Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jamar28
    Škoda, že si to kvůli chybějící češtině nezahraju. *9* Pořád ještě čekám na DA:I. *1* Tak aspoň si za těch pár let tu trilogii zahraju v kuse a za pár korun.
    • TheGGG
      vždy si můžeš přepnout i do jiného jazyka a to mě netvrď že alespoň jeden neumíš...
      • jamar28
        Dost na to, abych si plně vychutnal příběhovou hru ze své nejoblíbenější herní série, umím bohužel jen češtinu. A ta bude v nejlepším případě za x měsíců.
        • TheGGG
          no stejně nebude o co stát...
          • jamar28
            To jsem se taky snažil si namluvit, aby mi to nebylo líto. Ale nepovedlo se. Realita je taková, že se na tu hru těším jak feťák na dávku.
            • Tak to mě rozsekalo *1*
    • Co sem cetl tak cestina bude, sice neoficialni ale mela by byt
      • jamar28
        Kde jsi to četl? Já teda taky počítám, že bude, ale třeba i za několik let.
        • Na facebooku stranky ME CZ tam napsali ze cestina knizku vyjde driv nez cestina do hry, tak z toho sem pochopil ze snad bude
  • corfer
    Pokud tady z tohohle vznikne Inquisition ve světě Mass Effect, tak dostaneme přesně to, co BioWare dělali vždy. CO NAJEDNOU VŠEM, VČETNĚ MĚ, VADÍ...
  • Ajajaj, tak z tohohle jsem měl strach, pokud je to tak, jak Vašek říká, jsem velice zneklidněn. Dragon Age Inquisition byla hra, na kterou jsem se nejvíc těšil, když jsem si v r. 2014 pořizoval PS4, vrhl jsem se do ní a za cca 20 hodin přišlo prozření, že se jedná o naprosto sterilní (byť vizuálně přitažlivou) hru bez duše s ne příliš dobrým soubojovým systémem, haldou fetch questů a neustále se opakujícíma stejnejma typama nepřátel. Pokud novej ME bude to samý, pouze zasazený ve sci-fi světě, tak pánbůh s náma. Každopádně si v tomto případě velmi rád počkám na recenze.
    • Vzdyt puvodni ME byl dost podobnej, typu nepratel malo, vedlejsi ukoly nekdy vylozene hloupy typu dones, klikni o par metru vedle a pohyb mezi ukolama byl klik na mape. Zase bych to nevidel tak tragicky, to co delalo ME byl pribeh a postavy a to doufam bude porad.
      • Otázkou je, co se považuje za původní Mass Effect. ME1 nemá žádné fetch questy, pokud teda nepočétáme Wrexovo rodinné brnění, na které stejně většina lidí narazila náhodně při průzkumu. Ostatní questy měly hlavu a patu (najít Dr. Saelona/Hearta, zabít vůdce gangu a rozhodnout se, jak naložit s poslední velitelkou apod.). To, že v dalších dílech to šlo z kopce a ve trojce to opravdu je často zaleť někam, oskanuj planetu a přivez to, co se samo transportuje do lodi je pravda. Ale já tak trochu doufal, že se inspirují spíše tou jedničkou...
      • Problém je v tom, že v původním ME to všechno zachránil skvělej combat system, výborně napsaný postavy a neméně dobrej příběh.
  • VergiliusGrey
    Jestli se opravdu ukáže, že to bude scifi kopie DAI, tak mi to za koupi nestojí. DAI jsem se ještě ani nedonutil dohrát.
    • mám obavy i o MP, ten z ME3 se hraje dodnes.
  • Characters
    https://www.youtube.com/watch?v=d3q_Nd5arZM
    Natalie Dormer as Dr Lexi T’Perro
    https://www.youtube.com/watch?v=erJhJEewCgM
  • takže černé obavy a tušení se potvrdily, budeme tu mít Mass Effect: Inquisition. DAI byla hra tak 7/10, tj. na hranici toho, kdy jsem do toho ještě ochoten vůbec investovat čas. Sbírání shardů, uzavírání průrev, tuny generických questů, nijaká hlavní příběhová linie. Bioware už není co bývalo.
    • Tak Bioware už není co bývalo od té doby, co je koupilo EA. Jen se zpomněl přjmenovat na EA Edmonton a pořád věří, že značka to celé zachrání....
    • kdyz tomu vsichni naparili ta nejvyssi hodnoceni a snad i hru roku ? Se nedivim, ze ten koncept pak kopirujou.
      • Luckiller
        2014 byl dost suchý rok, co se týkalo velkých 3A her. A pak, po DA2 a ME3 byli všichni rádi že DAI není takoví sh1t jak dvě zmíněné hry. Jasně fandové Biowaru vynášeli DAI do nebes, a jelikož se dala hrát nikoho to zas tak neštvalo. Ale skutečnost, že po třech letech všichni nadávají na bezúčelný luxování mapy v open world hrách, které je jak hrát WoW vanilla v singleplayeru ,o něčem vypovídá.
        • 2014 byl skutečně slabší rok a proto hladový fanoušci a recenzenti přijali vlídně i Dragon Age Inquisition.

          Probléme je v tom, že si studia došly k mylnému závěru, že přesně to fanoušci chcou: nudné generické questy v open world světě.
  • Animace obličeje asi dořeší...To bylo špatné pro AAA hru.

    Tedy opět velké zjednodušení...Ta forma dialogů? To jsem doufal, že se to již nikdy nevrátí když další hry ukázaly jak to jde bez toho a přidává to na zážitku. Hráč u toho myslí a má to dopady. Ne jako tento primitivní styl kde to ukáže co se stane abych náhodou něco hráč nedělal špatně a měl to vždy přesně jak chce a svět reagoval na hráče přesně jak on chce...Lineární jako prase.

    Jsem zvědav na využití toho jetpacku. V boji létat a střílet asi bude možné / snad to bude možné jen na easy. Jinak takto nekrytý hráč by měl dostat ihned kosu od protivníků. Od toho bylo důležité krytí v sérii i na normal obtížnost.

    A konec článku o inspiraci DA:I... No, třeba to bude zábavná akce kde příběh a svět kterému by hráč věřil nebude hrát roli...Škoda. Připadá to značně pozadu ve stínu her, kde npc mají nějaký charakter a dle toho jednají a hráč sám musí předpokládat jak se zachovají v dialogu a hlavní děj má smysl.
    • Nevyřeší vůbec nic, bude to vypadat stejně špatně jako DA:I.
      Jediná útěcha může bejt, že se s Frostbitem na s DA:I alespoň zacvičili modeři, takže se snad záhy dočkáme použitelných vizáží.
    • Mesiac pred vydaním určite žiadne animácie nedoriešia....
      • Tak to se vyloženě divím, že by to v takovém stavu pustili ven. To bude pro výsměch...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit