Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Inquisitor

    My jsem taky občas Diablo jeli, ale nejvíc counter, quake arena a age of empires 2. To je jasný.

  • Spades

    Jo jakoze zpetne kdyz nad tim uvazuju, tak to muze byt jen blba Ortho kamera, ale pokud to tak opravdu je, tak je to udelane tak ze to vypada dobre.

    Mozna je Ortho jen teren a postavy jsou perspektivou, jinak by vypadaly podivne.

    Nicmene by me zajimalo, jestli to pujde prepnout, coz by prave simulovalo starou moznost mit perspektivni, nebo izometrickou kameru.

    Dobra poznamka co sem nekde videl je, ze by ve skutecnem 3D neslo udelat Arcane Sanctuary, protoze tam mas schody co jdou samy do sebe a podobne.

  • Derp_1337

    Vůbec bych se nedivil. Blizzardu se v posledních letech nedá věřit.

    Od té doby, co se z nich stal prachsprostý korporát po sloučení s Activision, to už není firma, která dělá dobré hry pro hráče.

  • Derp_1337

    Diablo 2 na LAN párty? To jsem nikdy nezažil. Vždycky se hrály spíše klasické hry jako Counter-Strike, Unreal Tournament, Quake (3 Arena).

  • uher

    A to je jedině dobře, že cílí na hráče, kterým se nelíbilo D3, protože to je nechtěný bastard.

    Ty idioty, které napadlo udělat z trojky směšnou pohádku ve které postava při útoku hází vázy a podobné nesmysly doufám někdo už vykastroval aby se takové existence už dál nemnožily.

    Takže je hezké, že Blizzard konečně napadlo udělat něco správně.

  • Inferius

    Me se teda tento novy remaster libi opravdu hodne, ale tak jak to popisuje ty by to jiste skoncilo, kdyby meli puvodni sprity. Jenze jak bylo receno kdysy, ze do remasteru diabla 2 se jim nechce, protoze se ztratila vetsina puvodnich spritu a muselo by se vse delat znova. A ted se do nej pustili tak si musi vse udelat znova.

  • J.V.Stalin

    Tak to teda v žádném případě není úplně stejný případ jako Demon's Souls. To ani omylem...

  • Tak snad to nezprasí jako W3 Reforged.

  • Thanquol

    Konečně nějaká solidní hra na "Lan párty" 😀

  • unicz

    StarCraft Remaster. Proč radši nedoufat v tento výsledek než ten s W3?

  • Vogon

    Je to vcelku pěkné, pokud by to nebyl remaster původní hry, tak by se mi to hodně líbilo. Z videí mi připadá, že remaster má menší kontrast stínů, světel a barev(červené jsou méně červené, modré méně modré, tráva je méně zelenější😀). Na obrazovce tak všechno splývá dohromady jako v moderních sterilních filmech, naprostou černotu často nahradila šeď a skoro čerň, naopak světlou šeď nahradila tmavší šeď. Chápu, že vývojáři cílí na publikum, kterému se nelíbilo D3, u něhož častou kritikou bylo až moc barevné zpracování. Pokud D3 bylo na Diablo přespříliš barevné, tak remaster je přespříliš bezbarevný, ani v jednom případě to dle mého názoru netrefili.

     Mě by bohatě stačilo, kdyby původní grafice dali větší rozlišení, ve stylu modu Julius pro Caesara 3. Původní grafický styl těchto her z let okolo roku 2000 se mi velmi líbí, k dokonalosti mu právě chybí akorát vyšší rozlišení spritů. Když jsem Julia spustil poprvé tak jsem čuměl a připadalo mi to, jako slast pro oči. Stará hra vypadala totiž lépe, než jak jsem si ji pamatoval, což se často nestává.

    Mohl bych doufat, že v tom módu s původní grafikou, který v remasteru bude přítomen, hra bude mít právě vypiplané sprity, ovšem pochybuji o tom. Vývojáři se budou chtít vyšvihnout a ukázat, jak jejich nový kabátek je o moc lepší než původní, takže čím hůře bude původní grafika vypadat tím lépe. Taktéž od Blizzardu nemám žádné očekávání, že by odvedli víc práce, než je nutné, nebo že by respektovali své staré hry, viz WC3 reforged a Wow classic, který se snaží sabotovat, jak to jen jde, aby nu-wow vypadalo lépe a zároveň na classicu vydělali co nejvíc prašulí.

  • kdyžtak to jistí mobily

  • PCMR

    Řekl bych, že to je plně 3D v izometrické perspektivě, což není složitý udělat. Pamatuju si na 3D hru, která to uměla přepínat. Osobně s tím nemám problém, v D1 byla izometrie a u D2 sem tu perspektivu nepoužíval. I když to byl celkem cool tech, tak mi vadilo, že ty sprity byly na okrajích rozpixelovaný a deformovaly se. Potkal sem i lidi, kterým to způsobovalo nevolnost.

    Jinak druhá možnost by asi byla, že to pozadí je předrenderovaný v izo perspektivě a je na něm nějaká neviditelná low poly 3D kostra, která bere nasvícení a to pak přejde na ten 2D podklad. Něco podobnýho měl tuším Pillars of Eternity.

  • Spades

    Ted sem pozorne koukal na to jak vybiha z Rogue Encampment a mas pravdu, ten plot by se mel hybat, ale vypada staticky.

    Uvidime jak to bude ve finale, ale mozna tam je jen nejaka renderovaci magie, aby to vypadalo izometricky, protoze to jak s prostredim interaguje svetlo naznacuje, ze to je 3D.

    Je to nicmene zajimave, urcite se na to pak zamerim az to vyjde.

  • houmrhoumr

    jj skoro si rozumime ten efekt delal presne to co rikas respektive simuloval to ze se divas na 3d scenu tim,ze podlaha "jela pomaleji" nez veci co byly vys (steny, ruzny sloupy atd). A ten efekt fungoval dost skvele az na vyjimky kde byly ty veci moc vysoky jako treba vez palace v lut golein nebo pyramida v kurastu. tam uz dochazelo ke znatelnymu zkresleni. nicmene kdyz si perspective option vypnul hra nic z toho nedelala a pri behu postavy to bylo pouze posouvani predrenderovaneho 2d obrazu. A to je presne to co vidim i v tom videu. Musim nato davat ale sakra pozor, protoze ani v jedny ze scen postava nikdy neubehne vic jak par metru. skoro jakoby zamerne, aby nebylo mozno poznat, zda veci, ktere sou vys, jedou rychleji nez podlaha  ci ne. A to nejedou. Proto tvrdim ze scena ve videu nema tu hloubku kterou by, jak spravne rikas, mela sama od sebe, kdyby byla kompletne 3d, tudiz s prirozenou perspektivou. at uz ten novy visual roubuji na puvodni 2d zaklad jakkoliv. Z toho co ve videou vidim mam proste strach, ze to ten remastr delat nebude a pres vsechny vymozenosti pbr a krasny detaily bude nakonec vic plochej 2d nez puvodni disney fake 3d d2.

  • Spades

    Zalezi co myslis Background, podlaha a teren jsou mozna ploche, ale zdi jsou urcite 3D, protoze maji real time stiny.


    D2 efekt perspektivy byl jen to, ze byly ruzne vrstvy 2D spritu, takze kdyz ses hybal, tak se vzdalenejsi elementy hybaly pomaleji nez elementy "bliz ke kamere", stejny efekt pouzivaji stare Disneyovky.


    Nicmene s plne 3D enginem uz toto neni potreba, protoze tak perspektiva proste funguje.

  • Spades

    Jo uz si vzpominam, ze to rikal Brevik, ale to by bylo jen pro AI Remaster nebo neco takoveho. Co vim tak i SC delali sprity odznova.

    Nicmene to 3D je fakt luxusni, ze zacatku sem si myslel, ze to je sprite upres, az tak verne se to podoba originalu.

  • houmrhoumr

    background neni 3d ani nahodou at si chlapek na podiu a text clanku rikaj co chtej. coz je v podstate dobre je to krasne detailni jen ten efekt perspektivy by to chtelo ale mam takovy zly tuseni ze to s novou grafikou nepovali. Uvidime no... 

  • Murlock

    Hezké, ale to já si jen pro jistotu raději zálohuju původní hru.

  • rudysakal

    Prostředí s efekty jsou moc hezké a velmi potěší i původní song a zvuky, ale ty tři dé postavy jsou strašný,  jak pěst na oko, teda hlavně těch hrdinů (stvůry jsou přece jenou stvůry :).

    Crashe od Vicarious Visions jsem hrál a byla to pastva pro o oko a herní zážitek byl na stejné né-li lepší úrovni, doporučuji 😉

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit