-
Tahle série je už celkem slušná šlápota. Člověk po těch letech tuší dobře, co dostane. První půlka půjde hladce, protože jsme se nějakou dobu neviděli a ona zas trochu změnila makeup a účes, ale druhá půlka bude dřina s notnou dávkou přemlouvání. Nevim, jestli ještě budu mít sílu, kdyžtak zas zmizím až usne jako naposledy...
-
vůbec jsem neplánoval FC5 koupit ale nějak se to semlelo a rovnou jsem u toho proseděl cca 6 hodin v kuse. komu se líbil FC3 nebo 4 a ještě se toho nepřejed tak si myslím tohle užije.
gunplay, stealth, možnosti jak přistupovat ke střetům a zabavit se blbostma jsou pořád dobrý. krásný prostředí (ani jsem nečekal že se mi bude tak líbit, proletět se těsně nad řekou v krásným údolí bylo super). bojuje se tu s lidma, se zvířatama jen minimálně (už není potřeba k vylepšování věcí/vlastností sbírat hromadu býčích varlat a borovicových šišek). nově možnost vzít si sebou dva kumpány který kupodivu nestojí za prd a dokážou být i užitečný (ale když je nebudete vyloženě řídit tak stejně drtivou většinu protivníků zabijete vy). i když jdete mapou jen tak nazdařbůh tak poměrně často narážíte na nějaký eventy nebo vyloženě úkoly, takže to působí celkem živě (zatím jsem neměl nutkání dojet co nejrychleji z bodu A do B abych tam jen něco vystřílel a pak se vrátil ...vlastně snad žádnej úkol zatím nevyžadoval se po splnění někam vracet *4* )
opět je to to samé dokola, i když s možností dvou parťáků je tu zase o něco větší variabilita jak s nepřátelema naložit. ale kdo se začal nudit u předchozích dílů tak tady se začne nudit taky
a pro mě nejhorší část - příběh. kdyby tam nebyl žádnej tak je to snad lepší. resp. to pozadí zápasu zmagořelýho kultu se zbytkem rozumnýho obyvatelstva je fajn, ale to co mě na příběhu deptalo v předchozích dílech je tu na steroidech. člověk si užívá sandboxovou hratelnost a najednou lup, přijde příběhová mise která vás z toho vytrhne a dostane do naprosto nesmyslný situace (aneb po tom co pozabíjíte tisíce nepřátel který se vás taky snaží zabít přijde frajer který vás kupodivu zabít nechce ale jednou ranou vás omráčí). Ve trojce to alespoň trochu vynahrazovaly scény s mučením/snahou o zajímavou popravu co následovaly, tenkrát mi to ještě nepřišlo okoukaný. Ve čtyřce už mě tyhle záležitosti přišly vyloženě jako opruz a nakonec mě otrávily natolik že jsem hru nedohrál. A tady to dovedli k dokonalosti - dokonce dostanete varování vysílačkou "bacha, zábava končí, budeme tě šokovat příběhovou misí" ...zatím jsem takový absolvoval jen dvě, ale musim říct že přečtení libovolnýho dopisu který jsem našel bylo asi zajímavější než tohle. a záporáci mě fakt nešokujou, vlastně mi jsou úplně u pr...., větší motivaci mám proti náhodnejm mamlasům který s v polích chystají popravit rukojmí
takže za mě si užívám sandbox a doufám že tentokrát zvládnu překousnout ten příběh. ještě by to chtělo návrat plnohodnotnýho coopu pro 4 lidi jako ve trojce místo tý trapárny pro 2 co zavedli ve čtyrce -
-
hele. Vřele doporučuji dat si to na hard, pak si v gameplay menu a v hud menu povypinat ruzna. varovani o granatech, odkud to leti a pod. a dostanes docela dobrej hardcore ;-)
-
Jen s těmi varlaty se pleteš. Je tam quest, kdy musíš troje sesbírat z chovných býčků. *1*
-
-
uff, aspoň že jen troje *1*
-
-
-
Nie diky...Far Cry 3 bola spica, ale uz Far Cry 4 som sa musel donutit dohrat pre tu ubijajucu nudu a primitivny pribeh...chcelo by to restart poriadnej pribehovice ako bol Far Cry 1 a nie ak ratam i Primal stvrty diel toho isteho len v inom prostredi. Ja sa divim ze to ludia stale kupuju
-
-
pribeh far cry ?vezes novinářku na ostrov kde robi pokusy na lidech a tvůj úkol je všechny zabít,ani jsi nemohl tunit postavu,vylepsovat si zbrane,jenom porad dopředu a zabijet,jedina deviza FC1 byl otevreny svet a z toho pramenici vyhody zes jsi mohl vest utok relativne odkudkoli,tak mi rekni kde je ten super pribech *16*
-
-
V FPS hrach preferujem silne RPG prvky - vyvoj postavy, alebo velmi dobry pribeh. Zda sa ze Farcry 5 nema ani jedno, ani druhe. Ako hladanie nejakych plagatov a obsadzovanie taborov moze byt isty cas zabavne, ale potom sa dostavi nuda. Dobre to zhodnotil Pavel Makal v recenzii na Hrej. Ked sa mu odhalila nova oblast a on si predstavil ze bude robit znova dookola to iste - nalada klesla k bodu mrazu (konecne hodnotenie 3/5)
Toto stalo aj mne vo FC4. Pozeral som na tu mapu, otazniky, vykricniky a rozbolela ma hlava... -
-
Já preferuji silné RPG prvky v závodních hrách. Škoda, že se v posledních Project Cars soustředili na fyziku vozidel místo RPG prvků :/.
-
hmm, dobré story a hry... hmmm jedna za rok a to ještě možná. loni nier a dál mě nic nenapadne...
-
Ja ve FPS hrach RPG prvky nepreferuji. Naopak. Ale vis, kde jsou RPG prvky preferovane? V RPG hrach. Proto hraju RPG kdyz chci RPG prvky.
-
-
Tak treba Stalker mel taky nejake RPG "prvvky", otevreny svet, ... a podle me to byla perfektni hra. Kdyz dva delaji totez, tak ....
-
Páni, ty si z Harvardu?
-
-
Odkud jsi ty? Skola zivota? Pokud jsi to nepochopil, je to reakce na "V FPS hrach preferujem silne RPG prvky".
-
-
-
-
Poctivě jsem přečetl recenzi a teda dost mi uniká tak vysoké hodnocení. Za co to dostalo 7/10? Buď stupnici nechápu já, nebo redakce games...
Kdyby to byla aspoň česká hra (které jsou tu velmi hájené viz také nezaslouženě sedmičkový Dex https://games.tiscali.cz/recenze/dex-recenze-ceskeho-kyberpunkoveho-rpg-251432), tak se to snad budu snažit i (pravděpodobně marně) pochopit, ale když zase hráči dostanou zabugovanou repetivní hru (pokolikáté už?) tak by se to recenze neměla snažit za každou cenu obhajovat, ale trestat - on ne každý tu hru dostane ke hraní zadarmo, ale musí za ni zaplatit a tak by měl férově vědět do čeho jde... -
-
Sedmičku u podobné AAA hry musíš brát jako: Nějak extra nás to po 150. už neba, ale má to ty "produkční hodnoty", co drží technickou stránku na solidní úrovni, tak co máme dělat? Jenom proto, že je to tak trochu otrava, tomu přece nedáme pětku, zvlášť když je to tak barevné a hezky nazvučené.
-
-
Píše, že příběh je hloupej a stojí za hovno, opět tam jsou repetivní úkoly a ještě i spousta bugů, takže naopak technická stránka asi nebude to pravé ořechové. To, že je to hezká hra by u takovýho projektu měla být samozřejmost.
Já tam prostě nevidím nic, za co by měla dostat 7/10, třeba by mi to Pecháček mohl nějak vysvětlit, protože v recenzi se mu to nepovedlo... -
-
už 20 let je u recenzi přeci běžné, že 7/10 je průměr a 5/10 je špatná hra. Tohle je průměr a také to takové hodnocení dostalo.
-
-
Podle games by průměrná hra měla dostat 5/10 https://games.tiscali.cz/jak-hodnotime.html#rating7
-
-
hra je 5/10 pro nás, ale člověk, který nikdy žádnou hru nehrál nebo je to jeho první Far Cry si může přidat bodíky :) tak si to vysvětluju já
-
-
-
-
Celosvětově převládá spokojenost, jak mezi fanoušky tak v recenzích. Stačí přijít na Games.cz aneb i Witcher III je sr4čka :). Komentáře vždy pobaví.
PS: To nemluvím ani o tom, že 95% "hráčů" kteří na to nadávají to hrálo na Youtubu. -
-
V životě to budeš mít těžký, když si názor na celou skupinu lidí uděláš jenom díky pár trollům, co se dokola opakují.
Opticky to třeba vypadá, že těch stížností je W3 je "hodně", ale ve skutečnosti jsou to pořád dokola ti samí exoti (tuším, že jich tu je tak 4-8, těžko se to v tom orientuje s těmi jejich multinicky) -
to víš, každého baví něco jiného, mě Zaklínač 3 třeba taky moc nebavil, i když sračkou bych to nenazval.
-
-
Platí Cimrmanův princip očekávání a zklamání.
-
tiscali games velky respekt za konecnu znamku, v dnesnej dobe sa to da povazovat uz aj za odvahu
-
-
Takto určitě 7/10 je naprosto adekvátní známka k téhle vybředlé sérii.
-
-
Na hodnocení mi nezáleží. Snoubenka mi koupila k narozkam Gold Edici, ktera akorat pred chvili prisla a zahrnuje vse, co potrebuju. FC5 uz od představení vypadala nadherne a ted je cas okusit to na vlastní kuzi. Jde se parit a ohodnotim si to sam. :o)
-
-
jojo a právě proto ty hry lifrujou způsobem jaký můžem vidět v dnešní době, konzumenti jako ty si to stejně koupí aji kdyby to byl úplný šunt.
-
Přesně tak. Názor na hru si udělám sám. Mám předobjednáno už od ledna a těším se až si pořádně zahraju *3*
-
-
Na Polygonu osvícený Ben Kuchera správně poukazuje na to, že příběh stojí za nic, protože se Ubisoft bál ukázat bílé Trumpa-volící muže jako ďábly, kterými jsou.