Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • 0011

    Článek jsem nasdílel všude možně kamarádům a rodině a vzbudil nadšení, jsem za ně rád, osobně mi ale jenom grafický kabátek, autoloot a truhla nestačí. Dvojku jsem nedávno znovu nainstaloval a dotáhnul čarodějku na obtížnost Hell, kde jsem skončil, i dneska je vidět, že se soustředili především na multiplayer a vyvážení postav pro singl je katastrofální, reset postavy 3x za hru je málo a spoustu skillů je vyloženě na prd, truhla je směšně malá. Spoustu věcí řeší modifikace, které ale pochybuju že remake bude podporovat aby zabránili cheatování v mp. Osobně bych byl radši za remake jedničky, třeba se někdy dočkám, ale ostatním přeju, ať si tenhle digitální heroin užijí, já zůstanu u svého herního pervitinu Baldur's Gate 2.

  • BoB.2

    Warcraft III: Reforged
    • unicz

      StarCraft Remaster. Proč radši nedoufat v tento výsledek než ten s W3?

    • uher

      Doufejme, že znova už ne...

      • kdyžtak to jistí mobily

  • KrPa

    Bude to mit podobnou cestu jako W3: Refund? Zakazi oroginalni hru, forcou vsechny na update a cenovku tomu daji 50€? Idealne vsechn jeste orezou!

    • lipkozzi

      Cenovka je 40€ a pôvodného D2 sa vraj chytať nebudú.

  • Driv bych se hodne tesil, ale Blizz uz neni co byval, bojim se jak to dopadne. Snad to nebude jako W3 Reforge.

  • Gulivera84

    To bylo kecu ze se ztratily originalni cody pri stehovani a ze remaster nikdy nebude....a najednou to jde :-)

    Parada....

    • Spades

      Link na to kdy nekdo rekl ze ztratily zdrojaky. Nikdy sem nic takoveho od Blizzardu neslysel.

      • Jurman

        Něco přes rok zpět to tvrdili původní tvůrci Diabla 2, Max Schaefer, Erich Schaefer a David Brevik když se jich lidi ptali na remaster. Tvrdili že zanedbali zálohu dat a měli spoustu poškozeného kódu a assetů ale dost se toho podařilo zachránit už tehdy. Ale i tak si mysleli že toho není dost na remaster ... a hle kód asi funguje a dokázali ho upravit pro moderní battle.net a většina assetů se vytváří znovu ve 3D takže stejně nejsou potřeba a pro referenci mají concept arty a hru samotnou.

      • PCMR

        Tvrdili to původní tvůrci Brevik a Schaefer. A podle toho, co teď zaznělo v rozhovoru s D2R teamem, měli asi pravdu. Podařilo se jim sice vyštrachat spoustu dat někde v archivech, ale jen artworky, nějaký 3D modely a promo materiály, ne kód hry. Každopádně kód se dá reverse engineerovat. U D1 to zvládl jeden člověk.

        Podle mě to udělali geniálně. Převedli 2D do 3D při zachování stejného feelu a ještě ta hra půjde dobře modovat, protože kód je stejný. Dokonce prý ještě líp, protože některý hardcodovaný věci přesunuli do dat a umožnili to upravovat. 

        • Spades

          Jo uz si vzpominam, ze to rikal Brevik, ale to by bylo jen pro AI Remaster nebo neco takoveho. Co vim tak i SC delali sprity odznova.

          Nicmene to 3D je fakt luxusni, ze zacatku sem si myslel, ze to je sprite upres, az tak verne se to podoba originalu.

  • PCMR

    Hype train! Vypadá to líp, než sem si kdy dokázal představit. Je vidět, že to nedělá Blizzard. ;} 

    Vždycky sem tápal nad tím, jestli by tahle hra šla vůbec nějak věrně převést do moderního kabátu, když je herní engine postavený na spritech ve 25fps, ale ti kulišáci to vyřešili fakt elegantně. Originální hra furt běží v pozadí (lze dokonce přepínat), zatímco na všechny sprity jsou napasované 3D modely věrné originálu, které jsou ale vykreslované ve více fps. K tomu ještě komplet předělaný CGI, konzolová verze a podpora crossplatformy. Za mě bomba, Vicarious Vision jede. No nic, jdu objednat pár myší. ;}

  • houmrhoumr

    Sem zvedavej jestli zachovaji to pseudo 3d (perspective). To pro me delalo vzycky hrozne moc. V zadny jiny top down 2d hre jsem to nevidel ale bylo to supr. v techhle zaberech to zda se nebezi.

    • Spades

      No vzhledem k tomu, ze to bude skutecne 3D, tak ano a ne? :D

      • houmrhoumr

        background neni 3d ani nahodou at si chlapek na podiu a text clanku rikaj co chtej. coz je v podstate dobre je to krasne detailni jen ten efekt perspektivy by to chtelo ale mam takovy zly tuseni ze to s novou grafikou nepovali. Uvidime no... 

        • Spades

          Zalezi co myslis Background, podlaha a teren jsou mozna ploche, ale zdi jsou urcite 3D, protoze maji real time stiny.


          D2 efekt perspektivy byl jen to, ze byly ruzne vrstvy 2D spritu, takze kdyz ses hybal, tak se vzdalenejsi elementy hybaly pomaleji nez elementy "bliz ke kamere", stejny efekt pouzivaji stare Disneyovky.


          Nicmene s plne 3D enginem uz toto neni potreba, protoze tak perspektiva proste funguje.

          • houmrhoumr

            jj skoro si rozumime ten efekt delal presne to co rikas respektive simuloval to ze se divas na 3d scenu tim,ze podlaha "jela pomaleji" nez veci co byly vys (steny, ruzny sloupy atd). A ten efekt fungoval dost skvele az na vyjimky kde byly ty veci moc vysoky jako treba vez palace v lut golein nebo pyramida v kurastu. tam uz dochazelo ke znatelnymu zkresleni. nicmene kdyz si perspective option vypnul hra nic z toho nedelala a pri behu postavy to bylo pouze posouvani predrenderovaneho 2d obrazu. A to je presne to co vidim i v tom videu. Musim nato davat ale sakra pozor, protoze ani v jedny ze scen postava nikdy neubehne vic jak par metru. skoro jakoby zamerne, aby nebylo mozno poznat, zda veci, ktere sou vys, jedou rychleji nez podlaha  ci ne. A to nejedou. Proto tvrdim ze scena ve videu nema tu hloubku kterou by, jak spravne rikas, mela sama od sebe, kdyby byla kompletne 3d, tudiz s prirozenou perspektivou. at uz ten novy visual roubuji na puvodni 2d zaklad jakkoliv. Z toho co ve videou vidim mam proste strach, ze to ten remastr delat nebude a pres vsechny vymozenosti pbr a krasny detaily bude nakonec vic plochej 2d nez puvodni disney fake 3d d2.

            • Spades

              Ted sem pozorne koukal na to jak vybiha z Rogue Encampment a mas pravdu, ten plot by se mel hybat, ale vypada staticky.

              Uvidime jak to bude ve finale, ale mozna tam je jen nejaka renderovaci magie, aby to vypadalo izometricky, protoze to jak s prostredim interaguje svetlo naznacuje, ze to je 3D.

              Je to nicmene zajimave, urcite se na to pak zamerim az to vyjde.

              • PCMR

                Reakce na příspěvek:

                Řekl bych, že to je plně 3D v izometrické perspektivě, což není složitý udělat. Pamatuju si na 3D hru, která to uměla přepínat. Osobně s tím nemám problém, v D1 byla izometrie a u D2 sem tu perspektivu nepoužíval. I když to byl celkem cool tech, tak mi vadilo, že ty sprity byly na okrajích rozpixelovaný a deformovaly se. Potkal sem i lidi, kterým to způsobovalo nevolnost.

                Jinak druhá možnost by asi byla, že to pozadí je předrenderovaný v izo perspektivě a je na něm nějaká neviditelná low poly 3D kostra, která bere nasvícení a to pak přejde na ten 2D podklad. Něco podobnýho měl tuším Pillars of Eternity.

                • Spades

                  Reakce na příspěvek:

                  Jo jakoze zpetne kdyz nad tim uvazuju, tak to muze byt jen blba Ortho kamera, ale pokud to tak opravdu je, tak je to udelane tak ze to vypada dobre.

                  Mozna je Ortho jen teren a postavy jsou perspektivou, jinak by vypadaly podivne.

                  Nicmene by me zajimalo, jestli to pujde prepnout, coz by prave simulovalo starou moznost mit perspektivni, nebo izometrickou kameru.

                  Dobra poznamka co sem nekde videl je, ze by ve skutecnem 3D neslo udelat Arcane Sanctuary, protoze tam mas schody co jdou samy do sebe a podobne.

  • LessPh

    Hype!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit