Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vakek

    Počet refundů je veřejně známé číslo?

    • Nieje. Vychadza sa z predpokladov na forach blizzu, redditu a pod. Ak je hra uspesna tak sa vzdy Blizz pochvali v pocte predanych kusov. Pri remastry Crash Bandicoot sa Activision chvalil cislami, tu mlci. Na reddite sa da dohladat post kde Blizz banoval ludi, ktori pomahalu ludom s refundom.

      • twicer

        "blizzu, redditu a pod. "

        Takže tak 1% celkových zákazníků :)

        • Vakek

          Přesně...podle hlasitých komentářů na internetu nelze odhadovat čísla. Tam píše jen určitá část herního obecenstva a tedy nejde z toho vyčíst jak si hra vede

  • To dnes ak ma hra viac negativnych recenzii nez pozitivnych tak ide o review bombing ? Na battlenete nieje mozne hodnotit hru, na Steam su ich hry neni, kde sa ma teda hodnotit ak nie na MC ? Profesionalnych recenzii tam je zalostne malo a hodnotenie 6/10 nieje ziaden zazrak.


    Hovoria o zamere ponechania povodnych animacii a cinematicov, tak preco teda v deme na blizzcone ukazali nieco ine ? Nema byt hratelne demo reprezentativna vzorka finalnej hry ? 

    Z ich strany ide len o zavadzanie a cele mesiace ticha na fore. Pocet refundov hovori za vsetko a po odchode povodnych zakladatelov Blizzardu mame uz len nadvladu Activisionu a dosahnutu uroven Bethesdy a Bioware, ktore tazia uz iba z mena.

    • Murlock

      Tenhle názor mě fakt dostává "současný Blizzard už dávno není tou firmou kterou známe" když každý kdo měl oči a mozek věděl, že s Blizzardem je něco špatně už od D3 a WoD.

      • To si úplně nemyslím. D3 neměl sice zrovna nejpovedenější start, časem se ale dokázal slušně vybrousit a třeba datadisk, sezóny a halda updatů z toho udělal úplně jinou hru. WoD byl datadisk, který začal velmi dobře a měl obrovský potenciál, spousty lidí na něj vzpomíná v dobrém, včetně mě. Bohužel zaříznutý a jalový obsah hodně ublížil. Legion je zase mezi lidmi považován jako velmi zdařilý. Mezi tím jsme tu měli veleúspěšný Overwatch. Teď se ovšem karta poněkud obrací. BFA nebyl přímo špatný datadisk, nicméně opět trpí značně jalovým a odfláknutým obsahem, Immortal byla poněkud facka fanouškům, Overwatch 2 mi zatím připadá jako úplně zbytečně existující záležitost, Diablo 4 je ještě daleko a s Shadowlands může ukázat, jestli hry od Blizzardu budou ještě za něco vůbec stát.

        • Murlock

          Reaper of Souls neopravil vůbec nic. Hratelnost ala cookie clicker kde na itemizaci a  skillech nezáleží nadále zůstává. Balance také neexistující, hlavně že to má víc jak 15 obtížností. O tom, že vizuální styl a hlavně atmosféra je asi jako v Disney pohádce ani nemluvim. To jestli Legion byl dobrý už nevim, protože grupa lidí se kterou jsem WoW od BC hrál to zalomila a já s ní. Nicméně nadále klesajícím subs zabránit nedokázal, takže asi tak.  

          • Samozřejmě herní styl byl postavený jinak, ale nemyslím si, že špatně. Pokud člověk jen hledá ultimátní buildy a kopíruje žebříčky, nemůže moc rozmanitosti pochopitelně čekat. Když se zapřemýšlí, jdou postavit různorodé buildy a na itemizaci pochopitelně záleží. Komu chybělo naklikávat desítky bodů do statu, pro toho je paragon. Jinak hra nabízí poměrně dostatek obsahu, z dnešního pohledu tedy už značně ohraný, což zase lehce zachraňují nové sezóny. Co se grafiky, už při vydání se mi například moc nelíbily modely postav, ale stylizace za mne hře dodávala parádní atmosféru, dokreslenou hudbou. Klasická 3D grafika tohle moc neumí, stárne rychleji, působí tuctově a zaměnitelně. Co se týče počtu předplatitelů, tam podle mě Blizzard trochu zaspává trend, kdy všichni chtějí rychleji vydávaný obsah. BFA byl snad nejrychleji prodávaný datadisk, nicméně když po půl roce příjde patch, který přidá tak hoďku, dvě sólo contentu, nemůžou čekat, že u toho lidi vydrží nadšení.

            • Murlock

              Jenže D3 ani nemá buildy, v tom je ten problém. Kouzlo D2 a podobným her (PoE, Grim Damn) je ten, že si můžeš udělat obyčejnou postavu, úplně minmaxovanýho ubermlátiče, nebo máš kupu absurdních buildů které můžou a nebo nemusí fungovat. V D3 prostě koukneš který item má největší číslo to nasadíš a nic jinýho neřešíš. A pokud sleduješ "metu" prostě koukneš jaký skill, gear zrovna buffly a... a to je vše. Při hraní D3 jsem si fakt připadal jak ten oslík který má před sebou mrkev přivázanou k tyči.

              • twicer

                Reakce na příspěvek:

                Nějak sem teda ještě nepochopil ten rozdíl mezi D2 a D3 .. I v D3 si můžeš udělat úplně normálního mlátiče, nebo střelce. 

                Je potřeba si položit otázku jestli by se dnes meta D2 také nezměnila pod náporem všech těch rozborů, grafů a profi streamerů co vtom útápí desítky tisíc hodin.

              • Veskoslav

                Reakce na příspěvek:

                Jak si přišel na to, že nemá D3 buildy?

              • Reakce na příspěvek:

                A přesně tak to více či méně funguje i v D3, akorát systém je rozdílný.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit