zavřít
...

Proč dlouho vyvíjené projekty málokdy dopadají dobře

Ještě před rokem snad nikdo nevěřil, že vydání věčně odkládaného The Last Guardian je doslova za rohem. Asi jenom málokdo byl pesimistou kvůli tomu, že by si vydání nepřál - historie však mnohé fanoušky her pesimismu naučila. Snad díky charakteru her samotných existuje celá řada “věčně” vyvíjených či...

Novější 1 2 3 Starší

  • xy (anonym)
    3 souhlasí, 1 nesouhlasí
    2hnisavec: Myslis jako ze by kvalitu mela hodnotit nejaka komis, a pak pridelovat dotace na to nepochopeny umeni z nasich dani? Podobne jako na provoz divadel co se neuzivej? Pripadne na chudaky cutalisty se statisicovejma platama co nemaj na provoz stadionu?
    30.1.2017

    reagovat

  • JÁ!!! (anonym)
    3 souhlasí, 3 nesouhlasí
    A KDY BUDE BEST OFF ZA MINULÝ ROK SAKRA PÍSEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *16* *16* *16* *16* *16* *16*
    30.1.2017

    reagovat

    • i (anonym)
      2 souhlasí, 1 nesouhlasí
      Koho zajímá doporučení když máš všude recenze (i zde) a tak si doporučení uděláš sám nebude mrkneš někam.
      30.1.2017

      reagovat

  • hnisavec (anonym)
    8 souhlasí, 6 nesouhlasí
    Milujem ked niekto argumentuje kvalitu predajmi pritom vacsinou to je naopak. Umelecky hodnotne diela sa minaju s masovym zaujmom a bezduche total mainstream veci ako overwatch idu aki teple rozky. Pritom ide o opakovanie tisic hodin jednej veci ako tupy skrecok zavrety v kolotoci.
    30.1.2017

    reagovat

    • jamar28 tiscali.cz
      1 souhlasí, 3 nesouhlasí
      Naopak? Jako že čím menší prodeje, tím kvalitnější hra? To si fakt myslíš?
      30.1.2017

      reagovat

    • zzz (inkognito)
      4 souhlasí, 0 nesouhlasí
      tak už to holt u sportu (a nově i esportu) bývá, že se opakuje to samé dokola, viz třeba fotbal, hokej, tenis nebo jakýkoliv další sport, vážně tohle někoho překvapuje? *1*
      30.1.2017

      reagovat

    • Kleptoman (anonym)
      3 souhlasí, 3 nesouhlasí
      to ze sa tie hry pacia tebe neznamena ze su umelecky hodnotne diela *3* a ked ich developery nevedia predat, holt je to ich chyba.. rad si pockam na tvoju hru ktora urcite nebude mainstream a pri 1000 hodinach hrania sa tam nebude nic opakovat, to sa tebe ako profesionalovi stat nemoze *1*
      30.1.2017

      reagovat

      • heh (anonym)
        2 souhlasí, 0 nesouhlasí
        Ale může to znamenat. Kvalitu poznáš se zkušeností. Prodejnost jí rozhodně neurčuje.
        30.1.2017

        reagovat

        • Kleptoman (anonym)
          1 souhlasí, 2 nesouhlasí
          tak podme ocenovat tie hry ktore hralo dokopy 100 ludi a tie, ktore hraju tisice kazdy den nechajme tak. tie patria do kosa.
          30.1.2017

          reagovat

          • kk (anonym)
            0 souhlasí, 0 nesouhlasí
            Jinak. Pojďme oceňovat všechno nebo nic. Pokud se chceš držet jen her s vysokým počtem prodejů, tak bych dával spíš ocenění za marketing.

            Btw, BigMac bych vžycky hodil do koše, pokud bych si mohl radši objednat z kvalitní burger restaurace, kam chodí těch 100 lidí... *1*
            31.1.2017

            reagovat

  • Anonym (anonym)
    9 souhlasí, 1 nesouhlasí
    L.A. Noire mě bavila jako jen málo her. Nedoceněná, ale velmi kvalitní hra a to i na dnešní dobu - kdo nehrál, zahrajte.
    30.1.2017

    reagovat

    • BohumilCisar tiscali.cz
      0 souhlasí, 0 nesouhlasí
      Souhlasím. Mně se LA Noire taky strašně líbilo, má to naprosto úžasnou atmosféru, která hráče úplně pohltí. Jediné, co mě tam vadilo, byl jízdní model, ten byl na můj vkus moc arkádový. Naštěstí tam byla možnost nechat řídit parťáka.
      30.1.2017

      reagovat

    • jj (inkognito)
      4 souhlasí, 1 nesouhlasí
      ta hra mne unudila k smrti tedy k odinstalaci behem par hodin
      31.1.2017

      reagovat

  • Anonym (anonym)
    3 souhlasí, 4 nesouhlasí
    Diablo III byla úspěšná maximálně proto, že těžila ze slávy předchozích dílů. Jinak to byla silně průměrná hra a v době vydání na trhu byly dokonce i lepší Diablovky (což je paradox). Znatelně se to zlepšilo až několik let po vydání.
    30.1.2017

    reagovat

  • zzz (inkognito)
    4 souhlasí, 1 nesouhlasí
    Musím říct, že z chování některých zdejších konzolových trollů zůstává rozum stát
    30.1.2017

    reagovat

    • jj (inkognito)
      2 souhlasí, 3 nesouhlasí
      to vis ten nedostatek kvalitnich her a frustrace z predrazene ceny sitoznich konzol her je musela nejak poznamenat...
      31.1.2017

      reagovat

  • Stacey Banicheck (anonym)
    6 souhlasí, 3 nesouhlasí
    No a jak to vypadá s Kingdome Come? Nebylo hlášeno, že vyjde v roce 2015?:( Ale tam snad problémy nejsou ne? Tým šlape, peníze jsou. Spíš se bojím, že si vzali na bedra velké sousto. Tím nechci říct, že na to nemají, ale takto realisticky pojatá hra bude potřeboval asi hodně piplání.
    30.1.2017

    reagovat

    • jj (inkognito)
      2 souhlasí, 7 nesouhlasí
      letos to bude 6 let a stále v nedohlednu *1* Forever
      30.1.2017 upraveno v 10:35

      reagovat

      • sk (anonym)
        5 souhlasí, 3 nesouhlasí
        4,5 :) poctari
        30.1.2017

        reagovat

        • jj (inkognito)
          3 souhlasí, 1 nesouhlasí
          Warhorse Studios je české vývojářské studio zabývající se tvorbou počítačových her. Bylo založeno v roce 2011... ze ty neumis vic jak do peti napocitat co? Zkus prstiky na obou rukou JU?
          31.1.2017 upraveno v 10:34

          reagovat

    • Kleptoman (anonym)
      0 souhlasí, 3 nesouhlasí
      ved prednasky z ich hry su kazdy rok na gds, makaju na tom ale kedze ich nieje 300 ako ine AAA firmy tak to trva trochu dlhsie
      30.1.2017

      reagovat

  • roflcopter (anonym)
    8 souhlasí, 5 nesouhlasí
    Proč je v nadpisu nějaké (mnou nepochopitlené) tvrzení a pak celý text jsou z drtivé většiny příklady opaku? Článek, aby byl nějaký článek...
    Duke Nukem Forever mě nezklamal. Dostal jsem to, co bylo slíbeno. Nebyla to cool moderní hra, ale o to přece ani nešlo. Bavilo a krásně jsem si i zavzpomínal. Naopak z D3 jsem byl zklamaný.
    30.1.2017

    reagovat

  • Honza (anonym)
    1 souhlasí, 2 nesouhlasí
    A nemusime chodit daleko. Za vylozene prusvihy povazuju: Diablo 3(launch a rana verze), Duke nukem forever a nedavno vydany The last guardian(technicka stranka hry).
    Podle meho dalsi prusvih bude nasledovat v podobe camelot unchained(jestli vubec kdy vyjde a paklize ano,tak grafikou a animacemi bude daleko za takovym warhammer online z roku 2008)
    30.1.2017

    reagovat

  • Jack1947 tiscali.cz
    4 souhlasí, 1 nesouhlasí
    Já jsem rád že FNF bylo oldschool - prostě to k tomu sedlo. Nic pro hráče COD a i když to bylo trochu neohrabané mě to bavilo.

    Max Payne jsem ani nějak neveděl že byl déle ve vývoji ale vývoj nebyl žádnej med to vím.
    29.1.2017

    reagovat

Novější 1 2 3 Starší

Tento formular nevyplnujte!!!
Jmeno:
Email:
Text:
povolené tagy

Přidej příspěvek

Přistupujete z neznámé IP adresy 54.198.210.67.
Opište kód z obrázku:   (Kód je nečitelný, ukaž jiný)

Český herní web, který se soustředí na hry pro PC, PS4, Xbox One, Xbox 360, PlayStation 3, Wii, 3DS, DS, PS Vita, iPhone a iPad. Pro všechny platformy nabízíme recenze, preview, videorecenze i pravidelné novinky. Na Games.cz najdete i podcasty, rozsáhlou databázi her a speciály k očekávaným hrám ze sérií jako Call of Duty, World of Warcraft, The Elder Scrolls, Assassin's Creed, Grand Theft Auto, Battlefield nebo FIFA.