Warhorse představili Kingdom Come: Deliverance 2. Vyjde ještě letos
-
Tajné přání - aby se tam dostal i Frýdštejn. To už bych byl doma.
-
Krome slabsiho soubojoveho systemu mi na hre nejivce vadila mala interaktiva s postavami, se kterymi jste toho prozili, ale aktualne s nimi nebyl spojen zadny quest. Castecne to v poslenich patchich upravili aspon s tou Jindrovou divkou. Ale jinak to bylo dost mrzute, treba s tim ozralou mnichem a dalsimi, ze po splneni questu skoro jako by vas neznali a nebylo vubec poznat, ze jste spolu prozili veci, ktere vas sblizily a vytvorily mezi vami silne pouto.
Uvital bych soubojovy system, ktery by vice zalezel na schopnostech hrace za klavesnici a nikoli primarne na cislech souperovy souperovy postavy a Jindry. Stejne tak bych uvital soubojovy system, ktery bude lepe zvladat souboj proti vice postavam najednou. A taky by hra mohla reflektovat aspon u klicovych situaci aktualni vyvoj hracovy postavy, aby nedochazelo k naprosto trapnym momentum, ze scena graguje dulezity souboj s nejakou vyznamnou postavou a po prvnim placnuti soupere je po souboji a bezi dalsi animace a onen epicky boj nikde a to jenom proto, ze tvurci nepocitali s tim, ze hrac se treba hodiny nebude venovat hlavni linii pribehu a misto toho se zameri na trenink sve postavy v ruznych dovednostech.
-
-
jak tu porad nekdo fnuka, ze se blbe bojuje s vice protivniky najednou, tak to vas asi zklamu, to je zamer, nikoliv chyba, jak se mylne domnivate
a ten dalsi narek, to jako chces, aby level protivniku skaloval s hracovym? to tu zas bude nabuleno, ze nema cenu leveloval hlavni postavu
-
-
aspon nejaky balance by na skodu nebyl. Jak uz jsem psal, minimalne u bitvy s "bosem" by to na skodu nebylo, aby potom nebyly naprosto trapne situace, ze nejvetsiho bijce skolim prvni mirnou ranou, ikdyz toho padoucha clovek nahani nekolik desitek hodin hry a pred samotnym soubojem je nekolikaminutove video, majici za cil prezentovat epickou bitvu s hlavnim zaporakem a potom pich a za dve vteriny hotovo....
Nehlede na to, ze v pozdejsi fazi hry byly nektere souboje trapne lehke a byla to uz nuda a rutina a naopak vyzva jako turnaj odhalila, ze hra moc lpi na cislech a tak proti kvalitnim souperum realne neslo provest vubec zadny aktivni utok a jedina sance jak soupere zasahnout a porazit bylo vykryti jeho utoku v ramci skriptu ho tim i potrestat.
s vice protivniky mi prisla idiocie, jak sli vsichni z jedne strany a jak se navzajem pletli a druha idiocie u toho byla, ze kdyz jsem udelal kryt spravnym smerem, ale nemel preple na spravneho nepritele, tak jeho sekera prosla mym mecem, jako by tam nebyl. Coz pusobilo pekne stupidne.
Tim chci rict, ze ten soubojovy system mel k dokonalosti opravdu hodne daleko a vubec nebyl tak kvalitni, jak Vavra a dalsi tvrdili. Pevne doufam, ze se tvurci dvojky budou inspirovat hrami jako For Hohor, kde je soubojovy system uplne na jinem levelu a ten naskriptovany system z KDC je vedle neho naprosta fraska.
-
Jak občas někdo fňuká že někdo fňuká, že se blbě bojuje...
To že je to záměr neznamená že je to zábava. Hry jsou o tom aby ses bavil.
-
-
-
-
Jsem překvapen, že to tady není plné stížností na Warhorse a za nesplněné sliby u prvního dílu (sběratelky, atd.). Předpokládám, že cenzoři od redakce pracují na plné obrátky. 😂
Trailer vypadá dobře, akurát ten nový obličej hlavní postavy Jindřicha působí dost zvláštně. Asi to bude chtít zvyknout si na něj.
-
-
Co tam bylo se sběratelkami? Mám jednu z KS a druhou z Xzone 😀 jakože tam nebyly všechny odměny v rámci KS?
-
-
Jo. Nebyly tam všechny odměny (některé edice měli o půl věci méně). Ani se neobtěžovali podepsat plakáty, které byly slíbené. Atd.
Představ si v KS dát 6000Kč za sběratelku a dostat skoro polovinu slíbených věcí... nepříjemné. ☹
-
-
Jakože asi jo. Ale myslím, že se za to omluvili nebo ne ?
Já jsem bral KS vždy jako přispění na hru, aby vůbec vyšla. Ten zbytek byl prostě bonus a ty rizika tam vždy byly, že se něco nedodá
PS měl jsem tier, že to mělo byt v dřevěné krabici a to taky nebylo myslím.
-
-
A to je v pohodě jako? :)
-
-
Jako že šlo více peněz do vývoje hry a nakonec nezbylo úplně na fyzický obsah ve slíbené formě ? Jo to je vpoho 🙂
KS neni obchod, kde si kupujes finální produkt, ale přispíváš, aby ten produkt vznikl v co nejfinálnějši podobě
-
Je to úplně v poho. Přestaňte brečet jak děcka.
-
-
Reakce na příspěvek:
Přesně. Jak ubulený fracci. Tak si kupujte až fyzickou edici v obchodě a ne skib na kickstarteru když pak brečíte. Furt jenom bé bé kickstsrter, bé bé velkej zlej Vávra.
-
-
-
-
-
-
-
-
To dělal někdo se špatným barvocitem? Hrůza, hlavně ty červené vlajky.
-
Já doufám ve zlepšení efektu počasí, kdy během jasného odpoledne a noční hvězdné oblohy nebudou lítat hromy a blesky. Celková absence oblačnosti, nebo jenom v náznacích, mě u jedničky hrozně irituje.
-
-
Když už jsme u počasí, tak by mohli vylepšit reakce postav na ně. Aby se nestávalo, že postava za deště nebo pozdě večer (za tmy) vyšívá nebo abys nepotkával poutníky na cestě lesem ve dvě v noci stejně často jako ve dne. Když vidíš, že jiné postavy mají dobře udělané denní rutiny, tak je to dost rušivé. A když člověk už u prvního Zaklínače (tedy před 16 lety) viděl, jaký vliv na atmosféru má, když se aspoň některé postavy umí schovat před deštěm (a nadávat na něj)...
-
Ano ta obloha v jedničce byla příšerná. Přitom je to věc, která po celou dobu hraní zabírá tak 1/3 obrazovky, tak by se to nemělo přehlížet. Na artworcích krásné naducané mraky a ve hře rozmazaná placka, která vypadá celou dobu stejně ať už prší nebo ne :)
-
-
bylo by fajn, kdyby to tentokrát běželo na konzolích mnohem lépe, než v případě jedničky
-
-
Přemšlím že to tentokrát koupím na PSko, takže taky doufám.
-
-
Český RDR2! 😍
-
Grafika je bohužel dnes už dost zastaralá. Snad ještě přidají podporu Ray tracingu.
-
-
Za mě osobně, grafika naprosto v pořádku :D
-
V čem konkrétně je grafika zastaralá?
-
-
Ve všem. Mizerné nasvícení, mizerné zastínení okolím, málo detailní geometrie postav, mizerné animace. obrázek
Takhle vypadal Zaklínač, ale před deseti lety!!! -
-
Tak v tom případě si myslím, že se nejedná ani tak o zastaralost, ale prostě je to vizuální styl, který chtějí mít. Úplně stejně totiž vypadají jejich concept arty, kterých se drží v celkovém vzhledu hry. Zjednodušeně řečeno: nejdou na to stylem, že se tam vše bude lesknout jak psí kulky a nepřebarvují to různými filtry. Neříkám, že bych si z toho sedal na zadek, ale prostě v tom vidím spíš záměr. A ten rozmazaný obrázek típnutý z videa je ohledně detailů ve hře naprosto nic neříkající.
-
-
Ne, ta hra vypadá zle, protože nevyužívá nové technologie. To není o stylu.
Kdo to nevidí, měl by navštívit očního.
-
-
myslim ze ten kto by mal seriozne navstivit očneho si ty
-
-
Než se objednám na oční, můžeš mi sem prosím tě hodit nějaké příklady super pěkné grafiky využívající nové technologie? A prosím něco s open world a aby to byly krajinky a ne tunely.
-
-
-
-
-
Zastaralá? Pán je rozmlsaný z grafiky Alan Wake 2? 😄😂 reálně to vypadá dost dobře, respektive prostředí vypadá pěkně - modely obličejů jsou už horší no 😅😂
-
-
Faciálky jsou příšerný, všichni jak po mrtvici. Krajina pěkná, tou se bude hezky toulat.
-
-
Tak ty stejně čekáš na příležitost projevit svojí audio psychickou nemoc.
-
-
Jejda, zase ti vypršel ban? Tak počkej, napravíme...
-
-
-
Jo. Typickej čecháček.
-
-
osobne mam rtx3070 a i7 12 gen a ray tracing a path tracing, mavam pravidelne vypnuty...
-
-
Pak nevím proč sis jí kupoval. S RT jsou hry vážně žrádlo! I třeba Cyberpunk.
-
-
Tak zrovna na 3070 to se zapnutým RT nepoběží úplně výborně. Mám 4080 a kromě CP77 vypínám RT všude, protože ten přínos vidím minimální, ale výkon často spadne o desítky %. S DLSS je to lepší, ale jediný přijatelný nastavení je Quality a i tam mě rozčiluje menší ostrost. V ostatních hrách se musí člověk fakt hodně zaměřovat na rozdíly, pokud zrovna nečumí přímo do louže.
Mě se vizuál líbí hodně, vypadá to krásně, spíš se bojím optimalizace.
-
-
-
same same, but different, but still same
-
Ono hlavně to, čím tás tady Nvidia roky krmila, nebyl RT. Plnohodnotný RT je "path tracing" (vítejte ve světě marketignových keců) a na ten ti ve 4K nestačí ani ta 4090. Takže stále je to hudba budoucnosti. A vliv na kvalitu obrazu to má zásadní. RT bych nazval "end-game" technologií. Je to jediná technologie, která dokáže zblbnout tvůj mozek natolik, že přestáváš vnímat rozdíl mezi hrou a realitou. Alfou a omegou realističnosti je totiž simulace světla. Můžeš chodit v prostoru, kde jsou jen holé zdi, ale s kvalitním RT máš pocit, že si ve skutečné místnosti.
-
-
Reakce na příspěvek:
Ten výraz "end game" se tomu více méně hodí. Pro mě taky hraje prim v uveritelnosti grafiky nasvícení. RT se v tom opravdu blíží realitě. Na druhou stranu nevím, jak velkou roli hraje nějaké vrozené vnímání, které se u lidí může lišit. Někdo ten rozdíl prostě opravu nemusí vidět.
A podle profilovky Buhumila to vypadá na problém se zrakem 😉.
-
-
RT je určitě super technologie, ale pořád to není zase tak zásadní rozdíl, aby hry bez něj vypadaly špatně. Postava vypadá na obou screenech úplně stejně uměle :)
-
-
Reakce na příspěvek:
No s RT to vypadá líp. To si zas nelejme čistého vína, nebo si opravdu skoč na to oční 😃
-
-
-
-
-
Z oznámení nejvíce zaujala hudba (těším se na soundtrack) a Vávrovo tvrzení, že je Kutná Hora ve hře možná až moc velká (no to jsem zvědav). Jinak je dojem spíše takový vlažný, lehce pozitivní.
Grafika, jasně, vypadá to líp než jednička, ale upřímně, při bližším zkoumání pauznutých záběrů z traileru to vypadá jak vylepšená jednička, než nějaká grafická špička současnosti, možná limitace enginu?
A teda ten nekonkrétní release date 2024 zklamal. On snad někdo čekal, že to nebude letos? Dělá se na tom ~6 let, živí 250 hladových krků, vyšívat na tom ještě rok dva by začalo být ekonomicky nereálný. Já očekával aspoň i měsíc, tak červenec srpen, ta nejasnost mi smrdí tím, že radši nechtějí 3x oznamovat odložení a v horším případě se modlí, aby to nakonec nemuseli odložit na únor 2025. -
-
Osobně jsem spokojen s přístupem více toho stejného jelikož první Kingdom Come byl super takový jaký byl. Ne vždy je potřeba přicházet s něčím naprosto inovativním a rozkopat to, co fungovalo dobře.
Jinak osobně jsem spokojený že to ohlásili až teď a ne několik let dopředu - tomu by se měli přiučit i ostatní studia. Čekat půl roku mi nepřijde kdovíjak strašné - otázka je v jakém stavu to vyjde no 🥲
-
-
Tak nějaká vylepšení by se mohla hodit (třeba možnost prosekat se křovím), něco by se mohlo vypustit (třeba ta zbytečná komba, které stejně nejdou použít :D)
-
-
V tom dokumentu o vývoji, co vydal konkurenční web, říkají, že to výjde ke konci roku. Je to holt RPGčko, nejnáročnější hra na vývoj a odladění.
-
-
RPGčka nejsou jako taková nejnáročnějši na optimaliazci.Tam prostě záleží kolik hra má v sobě mechanik a jak je komplexní, ale nemusí to být nutně RPG.
-
Co? Vždyť to říkali přímo v tom reveal videu na konci a navíc je to vidět i na závěrečném obrázku.
-
-
Ja jsem pocital ze tam naferovku dropnou 2026 💁♂️ takze jo cekal…
-
-
Normálně bych se začal těšit, kdybych se nevytočil dva týdny zpátky u jedničky 😀 konečně se do ní pustíš, necháš tam 130+ hodin, vymakáš se .. a u konce nastane fantastický problém s nekonečným načítáním po jedné cutscéně a hra je nedohratelná! ❤️ doufám že dvojka bude na moje nervy hodnější 😀
-
-
Po předchozích zkušenostech bych to rozhodně nekupoval Day 0. Počkat aspoň pár měsíců než opraví ty nejhorší bugy.
-
-
A nez pridaji obsah, aby to byla skutecne hra, kterou aspon trochu slibovali.
-
-