Fantasy XV= 81%, Last Guardian 82% Obě hry deset let. Jinak LA Noire má 89%...
    • Diablo 3 *15*
  • Predator2
    Podle mě článek o ničem. Proč dlouho vyvíjené projekty málokdy dopadají dobře? Je diskutabilní to málokdy a jinak je to většinou kvůli tomu, že během vývoje nastal nějaký problém. Ve finále ale neexistuje přímá souvislost s dlouhým vývojem. Ten vztah je nepřímý. Stejně tak je diskutabilní to, co člověk považuje za dobrou hru. Každý člověk to totiž vnímá jinak. Viz zmiňovaný Last Guardian. Pro někoho klidně hra roku a další herní klenot, pro jiné ne příliš zajímavá hra, která je neosloví. Dopadl ten dlouhý vývoj dobře nebo ne? Pro někoho ano, pro jiné ne.
    Klidně bych to mohl otočit: Proč krátce vyvíjené projekty málokdy dopadají dobře? Odpověď je taky vcelku jasná. I krátký vývoj je špatný. Ideální je vývoj tak akorát (dle typu hry) a ideálně podle plánu = minimum problémů na cestě za svým cílem. Ale i přesto výsledkem nemusí být hra, ze které si lidé sednou na zadek.
  • Na The Last Guardian sa čakalo hrozne dlho a 3 dni po vydaní to nikoho už nezaujímalo. Technicky je to totálne tragické a po stránke hratelnosti to je prinajlepšom priemer.

    Vzhľadom na technickú náročnosť dnešného vývoja AAA hier je niekoľko rokov dlhý vývoj úplne prirodzený. Už je dávno minulosťou , že pár ľudí v garáži sekalo 2 megapecky ročne, ktoré každý hral. Pamätníci si ešte možno spomenú na Heart of Darkness hru, na ktorej sa pracovalo okolo 6 rokov a v tej dobe to v magazínoch bolo rozoberané ako niečo neuveritelné a nakoniec to celkom dobre dopadlo.
    • stačí se podívat trolle na fora, na reddit, na youtube a zjistiíš, že hru zajimá spousty lidí, že to nezajíma zdejší redakci, tak to neznamená vůbec nic. Samozřejmě dle stupidní PC zdejší scény budeš soudit. LOL!
      • Ubrečený fanboy TLG bere kvalitu podle popularity. Myslel sem, že tuhle dmtní logiku už nikdo nepoužívá, ale vždy se najde nějaký poslední skaut.
        • " bere kvalitu podle popularity"

          Cože? *15* *15* *15*

          Reaguji pouze na to, že ta hra nikoho nezajímá, což je evidentní lež. Se prober trotle...
          • S evidentním lhaním si tu začal ty s tím, že Tyranny nikoho nezajímá, šašku... *15*
  • Jediná hra, které dlouhý vývoj snad i prospěl, je Stalker.
  • Jak dlouho ze uz se dela Kingdom....
    • 6+ years and still counting
      • walltar
        Oni už na tom pracovali 3 roky před kickstarter kampaní?

        Já jediné co četl, že na tom pracovali asi rok před tím, než začali kampaň což je cca 3 roky a něco. Takže by délka vývoje byla zatím 4 roky a něco.

        Pochybuju, že by na tom dělali už přes 6 let.
        • 6 let, jsou to proste kabrnaci
          cs.wikipedia.org/wiki/Warhorse_Studios
          • co dneska ty decka ve skole uci...srpen 2011 az leden 2017 je 4,5 roku ty kabrnaku *15*
            • Me teda vychazi 5,5 roku ale tak treba se pletu
            • prestan parit hry a zopakni si druhou tridu :D
            • tvl ty radsi mlc ani do peti napocitat NEUMIS *7*
        • samozrejme to je kravina...4+ je spravne
  • nintendacka97
    Nebojím se, že by dlouhý vývoj uškodil nové Zeldě. Ale to asi nebude typický případ, hotová byla už před 2 lety a odkládala se kvůli portu na Switch.
  • DNF nebol taky zly...dalo sa to hrat a skoda toho LA Noire....pre mna jedno z top diel sucssnej popkultury, genialna kriminalka a masterpiece. Scenaristicky herne genialne a kruto nedocenene. Kur.a orientu je vecna skoda ze nevyjde od Team Bondi. Ale tak to byva...aj Stieg Larsson napisal genialne Milenium a umrel este nez sa stalo slavnym. Je ale usmevne ako v games aj inde koluje ze Blizzard je nejaka dokonala firma. Starcraft 2 fail, zastarale a slabe predaje vdaka prisernemu rozdelenou na 3 casti, strata prohracskej zakladne, Diablo 3 extremne zalagovane hejtovane spociatku pay to win, dnes umreta hra, hearthstone a ta moba cista nudna ryza na peniaze, ziadna pridana hodnota a naznak genia loci a Overwatch detto...infantilna kopirka Destiny pre 10 rocne deti s nulovou umeleckou hodnotou a cista biznis hra. Vlastne Blizzard nejaku ozaj donru hru neurobil od doby Warcraft 3.
    • Diablo 3 mrtvé po 5 letech, to je strašný fail. Diablo 3 prodalo první týden víc, než FF15... *15*

      Obvious troll is obvious.
      • A pro tebe jsou jako prodeje prvni mesic smerodatny? Jeste u titulu Diablo na kterej se cekalo tolik let a lidi na to byli tak nateseny?
        You are the one who is trolling sir...
        • Jenomže prodeje první měsíc jsou nejsměrodatnější, ty trollingu. V té době je největší ziskovost, ty trollingu. A natěšenost s D3 souvisí stejně jako u 10 let vyvýjeného a vyhypovaného FF15, ty trollingu. Navíc D3 prodalo víc než FF15 i celkově, takže smolík ty trollingu. *15*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit