Warhorse představili Kingdom Come: Deliverance 2. Vyjde ještě letos
-
-
myslim ze ten kto by mal seriozne navstivit očneho si ty
-
Znám, ale nehraju moc PvP hry.
-
nevim, jestli vam neco rika hra ForHonor, ale tam je skutecny interaktivni bojovy system, navic cela rada zbrani, se kterymi se bojuje uplne jinak a vyzaduje to uplne odlisny pristup. Tam rozhoduje timing, reflexy, znalosti i dovednost. Proti skriptum a cislum z KDC je to uplne jina liga.
Ze zacatku byl soubojovy system v KDC zajimavy a vypadal dobre, ale jeho chyby a velke nedokolanosti se odkryly v pozdejsi casti hry.
-
aspon nejaky balance by na skodu nebyl. Jak uz jsem psal, minimalne u bitvy s "bosem" by to na skodu nebylo, aby potom nebyly naprosto trapne situace, ze nejvetsiho bijce skolim prvni mirnou ranou, ikdyz toho padoucha clovek nahani nekolik desitek hodin hry a pred samotnym soubojem je nekolikaminutove video, majici za cil prezentovat epickou bitvu s hlavnim zaporakem a potom pich a za dve vteriny hotovo....
Nehlede na to, ze v pozdejsi fazi hry byly nektere souboje trapne lehke a byla to uz nuda a rutina a naopak vyzva jako turnaj odhalila, ze hra moc lpi na cislech a tak proti kvalitnim souperum realne neslo provest vubec zadny aktivni utok a jedina sance jak soupere zasahnout a porazit bylo vykryti jeho utoku v ramci skriptu ho tim i potrestat.
s vice protivniky mi prisla idiocie, jak sli vsichni z jedne strany a jak se navzajem pletli a druha idiocie u toho byla, ze kdyz jsem udelal kryt spravnym smerem, ale nemel preple na spravneho nepritele, tak jeho sekera prosla mym mecem, jako by tam nebyl. Coz pusobilo pekne stupidne.
Tim chci rict, ze ten soubojovy system mel k dokonalosti opravdu hodne daleko a vubec nebyl tak kvalitni, jak Vavra a dalsi tvrdili. Pevne doufam, ze se tvurci dvojky budou inspirovat hrami jako For Hohor, kde je soubojovy system uplne na jinem levelu a ten naskriptovany system z KDC je vedle neho naprosta fraska.
-
Tajné přání - aby se tam dostal i Frýdštejn. To už bych byl doma.
-
Jejda, zase ti vypršel ban? Tak počkej, napravíme...
-
Tak ty stejně čekáš na příležitost projevit svojí audio psychickou nemoc.
-
Přesně. Jak ubulený fracci. Tak si kupujte až fyzickou edici v obchodě a ne skib na kickstarteru když pak brečíte. Furt jenom bé bé kickstsrter, bé bé velkej zlej Vávra.
-
Jako že šlo více peněz do vývoje hry a nakonec nezbylo úplně na fyzický obsah ve slíbené formě ? Jo to je vpoho 🙂
KS neni obchod, kde si kupujes finální produkt, ale přispíváš, aby ten produkt vznikl v co nejfinálnějši podobě
-
Ten výraz "end game" se tomu více méně hodí. Pro mě taky hraje prim v uveritelnosti grafiky nasvícení. RT se v tom opravdu blíží realitě. Na druhou stranu nevím, jak velkou roli hraje nějaké vrozené vnímání, které se u lidí může lišit. Někdo ten rozdíl prostě opravu nemusí vidět.
A podle profilovky Buhumila to vypadá na problém se zrakem 😉.
-
same same, but different, but still same
-
Je to úplně v poho. Přestaňte brečet jak děcka.
-
Jak občas někdo fňuká že někdo fňuká, že se blbě bojuje...
To že je to záměr neznamená že je to zábava. Hry jsou o tom aby ses bavil.
-
jak tu porad nekdo fnuka, ze se blbe bojuje s vice protivniky najednou, tak to vas asi zklamu, to je zamer, nikoliv chyba, jak se mylne domnivate
a ten dalsi narek, to jako chces, aby level protivniku skaloval s hracovym? to tu zas bude nabuleno, ze nema cenu leveloval hlavni postavu
-
Krome slabsiho soubojoveho systemu mi na hre nejivce vadila mala interaktiva s postavami, se kterymi jste toho prozili, ale aktualne s nimi nebyl spojen zadny quest. Castecne to v poslenich patchich upravili aspon s tou Jindrovou divkou. Ale jinak to bylo dost mrzute, treba s tim ozralou mnichem a dalsimi, ze po splneni questu skoro jako by vas neznali a nebylo vubec poznat, ze jste spolu prozili veci, ktere vas sblizily a vytvorily mezi vami silne pouto.
Uvital bych soubojovy system, ktery by vice zalezel na schopnostech hrace za klavesnici a nikoli primarne na cislech souperovy souperovy postavy a Jindry. Stejne tak bych uvital soubojovy system, ktery bude lepe zvladat souboj proti vice postavam najednou. A taky by hra mohla reflektovat aspon u klicovych situaci aktualni vyvoj hracovy postavy, aby nedochazelo k naprosto trapnym momentum, ze scena graguje dulezity souboj s nejakou vyznamnou postavou a po prvnim placnuti soupere je po souboji a bezi dalsi animace a onen epicky boj nikde a to jenom proto, ze tvurci nepocitali s tim, ze hrac se treba hodiny nebude venovat hlavni linii pribehu a misto toho se zameri na trenink sve postavy v ruznych dovednostech.
-
A nez pridaji obsah, aby to byla skutecne hra, kterou aspon trochu slibovali.
-
A to je v pohodě jako? :)
-
Jakože asi jo. Ale myslím, že se za to omluvili nebo ne ?
Já jsem bral KS vždy jako přispění na hru, aby vůbec vyšla. Ten zbytek byl prostě bonus a ty rizika tam vždy byly, že se něco nedodá
PS měl jsem tier, že to mělo byt v dřevěné krabici a to taky nebylo myslím.
-
Jo. Nebyly tam všechny odměny (některé edice měli o půl věci méně). Ani se neobtěžovali podepsat plakáty, které byly slíbené. Atd.
Představ si v KS dát 6000Kč za sběratelku a dostat skoro polovinu slíbených věcí... nepříjemné. ☹