Warhorse představili Kingdom Come: Deliverance 2. Vyjde ještě letos
-
-
myslim ze ten kto by mal seriozne navstivit očneho si ty
-
Znám, ale nehraju moc PvP hry.
-
nevim, jestli vam neco rika hra ForHonor, ale tam je skutecny interaktivni bojovy system, navic cela rada zbrani, se kterymi se bojuje uplne jinak a vyzaduje to uplne odlisny pristup. Tam rozhoduje timing, reflexy, znalosti i dovednost. Proti skriptum a cislum z KDC je to uplne jina liga.
Ze zacatku byl soubojovy system v KDC zajimavy a vypadal dobre, ale jeho chyby a velke nedokolanosti se odkryly v pozdejsi casti hry.
-
klidne at je combat vyzva a vyzaduje trenink, ostatne to slibovala jednicka KDC. Ve skutecnosti byly souboje zajimave tak do prvni poloviny, kdy jak hrac, tak AI meli horsi hodnoty dovednosti a fungovaly ty specialni utoky , ale dalo se soupere trefit i bez nich a bez skriptu, ktery nasledoval po kryti souperova utoku.
Jakmile byl Jindra super bojovnik a mel k tomu jeste kvalitni zbran a vyzbroj, tak byla vetsina souboju trapna fraska ukoncena prvni uderem a naopak proti nejtezsim souperum je v podstate neslo zasahnout jinak nez tim skriptem po vykryti jejich utoku.
-
aspon nejaky balance by na skodu nebyl. Jak uz jsem psal, minimalne u bitvy s "bosem" by to na skodu nebylo, aby potom nebyly naprosto trapne situace, ze nejvetsiho bijce skolim prvni mirnou ranou, ikdyz toho padoucha clovek nahani nekolik desitek hodin hry a pred samotnym soubojem je nekolikaminutove video, majici za cil prezentovat epickou bitvu s hlavnim zaporakem a potom pich a za dve vteriny hotovo....
Nehlede na to, ze v pozdejsi fazi hry byly nektere souboje trapne lehke a byla to uz nuda a rutina a naopak vyzva jako turnaj odhalila, ze hra moc lpi na cislech a tak proti kvalitnim souperum realne neslo provest vubec zadny aktivni utok a jedina sance jak soupere zasahnout a porazit bylo vykryti jeho utoku v ramci skriptu ho tim i potrestat.
s vice protivniky mi prisla idiocie, jak sli vsichni z jedne strany a jak se navzajem pletli a druha idiocie u toho byla, ze kdyz jsem udelal kryt spravnym smerem, ale nemel preple na spravneho nepritele, tak jeho sekera prosla mym mecem, jako by tam nebyl. Coz pusobilo pekne stupidne.
Tim chci rict, ze ten soubojovy system mel k dokonalosti opravdu hodne daleko a vubec nebyl tak kvalitni, jak Vavra a dalsi tvrdili. Pevne doufam, ze se tvurci dvojky budou inspirovat hrami jako For Hohor, kde je soubojovy system uplne na jinem levelu a ten naskriptovany system z KDC je vedle neho naprosta fraska.
-
Tajné přání - aby se tam dostal i Frýdštejn. To už bych byl doma.
-
Jejda, zase ti vypršel ban? Tak počkej, napravíme...
-
Tak ty stejně čekáš na příležitost projevit svojí audio psychickou nemoc.
-
Přesně. Jak ubulený fracci. Tak si kupujte až fyzickou edici v obchodě a ne skib na kickstarteru když pak brečíte. Furt jenom bé bé kickstsrter, bé bé velkej zlej Vávra.
-
to by byla nejlepší cesta. Já osobně jsem zvědav, jestli a jak využijí dualsense při combatu. Tam by mohl být potenciál.
-
Jako že šlo více peněz do vývoje hry a nakonec nezbylo úplně na fyzický obsah ve slíbené formě ? Jo to je vpoho 🙂
KS neni obchod, kde si kupujes finální produkt, ale přispíváš, aby ten produkt vznikl v co nejfinálnějši podobě
-
Já trochu čekám možnost vybrat si mezi "classic" combat z jedničky a pak nějakej "simplified". Ještě bych i věřil tomu že tam nahodí achievement za dohrání s classic aby ty lidi trochu donutili to tak hrát.
-
tak zabavný je subjektivní, pro někoho může být nefunkční combat zabavný. Ale tady jde spíše o to, že masy promluvily(jestli je to správně či ne, tady teď nebudu řešit) a pokud se většina hráčů a recenzentů stěžuje na combat, tak z obchodního hlediska by byl nesmysl opakovat stejný mustr.
Takže já očekávám, že ten combat bude značně překopaný, aby prodali toho co nejvíce. Těším se pak na experty typu kaledani
-
https://opencritic.com/game/1561/kingdom-come-deliverance
48% kritiků doporučuje?
Takže to vypadá spíše, že ta hra prostě měla svoje problémy a kritika je oprávněná.
Budu se smát tobě podobným, až ten combat ve dvojce bude v tomhle přesně takový, jako píše kolega nahoře.
-
Ten výraz "end game" se tomu více méně hodí. Pro mě taky hraje prim v uveritelnosti grafiky nasvícení. RT se v tom opravdu blíží realitě. Na druhou stranu nevím, jak velkou roli hraje nějaké vrozené vnímání, které se u lidí může lišit. Někdo ten rozdíl prostě opravu nemusí vidět.
A podle profilovky Buhumila to vypadá na problém se zrakem 😉.
-
same same, but different, but still same
-
Je to úplně v poho. Přestaňte brečet jak děcka.
-
Jak občas někdo fňuká že někdo fňuká, že se blbě bojuje...
To že je to záměr neznamená že je to zábava. Hry jsou o tom aby ses bavil.
-
jak tu porad nekdo fnuka, ze se blbe bojuje s vice protivniky najednou, tak to vas asi zklamu, to je zamer, nikoliv chyba, jak se mylne domnivate
a ten dalsi narek, to jako chces, aby level protivniku skaloval s hracovym? to tu zas bude nabuleno, ze nema cenu leveloval hlavni postavu