Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • dworkin

    Audio ve hře je oproti Early Access rozbité a Lariani ani nechtějí uznat, že nějaký problém vůbec existuje. Což znamená, že buď jsou jejich sound designeři neskuteční břídilové, nebo, a to je pravděpodobnější, že prostě ušetřili prachy a doufají, že jim to projde.

    Místo toho, aby se herní novináři pustili do poctivé investigativní žurnalistiky, sborově tento podvod na spotřebitele přehlížejí a dávají hře absolutní hodnocení.

    Je to strašná ostuda.

    • Derp_1337

      Tak jsou naplánované ještě 2 velké balíky různých oprav, tak snad se k tomu dostanou. 

      Někdo napsal, že mu na jeho report o nízké kvalitě hlasů odpověděli a napsali, že se na to podívají.

      • dworkin

        A tím to skončilo.

        Snad to opravdu nakonec spraví. Moc tomu ale nevěřím.

        A opět se tu ztrácejí příspěvky...

  • Lariani a jejich komunikace s hráči je super, ale přijde mi že hra samotná zatím není na 10/10 😅 9/10 určitě, ale třeba změním názor ke konci hry. 

    K tomu aby byla hra 10/10 musí jednoduše přijít s něčím přelomovým, podobně jako své doby Half Life, Bioshock, Fallout 1 a mnoho dalších. BG3 je téměř dokonalé ve všech ohledech, ale podle mě nepřináší nic čím by redefinovalo žánr cRPG, nebo se mýlím? Klidně mě prosím opravte (ideálně bez spoilerů). 

    Chápu to veškeré nadšení (i díky tomu jak jsou Lariani fajn 🙃) ale na 10/10 to prostě zatím nevidím.

    Možná jsem pouze zvyklý na přísnější hodnocení z jiných a zahraničních webů.

    • "aby byla hra 10/10 musí jednoduše přijít s něčím přelomovým"

      Mohu jen ze zvědavosti poprosit o info kde jsi toto pravidlo vzal a proč je závazné?

      • To tu uvádím někde níže. Ve zkratce, hry hodnocené 10/10 by podle mě měly být definující pro daný žánr (což svým způsobem BG3 je), ale na druhou stranu daleko více definující bylo DOS2 a BG3 je převážně po všech stránkách lepším upgradem.

        Možná jsem měl spíše napsat "K tomu aby byla hra 10/10 BY MĚLA jednoduše přijít s něčím přelomovým",  jelikož se jedná o můj osobní názor. Nechci ostatním kazit radost z tak dobré hry, protože BG3 je opravdu hodně dobrá, jenom z některých důvodů (které tu uvádí např. i dworkin) je sporné jestli by měla dostat 10/10,  i přestože Vašek udělil desítku bez zvážení neduhů která ta hra opravdu má.

        Ale jak píšu ještě někde níže, jsem rád že jsou Lariani nezávislí a tak nás mohou třeba překvapit nějakým diametrálně odlišným titulem aniž by jim do toho kecal nějaký nový vlastník který je koupil. Snad jím tento mindset vydrží, s hráči komunikují zatím naprosto úžasně a je radost to sledovat že i takto mohou vývojáři jednat s lidmi kteří si koupí jejich hru.

        • Derp_1337

          "hry hodnocené 10/10 by podle mě měly být definující pro daný žánr"

          To je hezké, že máš takový názor. Můžeš si jít založit svůj vlastní blog a na něm psát recenze dle tvých vlastních kritérií. 😉

          • Nevím no, podle mě jsem dostatečně obhájil svůj názor. Nějak nerozumím tvému důvodu se v tom dále hnípat 😅 BG3 je dobrá hra, ale v současném stavu to není na 10/10. Oceňuji Lariany za to že komunikují s lidmi otevřeně a upřímně. Snad jejich další hra nebude opět pouze upgrade DOS2 (resp. BG3). Toť vše.

            • Derp_1337

              Ne, prostě jsi jenom sdělil svůj názor. Neobhájil jsi ho, protože jsi ignoroval veškeré jeho negativa.

              Spousta her definovala svůj žánr na několik let dopředu, ale nebyla doceněna. V momentě kdy vyšla, na to trh a hráči prostě nebyli připraveni a ta hra nebyla uznána. Až pak zpětně několik let se zjistilo, že ta hra byla téměř "revoluční" (nebo evoluční) a uznala se, že to překopalo základy toho žánru či vytvořilo žánr úplně nový.


              Takové hodnocení prostě nemůže obstát, protože většinou se dopředu nedá říct, jestli ta hra definuje žánr a všichni ostatní vývojáři ji začnou kopírovat. Jestli si myslíš, že to dokážeš spolehlivě určit, tak to musíš mít fakt dobrou věšteckou kouli.

              Jinak vyjímky se samozřejmě najdou, ale nejsou 100% platným pravidlem.

              • Reakce na příspěvek:

                "Spousta her definovala svůj žánr na několik let dopředu, ale nebyla doceněna." Ano, tady s Tebou 100% souhlasím, zároveň si proto stále myslím že revoluční hra Divinity Original Sin 2 nebyla doceněna, jelikož BG3 je pouze k dokonalosti dotažené DOS2 které bylo revoluční (či evoluční). O tom celou dobu hovořím. 

                V žádném případě není BG3 špatná hra, hraji na úroveň tactician a tak mě to alespoň nutí k tomu využívat prostředí a neobvyklé kombinace abych se posunul dál, a musím se přiznat že to je co dělá BG3 tak krásnou hrou - ta míra volnosti. Postavy jsou také dobře napsané, ale cítím z nich Dragon Age Origins občas tím stylem jakým byly napsány - není ale jednoduché přijít s postavami které budou mít naprosto unikátní, již neviděné, dialogy, jelikož za ty desítky let tu už prostě bylo mraky RPGček. Přesto všechno si tu hru naprosto užívám, pouze mě zarazilo že u většiny recenzentů byla přijata bez naprostých výtek.

                Obecně si myslím že ani Starfield nemá možnost BG3 překonat, díky tomu že tam bude spousta generického obsahu a příběh bude meh - třeba se ale šeredně pletu jelikož nejsou již svázáni universem Falloutu. Obávám se toho že tomu bude chybět ta drsnost dialogů kterou jsem měl tak rád například v Gothic 1&2, Fallout 1&2 - dnešní hry se dělají s důrazem na to aby nikoho neuráželi a na nikoho nezapomínali - což je na jednu stranu strašně fajn, na druhou už ten feeling her a především dialogů nikdy nebude jako před patnácti-dvaceti lety. Obávám se toho že Starfield prostě bude trpět přehnanou korektností, když bude alespoň dobrý gameplay tak to i tak bude mít nějakou životnost no.

                • Derp_1337

                  Reakce na příspěvek:

                  No hlavně se obávám, že Starfield bude další typická hra od Bugthesdy. Nedodělaná a plná bugů. A Bugthesda z velké části ty bugy ani neopraví a nechají to na samotné moderské komunitě.

                  Vzpomínám si na vydání Skyrim, kdy 50% hráčů nemohlo hru vůbec hrát, protože jim hra vždy zamrzla na začátku hry při jízdě na voze.


                  A po vydání Starfield si lidi vzpomenou na BG3 a budou si pochvalovat, jak v něm nebyly skoro žádné bugy. 😂

    • KrPa

      Half Life, Bioshock, Fallout 1 jsou skvele hry, ale s cim prelomovym prisly? 

      • Kabutops

        HF nějaká ta fyzika a příběh v rámci střílečky k zamyšlení, Bioshock prostě jiný typ hratelnosti v rámci střílečky (akční adventury) a vícero řešení, bosové co stály za to, no a fallout 1a2 příběh, systémy, zasazení... aspoň tak bych to viděl já, kdyžtak mě prosím opravte.

        • KrPa

          Bioshock si ale vetsinu veci vzal ze System shocku, ktery je proste i dnes lepsi, BS ve sve dobe jen prisel s novou grafikou

        • Dolero

          U Half-Life bych dále vypíchl nelineární hratelnost a skvělou AI  nepřátel. A celkově bych řekl, že ta hra má neuvěřitelně inteligentní gameplay, který byl prostě do té doby u stříleček upozaděný, to byly prostě jenom řezací hopsačky s tunou nepřátel.

          Paradoxně se nakonec AAA FPS hry stejně vydaly směrem k jednoduchým lineárním akcím (čest výjimkám). A v dnešní době, kdy dochází ve velkém k mixu žánrů, pro jistotu i k blbě zpracovaným open-world mapám s osekanými RPG prvky, craftingem a tunou fetch questů... 

        • Příběhové střílečky tady byly dávno před HL, viz třeba Strife, omezenou fyziku měly už hry na Build enginy (tedy, hodně omezenou :) ).

        • Bioshock bych rozhodně vyměnil za SystemShock 2.

          • SS2 podle mě s ničím novým nepřišel. Možnosti oproti jedničce osekané, levelování a psionika v podstatě rozbité a nakupování skoro zbytečné. Ale měl skvělou atmosféru, což mi stačilo, abych si ho užil. Bioshock využil potenciál SS2 líp a něco málo přece jen přidal. Ale asi dost záleží, co komu sedlo. Já byl jako fanda prvního Shocku z dvojky trochu zklamaný, ale Bio mi přišlo v pohodě, i když to byla víc střílečka.

    • Morraw

      Ha. Ale desítková hra nemusí přijít s ničím přelomovým. Stačí, když je perfektně zpracovaná v rámci svého žánru. Navíc redefinice žánru? To už pak je jiným žánrem ne? 😀 Ale nebudem slovíčkařit.

      Když bych měl vypíchnout jednu “přelomovou” věc tak je to interakce se světem ať už v soubojích, puzzlech, a nebo plnění úkolů. Samotné základy položilo už vůbec první Divine Divinity.

      • "Samotné základy položilo už vůbec první Divine Divinity." A na to  přesně narážím, herní mechaniky jsou pouze lépe upečené DOS2, takže v tomto ohledu se o revoluci nejedná (pro mě byla revolucí právě DOS2 když jsem k ní sednul a spadla mi brada nad tím jakými všemi způsoby lze hrát).

        Rozumím že někomu k absolutnímu hodnocení stačí že se jedná o perfektní RPG, potom bych ale mohl bědovat nad tím proč třeba Kingdom Come nedostalo alespoň devítku ba přímo desítku jelikož to také bylo RPG jako řemen (bugy jako argument neberu, hru opravili celkem rychle a i v den vydání na dobrých PC běžela dobře).

        Těch příkladů které bych mohl uvést je více, ale jak říkám..třeba za pár dní budu mlátit hlavou do zdi co za blbost jsem to říkal (až BG3 dohraju). Mám prostě osobní problém s tím že z toho necítím dostatečně silný odkaz původních Baldurů, ale to je nostalgie 🙃 člověk nezatížený nostalgií to asi vnímá jinak.

        Abych nebyl tak zlý, tak si dovedu představit že pokračování Planescape Torment by bylo bývalo vypadalo daleko líp v rukou Larianů než od inXile (opět osobní názor). Za mě je to dobrý studio, ale doufám že na dalších projektech se nebudou bát vykročit novým směrem (ať už designově nebo herními mechanikami) abychom tu neměli DOS4 akorát pod jiným názvem.

        • Morraw

          Souhlasím s tebou. OS2 bylo v tomto ohledně revoluční. Ale upřímně to je pro mě vrchol žánru. Nevím jak by se to dalo topnout, aniž by jsi měnil žánr.

          Já to beru jako novou hru. Vypadá to jinak a nikdy z toho BG cítit nebudu. Pro mě je to prostě rpg z forgotten realms :) Musel by to být remaster nebo něco vizuálně podobného. A proto jedině Pillars of Eternity mi zahrálo na notu starých Baldurů a Icewindů.


          • Pillars jsem několikrát nainstaloval a upřímně mi nějak nesedl ten design 😅 Prostě jsem z toho měl vždy po vypnutí depku (špatně se to popisuje 😅) jakou jsem neměl ani u postapo Falloutu 1 navzdory tomu o jak depresivní svět se jednalo. Hledal jsem různé reshady ale nic mě dostatečně neuspokojilo.

            Strašně mě to mrzí protože příběh mě alespoň ze začátku hodně bavil, ale chvílemi mi přišlo že i toho textu bylo příliš a nemohl jsem se do něho začíst (navzdory tomu že mám hodně rád stará RPGčka která jsou dobře napsaná), některé dialogy mě bavily hodně u jiných jsem se nudil a nutil jsem se k tomu abych je dočetl.

            Zkusím tomu dát ještě šanci někdy v budoucnu až třeba narazím konečně na nějaký reshade který mi bude sedět :')

            Z nových RPG jsem měl obrovskou radost z dnes již protěžovaného Disco Elysium (přestože zlí jazykové tvrdí že se jedná spíš o adventuru s prvky RPG 🥲😅). Lidé prostě vycítí když někdo dokáže přijít s něčím originálním a poutavým a přestože to nevytváří s úmyslem aby to byla hra pro masy, tak nakonec paradoxně si najde silnou fanouškovskou základnu - jelikož na první pohled Elysium působí dojmem že je to strašná nerdovina vzhledem k tomu o jakých tématech pojednává a vzhledem k tomu že tě nutí si hodně obsahu domýšlet ve vlastní hlavě jelikož ve hře není nikdy ukázán a je pouze zmíněn. I přesto všechno (nebo právě proto) má tu hru rádo mnoho lidí (jen škoda té pře co teď mají vyhození vývojáři s vývojáři kteří převzali kontrolu na ZA/UM studiem).

            TL:DR.... Lariani by podle mě měli zariskovat a zkusit vydat  následující hru (nebo klidně až tu další) klidně na jiném enginu, klidně v nefantasy světě (nebo nějakém hybridu sci-fi/fantasy). Bude určitě zajímavé sledovat kudy se vydají, hlavně doufám že probůh zůstanou nezávislí a nenechají se koupit.

            • Mně Pillars ze začátku hodně chytlo. Ano, bylo to hodně depresivní, ale ta atmosféra byla super. Jenže pak se trochu vytratila, zdálo se mi, že příběh nedrží nit a přeskakuje tam a zpátky (i když několik moc hezkých momentů bylo v celém průběhu) a když jsem spěchal, aby už byl konec, tak jsem se k hlavnímu bossovi dostal trochu podlevelovaný se špatně sestavenou partou a nedokázal ho porazit.

              Disco Elysium bych si taky zahrál rád, ale vůbec netuším, kdy se k němu dostanu.

              BTW: Od Larianů čekám BG4 a až pak něco odjinud. Přece jen z DnD vybrali jen 12 úrovní a do dvacítky je daleko. Když jsou na vlně, tak nejspíš nebudou hned seskakovat.

            • Morraw

              Do PoE jsem se taky nějakou dobu dostával :) grafika se mi líbila, ale do světa, příběhu i hudby jsem musel dorůst hraním. Po dohrání už z toho pro měl byl core crpg zážitek :) Ale nebylo to dokonale a ne jednoduše stravitelné 

              Na Disco Elysium se chystám jen co teď poprvé dohrám první dva Bioshocky 😀

              A to mě tu ještě čeká Deadfire, oba Pathfindery a Torment.

              Nevím kam se Larian posune, ale třeba Ego Draconis bylo skvělé. Bohužel se obávám, že se časem nechají koupit. Je to asi nevyhnutelné, když se firma rozroste a dělají už AAA produkci.

              • Reakce na příspěvek:

                Pathfinder WotR jsem nainstaloval na začátku týdne a zatím jsem spokojen, jenom jsem byl ze začátku frustrován že nemůžu hýbat kamerou tak že si ji přichytím a poté pouze pohybují myší, namísto toho lze pouze kameru "rotovat" tlačítky Q a E 😵‍💫🥴 Obecně je to dobrá hra, ale je to pro mě nyní spíš takový snack jelikož přes týden mohu hrát pouze na laptopu a na BG3 si musím počkat vždy na víkend když se vrátím domů z ubytovny k pořádnému stolnímu PC s 4K herním monitorem 😅

                Jako záložní plán jsem konečně poprvé nainstaloval také stařičké Arcanum od tvůrců prvního Falloutu a je smutné že je to tolik zabugovaná hra, protože ten steampunkový svět se jim podařilo stvořit úžasně, dialogy jsou dobře napsané a působí uvěřitelně - jsem ale na začátku, takže příliš brzy soudit. Paradoxně se mi to ale otočilo a Arcanum hraji primárně a Pathfinder nechávám jako záložní hru v případě že v Arcanum narazím na bug který mě donutí jej odinstalit 😁

                • Morraw

                  Reakce na příspěvek:

                  Jo tak Arcanum jsem taky už parkrat rozehrál a měl bych k tomu sednout a dotlačit to 😀

                  Každopádně teď jsem dohrál oba díly Dungeon Siege i s datáči a to byla hodně silná dávka nostalgie. 

  • No a navazuje to teda nějak na ty předchozí Baldury? Zachytilo to dobře atmosféru Faerunu? Není tam opět přepálený larianský humor, omalovánková a příliš světlá stylizace? jen se ptám, hru jsem ještě nehrál.

    • Ja ani vlaste nevim, jestli tam vubec nejaky humor je...mozna nejaci ti obri co resi jidelnicek. Jinak ve hre jsou prekvapive krvave a docela brutalni sceny. Je temnejsi nez D4 :D 

      Co mi ale docela vadi je to, ze tvoji partaci te mermomoci chteji osoulozit za kazdou cenu...at jsi chlap nebo zenska. Prakticky kazdy druhy rozhovor s partakem se k tomu ubira a pusobi to dost rusive a trapne.

      • Jooo, přesně takový jsem z některých dialogů s parťáky měl pocit 😂  Podle mě je část jejich dialogů příliš na sílu (oproti třeba parťákům v Planescape) nebo i dokonce DOS2 kde to vyřešili jednou scénou v posteli na lodi Lady Vengeance. 

        Samotné scény nevadí a jsou i celkem fajn, jenom těch dialogů vedoucí k samotnému "aktu" je tam možná až příliš 😂 

        Na druhou stranu mě některé narážky vyloženě pobavily, např. Lae'zeliny komentáře byly naschvál přestřel a člověk se u nich uchechtl, jakmile se to v podobném duchu začne opakovat tak je to příliš.

        Obecně z BG3 občas mám pocit inspirací právě Dragon Age Origins, kde mi romance s parťáky paradoxně přišly přirozenější.

    • 0011

      Ještě nejsem ve městě, skončil jsem těsně před ním, teď, doslova pár desítek minut zpátky vyšel hotfix, který my umožnil nahrát poslední save, ale k věci první otázka ano, navazuje. Atmosféra Faerunu se těžko hodnotí protože hra se odehrává první 2 akty ze 3 v divočině jako většina BG 1, do města se dostanu předpokládám k večeru, z toho co jsem ale zatím zažil je atmosféra skvělá. Bez spoilerů stylizace je světlá v přírodě, kobky a některé nejmenované celé lokace jsou správně temné a krvavé, doslova. Co se týče Larianího nechvalně známého humoru jsem příjemně překvapený, drželi se opravdu při zemi. Celkově jsem se bál, že to bude Divinity Original Sin 3, zatím se to u mě změnilo na Divinity Original Baldur's Gate, jestli si to zaslouží šktnout Divinity a přidat 3 na konci budu hodnotit až dohraju, ale je to zatraceně dobrá hra, i když technické problémy má, a to ne málo, imho si počkej, budeš mít lepší zážitek. U BG 2 jsem si dal druhý průchod(z nesčetně mnoha) hned po dohrání, tady ho plánuju tak nejdřív za půl roku. Osobně toho nelituju že hraju teď ale svojí zkušenost bych k bazénku s růžovou pěnou rozhodně nepřirovnával, ale zároveň je mi líto i vývojářů kteří očividně jedou na energiťácích a nespí.

    • Pokud je pro tebe etalonem atmosfery Faerunu BG,BG2,popr.IWD,budes asi zklamany. 

      Larianovska presaturovana (a jak pises omalovankova) stylizace bohuzel je dle ocekavani i tady.

      Humor neni tak prepaleny jako u Divinity,ale holt Lariani nejsou Bioware,je to proste jiny .

      Za me je to vyborna hra,jen to neni BG3..

      • Dolero

        Doporučuji někdy vyjít ven. Zjistíš, že je svět přesaturovaná omalovánka. A mně osobně tahle stylizace, které se lidově říká "hollywoodský středověký filtr", kdy dílo tvůrci tvoří v rozsahu černo-šedo-bílá, mi docela leze na nervy, navíc u fantasy hry, které si z drtivé většiny bere prvky ze starověku či středověku, které v realitě vypadaly úplně stejně, jako svět dnešní doby - naštěstí plný barev všech odstínů a sytostí.

        • Athkatla v BG2 ti prisla vytvorena v rozsahu černo-šedo-bílá ? Tak to potom jo..😁

          Kazdy holt ma jiny vkus,dale viz. to,co jsem psal nize,ohledne dohadovani se s fanboys..😉

          • Pravda, je to spíš do hněda. Přijde mi, že fanboy jsi tu spíš ty. Pro mě rozhodně není BG3 žádná modla a kritizovat na ni budu klidně spoustu věcí. Od bugů přes trochu přepálené postavy po ne zrovna dokonalé animace a chybějící dabing hlavní postavy. Ale když zmíním, že lidi přijali mnohem větší změnu barevné palety v mnohem kratším čase u úplně jiné herní série, tak jsem najednou fanboy (když už tak toho Zaklínače).

      • Přesaturovanou omalovánku může z dalšího dílu udělat klidně to samé studio, co udělalo předchozí díl. Pamatujete někdo na prvního Zaklínače a na změnu barevné palety ve druhém dílu? Většina jedničky byla stísněně šedivá a mělo to skvělou atmosféru. Dvojka s trojkou naopak zářily barvami, až to nebylo hezké (aspoň než jsem si zvykl) a Geralt vypadal úplně jinak. Přitom obě pokračování byly skvělé hry a byl to i dobrý Zaklínač. U BG3 je obrovský časový odstup, přechod na 3D, výměna studia, a přesto mi to barevně přijde blíž než první Zaklínač od druhého.

        I když možná ze mě mluví fakt, že mi stylizace BG 1 a 2 přišla trochu nudná. Minimálně v porovnání s Planescape: Torment, kde jsem naopak nestačil valit oči.

        • Musím souhlasit s tím že Planescape měl daleko zajímavější svět, asi hlavně i díky tomu o jak podivný svět se jednalo. 

          Navíc všechny postavy byly extrémně dobře napsané (u BG3 jsou taky dobře napsané, ale chybí mi tam ten nádech kouzla Planescape postav), na druhou stranu ruku na srdce, co se RPG mechanik týče to nebyl až takový zázrak (především proto že se nedalo umřít (jestli si dobře pamatuji)). Prim tam hrál příběh s filosofickými přesahy, který byl tak perfektní že mnoho dnešních a i tehdejších her mohlo tiše závidět.

          U BG1 si vzpomínám především na rozšíření Tales of Sword Coast které mi neuvěřitelně sedlo svým zasazením a stylizací prostředí, jinak samotná základní hra opravdu graficky nebyla žádný zázrak a prim tam pro mě hrál hlavně příběh a questy. No a BG2 již vypadalo daleko lépe, grafika byla o ždibec lepší a obecně se to hrálo tak nějak svižněji - i přestože paradoxně mi příběh dvojky přišel slabší.

          A Throne of Bhaal jsem nikdy nedohrál, jelikož jsem ztratil původní savy a vytvářet si novou postavu čistě pro účely DLC jsem nějak nezkousl 😅

          • Postavami se Planescape: Torment podobá spíš DOS2. A ano, uznávám, že boj a levelování tam moc nefungovalo. S tím (ne)umíráním to souviselo jen částečně (stejně jsem loadoval, když kdokoliv umřel). V BG3 se autoři museli držet trochu zpátky a přijde mi, že někdy ty podivnosti hlavních postav jsou tam tlačené trochu na sílu. Není v Sigilu (a okolí) ani ve světě DOS.

        • Vsak v pohode,je to otazka vkusu,mne holt ta Lariani stylizace k BG nesedi.

          Ale respektuju,ze nekdo to vidi jinak,na hadky s fanboys uz jsem starej..😁

          Treba se toho BG vibe jeste dockam,jsem teprve na zacatku druheho aktu,holt se tremi malymi detmi moc casu na hrani nezbyva.. 

          Kde jsou ty casy,kdy jsem BG2 hral den,noc a zase den jen s pauzama na jidlo,WC a studenou sprchu..😁

          • Derp_1337

            Nejsem nějaký fanboy a můžu říct, že stylizace a vizuál starých BG se mu moc nelíbila. V tomhle ohledu je Larianí styl lepší.

            Problém bude nejspíš v tom, že lidi, co původní BG a BG2 dohráli několikrát, si na tu stylizaci natolik zvykli, že ji považují za etalon "kvalitní" atmosféry. Ale mě jedno dohrání stačilo. Hra se mi líbila kvůli příběhu a skvělým postavám, ale stylizace mi moc nesedla.

      • Jez3vec

        Ale tak zase nepřeháněj, tvrdit že to je přesaturovaná omalovánka, zvlášť o aktu 2 je zbytečný přehánění. A to že Lariani nejsou Bioware je jen dobře.

        Objektivně toto nejsou body, kvůli kterým by to neměl zkusit někdo zahrát.

  • na to jak je ta hra obsáhlá, tak recenze skoro nic neobsahuje a klouže dost alibisticky po povrchu. Snad úplně nejkratší recenze, co jsem na hru četl. Recenze z obalu hry.

    • Derp_1337

      Na začátku článku bylo upozorněno na to, že autor už jednu (průběžnou) recenzi napsal dřív. Většina lidí to už dost pravděpodobně četla a tudíž je dobře, že se autor zbytečně neopakuje.

    • ono to má navazovat na průběžnou recenzi která byla obsáhlá až až

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit