Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • BoB.2

    Warcraft III: Reforged
    • unicz

      StarCraft Remaster. Proč radši nedoufat v tento výsledek než ten s W3?

    • uher

      Doufejme, že znova už ne...

      • kdyžtak to jistí mobily

  • Murlock

    Hezké, ale to já si jen pro jistotu raději zálohuju původní hru.

  • Driv bych se hodne tesil, ale Blizz uz neni co byval, bojim se jak to dopadne. Snad to nebude jako W3 Reforge.

  • Vogon

    Je to vcelku pěkné, pokud by to nebyl remaster původní hry, tak by se mi to hodně líbilo. Z videí mi připadá, že remaster má menší kontrast stínů, světel a barev(červené jsou méně červené, modré méně modré, tráva je méně zelenější😀). Na obrazovce tak všechno splývá dohromady jako v moderních sterilních filmech, naprostou černotu často nahradila šeď a skoro čerň, naopak světlou šeď nahradila tmavší šeď. Chápu, že vývojáři cílí na publikum, kterému se nelíbilo D3, u něhož častou kritikou bylo až moc barevné zpracování. Pokud D3 bylo na Diablo přespříliš barevné, tak remaster je přespříliš bezbarevný, ani v jednom případě to dle mého názoru netrefili.

     Mě by bohatě stačilo, kdyby původní grafice dali větší rozlišení, ve stylu modu Julius pro Caesara 3. Původní grafický styl těchto her z let okolo roku 2000 se mi velmi líbí, k dokonalosti mu právě chybí akorát vyšší rozlišení spritů. Když jsem Julia spustil poprvé tak jsem čuměl a připadalo mi to, jako slast pro oči. Stará hra vypadala totiž lépe, než jak jsem si ji pamatoval, což se často nestává.

    Mohl bych doufat, že v tom módu s původní grafikou, který v remasteru bude přítomen, hra bude mít právě vypiplané sprity, ovšem pochybuji o tom. Vývojáři se budou chtít vyšvihnout a ukázat, jak jejich nový kabátek je o moc lepší než původní, takže čím hůře bude původní grafika vypadat tím lépe. Taktéž od Blizzardu nemám žádné očekávání, že by odvedli víc práce, než je nutné, nebo že by respektovali své staré hry, viz WC3 reforged a Wow classic, který se snaží sabotovat, jak to jen jde, aby nu-wow vypadalo lépe a zároveň na classicu vydělali co nejvíc prašulí.

    • uher

      A to je jedině dobře, že cílí na hráče, kterým se nelíbilo D3, protože to je nechtěný bastard.

      Ty idioty, které napadlo udělat z trojky směšnou pohádku ve které postava při útoku hází vázy a podobné nesmysly doufám někdo už vykastroval aby se takové existence už dál nemnožily.

      Takže je hezké, že Blizzard konečně napadlo udělat něco správně.

    • Inferius

      Me se teda tento novy remaster libi opravdu hodne, ale tak jak to popisuje ty by to jiste skoncilo, kdyby meli puvodni sprity. Jenze jak bylo receno kdysy, ze do remasteru diabla 2 se jim nechce, protoze se ztratila vetsina puvodnich spritu a muselo by se vse delat znova. A ted se do nej pustili tak si musi vse udelat znova.

  • feihung

    Tipoval jsem paladina na Triveta z Walker Texas Ranger, ale teď vypadá spíš na křováka Xixao. sadface

  • PCMR

    Hype train! Vypadá to líp, než sem si kdy dokázal představit. Je vidět, že to nedělá Blizzard. ;} 

    Vždycky sem tápal nad tím, jestli by tahle hra šla vůbec nějak věrně převést do moderního kabátu, když je herní engine postavený na spritech ve 25fps, ale ti kulišáci to vyřešili fakt elegantně. Originální hra furt běží v pozadí (lze dokonce přepínat), zatímco na všechny sprity jsou napasované 3D modely věrné originálu, které jsou ale vykreslované ve více fps. K tomu ještě komplet předělaný CGI, konzolová verze a podpora crossplatformy. Za mě bomba, Vicarious Vision jede. No nic, jdu objednat pár myší. ;}

  • Gulivera84

    To bylo kecu ze se ztratily originalni cody pri stehovani a ze remaster nikdy nebude....a najednou to jde :-)

    Parada....

    • Spades

      Link na to kdy nekdo rekl ze ztratily zdrojaky. Nikdy sem nic takoveho od Blizzardu neslysel.

      • Jurman

        Něco přes rok zpět to tvrdili původní tvůrci Diabla 2, Max Schaefer, Erich Schaefer a David Brevik když se jich lidi ptali na remaster. Tvrdili že zanedbali zálohu dat a měli spoustu poškozeného kódu a assetů ale dost se toho podařilo zachránit už tehdy. Ale i tak si mysleli že toho není dost na remaster ... a hle kód asi funguje a dokázali ho upravit pro moderní battle.net a většina assetů se vytváří znovu ve 3D takže stejně nejsou potřeba a pro referenci mají concept arty a hru samotnou.

      • PCMR

        Tvrdili to původní tvůrci Brevik a Schaefer. A podle toho, co teď zaznělo v rozhovoru s D2R teamem, měli asi pravdu. Podařilo se jim sice vyštrachat spoustu dat někde v archivech, ale jen artworky, nějaký 3D modely a promo materiály, ne kód hry. Každopádně kód se dá reverse engineerovat. U D1 to zvládl jeden člověk.

        Podle mě to udělali geniálně. Převedli 2D do 3D při zachování stejného feelu a ještě ta hra půjde dobře modovat, protože kód je stejný. Dokonce prý ještě líp, protože některý hardcodovaný věci přesunuli do dat a umožnili to upravovat. 

        • Spades

          Jo uz si vzpominam, ze to rikal Brevik, ale to by bylo jen pro AI Remaster nebo neco takoveho. Co vim tak i SC delali sprity odznova.

          Nicmene to 3D je fakt luxusni, ze zacatku sem si myslel, ze to je sprite upres, az tak verne se to podoba originalu.

  • KrPa

    Bude to mit podobnou cestu jako W3: Refund? Zakazi oroginalni hru, forcou vsechny na update a cenovku tomu daji 50€? Idealne vsechn jeste orezou!

    • lipkozzi

      Cenovka je 40€ a pôvodného D2 sa vraj chytať nebudú.

  • FridayManul

    Za mě pecka, pokud se nic nepokazí, tak remaster done right. Asi si jen postesknu, že když už byli v tom, mohli přihodit i jedničku.

  • Tak já jen tiše doufám, že do té nové upravené verse bude fungovat náš český dabing. Teď předěláváme Black Mesa a je to porod.

    • Spades

      Pry bude umoznena mod support a jelikoz na pozadi ma jen puvodni engine, tak asi budou stale pouzivat stare MPQ.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit