Přejít na výpis diskuzí

Proč dlouho vyvíjené projekty málokdy dopadají dobře

29.1.2017 14:53
Ladislav Loukota 84 příspěvků

Ještě před rokem snad nikdo nevěřil, že vydání věčně odkládaného The Last Guardian je doslova za rohem. Asi jenom málokdo byl pesimistou kvůli tomu, že by si vydání nepřál - historie však mnohé fanoušky her pesimismu naučila. Snad díky charakteru her samotných existuje celá řada “věčně” vyvíjených či...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 2hnisavec: Myslis jako ze by kvalitu mela hodnotit nejaka komis, a pak pridelovat dotace na to nepochopeny umeni z nasich dani? Podobne jako na provoz divadel co se neuzivej? Pripadne na chudaky cutalisty se statisicovejma platama co nemaj na provoz stadionu?
    • jamar28
      Psst, nenapovídej. Ještě by se to nedej bože mohlo ujmout. *7*
  • A KDY BUDE BEST OFF ZA MINULÝ ROK SAKRA PÍSEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *16* *16* *16* *16* *16* *16*
    • Koho zajímá doporučení když máš všude recenze (i zde) a tak si doporučení uděláš sám nebude mrkneš někam.
  • Milujem ked niekto argumentuje kvalitu predajmi pritom vacsinou to je naopak. Umelecky hodnotne diela sa minaju s masovym zaujmom a bezduche total mainstream veci ako overwatch idu aki teple rozky. Pritom ide o opakovanie tisic hodin jednej veci ako tupy skrecok zavrety v kolotoci.
    • to ze sa tie hry pacia tebe neznamena ze su umelecky hodnotne diela *3* a ked ich developery nevedia predat, holt je to ich chyba.. rad si pockam na tvoju hru ktora urcite nebude mainstream a pri 1000 hodinach hrania sa tam nebude nic opakovat, to sa tebe ako profesionalovi stat nemoze *1*
      • Ale může to znamenat. Kvalitu poznáš se zkušeností. Prodejnost jí rozhodně neurčuje.
        • tak podme ocenovat tie hry ktore hralo dokopy 100 ludi a tie, ktore hraju tisice kazdy den nechajme tak. tie patria do kosa.
          • Jinak. Pojďme oceňovat všechno nebo nic. Pokud se chceš držet jen her s vysokým počtem prodejů, tak bych dával spíš ocenění za marketing.

            Btw, BigMac bych vžycky hodil do koše, pokud bych si mohl radši objednat z kvalitní burger restaurace, kam chodí těch 100 lidí... *1*
    • tak už to holt u sportu (a nově i esportu) bývá, že se opakuje to samé dokola, viz třeba fotbal, hokej, tenis nebo jakýkoliv další sport, vážně tohle někoho překvapuje? *1*
    • jamar28
      Naopak? Jako že čím menší prodeje, tím kvalitnější hra? To si fakt myslíš?
      • To on tvrdil? Lol...
        • jamar28
          Hned první věta.
          • treba vediet citat medzi riadkami :)
  • L.A. Noire mě bavila jako jen málo her. Nedoceněná, ale velmi kvalitní hra a to i na dnešní dobu - kdo nehrál, zahrajte.
    • ta hra mne unudila k smrti tedy k odinstalaci behem par hodin
    • BohumilCisar
      Souhlasím. Mně se LA Noire taky strašně líbilo, má to naprosto úžasnou atmosféru, která hráče úplně pohltí. Jediné, co mě tam vadilo, byl jízdní model, ten byl na můj vkus moc arkádový. Naštěstí tam byla možnost nechat řídit parťáka.
  • Diablo III byla úspěšná maximálně proto, že těžila ze slávy předchozích dílů. Jinak to byla silně průměrná hra a v době vydání na trhu byly dokonce i lepší Diablovky (což je paradox). Znatelně se to zlepšilo až několik let po vydání.
  • Musím říct, že z chování některých zdejších konzolových trollů zůstává rozum stát
    • to vis ten nedostatek kvalitnich her a frustrace z predrazene ceny sitoznich konzol her je musela nejak poznamenat...
  • No a jak to vypadá s Kingdome Come? Nebylo hlášeno, že vyjde v roce 2015?:( Ale tam snad problémy nejsou ne? Tým šlape, peníze jsou. Spíš se bojím, že si vzali na bedra velké sousto. Tím nechci říct, že na to nemají, ale takto realisticky pojatá hra bude potřeboval asi hodně piplání.
    • ved prednasky z ich hry su kazdy rok na gds, makaju na tom ale kedze ich nieje 300 ako ine AAA firmy tak to trva trochu dlhsie
    • letos to bude 6 let a stále v nedohlednu *1* Forever
      • 4,5 :) poctari
        • Warhorse Studios je české vývojářské studio zabývající se tvorbou počítačových her. Bylo založeno v roce 2011... ze ty neumis vic jak do peti napocitat co? Zkus prstiky na obou rukou JU?
  • Proč je v nadpisu nějaké (mnou nepochopitlené) tvrzení a pak celý text jsou z drtivé většiny příklady opaku? Článek, aby byl nějaký článek...
    Duke Nukem Forever mě nezklamal. Dostal jsem to, co bylo slíbeno. Nebyla to cool moderní hra, ale o to přece ani nešlo. Bavilo a krásně jsem si i zavzpomínal. Naopak z D3 jsem byl zklamaný.
  • A nemusime chodit daleko. Za vylozene prusvihy povazuju: Diablo 3(launch a rana verze), Duke nukem forever a nedavno vydany The last guardian(technicka stranka hry).
    Podle meho dalsi prusvih bude nasledovat v podobe camelot unchained(jestli vubec kdy vyjde a paklize ano,tak grafikou a animacemi bude daleko za takovym warhammer online z roku 2008)
  • Jack1947
    Já jsem rád že FNF bylo oldschool - prostě to k tomu sedlo. Nic pro hráče COD a i když to bylo trochu neohrabané mě to bavilo.

    Max Payne jsem ani nějak neveděl že byl déle ve vývoji ale vývoj nebyl žádnej med to vím.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit