-
ja uz chcem far cry kde sa to cele nebude tocit okolo nejakeho jedneho vysinuteho cvoka, nakolko je toho uz moc, ale pojde pekne krasne o semi-open world akciu niekde v dzungli plnej mimozemstanov...nieco na sposob Crysis, len bez obleku...cize vlastne ako prvy FC, len tej zostarol priserne
-
-
Crysis a FC 1 byl Crytek, FC 2 a 3 se o něco pokusili a celkem se to povedlo, hlavně trojka, pak celý ubisoft přešel na program copy paste (to samé jde vidět u Assassin's Creed série) a stojí to za... však vy víte. A pokud si někdo myslí, že to tak není, podívejte se pořádně, animace, některé ikonky a dokonce i zvuky (o herních mechanikách se ani nebavím) jsou naprosto totožné několik her po sobě, což podle mého názoru je u AAA her v této míře neodpustitelné, protože ty peníze tam na to jsou. Nicméně cpát mimozemšťany do Far Cry by tomu moc nepomohlo. ;)
-
Já bych uvítal návrat ke dvojce a zase o něco vážnější tón. Téma žoldáků v Africe by bylo super zpracovat nějak pořádně, rozuměj přidat skutečný příběh, opravdu dynamický boj několika frakcí o nadvládu nad kusem Afriky s nefalšovanou možností se k nějaké frakci přidat a zajistit jí vítězství a tak. Prostě hra, kde by byl člověk členem nějaké podobné organizace, jako byla legendární Executive Outcomes. *4*
-
Nechci aby se to motalo kolem jednoho šílence, ale chci aby to bylo jako jednička, která se motala okolo jednoho šílence...
-
-
jestli považuješ křížení lidí s opicemi za účelem výroby neviditelných mutantů v laboratoři v jícnu sopky na tajuplném ostrově za šílené, co pak neni?
-
-
-
Ironií je, že bych si tu hru koupil jenom kvůli Season Pass *1*
-
-
No teda, ty ještě existuješ?
A vidím, že za ty roky posun žádnej.
-
-
Upřímně pochybuju, že je scénář ještě horší než u FC 3. To bylo teprve dno *1*
-
Ubisoft robí najlepšie openworld hry.
-
-
Můžete mi prosím napsat na jakou obtížnost jste hru hrál? Děkuji
-
-
Hurt me plenty.
-
-
-
Na Polygonu osvícený Ben Kuchera správně poukazuje na to, že příběh stojí za nic, protože se Ubisoft bál ukázat bílé Trumpa-volící muže jako ďábly, kterými jsou.
-
Poctivě jsem přečetl recenzi a teda dost mi uniká tak vysoké hodnocení. Za co to dostalo 7/10? Buď stupnici nechápu já, nebo redakce games...
Kdyby to byla aspoň česká hra (které jsou tu velmi hájené viz také nezaslouženě sedmičkový Dex https://games.tiscali.cz/recenze/dex-recenze-ceskeho-kyberpunkoveho-rpg-251432), tak se to snad budu snažit i (pravděpodobně marně) pochopit, ale když zase hráči dostanou zabugovanou repetivní hru (pokolikáté už?) tak by se to recenze neměla snažit za každou cenu obhajovat, ale trestat - on ne každý tu hru dostane ke hraní zadarmo, ale musí za ni zaplatit a tak by měl férově vědět do čeho jde... -
-
Sedmičku u podobné AAA hry musíš brát jako: Nějak extra nás to po 150. už neba, ale má to ty "produkční hodnoty", co drží technickou stránku na solidní úrovni, tak co máme dělat? Jenom proto, že je to tak trochu otrava, tomu přece nedáme pětku, zvlášť když je to tak barevné a hezky nazvučené.
-
-
Píše, že příběh je hloupej a stojí za hovno, opět tam jsou repetivní úkoly a ještě i spousta bugů, takže naopak technická stránka asi nebude to pravé ořechové. To, že je to hezká hra by u takovýho projektu měla být samozřejmost.
Já tam prostě nevidím nic, za co by měla dostat 7/10, třeba by mi to Pecháček mohl nějak vysvětlit, protože v recenzi se mu to nepovedlo... -
-
už 20 let je u recenzi přeci běžné, že 7/10 je průměr a 5/10 je špatná hra. Tohle je průměr a také to takové hodnocení dostalo.
-
-
Podle games by průměrná hra měla dostat 5/10 https://games.tiscali.cz/jak-hodnotime.html#rating7
-
-
hra je 5/10 pro nás, ale člověk, který nikdy žádnou hru nehrál nebo je to jeho první Far Cry si může přidat bodíky :) tak si to vysvětluju já
-
-
-
-
Tahle série je už celkem slušná šlápota. Člověk po těch letech tuší dobře, co dostane. První půlka půjde hladce, protože jsme se nějakou dobu neviděli a ona zas trochu změnila makeup a účes, ale druhá půlka bude dřina s notnou dávkou přemlouvání. Nevim, jestli ještě budu mít sílu, kdyžtak zas zmizím až usne jako naposledy...
-
Platí Cimrmanův princip očekávání a zklamání.
-
Tuctová střílečka pro tuctové hráče. Nenadchne, neurazí.