Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • BohumilCisar
    Max Payne = 5 let (metacritic 91), Operace Flashpoint = 5 let (metacritic 90), Mafia 2 = 7 let (metacritic 78), Starcraft 2 = 7 let (metacritic 82), LA Noire = 7 let (metacritic 79) ... A to jsou jen ty, které jsem si vybavil z hlavy. Všechny jmenované hry jsou podle mě velmi kvalitní. Chybu bych hledal v očekávání hráčů, ti si asi myslí, že když se něco vyvíjí 2x dýl, tak to bude 10x lepší...
    • Stalker :) 6 let minimálně
      • Zvlášť pokud to počítáš až po Lost Alphu
    • walltar
      Tak zrovna 5 let mě nepříjde jako nějak extra dlouhý vývoj.
      • BohumilCisar
        Z dnešního pohledu ti to tak přijít nemusí, ale tehdy to byly výjimečně dlouho vyvíjené tituly.
    • Final Fantasy XV= 81%, Last Guardian 82% Obě hry deset let. Jinak LA Noire má 89%...
    • Diablo 3 *15*
  • Predator2
    Podle mě článek o ničem. Proč dlouho vyvíjené projekty málokdy dopadají dobře? Je diskutabilní to málokdy a jinak je to většinou kvůli tomu, že během vývoje nastal nějaký problém. Ve finále ale neexistuje přímá souvislost s dlouhým vývojem. Ten vztah je nepřímý. Stejně tak je diskutabilní to, co člověk považuje za dobrou hru. Každý člověk to totiž vnímá jinak. Viz zmiňovaný Last Guardian. Pro někoho klidně hra roku a další herní klenot, pro jiné ne příliš zajímavá hra, která je neosloví. Dopadl ten dlouhý vývoj dobře nebo ne? Pro někoho ano, pro jiné ne.
    Klidně bych to mohl otočit: Proč krátce vyvíjené projekty málokdy dopadají dobře? Odpověď je taky vcelku jasná. I krátký vývoj je špatný. Ideální je vývoj tak akorát (dle typu hry) a ideálně podle plánu = minimum problémů na cestě za svým cílem. Ale i přesto výsledkem nemusí být hra, ze které si lidé sednou na zadek.
  • flash789
    Co nam chce basnik rict? ze kratkodobe vyvijene hry dopadaji lepe? mysli tim dnesni indie scenu z garaze? zazrazi ho ze velke open world hry trvaji dlouho udelat? ze kazdorocni Assasin/CoD hry jsou vlastne to spravne a dobre udelane? nebo je to jen rozjimani nad odkladanymi projekty ktere pro nekoho subjektivne dobre nedopadly? nejak nevim proc tenhle clanek vzniknul. Mozna jako rekapitulace to muze poslouzit dobre, ale vyvodit z toho ze takoveto hry nedopadaji dobre..sorry ale vetsi vaginismus jsem jeste neslysel.
  • L.A. Noire mě bavila jako jen málo her. Nedoceněná, ale velmi kvalitní hra a to i na dnešní dobu - kdo nehrál, zahrajte.
    • ta hra mne unudila k smrti tedy k odinstalaci behem par hodin
    • BohumilCisar
      Souhlasím. Mně se LA Noire taky strašně líbilo, má to naprosto úžasnou atmosféru, která hráče úplně pohltí. Jediné, co mě tam vadilo, byl jízdní model, ten byl na můj vkus moc arkádový. Naštěstí tam byla možnost nechat řídit parťáka.
  • Musím říct, že z chování některých zdejších konzolových trollů zůstává rozum stát
    • to vis ten nedostatek kvalitnich her a frustrace z predrazene ceny sitoznich konzol her je musela nejak poznamenat...
  • Milujem ked niekto argumentuje kvalitu predajmi pritom vacsinou to je naopak. Umelecky hodnotne diela sa minaju s masovym zaujmom a bezduche total mainstream veci ako overwatch idu aki teple rozky. Pritom ide o opakovanie tisic hodin jednej veci ako tupy skrecok zavrety v kolotoci.
    • to ze sa tie hry pacia tebe neznamena ze su umelecky hodnotne diela *3* a ked ich developery nevedia predat, holt je to ich chyba.. rad si pockam na tvoju hru ktora urcite nebude mainstream a pri 1000 hodinach hrania sa tam nebude nic opakovat, to sa tebe ako profesionalovi stat nemoze *1*
      • Ale může to znamenat. Kvalitu poznáš se zkušeností. Prodejnost jí rozhodně neurčuje.
        • tak podme ocenovat tie hry ktore hralo dokopy 100 ludi a tie, ktore hraju tisice kazdy den nechajme tak. tie patria do kosa.
          • Jinak. Pojďme oceňovat všechno nebo nic. Pokud se chceš držet jen her s vysokým počtem prodejů, tak bych dával spíš ocenění za marketing.

            Btw, BigMac bych vžycky hodil do koše, pokud bych si mohl radši objednat z kvalitní burger restaurace, kam chodí těch 100 lidí... *1*
    • tak už to holt u sportu (a nově i esportu) bývá, že se opakuje to samé dokola, viz třeba fotbal, hokej, tenis nebo jakýkoliv další sport, vážně tohle někoho překvapuje? *1*
    • jamar28
      Naopak? Jako že čím menší prodeje, tím kvalitnější hra? To si fakt myslíš?
      • To on tvrdil? Lol...
        • jamar28
          Hned první věta.
          • treba vediet citat medzi riadkami :)
  • Daikatanaaaaa......
  • Jack1947
    Já jsem rád že FNF bylo oldschool - prostě to k tomu sedlo. Nic pro hráče COD a i když to bylo trochu neohrabané mě to bavilo.

    Max Payne jsem ani nějak neveděl že byl déle ve vývoji ale vývoj nebyl žádnej med to vím.
  • Proč je v nadpisu nějaké (mnou nepochopitlené) tvrzení a pak celý text jsou z drtivé většiny příklady opaku? Článek, aby byl nějaký článek...
    Duke Nukem Forever mě nezklamal. Dostal jsem to, co bylo slíbeno. Nebyla to cool moderní hra, ale o to přece ani nešlo. Bavilo a krásně jsem si i zavzpomínal. Naopak z D3 jsem byl zklamaný.
  • No a jak to vypadá s Kingdome Come? Nebylo hlášeno, že vyjde v roce 2015?:( Ale tam snad problémy nejsou ne? Tým šlape, peníze jsou. Spíš se bojím, že si vzali na bedra velké sousto. Tím nechci říct, že na to nemají, ale takto realisticky pojatá hra bude potřeboval asi hodně piplání.
    • ved prednasky z ich hry su kazdy rok na gds, makaju na tom ale kedze ich nieje 300 ako ine AAA firmy tak to trva trochu dlhsie
    • letos to bude 6 let a stále v nedohlednu *1* Forever
      • 4,5 :) poctari
        • Warhorse Studios je české vývojářské studio zabývající se tvorbou počítačových her. Bylo založeno v roce 2011... ze ty neumis vic jak do peti napocitat co? Zkus prstiky na obou rukou JU?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit